Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

harmika1 Creative Commons License 2018.05.31 0 0 11219

Közben magamtól is rájöttem, komfort elektronika modul kikapcsolva

Spanos Creative Commons License 2018.05.31 0 0 11218

Megnézem, mi volt benne, fejből írtam. Szerintem ez az ex kocsimba való olaj volt. Castrol, az biztos.

Előzmény: mica-r (11217)
mica-r Creative Commons License 2018.05.31 0 0 11217

Rendben lévő 2-0 TFSI nem gyenge. 

A váltóba felújítás után, remélhetőleg már nem lesz többet 75w-90...

Előzmény: Spanos (11216)
Spanos Creative Commons License 2018.05.31 0 0 11216

Nekem a 2.0 TFSIről van csak.

Gyenge, iszákos, eszi az olajat.

 

Amúgy jó.

 

:)

 

Ma hívott az autószerelő:

Azt mondja, ez biza váltófelújítás. És ő szerinte szorul a váltókar (szerintem nem).

Előzmény: Gáborvw (11214)
harmika1 Creative Commons License 2018.05.31 0 0 11215

Sziasztok

Passat b 7  TRA 12.5  hibakód jelentése érdekelne

Köszönöm

Gáborvw Creative Commons License 2018.05.31 0 0 11214

Sziasztok! Cjeb motorkódú 2013-as 1.8Tfsi motorról van valakinek tapasztalat vélemény? Milyen típus betegségei vannak? 

Rőth Sándor Creative Commons License 2018.05.31 0 0 11213

Kerdes mekkora ilyenkor a placebo hatas, de persze en sem hasznalnek mast, mint a gyari oljat.

Előzmény: Spanos (11211)
mica-r Creative Commons License 2018.05.30 0 0 11212

Azt mindenképp vedd figyelembe, hogy a Castrol 75w-90 olaj nem való abba a váltóba. 

Hosszú futás alatt árthatott neki.

Előzmény: Spanos (11208)
Spanos Creative Commons License 2018.05.30 0 0 11211

OFF autómba Shell ugyanolyan viszkozitású olajtól recsegett a szinkron 2-es. Visszatettem a gyárit és bár nem javult meg, de lényegesen minőségibb lett a váltás.

Sokat beszélek feleslegesen, meglátom majd. Meg a $$$$$$-t is. :(

Előzmény: Rőth Sándor (11209)
pano78 Creative Commons License 2018.05.30 0 0 11210

"És még egy hiba jött elő mostanában,hogy leállítás után megy a hűtő ventillátor folyamatosan,és csak ha újra beindítom és hagyom járni egy percet utána áll le! nem tudom mi lehet a hiba! Előre is köszönöm a segítségeteket! Üdv Gabesz"

 

Nem írtad hogy dízel vagy nem, de gondolom az, és regenerál, azért megy a ventillátor nagy valószínűséggel.

 

Csalós szoftvert már kicserélték rajta? Mert akkor hetente regenerál úgy hogy nem tudja befejezni...

Előzmény: kurdigabor (11185)
Rőth Sándor Creative Commons License 2018.05.30 0 0 11209

Nem tudok elkepzelni olyan hamis olajat, ami miatt a valto akadozna. Amig meg nem avasodik napraforgo olajjal mis elmenne. 

Előzmény: Spanos (11208)
Spanos Creative Commons License 2018.05.30 0 0 11208

Majd meglátjuk. Már arra is gondoltam, hogy nem megfelelő a váltóolaj (Castrol Synt. 75W90), hamisított olaj van benne, elfolyott valamennyi olaj és ez okoz neki gondot...

 

Ezzel csak az az egy gond van, hogy a művelet azzal indul, hogy váltó le és szétkap... és ha szétszedi, akkor már valamit cserél, ha meg már valamit cserél, akkor biztosan 250eFt alatt nem áll meg. A kocsim meg most ér kb. 1.1MFtot.

Előzmény: mica-r (11207)
mica-r Creative Commons License 2018.05.30 0 1 11207

Nem feltétlen kuplubg gond miatt kérdeztem, csak váltóhibának lehet olyan mellékhatása, hogy nem tökéletes a kuplung.

Előzmény: Spanos (11200)
Octi19 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 11206

Egyébként, elég sok minden kell hozzá, de ha jártak vagy az elektronikában, az autódiagnosztikában és a szerelgetésben, van egy jó forrasztópákád és diagnosztikai eszközöd, akkor akár magad is megjavíthatod, a YT-on elég sok videó van a javításról. Alkatrészt is lehet hozzá guglizni könnyen.

Előzmény: Gáborvw (11204)
Octi19 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 11205

nem Passat-ban hanem egy AUDI A2-ben de nekem ők már javítottak ilyesmit. https://automuszer.eu/

Meg volt beszélve velük, reggel bevittem és zárásra már mehettem is érte!

