Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

elf Creative Commons License 2006.01.30 0 0 458

BMW Power:

 

Kösz a reagálást, ezek szerint nem vagyok egyedül ezzel az ötlettel.

 

Aztóta ilyet gyáriban is találtam. Egy gázautó installer szerelte be egy valami nagybimmerbe.

200 kmh környékén ugyanis annyi gázt párologatott el a cucc, hogy a fűtés ellenére sem tudta az autó magától fölmelegíteni. :)

 

Előzmény: BMW Power (439)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.01.30 0 0 457

Hű, azt hittem engem dobtok a próbapadra. Ezek szerint ne vigyem magammal a testőrömet:)))

 

Be fogok jelentkezni hozzátok, mennyivel előtte kell?

Előzmény: Csacskamacka (456)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.30 0 0 456

Ez alapban a számítógépes diagnosztikát tartalmazza, illetve az olyan vizsgálatokat, amikhez a kályhát nem kell leszerelni.

Ilyenek pl. az izzítóstift, az üag- és áramellátás ellenőrzése.

 

Ha ezek a vizsgálatok nem hoznak egyértelmű eredményt (általában hoznak), akkor jön a kályhakiszerelés, próbapad, aztán a széterelés, földhözvágás, kalapálás:-)

De az már egy másik sztori.

 

Ha a kályhát a delikvens kézben hozza, akkor rádobjuk a próbapadra. Természetesen a kályhát és nem az embert:-)

 

Előzmény: Szemesi.Zsolt (455)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.01.30 0 0 455
És ennyi pénzért csak kiolvasás van, vagy szét is szedik a kányhát?
Előzmény: Csacskamacka (453)
Rookiecoupe Creative Commons License 2006.01.30 0 0 454

BMW POWER

 

oké, köszi, de asszem nekem ez marad :) nem áldozok rá annyi pénzt, és ez is több mint a semmi...most pl hogy enyhébb az idő, kifejezetten meleg van benne :)

Előzmény: BMW Power (441)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.30 0 0 453
Reméltem. Tőled függ a prémiumom :-))))))))
Előzmény: Szemesi.Zsolt (452)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.01.30 0 0 452

Ennyit kibirok fizetni:)))))

Előzmény: Csacskamacka (451)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.30 0 0 451

5000 Ft + áfa

És be kell (!) jelentkezni!

Előzmény: Szemesi.Zsolt (450)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.01.30 0 0 450
Egy átlagos átvizsgálás, karbantartás mennyibe szokott kerülni?
Előzmény: Csacskamacka (449)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.30 0 0 449
Előzmény: Szemesi.Zsolt (448)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.01.30 0 0 448

Azért szeretném egyszer átnézetni a kályhát veletek. Helyileg hol vagytok, és hol lehet elérni téged?

 

ha gondolod jöhet privibe is: szemesi@citromail.hu

 

 

Előzmény: Csacskamacka (447)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.30 0 0 447

Ha alacsony a fesz, akkor a kályha leáll igen. Vagy el sem indul.

 

 

 

Előzmény: Szemesi.Zsolt (446)
Szemesi.Zsolt Creative Commons License 2006.01.30 0 0 446

Szia Csacskamacka.

 

Tegnap bekapcsoltam az állófűtésemet, kb 15 percig ment is rendesen, majd leállát. Újraindítottam, akkor megint ment. Úgy kapcsoltam be, hogy nem programra induljon, hanem állandóan menjem.

Lehet, hogy ha kicsit merültebb az akksi akkor leáll?

 

Nem tudtam még megnézni, hogy milyen típusú, mert a 4,2-es motor teljesen kitölti a motorteret, és a 18-as keréktől pedig nem látok a kályhára. De elmegyek vele szervízbe, és csápos emelőről alánézünk.

Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.30 0 0 445

Jóvanna.

Mindig elfelejtem, hogy Ti "csak" béemvében gondolkodtok:-))))))

 

Én általánosságban írtam le a jellemzőket. A béemvé meg egy izé:-)

Előzmény: BMW Power (444)
BMW Power Creative Commons License 2006.01.30 0 0 444
nono

1: Mondtam én hogy nem így van??

2: Ha csak szoftveresen avatkozunk be hogy tudják bekapcsolni kézzel is a fűtést akkor Rookeicoupé példáján kívűl még jó pár bmw-st fel tudnék sorakoztatni itt hogy elmondja NEM tudja ugyanaz mint a "hivatalos" állófűtés, ahhoz még kell mégegy keringető, és pár csövecske. (Ha az autó megrendelőlapján a tulaj bejelöli az állófűtést akkor ezek belekerülnek gyárilag, ha meg nem akkor csak kieg fűtésként segíti motor bemelegedését csak járás közben.) Hidd el nem ugyanaz a hatásfok, attól független hogy a kályha az ugyanaz valóban.

