Üdv! Vásároltam egy c max 1.8 cdti-t A kérdésem az lenne hogy vezérműszíj cseréhez mik kellenek, gondolok itt görgők esetleg vízpumpát kell e cserélni vele! Válaszokat köszönöm!
Erősen gondolkodom egy Ford C-max 1.6 TDCi motoros autó megvásárlásán. Tudtok benne segíteni, hogy mennyire tartós a konstrukció? 2008. 05. havi. DPF-es, amit tudom, hogy nagy költség lehet, ha cserélni kell, de tisztítása talán nem vészes költség, 30 000 körül van sok KM garanciával együtt. Kettőstömegű lendkerék, kuplung hibája mennyire gyakori? Egyéb ismert hibák, esetleg?
Előre is nagyon köszönöm. Így ismertség nélkül is megbíznék válaszaitokban, ti ugyanis napi használói vagytok az autónak, nem azt hallom, amit szeretnék, hanem a tényeket, valóságot!
Egy 2012-es C-max már elektronikus szervízkönyvvel rendelkezik? Kinéztünk egy 1.6 TDCI-t amibe 57 ezer km van de azért szeretnék utánanézetni, és talán picit megnyugtatóbb ha elektronikus a szervízkönyv, habár azt is biztos tudják buherálni ha van ismerős. Mire érdemes odafigyelni ezeknél a típusoknál?
(A hirdetés kicsit zavaros, mert a fejlécben "FORD FOCUS 1.6 Ti-VCT Titanium SEDAN RAKTÁRON! 5 ÉV GARANCIA!" áll, a műszaki adatoknál is 123 LE-s 1596 ccm-ről beszél, a szöveg végén viszont már EcoBoost-nak mondja - "Új, 0 km-es Ford Focus Titanium a kétszer az 'Év motorjának' választott Ecoboost benzinmotorral 5 év garanciával most egyedi kedvezménnyel vásárolható meg hivatalos Ford kereskedésből.")
"A Titanium felszereltségen felüli felszereltség: Panther black (fekete) metálfényezés, Kényelem Plusz csomag - Automata parkolórendszer - Első és hátsó parkolóradar - Elektromosan állítható, fűthető, behajtható külső visszapillantó tükrök integrált irányjelzővel - Elektromos első és hátsó ablakemelők automata funkcióval a vezető és utas oldalon - Globálzár - központi zárral csukható ablakok - Első ködfényszóró, Téli csomag (Fűthető első ülések, Fűthető szélvédő és ablakmosó fúvókák)."
Nekem is Blaupunkt FX-em van. A kasznit csinálták, így az áramtalanítás után kódot kért. Nem lehet azonban beütni, mivel az első négy gombra szépen feltölti egyesekkel a karaktermezőket és ezek után semmi. Kikapcs-bekapcs. Próbálkozások után letilt, azután enged, de ugyanez a vége. Szakszervízben "meghalt a fejegység" nyilatkozatot adtak. A kasznis azt mondja nem tehet semmiről (ezt nem hiszem), ez típushiba. Most szenved vele valaki, de bizonytalan a helyzet. Valami tipp valakinek. Előre is köszönöm.
Szeretném lecserélni a mostani autómat (tsi+dsg) a sok probléma miatt amit 3 év alatt produkált.
- automatának kell lennie
- benzines is jó lenne a dpf miatt, de a dízel is jöhet
- sokszor kell ki-be ölnöm, és a derekam sem százas, ezért magasan ülős autót szeretnék
- legyen használható csomagtartója (a Nissan QQ teljesen jó, és pl. az Opel Mokka kicsi)
- hossza 4,2 max. 4.4m lehet
Sajnos a manapság gyártott autók jelentős része egy frutit sem ér. Jó esetben ezt elmondják a szervizben. Ilyen volt pl. a dízel automata Toyota-ra irányult kérdésem.
Automata váltót szerelő szakik óvnak a cvt váltótól, annál állítólag csak a most használt dsg7 szarabb.
Tehát 15 év márkahűség és néhány új autó után váltanék.
QQ úgy tűnik kilőve a váltó és az alacsonyra nyíló ötödik ajtó miatt (197cm vagyok)
Mokka kicsi
Antara nagy
IX35 teljesen jó méretben, viszont nem az én formavilágom, és igencsak húzós az ára
Az elmúlt héten fedeztem fel, hogy létezik C-max. Elnézést. Nem szeretnék hozzátenni a mostani autóm árához, ezért ~ egy ilyen gép jöhet szóba:
Én nem vennék 1.6 benzinest.Valószínűleg azért akar venni egyterűt mert ki is akarja használni az autó adottságait így inkább egy 1.6 dieselt vegyen . Én az 1.6 16V G astra után vettem egy 2005-ös 2.0TDCI 136HP c-maxot 111000km-rel hibátlan volt.Idén cseréltem le 2011-es új típusú 2.0TDCI re 53000km rel. Most 175HP és hibátlan élményautó. 1.5Tonna az mégis csak méret. Kicsi és gyenge az 1.6 benzin. Az én autóm városba 6.5liter fogyaszt 130km/h-nál 5.6litert.
Egyrészt igazad van, másrészt viszont az 1.6 benzines C-max olcsó. Megvenni és fenntartani is. Tartós és megbízható. Ha mégis beszarik, 80e Ft egy bontott motor.
1.6 TDCI bontottan 2-300e. Vagy ha megkotlik a befecskendező rendszer, akkor +200-300e. Kettőstömegű lendkerés is 100+-os móka, illetve turbó felújítás is hasonló. Lehet, hogy az árak nem pontosak, de nagyságrendileg hasonló.
Azoknak akik nem járnak sokat, nem akarják megszegni a KRESZ szabályokat, illetve nem akarnak rettegni a modern dízelek által hordozott időzített bombától, annak jó választás lehet.
Csendben még én is várom a magyarítást!:)))) Nekem az autómban (2011 C-max 2.0 TDCI 175HP) van hangvezérlés ami most francia nyelvű. Esetleg az is lehet magyar ???