Keresés

Részletes keresés

Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.12 0 0 33557

Kell egy utas akkor

Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.12 0 0 33556

Ebben lehet valami. doboz nélkül egy sima léghajó. De a dobozba midig rángatózik valaki😂 

janoszeged Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33555

Mégegyszer végig gondoltam azt a 30 évvel ezelőtti cikket, nem a fogyasztás csökkenését tapasztalta a Kawánál, hanem a végsebesség növekedett!

Előzmény: janoszeged (33553)
janoszeged Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33554

A Diversion 900-nál 12 literes fogyasztást írt az egyik tulaj 200-nál. Sztem reális a Vara 15 liter szólóban, végdobozzal.

Előzmény: Nagy Pedro (33542)
janoszeged Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33553

Régen olvastam egy cikket a Das Motorrad-ban, a Kawasaki Voyager-ről. Az egyik tulaj leírta, hogy a hátsó ülésre szíjazott egy nagyobbacska játékmackót, és csökkent a fogyasztás! A magyarázat az lehet, hogy a vezető mögött kialakuló örvények beleakadtak a végdobozba, ezt símította ki a hátsó ülésen lévő tárgy. Egy motorkerékpáron a legrosszabb üzemállapot a szóló vezető, és a hátul megterhelt motor. Ez a jármű stabilitására értendő. A fogyasztás független attól, hogy a végdoboz üres v. teli, az örvények miatt fogyaszt többet a motor.

Előzmény: Nagy Pedro (33542)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33552

https://totalbike.hu/tesztek/varadero/de bocsi. Csak 210. Már nem a régi a memó

janoszeged Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33551

"gyári adat szerint 220 a vége" Ezt hol olvastad?

Előzmény: Nagy Pedro (33542)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.11 0 0 33550

Lehet félre értetted a kérdést. Fogyasztási adataitokra lettem volna kiváncsi. Senki motort nem akart cserélni. De köszönöm. Lezártam a dolgot. 🏍🏍🏍

aladar644 Creative Commons License 2020.02.10 0 0 33549

Amint végig olvastam a Varás hozzászólásaidat,már 2 éve izzadsz a tipussal. Elég kitartó vagy,én már régen túladtam volna rajta. Nekem bevált a Varadero, azt nyújtja amit elvár tőle az ember.

Az 1200 RT-hez képest sokkal kevesebb szervízköltséget, nem hiszem,hogy több fogyasztást a 275 kg-hoz.

Némi fölösleges pluszt?? az lehet,de nyilván több aprópénzért.

Előzmény: Nagy Pedro (33547)
aladar644 Creative Commons License 2020.02.10 0 0 33548

2003-as évjáratot?

ha néhány vélt deciért kiadsz sokkal több pénzt a motorért,akkor nem értem miért írsz ide,vagy miért nem vettél egyből olyant,amiről biztosabban írsz,mint a saját motorodról.

Előzmény: Nagy Pedro (33547)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.10 0 0 33547

Vagy r1200rt. 

aladar644 Creative Commons License 2020.02.10 0 1 33546

A neten sok minden meg van írva,de egy biztos: ez nem a karburátoros fogyasztása. azok 7-nél kevesebbel nemigen elégednek meg,de 9 literről is lehetett hallani. Ha 4-5 közötti fogyasztást szeretnél, válassz egy 700-as mocit.

Előzmény: Nagy Pedro (33544)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33545

lánckerekek gyári méretűek

Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33544

Vannak fellelhető adatok a neten ahol “dinamikus közlekedés mellett sem megy 6 fölé a fogyasztás”van megírva.a karburátorosra irnak ilyen fogyasztást. Gondoltam akkor lehet valami bibi.

aladar644 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33543

szia, szerintem teljesen rendben van a fogyasztás,ennél kevesebbre ne számíts. Ha ezek az adatok a műszer általi kiírtak,akkor a reális lehet magasabb is.végül is az az érdekes:)) De mihez képest tartod magasnak a fogyasztást?

Ezres gépeknél,főleg abból az évjáratból valóknál ez a megszokott. Sőt,nekem egy szintén ezres V-strom kb fél literrel kért többet.

Most vetted a gépet? érdemes lenne tisztázni,hogy gyári lánckerék méretek vannak-e.

Előzmény: Nagy Pedro (33542)
Nagy Pedro Creative Commons License 2020.02.09 0 0 33542

sziasztok.érdeklődnék nektek milyen fogyasztási adataitok vannak.sd02 2003 inyektoros a vas.kicsit magasnak gondolom,de tényleg csak kicsit, az én műszerem által mutatott adatokat.100-nál 4,5-5   120-nál 5,5-6   140-nél 6,5-7   200-nál 15 (az is fura,hogy nem megy jobban.gyári adat szerint 220 a vége)de ez mindegy is.ritkán bolondukok meg.87kg vagyok és csak a hátsó doboz van fent,majdnem üresen.arra lennék kiváncsi,hogy nektek kevesebb e a fogyasztás vagy nem.van e valami gond ezzel vagy ez jó igy..köszi

Varakiri Creative Commons License 2020.02.06 0 0 33541

Szia, elküldtem a telefonszámomat a mailcímemről, várom a jelentkezésedet. Bocs, az itt megadott email címemet nem szoktam naponta többször nézni, úh jobb, ha telón hívsz.

