Állítólag időközben már nem oly nehéz az anyagok beszerzése. Pl az oldalindex ahol található, egy ugyanilyen honda tulaja (Lorez) mondta el. Minden van, csak jó helyen kell keresni!:)
Egyébként a J1 ajtó valóban elüt.
Az egész kasztnit át kellene fényezni, hogy szép legyen.
Ezért is volt oly occsó. Remélem a motor nem lesz hulladék, nem úgy néz ki.
Egyszer volt hengerfejtömítés cserélve, ennyit tudok róla :) Akkor mesélte a horrortörténetet a tömítés beszerzéséről. Bár az én mazdás horrortörténeteim mellett eltörpül tulajdonképpen :))
Ellentétben sok más márka tulajdonosától mi NEM utáljuk a más márkákat birtoklókat, úgyhogy gratula az új vashoz!!!
a fogyival kapcsolatban, ahogy a fórumon tett megjegyzéseid alapján ismerlek, szerintem elég nehéz ahhoz a lábad, hogy inkább a nagyobb fogyasztás felé fog konvergálni nálad a Honda ;-)))
a fényképen tűnik csak úgy, mintha a J1 ajtó át lenne fényezve egy kicsit más árnyalattal?
hány km van elvileg a vasban? a belseje nekem nagyon tetszik, ez még az eredeti kormány és üléshuzat rajta? nagyon jó állapotúnak tűnik a képek alapján...