3:Mondtam én hogy nem így van??



Előzmény: Csacskamacka (442)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.30 0 0 443
Ja, köfi:-)
Előzmény: BMW Power (438)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.30 0 0 442

Vitatkoznom kell.

1. a kieg fűtés CSAK  akkor működik, ha az autó motorja is jár.

 

2. a kieg fűtésből átalakított állófűtés pedig tudja a kieg. fűtés motorjárással összekötött tulajdonságát és még teljesértékű állófűtésként is működik, amit programozhatsz, távirányíthatsz, felhívhatsz!

 

3. Az utólagos állófűtés pedig ugyanaz, mint a gyári. Esetleg a távirányítóban benne van a béemvé vagy audi jel és mondjuk a fed.komputerről tudod programozni.

 

Azé ne nagyon dezinformáljuk itt a kollégákat, ha nem vagyunk biztosak a dolgunkban, ha lehet:-)

 

Előzmény: BMW Power (441)
BMW Power Creative Commons License 2006.01.29 0 0 441
Rookiecoupe

Szerintem a kigeészítő fűtésként benne lévő kályhák eléggé lefojtva kevés üzemanyaggal mennek. Épp ma próbáltam hogy kicsit túlhajtva tud ám dörögni az a kis kályha, simán elhiszem hogy -10 ben is 30 perc után le kell olvadnia a szélvédőnek. A kis keringető szivattyú csak azért van rajta hogy nehogy megforjon benne a víz, ezen kívűl hogy az egész motorban kellően cirkuláljon a víz feltétlen kell mégegy keringető motorka a rendszerbe. Szóval a kieg fűtésből felprogizott állófűtés korántsem egyanaz mint a megrendelt állófűtés. (irreális vagyonokért)



Előzmény: Rookiecoupe (404)
semgza Creative Commons License 2006.01.29 0 0 440

köss 2-t 2-t sorba, és akkor negyed teljesítményen egyenletesebben füthetsz vele. tovább is tart. azért az izzítógyertyat nem folyamatos üzemre tervezték.

csak beleugatok, semmi konkrét.

Előzmény: BMW Power (439)
BMW Power Creative Commons License 2006.01.29 0 0 439
elf

ilyen van a vw-ekben is, 4 darab közönséges dízel izzitógyertya. Ha egy ilyet beteszel a reduktorod elé a vizkörbe és a motor járása közben küldesz rá 12v-ot akkor eléred amire gondolsz. Elég nagy áram felvétele van, és túl koncentráltan adja le a hőt, ezért fontos hogy keringjen ott a víz rendesen.
Hasonlóra gondoltam énis lpg-s korszakomban, valami elektromos reduktor fűtés míg hideg a hűtővíz....stb stb.
Előzmény: elf (373)
BMW Power Creative Commons License 2006.01.29 0 0 438

Csacskamacka

 

Először is grat a vizsgához!

Igen közben kiderítettem semmi baja a szivattyúmnak. Minap kivettem az egész hóbelebancot, szétszedtem kitakarítottam, a szivattyúhoz összeütöttem egy megfelelő négyszögjelet produkáló elektronikát, és láss csodát elinditva az izzitást majd a fuvató motort és a szivattyút ahogy kell beindul, izzitást lekapcsolása után is szépen morogva ahogy kell működik kint a földön :-) És elég jól eltalálltam az üzemanyag adagolás mennyiségét mert füst nélkül szép hanggal fűt ahogy kell.

Szóval valami vezérlés baja van, de hát a bmw egy érdekes álatfaj igen :-(

 

Aztán belelkesedve elővettem sufniból egy régebbi kályhámat (pont olyan mint Vojnó-é és minimum 5 éve meg sem moccant) és hasonló módszerrel azis pöcc-röff indult, valamibe majd beépítem mert most nagyon teccik ez a dolog :-)

 

 

Kendtomi

 

no, feladat adott, ha megmondom hogy mennyi ideig akarok izzitani, mikor induljon a fuvató, leálláskor szellőztessen, stb stb akkor tervezel hozzá valami vezérlést? Első körben kéne egy potival szabályozható négyszögjel generátor.

