Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dúrmoller2 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13307

"Komolyan szomurú olvasni amit itt felniméret ügyben összevitáztok!

Akinek szeme van, az látja hogy az E90-91-92 -re sokkal szebb a 17-es és még szebb rá a 18-as felni, mint mondjuk egy 16-os! Ennek nincs köze a lovasszekér hatáshoz, az valahol 20-nál vagy a fölött kezdődik erre a kasznira"

:-))

Rendkívül örülök, hogy van aki ízlés kérdésben ilyen határozott tud lenni! 5% pontossággal meg tudja mondani mi a szép és mi a nem. Gratula!

Sajnos én nem ilyen vagyok! Nekem a szépség nem numerizálható ennyire. Például ezek a ballonos kerekek nagyon tetszenek nekem:

 

Másrészt a saját autómat ritkán látom kívülről. Ki és beszállás körül pár másodpercig. Most arra költsem a pénzemet, hogy az utcán arra sétáló nagyfelnimániásoknak esztétikai örömet okozzak? Ennyit nem ér nekem a közboldogság! Elnézéseteket kérem, de én bizony 16" felnivel fogok továbbra is járni és nem lesz lelkiismeretfurdalásom, mert tartom ezt eszétikai környezetszennyezésnek. Pedig van szemem! Kettő is.

 

 

 

Előzmény: G-lader (13303)
G-lader Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13306

Azért a Pro-Tech sem teszkós cucc, de ezzel bizonyára Te is tisztában vagy!!!

Előzmény: 30 9 04 0000 BMWtunig.hu (13305)
30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13305

2 héten belül tudok adni nagyon jó gázolaj  rendszer tisztítót

 

ez egy szabadalommal védet anyag egyedül alló a világon

 

 "High Concentrate PEA is a fuel additive blended from the latest high-strength polyetheramines that quickly and safely remove gum, varnish and carbon deposits from the fuel system and engine.  An added patent-protected combustion modifier then maximizes combustion performance to help remove post combustion hydrocarbon build-up whilst rapidly reducing harmful exhaust emissions.

 quickly restores lost engine performance and fuel economy in addition to unique properties that help protect surfaces from further deposit build-up.  Molecule by molecule deposits are safely removed from intake valves and piston tops thus improving combustion efficiency and reducing the propensity for pre-ignition.

  is suitable for all diesel and 4-cycle gasoline engines, including ethanol blended fuels and biofuels.  AR6400 is not suitable for 2-cycle engines.

  contains the highest safe amount of PEA and accompanying chemistry to safely move deposits."

 

nem teszkós cucc !

 

üdv viso

Előzmény: Bmw E91 (13286)
G-lader Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13304

Igazad van, sőt ha ránézel akkor még a kézírás is ugyanaz, de remélem azért ennek a BMW rendszerében utána lehet nézni, hogy mikor volt ott, és miért, vagy nem adnak ki ilyet alvázszám alapján?

Előzmény: sifi 525i (13302)
G-lader Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13303

Komolyan szomurú olvasni amit itt felniméret ügyben összevitáztok!

Akinek szeme van, az látja hogy az E90-91-92 -re sokkal szebb a 17-es és még szebb rá a 18-as felni, mint mondjuk egy 16-os! Ennek nincs köze a lovasszekér hatáshoz, az valahol 20-nál vagy a fölött kezdődik erre a kasznira, illetve nem hiszem hogy bármelyikünk is a "tinidisco" feeleng miatt rakna rá 18-as felnit, mert abból már szerintem mind kinőttünk. Egyszerűen csak szebb a kocsi 18-as felnin, jobban esik nekem is ha ránézek.

 

Az meg hogy kátyú-felni találkozik, pontosabban ekkora számban, az csak az országunk szegénységi bizonyítványa. Lehet hogy most egyeseknek újat mondok, de ez ami itt van nem normális, átmegyek 20km-t Ausztriába, és láss csodát jók az utak, de ha elindulok Győrnek akkor sajnálom a kocsit mág a 16-os táli kerekekkel is.

