Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nagylaci0209 Creative Commons License 2023.01.29 0 0 20240

Két kérdésem lenne a mellékelt fotón lévő műanyag burkolat hova való be volt dobva a bontott autóba,ès hogy kuplung motor felfogatásànàl lévô àllítàsilehetőségnél mennyire szoktàtok rànyomni a kiplungvillàra a motot

nagylaci0209 Creative Commons License 2023.01.29 0 0 20239

Köszi sikerült.

Krisztián9700 Creative Commons License 2023.01.28 0 0 20238

nem neked akartam írni :D 

Előzmény: Krisztián9700 (20237)
Krisztián9700 Creative Commons License 2023.01.28 0 0 20237

amúgy gyárilag a temosztát egyik csövén van egy bevágás :D tudom faszság amit irok, de úgy kell légteleníteni hogy jobban rá kell tolni a csövet és akkor ott kiszökik a levegő, de sokkal egyszerübb amit úgymond mi mondunk, csak vigyázz a kis pöcökre ne essen bele a motorba. 

Előzmény: Quattroman (20236)
Quattroman Creative Commons License 2023.01.28 0 0 20236

ez ilyen, nem légteleníti ki magát. neked kell...

a termosztátház tetején lévő hőpatront kell kiemelni, ott jön ki a légbuborék

Előzmény: nagylaci0209 (20235)
nagylaci0209 Creative Commons License 2023.01.28 0 0 20235

Üdv , motort cseréltem a benzines smartomban  a hűtőrendszer nem légteleníti  ki magàt esetleg valaki tapasztalt màr ilyen problèmàt ?

 

 

 

Krisztián9700 Creative Commons License 2023.01.18 0 0 20234

ebbe igazat adok, de jobb ha nem esik át rajt, én úgy vagyok vele, hogy legyen gyári :)

Előzmény: Quattroman (20233)
Quattroman Creative Commons License 2023.01.04 0 1 20233

Bocs de ezt tiszta erőből cáfolnám.

a gumiágy kialakítása olyan hogy az sem tud megbillenni a torony kúpjában, és a toronycsapágy is tökéletesen belefekszik a saját helyére.

ráadásul beszerelve ott van felülről az alu "kislábos" ami max 4-5 mm játékot enged meg azt is csak akkor ha levegőbe kerül a futómű és nincs a peremén a koppanásgátló gumi...

amúgy BUÉK!

Előzmény: Krisztián9700 (20232)
Krisztián9700 Creative Commons License 2023.01.02 0 0 20232

Nemjó hogy átesik, mert el tud billeni a központból, cserélni kell. 

Előzmény: Nyuszifül56 (20229)
Nyuszifül56 Creative Commons License 2022.12.12 0 0 20231

Köszönöm szépen!

Előzmény: Quattroman (20230)
Quattroman Creative Commons License 2022.12.12 0 0 20230

nincs jelentősége hogy átesik

a puffer fontos mert nélküle nagyon össze tud ülni mikor felüt.

a gátló belseje is tud sérülni, és olyankor a rugó is túlfut a működési tartományán

Előzmény: Nyuszifül56 (20229)
Nyuszifül56 Creative Commons License 2022.12.12 0 0 20229

Tényleg utolsó kérdés, van jelentősége, hogy az anya átesik a furaton? Összerakni igy is tudom, a rúgó meg megoldja a feszítést.  Vagy egy megfelelő méretű alátéttel le tudnám szorítani, vagy új gumi? A puffer tényleg nincs benne, pótolni fogom.

Előzmény: Quattroman (20227)
Quattroman Creative Commons License 2022.12.11 0 0 20228
Quattroman Creative Commons License 2022.12.11 0 0 20227

a fémfuraton van eredetileg egy kis gumiszakáll az akad(na) a perem alá

 

a felsorolásban nem említetted hogy a gátló szárára felteszed az ütközőgumit és a porvédő harmonikát. ha nincs puffergumi a száron az okozhatja a rugófáradást....

Előzmény: Nyuszifül56 (20226)
Nyuszifül56 Creative Commons License 2022.12.11 0 0 20226

 A rúgók csak holnap lesznek, de nem hagy nyugodni, valami sántít. Nekem ha betartom az általad leírt sorrendet, a peremes anya átesik a torony gumi belső fém furatán. Tehát nem rögzíti a sorban. Nem lehet, hogy ez egy utángyártott több autóhoz való gumi, melynek belső furata nagyobb? Azaz nem jó a Smarthoz. 