 

Vojno

 

Ha gondolod itt ez a működö kályha, próbálkozhatunk alkatrész csereberével a tiedbe hogy kiszűrjük a hibát.

 

 

 

Előzmény: Csacskamacka (437)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.27 0 0 437

Képet hétfőn tudok prezentálni.

Az utolsó kérdésedet nem értem. Hogy a kályhát mivel lehet helyettesíteni vagy mit?

Előzmény: Vojnó (436)
Vojnó Creative Commons License 2006.01.27 0 0 436
Nincsen neked képed róla, hogy hogyan kell kinéznie?
Van ugye robbantott rajzom, amit lent be is raktam, de a kibányászott kályhán nem teljesen ismerem fel a dolgokat!
Csinálok a hétvégén képeket róla!
Ezt a ráolvavást szeretném elvégezni magam!
Szépbombázom alkotóó elemeire, kitisztítom és mehet össze.
Uána megpróbálom elindítani! Próbapad, víz + radiátor!
Azt nem tudod ha le kellene mondanom róla mivel lehetne helyettesíteni?
Gondolok itt én arra hogy a meglévő órával vezérelhető maradjon!?!
Előzmény: Csacskamacka (435)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.27 0 0 435

Mindent, a műszaki dolgokat kivéve, bár az is érdekel:-) Kályhát viszont nem javítok, bár arra is volt már példa:-)

 

 

Az égőkosárral kapcsolatban félreinformátalak. Bocsi.

Szal a 4700 az egy párológtatókészlet, amiben tömítések is vannak.

Azután jön egy ú.n. égőcső, ami tizenvalahányezer.

 

Amondó vagyok, nézesd meg és olvasson rá egy szakértő, hogy mi kell hozzá.

Addig felesleges agyalni, hogy drága vagy nem. Ha tudod, mennyit kellene rákölteni, akkor tudsz normálisan kalkulálni.

 

A 46-osok egyébként olyan 5-6 éves korukig teljesen megbízhatóak voltak. De ez sem jelenti azt, hogy utána mindegyik tönkre megy. Ez egy viszonylag régi kályha már. Ezeket váltotta le a Thermo Top.

Azér nézesd meg szerintem.

 

Előzmény: Vojnó (434)
Vojnó Creative Commons License 2006.01.27 0 0 434
Wazzeg!
Mit is csinálsz te pontosan? :o)))
Jól éreztem (olvastam), hogy tőled kell kérdezzek és nem a szervízzel.
Az árak nem vészesek, ha azt veszem, hogy nem biztos hogy kell és kb. fele annyi mint amit a bmw ír!
Az égőkosár az a 28-s komplett?
Esetleg tapasztalat a kályhával?
Előzmény: Csacskamacka (433)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.27 0 0 433
Nekünk mindenből van raktáron!
Előzmény: Csacskamacka (432)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.27 0 0 432

Aszongya az árak:

Amire te kérdeztél rá: 6.900

+ ami kellhet:

vízszivattyú: 35.600

Égőkosár: 4.700

Izzítógyertya: 5.400

Ventilátor: 38.900

 

ezek nettó árak

+ a munkadíj.

 

DE!

Egyáltalán nem biztos, hogy ez mind kell. Meg kell nézetni.

Ezen kívül pedig meg kell gondolni, hogy mennyit akarsz rákölteni és mennyire "kell" neked a kályha.

Ha fele annyiból kijön még mindig lehet, hogy megéri. Az újak árait látod lent.

 

Előzmény: Vojnó (429)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.01.27 0 0 430

Milyen szervizzel beszéltél?

 

Előzmény: Vojnó (429)
Vojnó Creative Commons License 2006.01.27 0 0 429
Beszéltem a szervízzel és összefoglalva a "felejtős" jelzőt használta!
Kafa!
Nincs hozzá semmi alkatrészük, az is csak nehezen, vagy horor áron! :(

Gondolkoztam azon, hogy egy modernebb típusra cserélni, de ott meg az aggályom, hogy hogyan lehet a BCIV-hez illeszteni?
Nem akarok utolagos nem beleillő tákolmányt! :(
Előzmény: Csacskamacka (427)
Vojnó Creative Commons License 2006.01.27 0 0 428
Köszi!
Tudok cikkszámot is de csak a bmw-st! :o)
Esetleg van hozzá valami írásos anyagod is, ill. hozzáférsz ilyenhez?
Küldtem mailt a webasto szervíznek, de gyanítom nem jó a mail cím, vagy gyanús ahogyan kérdeztem! :oD
Előzmény: Csacskamacka (427)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!