Keresés

Részletes keresés

aladar644 Creative Commons License 2021.12.24 0 0 55063

Olvasni lehetett az 53-as útig tartó meghosszabbításáról, de hiszem, ha látom. Eleve nagyobb értelme lett volna a nyugati hosszabbításnak a 61-es útig, mert igazán ott hiányzik egy útszakasz még a Rákosi időkből.

Ha a hídtól keleti irányba Csávoly térségéig csináltak volna egy 2x1-es összeköttetést, már használható lenne a déli út, hiszen az 55-öst 5 éve teljesen felújították, kevés a falú, és egy Budget gyorsforgalmi alternatív K-Ny déli útnak megfelelne, ha lenne nyugati irányba folytatása.

Előzmény: Tamas(Ottawa) (55062)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2021.12.23 0 6 55062

Remélem egyenlőre ad acta tették, mert semmi szükségét nem látom. Foglalkoznának inkább a Szent-László híd hasznos úthálózatba illesztésével.

Előzmény: trizs77 (55060)
nyebojsza Creative Commons License 2021.12.23 0 0 55061

A mohácsi hidat már legalább 40 éve tervezik... de túl nagy a Duna...

Előzmény: trizs77 (55060)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.23 -3 0 55060

Mi van a mohácsi híddal ?

 

Egy időben hetente volt róla egy cikk:

 - már tervezik,

 - megkötötték a nemtudommilyen szerződést,

 - mindjárt indul az építkezés,

 - .....................

 

Most meg egy éve csak csönd van.

 

Dobták az ügyet ?

 

 

mzdude Creative Commons License 2021.12.23 0 1 55059

De igen.

 

A másik résznek nem látom elsőre azt a hűdenagy értelmét, de az biztos, hogy átjárhatóbbá teszi a környéket, hiszen jelenleg a forgalom a 100 éves tanyautakon folyik. Kellemetlen mellékhatás, hogy az érintett települések mellett a senkiföldjén épülő "lakóparkokat" még vonzóbbá teszi a 2-3 autót birtokolni hajlandó családok körében.

 

Ami még nagyon várja a ráncfelvarrást, az a veresegyházi vasútvonal, de az itt offtopic.

Előzmény: NAR (55049)
Törölt nick Creative Commons License 2021.12.23 0 0 55058

Ez hülyeség mert 1 hete voltam,Az almádi csomópontnál kell lemenni.

Előzmény: Aladár46 (55057)
Aladár46 Creative Commons License 2021.12.23 0 0 55057

A Győr felől Balatonfüredre tartó autósoknak marad a régi csomópont, ha fel akarnak jutni a 8-as főútra:

 

Lehet tanulmányozni: :)

 

 

 

Előzmény: radio100jozsi (55053)
VixxyVoxxy Creative Commons License 2021.12.23 0 0 55056

Össze fogják kötni a Lidl melletti körforgalmat a 8229 folytatásával?

Előzmény: radio100jozsi (55053)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.23 -1 1 55055

Na végre.

Köszönöm.

 

 

Előzmény: Aladár46 (55052)
radio100jozsi Creative Commons License 2021.12.23 0 1 55054

Még át sem adták, de már fizetős az Abony-Törökszentmiklós közötti M4-es, az este megjelent Magyar Közlöny 2021/237-es száma alapján a 62/2021. (XII. 22.) ITM rendelete a használati díj megfizetése ellenében használható autópályákról, autóutakról, főutakról és azok díjáról szóló 45/2020. (XI. 28.) ITM rendelet módosításáról.

 

Abban már végig matricás az út, sőt megjelent a Jász-Nagykun-Szolnok megyei matrica is a rendeletben már, ezen fent írt szakaszra való érvényességgel.

Az M30-as miskolci elkerülője viszont maradt továbbra is ingyenes.

 

Változás!!!

 

A Komárom-Esztergom megyei matrica már Pest felé nem a a Bicskei, hanem az új Szárligeti csp-ig jó január 1-től!!!

 

radio100jozsi Creative Commons License 2021.12.23 0 1 55053

De arra épül az új átkötés az új M8-Veszprém kelet csp-ból át a 82-esre az áruházak mögött, így nem lesz hosszabba az állomás. Egyedül közvetlen be a városba marad ez a hosszabb út, de az meg nem életszerű, hogy ott van a városba a füredi meg az almádi úton is a behajtás, akkor minek jön körbe, ha a belvárosba megy valaki?

 

Előzmény: VixxyVoxxy (55039)
Aladár46 Creative Commons License 2021.12.23 0 1 55052
Előzmény: trizs77 (55051)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.23 -1 0 55051

Mogyoród és Fót girbe-gurba és dombos.

Lehet, hogy valamilyen app ott mutatja a frankót, de valóban átmenni inkább vergődés.

 

Ha Gödöllő és Dunakeszi közé építesz tizen valahány km olyan utat ami nem érint lakott területet, akkor az említett települések belső forgalmát kb. lefelezed.

És a 20+ tonnás járművek se mennek többet a 100 éves házak között.

 

 

Előzmény: NAR (55050)
NAR Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55050

Ezt most nem egészen értem, hiszen Gödöllő és Dunakeszi között most a leggyorsabb út Mogyoródón és Fóton keresztül vezet, nem Szadán és Veresegyházon keresztül. Autópályán ugyanez a Google szerint alig egy perccel lassabb (bár kilométerben jelentősen hosszabb). Szóval van településeket elkerülő út jelenleg is, ami időben nem sokkal hosszabb.