Előzmény: Quattroman (20224)
Nyuszifül56 Creative Commons License 2022.12.11 0 0 20225

Köszönöm szépen. Te és Krisztián már nagyon sokat segítettetek. Soha nem felejtem el mikor azt írtátok, hogy vágd le a generátor szíjat. Igaz nem tettem, de megértettem, hogy a generátor összegyógyulása a hiba oka. Magamtól soha nem jöttem volna rá! ( a jelenség az volt, indító motor forgat, akku nem sokáig bírja, motor nem indul)

Előzmény: Quattroman (20224)
Quattroman Creative Commons License 2022.12.11 0 0 20224

a sorrend jó a gumiágy után jön a peremes anya. azért van a válla hogy a gumiágyat rögzítse a sorhoz...

ha hozzáért a doblemezhez akkor ott valamit nem jól raktál össze. ez a rugó egyenesbe áll mikor méretre összefogja a gátló

Előzmény: Nyuszifül56 (20222)
Nyuszifül56 Creative Commons License 2022.12.11 0 0 20223

Köszönöm szépen

Előzmény: Quattroman (20220)
Nyuszifül56 Creative Commons License 2022.12.11 0 0 20222

Szia! Ez a rúgó nekem igazi szívás . Az elsőt bontottan tőled vettem, utána következtek az újak. Márkákra már nem emlékszem. Mint írtam, az utolsó alapból dörzsölte a doblemezt. Nagyon óvatosan spaniferrel húzom össze. Kizárt, hogy megsérüljön. Azért van egy kérdésem: a köztes vállas anya hol helyezkedik el?  Alulról felfelé jövünk, rúgó, rúgó tárcsa, tor. csapágy, torony gumi. Kerestem manuálokban, de az anya nincs sehol. Valószínű, hogy jó helyen volt, de több olyan nyomot találtam ami elbizonytalanított. Köszi szépen.

Előzmény: Krisztián9700 (20221)
Krisztián9700 Creative Commons License 2022.12.10 0 0 20221

sm321mt - Magnum márkát szoktuk venni, sosem volt godunk vele, talán az összeszerelés miatt van rövid élettartalma, mert nem megfelelő eszközzel rakod össze, és megsérted a rugó bevonatolását ami később korrózióhoz majd repedéshez vezet. 

Előzmény: Nyuszifül56 (20219)
Quattroman Creative Commons License 2022.12.09 0 0 20220

nincs leírt méret típushoz kell kérni. amit az unix árul mind bele való.

nem tudom hogy Te milyen kínálatot látsz ilyen méretekkel

Előzmény: Nyuszifül56 (20219)
Nyuszifül56 Creative Commons License 2022.12.09 0 0 20219

Sziasztok! Kis segítséget szeretnék kérni. Milyen hosszú első rúgó való a 450-es D 2005-ös autóba? A kínálatban több féle hosszú és átmérőjű rúgók találhatók. Pl. 250, és 310 mm hossz, de átmérőben is van különbség. A legutóbb vásárolt, hozzáért a doblemezhez, az csiszolgatta, korrodált, majd eltört. Általában 2 évente kell cserélnem, hol jobb, hol bal oldalon. (az asszony autója, szinte minden kátyút metalál) Tudom párban illene cserélni. Rúgó helyet, méreteket ajánjatok. Köszi szépen.

Krisztián9700 Creative Commons License 2022.12.08 0 0 20218

biztosíték

Előzmény: RPSattila (20216)
Quattroman Creative Commons License 2022.12.07 0 0 20217

célszerű lenne egy diagnosztika a találgatás helyett

Előzmény: RPSattila (20216)
RPSattila Creative Commons License 2022.12.07 0 0 20216

Nem tudom milyen hibát jelenthet 1 db vonal, gondoltam már arra is hogy nem látja a váltó helyzetét pl: hogy melyik állásban van (A, N, R,) stb. 

Előzmény: Quattroman (20213)
RPSattila Creative Commons License 2022.12.07 0 0 20215

Az a tábla pár hónapja májusban lett cserélve, semmi korrodáció nem volt rajta.

Illetve nem is párásodott azóta, mert az összes lyukat ledugóztam. 

Előzmény: Quattroman (20213)
RPSattila Creative Commons License 2022.12.07 0 0 20214

A sofőr ülés alatti bizti táblában zárom rövidre a biztosíték után

 

Előzmény: Quattroman (20211)
Quattroman Creative Commons License 2022.12.07 0 0 20213

a vezető ülés alatt van egy relédoboz ott lesz a baj oka. az elkorrodálódik a szőnyeg alatt lévő párától, nedvességtől. ha szerencséd van némi kontakt tisztítás után rend lehet, ha nincs akkor az egység cserés, jó állapotú bontottra szert tenni szinte esélytelen, nem azonos a kinézetre ugyanilyen benzinessel.

Előzmény: RPSattila (20212)
RPSattila Creative Commons License 2022.12.07 0 0 20212

2002 évi, a bizti táblázatba van benne bal oldalt a műszerfal alatt

Előzmény: Quattroman (20211)
Quattroman Creative Commons License 2022.12.07 0 0 20211

melyik évjárat? hol van az EOBD csatlakozó?  hol zársz rövidre?

Előzmény: RPSattila (20210)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!