Előzmény: Gáborvw (11204)
Gáborvw Creative Commons License 2018.05.29 0 0 11204

Sziasztok! Passat b5.5 műszerfal közepén lévő kijelző pixel hibás. Valaki javított már ilyet? Egyénileg megoldható vagy nem? Köszönöm a választ.

mica-r Creative Commons License 2018.05.29 0 0 11203

Ha valaki nem akarja végleg megszüntetni, akkor lehet kapni olyan elektronikát, ami megfordítja a kapcsoló működését.

Előzmény: Octi19 (11202)
Octi19 Creative Commons License 2018.05.29 0 0 11202

A Start-Stop rendszer egy rakás dolgot figyel és csak akkor aktív ha ezek mind a megadott értékeken belül vannak. Ezeket az értékeket diagnosztikai kábellel lehet változtatni, adott esetben olyan szintre is ami soha nem fog bekövetkezni és máris "ki van iktatva" a Start-Stop rendszer.

 

Létezik ezen felül egy elektronika is amit beépítve minden indítás után lekapcsolja a Start-Stop rendszert, de szerintem az első megoldás egyszerűbb és elegánsabb is, arról nem is beszélve, hogy nem kell az autó elektromos rendszerét megbontani.

Előzmény: KissZst (11201)
KissZst Creative Commons License 2018.05.29 0 0 11201

Start-stop rendszert gépre dugva az autót ki lehet iktatni, de hogy pontosan milyen program kell hozzá, azt nem tudom.

GPS-hez frissítést pedig az "nMag fájlmegosztó" oldalról le tudsz tölteni:)

Előzmény: kurdigabor (11185)
Spanos Creative Commons License 2018.05.29 0 0 11200

Nagyon remélem, hogy nem azzal van a baj, -26eKm-el ezelőtt volt kettős tömegű+kuplung csere. :o (a 26eKm nálam meg 6 évet jelent! :D )

Az a baj, hogy így viszont sokra jön ki az 1km-re eső díja a kocsinak.

Előzmény: mica-r (11199)
mica-r Creative Commons License 2018.05.29 0 0 11199

Azt ugye tudod, hogy a 6. fokozat más tengelyen van?

A kuplung nem fog lejjebb mostanában?

Előzmény: Spanos (11194)
mica-r Creative Commons License 2018.05.29 0 1 11198

Igen, rosszul.

Elsőt keress.

Előzmény: Spanos (11195)
Viktorinogsz... Creative Commons License 2018.05.28 0 0 11197

B6 Passatnál pedig valahol a csomagtartó környékén van valami segédszivattyú. Az nekem még garanciában ott hagyott és tréler lett belőle.

Előzmény: Viktorinogsz... (11196)
Viktorinogsz... Creative Commons License 2018.05.28 0 1 11196

Nekem anno ugyenez volt egy Renaultnál. Ott letestelte a gyújtást melegedésre valami. Hűtősprayvel fújkáltuk a gyanúra adó részeket és így lett meg a hiba.

Amikor nem indul nézd meg van e szikra.

Előzmény: accessnorbi (11186)
Spanos Creative Commons License 2018.05.28 0 0 11195

Rosszul nézek akkor valamit?

Előzmény: Octi19 (11182)
Spanos Creative Commons License 2018.05.28 0 0 11194

No, megint reflektálok:

 

ma megint hibajelenség, szintén 3-4-be váltáskor, a motort kiforgatva. Aztán rájöttem, hogy 1-2-be váltáskor is előjön a hiba.

 

Beszéltem a saját szerelőmmel, azt mondta, hogy a 2-4 egy tengelyen van, valszeg 6-be is csinálná, ha addig el tudnám forgatni. Azt mondta, hogy beszéljek egy váltó szerelővel... LIKE!

 

Ma elvittem egy faszihoz, holnap hagyom ott nála. Annyit mondott, hogy megpróbálják ők felújítani, ha nem megy, elküldik felújításra...

 

 

DISLIKE!

 

Min. -250eFt.

Előzmény: Spanos (11173)
Octi19 Creative Commons License 2018.05.28 0 0 11193

Akár online is: http://hu.realoem.me/

Előzmény: Michrobee 71 (11192)
Michrobee 71 Creative Commons License 2018.05.28 0 0 11192

És az fel lelhető valahol? Mert csak az hiányzik nekem :)

 

Előzmény: mica-r (11191)
mica-r Creative Commons License 2018.05.27 0 0 11191

Gyári alkatrész katalógus

Előzmény: Michrobee 71 (11190)
Michrobee 71 Creative Commons License 2018.05.27 0 0 11190

Sziasztok!

 

Tud valaki a spirál rugók színkód jelöléseiről felvilágosítást adni?

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!