 

Jahhh, és egy jó futómű sokat számít ebben is, mert ha jó futómű van a gép alatt akkor a nagyobb felnivel is elég jól elnyeli az úthibákat, én pl. meg merem kockáztatni hogy a mostani szettem, ilyen szempontból jobb mint az M-es futómű.

sifi 525i Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13302

Biztos csak nekem furcsa hogy az utolsó képen amin a szervízkönyv van, az utolsó két Wallisos pecsét 5 hónap különbséggel ugyanolyan halványan fog...

Előzmény: G-lader (13300)
G-lader Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13301

Ártani tuti nem árt, de hogy használ-e ki tudja. Én néha szoktam használni, gondom sosem volt belőle, talán még előnyei is vannak, de nem tudom. Ha belerakod a kocsiba szerintem nem ártassz vele max javítassz.

 

Előzmény: Bmw E91 (13286)
G-lader Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13300

Sziasztok!

 

Ezt a kocsit esetleg ismeri valaki? Vélemények? Tapasztalatok? X-drive mennyir francos és kényes cucc?

sifi 525i Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13299

Ennyi , ott a pont nálad :)

 

" nyilvan van 1k katyu ami megkeseriti az eletem viszont van 10k kanyar ami elfeledteti. "

 

például : Egy nő hiába ügyes , ha nem szép... :)

 

a traktorgumi is ügyes csak szépnek nem szép :)

Előzmény: Passionata (13295)
sifi 525i Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13298

Ha neked a traktor gumi tetszik , akkor járjál azzal , menj a szántásba éld ki magad ott... :)  Mi maradunk az autópálya feelingnél , nekünk ez a hobbynk , és ha erre akarunk költeni, akkor erre költünk.. mert nekünk ez tetszik , és ezt tiszteletben kell tartani :)

 

A kátyúkal kapcsolatban sajnos nincs igazad ,,, manapságg van több,, sajnos az utóbbi években kevésbé javitják az utakat  , mondhatni már kaotikus állapotok kezdenek kialakulni,, az utak elhasználodtak és abból a rengeteg befizetett adóból már sajnos nem telik  a magyar államnak a felújításra...  kezdünk ott tartani mint románia és ukrajna..  pedig régen nem így volt  ,  pláne a 165/80/13 kerekek idejében ,  nem is tudom milyen kocsira szereltek anno olyat,,  de talán az E21 cápa BMW-n is nagyobik gumik voltak gyárilag :)

 

Én már több mint húsz éve vezetek , 15 éve nemzetközizek , európát már jobban ismerem mint a tenyeremet...  ahogy hazaérek az utóbbi években mindig jobban és jobban elszörnyülködök a magyar utak állapotán , egyszerüen nem javitják őket,, évről évre csak romlik a minősége..

 

És nem nekünk kellene ehhez alkalmazkodni , hanem egyszerüen rendbe kellene tenni őket , ami nem a mi feladatunk , de a mi adóba befizetett pénzünkböl kellene megvalósitani !!

 

Ha ez így lenne akkor nem lenne semmi gond és nem kéne a rosszindulatú kommentjeidet halgatni ! :(

 

u.i. :  Németországban a felnijavítok szinte éhenhalnak :) annyira nincs munkájuk , nálunk meg nem győzik a rengeteg javitást :(

 

Előzmény: mlas (13282)
atiTDI Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13297

Én is cáfolnék, mert vezettem azt az F10-et.:)) Komfortban nagyon puha a futómű, az apróbb egyenetlenségeket ki tudja simítani, de egy nagyobb döccenőnél csúnyán felüt. Mindez az RFT guminak köszönhető. Ugyanilyen volt az e92 is RFT-vel, azért szedtem le róla. A 19es sima gumival feszes volt, de nem ütött-vert.

Előzmény: BMW E90 (13290)
sifi 525i Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13296

 

Erre azért ne vegyél mérget ! :)  Érdekes párhuzamot vonsz a kátyú mélysége és az abroncs oldalfalmagassága között,  értelmetlen..