Előzmény: trizs77 (55046)
NAR Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55049

Ehhez elég lenne egy ág, a "déli", nem?

Előzmény: mzdude (55048)
mzdude Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55048

Legnagyobb haszna - első ránézésre - talán az lehet, hogy Veresegyháza (egy része) és Csomád majd nem (nem annyira) Fóton keresztül fog hazajárni, Fót központja és az M0 között egybefüggő kocsisort eredményezve.

 

Persze az is szégyen, hogy Fót közepén 20 éve nem sikerült rendezni a csomópontot, esetleg körforgalmat építeni helyette.

Előzmény: trizs77 (55046)
VixxyVoxxy Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55047

Elkerülő Gödöllőtől Vácrátótig  és Fótnak egy füst alatt

Előzmény: NAR (55045)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.22 -1 0 55046

Nem.

 

Ez egy Szadát és Veresegyházát kikerülő-elkerülő nyomvonal Gödöllő és Dunakeszi között.

Mentesítő út.

 

Most is van ilyen út csak pont keresztül megy Szadán és Vházán.

Ezért kell az új út.

 

Vagy Szadától nyugatra menne, Csomád dél 1 km körül, vagy ami kevésbé valószínű Szadától keletre Vházát és Erdőkertest között Csomádot északról megkerülve.

 

 

 

Előzmény: NAR (55045)
NAR Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55045

https://nif.hu/projektek/2021/06/301-szamu-fout-m3-autopalya-es-m2-gyorsforgalmi-ut-kozotti-szakasz-megvalositasa/

 

Jól értem, hogy itt az a koncepció, hogy az M0 helyett sima főúton haladjon a forgalom az M3 és az M2 között?

trizs77 Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55044

köszi.

Ha legközelebb arra megyek, majd megnézem.

 

 

Előzmény: RadiX (55043)
RadiX Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55043

Nem lehet, ahhoz kellene plusz egy felüljáró. A régi csomópontból délre egyenesen fel lehet hajtani, de a másik iránynak el kell mennie az új csomópontig, és onnan vissza a másik oldalon.

Előzmény: trizs77 (55041)
VixxyVoxxy Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55042

Ehhez kellett volna egy külön szintű kapcsolat, aminek nem láttam nyomát, amikor arra jártam 2 hónapja, úgy hogy nem.

Előzmény: trizs77 (55041)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55041

Ilyen részletesem nem ismerem az új helyszínt.

 

Az új elkerülő déli szakaszáról ezentúl nem lehet (a 8-as feletti régi felüljárón át) egyenesen  északra a 82-es útra hajtani ?

Előzmény: VixxyVoxxy (55039)
VixxyVoxxy Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55040

Más nem jut eszembe, hogy miért jegelhetik. Vagy esetleg Navracsics lobbiereje nem elég. :)

Előzmény: trizs77 (55038)
VixxyVoxxy Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55039

Nem lett igazán jó ez a megoldás, pl. ha dél felől szeretne valaki a veszprémi vasútállomásra eljutni, vagy csak a bevásárlóközpontokhoz, akkor most a korábbi ideális útvonal helyett, egy kilométeres kerülővel érintenie kell az új és a régi csomópontot is.

Előzmény: trizs77 (55030)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55038

 

Gyulafirátót község lakott területeitől keletre kb. 600-1000 méterre elvezett új 82-es út (kb. 5,8 km) semmilyen katonai vagy lőtéri létesítményt/eseményt nem zavarna.

 

Előzmény: VixxyVoxxy (55036)
trizs77 Creative Commons License 2021.12.22 -1 0 55037

Nem valószínű.

 

A 82-es alatt már kb. 35 éve van harckocsi aluljáró a 22-es hadiúton.

A katonáknak ez mindegy.

 

 

Előzmény: VixxyVoxxy (55036)
VixxyVoxxy Creative Commons License 2021.12.22 0 0 55036

Arra tippelek, hogy ezt a Honvédség próbálja szabotálni ameddig lehet a lőtér miatt.

Előzmény: zirtz (55033)
Törölt nick Creative Commons License 2021.12.22 0 2 55035

A 8as M8 as legalább olyan mostohán kezelt út szakasz mint az M4.

Sokkal nagyobb forgalom van mint az M6 os on.

trizs77 Creative Commons License 2021.12.22 -1 1 55034

8-as út:

 

Négysávosítják a Herend és Devecser közötti szakaszt.

 

Egyedüli ajánlattevőként három cég, az UVATERV Út-, Vasúttervező Zrt., az UNITEF'83 Műszaki Tervező és Fejlesztő Zrt., valamint az UTIBER Közúti Beruházó Kft. tervezheti meg a 8-as számú út Herend és Devecser közötti szakaszának négysávúsítását, nettó 2 milliárd 450 millió forintért.

 

A nyílt tender eredményét az ajánlatkérő NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közölte az uniós közbeszerzési közlönyben.

 

A szóban forgó útszakasz 27,5 kilométer hosszú.

     - ebből 12 kilométer lesz az új út,

     - a többi a meglévő út 2x2 sávosra történő kiszélesítését jelenti,

valamint a burkolatot 11,5 tonna teherbírásúra kell megerősíteni – írja a Napi.hu.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!