 

Nem is  beszélve a kátyú átméröjéröl és formájáról ami elkerüli a figyelmedet.

 

Valamint sokban függ a gumi minőségétől,  valamint a felni fajtájától, minőségétől, kialakitásától...

a 16 -s gumi is szépen ki tud púposodni egy "koccanástól"...

 

 

Előzmény: mlas (13280)
Passionata Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13295
Ertem amit irsz de 35i hez ez van , nyilvan van 1k katyu ami megkeseriti az eletem viszont van 10k kanyar ami elfeledteti.
Előzmény: Dúrmoller2 (13293)
BMW E90 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13294

na ezt nem tudtam :) azt hittem már a 25I-D is akkor a fék mint a 30D vagy 30I-n :)

Én most hétvégén voltam a mátárban,19-es felni+ M futómű jó volt :D kb 20-30-al mentem,de kibírtam :D haveromnak 17-es felnije van ő is ugyan úgy jött utánam,még volt,hogy lassabban is.....

Előzmény: Dúrmoller2 (13292)
Dúrmoller2 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13293

Nekem már a 17" is sok, ez volt az egyik ok, hogy "csak" 325i-t vettem.

Elhiszem, hogy vannak emberek, akiknek a nagy felni tetszik, de vannak akiknek nem. Például nekem sem, feleségemnek sem.
Csúnya "fakerék" kinézete van, kényelmetlen, vigyázni kell vele, drága a gumi rá. Előny? Picit közvetlenebb kormányreakció.

 

"Nem kellene osszekeverni sz okot az okozattal ,a katyu a baj nem felnimeret."

:-) Az út adottság. Ahhoz épp úgy alkalmazkodni kell, mint a gravitációhoz.

A hétvégén sokat autóztam és bizony a Kisalföldön van pár tragikus útszakasz. Útjavításhoz nem értek, arra kellett mennem, nem akarom tönkretenni az autót, felnit, gumit, akkor egyetlen választás a "ballonosabb" gumi. Számomra észlelhető hátrányát nem látom.

 

Előzmény: Passionata (13283)
Dúrmoller2 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13292

Egészen pontosan a 325i-re még 16" az alapfelni, a 330i-re meg 17".

Ezértvolt  sokkal (majd 10%-kal) olcsóbb a szinte azonos motorú 325i, mert olcsóbb fék, olcsóbb felni, olcsóbb gumi.

 

Előzmény: BMW E90 (13291)
BMW E90 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13291

Ez így igaz,25I-D-től felfelé a legkisebb felni ami felmegy a 17-es,mert nagyok rajta a fékek.

Előzmény: Passionata (13283)
BMW E90 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13290

ezt megcáfolnám,az F10-esünk,19-es M-es felni van RFT gumikkal Dinamic Drive futóművel és megsem lehet érezni ha belemész egy kátyúba ;) olyan mint egy hajó...a 3-as BMWvel M-es futóművel 19-es felnikkel már más a helyzet :D ott megérzem,de valamit valamiért,én sem azért csinálom,hogy a tinidsico előtt megnézzék,azért mert nekem így tetszik és jól esik az elismerés mikor valaki azt mondja,hogy ez igen,ez tényleg szép és nem mindennapos.....

Előzmény: mlas (13282)
Mackojoe86 Creative Commons License 2013.04.22 0 0 13289
Sziasztok

Autovasarlas elott allok TTS,e60 535 vagy e92 335i.
Tudna nekem valaki erdemleges infoval szolgalni a335i rol?mi az amire figyelni kell? Mennyire tartos ez a motor?80ezer kilometer van a kinezett autoban leellenorizve. Xi valtozat automataval. Svajcban elek itt veszem az autot is csak markaszervuzben jart eddig.
Koszi a valaszokat
CaspEr90 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 13288

Küldtem mailt.

Előzmény: 123Astra (13287)
123Astra Creative Commons License 2013.04.21 0 0 13287

CaspEr90 köszi, és ezt hol lehet megvenni amit írtál? 

Előzmény: CaspEr90 (13285)
Bmw E91 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 13286

Sziasztok segítségeteket szeretném kérni. Valaki használt-e már Pro-Tech dízelbefecskendező tisztítót? BMW 320D autóhoz? És milyen eredménnyel?

CaspEr90 Creative Commons License 2013.04.21 0 0 13285

Gyárihoz olcsó utángyártottnak drága.

 

LUK gyári kuplung készlet:
61.000Ft (a készlet tartalmazza a kuplungtárcsát, kinyomó csapágyat és
a kuplung szerkezetet )

LUK gyári kettőstömegű lendkerék:
61.000Ft/Db

 

+- 10/20 ezer azóta.

Előzmény: 123Astra (13284)
123Astra Creative Commons License 2013.04.21 0 0 13284

sziasztok! E91 20d-hez (M47N2) kettőstömegűt lendkeréket hol lehet jó árban venni? apródon találtam 190e-ért, az milyen ár? köszi!

Passionata Creative Commons License 2013.04.21 0 0 13283
A tinidiscos gondolathoz,az olyan BMWkre amik nem a lakoparkok sztarjainak keszultek nem megy ra mas csak 17+ ,az meg aztan teljesen mindegy ,hogy /45 vagy /40 .
Nem kellene osszekeverni sz okot az okozattal ,a katyu a baj nem felnimeret.
Előzmény: mlas (13282)
mlas Creative Commons License 2013.04.21 0 0 13282

Nem tudom, te mikor kezdted az autózást, én akkor, mikor még 13" kerék volt az általános, 165/80 gumival.

Akkoriban valahogy nem volt ekkora problémakör a kátyú, mint manapság, pedig volt szép számmal :))

 

Ezek a 18+ felnik legjobb példái az értelmetlen divatnak :)) de mindenki úgy vereti szét a futóművét-felnijét ahogy akarja, rázathatja magát a 10M+ Ft-os autójában (aminél egy Lada kényelmesebb) és nyugtathatja magát, hogy milyen szép és sportos.

 

Ui: ha szántásban kell menni, akkor sajna a traktor a megfelelő eszköz :(

Előzmény: BMWE90320d (13281)
BMWE90320d Creative Commons License 2013.04.20 0 0 13281

Amugy Hankook Ventus v12 a gumim , 255/35 r 18.

 

Szeretném megjegyezni , léteznek olyan e90 autók amelyekre a 17-es felni az alap.

 

Szóval nem csak a TINIDISCO -ról álmodozóknak   épít a BMW autókat .

 

U.i.: Most olvastam , hogy a traktorok meg sem érzik a kátyukat

 

Üdv:

 

mlas Creative Commons License 2013.04.20 0 0 13280

Azért egy kb. 8 cm mély kátyú nagyobb stressz egy 8 cm magas guminak, mint egy 12 cm magasnak... azon is el lehet gondolkodni, hogy a felni mely esetben sérül könnyebben...

Szerencsére a 8 cm kátyú azért nem mindennapos, de egy 3-4 centis is betesz egy /35-nek, a normál gumi meg kibírja.

 

De ez pont, mint a nőknél... a szépség sok pénzbe kerül :))

Előzmény: sifi 525i (13274)
koptib Creative Commons License 2013.04.20 0 0 13279

Nagyon szépen köszönöm az eddigi visszajelzéseket.

A regisztrálás alatt mire gondoltok?

Segítségeteket előre is köszönöm.

Előzmény: Steeef (13275)
sifi 525i Creative Commons License 2013.04.20 0 0 13278

Értem mire gondolsz, arra hogy kisebb felnivel ballonosabb gumival könnyebben túlélhető a kátyú , de nem minden esetben... Szélesebb gumival viszont több esélyed van hogy átsiklik a kátyú felett persze ha nem olyan nagy...

Előzmény: laller07 (13276)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!