Előzmény: Murnyák Marcsi És Kokó (33540)
Murnyák Marcsi És Kokó Creative Commons License 2020.02.04 0 0 33540

Szia, engem érdekelne, email címem: maruszka79@gmail.com

Előzmény: Varakiri (33539)
Varakiri Creative Commons License 2020.02.01 0 0 33539

Pontosítok: a fórumra hivatkozva jelentkezőnek ingyen odaadom az egészet, csak az a kérés, vigye, ahogy van, aztán vegyen ki belőle amit kell, utána ő vigye be a telepre ami nem kell.

Előzmény: Varakiri (33538)
Varakiri Creative Commons License 2020.02.01 0 0 33538

Sziasztok, ma már motoroztam az új blokkal, próbálok nem arra gondoloni, mennyi lett a vége, hanem, hogy milyen szép a hangja és milyen szépen megy. E hó (2020 február) végéig tartom meg a blokkot, ha vkit érdekel, de jó eséllyel megy vasáron a telepre. A gond az, hogy az SW Motech középsztender kissé lógott és így a felfogatásnál meg is repesztette, tehát tényleg csak a sérülésmentes alkatrészeket ajánlom megvételre, a blokk maga így már nem az.  

Előzmény: Varakiri (33474)
Bear7712 Creative Commons License 2020.01.31 0 0 33537

Köszönöm! Küldöm is a szerelőnek a "kívánság" listát...

Előzmény: 1 Bandi (33535)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.30 0 0 33536

Minden OK ! Ezeket nem írja a karbantartási könyv, de meg kell csinálni!

Előzmény: 1 Bandi (33535)
1 Bandi Creative Commons License 2020.01.30 0 0 33535

Saját tapasztalat: kell egy jó szerelő és nem szabad találgatni. Ő tudni fogja. :-)

 

Az aktuális problémádról a véleményem: ahogy az előttem szólók írták nekem is 40 000 km ként ellenőrizve, zsírozva van a kormánycsapágy, minden 3. évben szétszedve, karbantartva az első telo (progr rgós), a hátsó gátlo 3 évente (nem gyári) A kerékcsapágyakat és a hátsó lánckerék csapágyát és szimeringjeit szintén 40 000 km ként cserélem. A lengőkar csapágyazását, a himbák csapágyait tisztítjuk, zsírozzuk, 2 évente.

Ez lehet, hogy sok, de nincs vele soha probléma. Ha ezeket elvégezteted, akkor szerintem nem lehet több baj, ha a váz, nem görbe.

Előzmény: Bear7712 (33528)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2020.01.28 0 1 33534

En az ismerettsegi koromben ket motorrol is tudok, aminek olyan 90-100ekm korul tonkrement a kerekcsapagya. A sajatomban 86000 korul csereltettem, volt amelyik hibatlan volt, de volt amelyik kezdett csereerett lenni. 

Szabvanyos csapagy kell bele, csapagyboltban megvasarolhato. Egy mentes arahoz kepest elenyeszo osszegert cserelheto, megeri TMK-ban elore cserelni oket.

Előzmény: Bear7712 (33528)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33533

Bocs 13 éves a motorod. Remélem nem lesz teljes felújítás, csak alapos ellenőrzés:-)

Előzmény: Bear7712 (33531)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33532

A motorblokk kevesebb karbantartást igényel, mint kerekek, váz,rugózás, fékek, elektromos csatlakozók stb. De ne keseredj el, ha más gyártótól vásárolsz egy 17 éves motort azon is kell ellenőrizni ugyanezeket.

Előzmény: Bear7712 (33531)
Bear7712 Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33531

Tavaly májusban vettem a gépet, mint kezdő motoros. Elvittem egy szerelőhöz, hogy nézze át, kell-e valamit cserélni vagy javítani. A két gumit mondta. A gumi cserével + átnézéssel 460€-ban állt meg. Utána olvastam itt a fórumon, hogy miket kellene ellenőrizni és cserélni a megadott km után. Adtak hozzá szervizkönyvet, de az olyan mintha én írtam volna. Most hazavittem Magyarországra és egy teljes felújítás és teljes átnézést szeretnék csináltatni. Beleértve a szelephézag ellenőrzést, teleszkóp olajcsere és minden ami szükséges. Otthon biztos olcsóbban megúszom mint németországban, ahol 70€/ó a munkadíj.

Előzmény: janoszeged (33530)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33530

Én a legegyszerűbb, és legolcsóbb irányból indulnék. Kerékcsapágy és szimmeringek cseréje.

Előzmény: Bear7712 (33528)
janoszeged Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33529

50.000 Km-nél kormánycsapágy ellenőrzés, kenés vagy csere, valamint teleszkópolaj csere. Telo szimm csere csak indokolt esetben. Kerék szimmeringek cseréje 2-3 évenként. Gumicserénél a kerékcsapágyak ellenőrzése. Ez nincs benne a kezelési könyvben, de meg kell csinálni!

Előzmény: Bear7712 (33528)
Bear7712 Creative Commons License 2020.01.26 0 0 33528

Sziasztok, 

Van egy 2007-es Gépem (78000 km). Tavaly nyáron lett gumi garnitúra cserélve. Szeptember vége fele észrevettem, hogy balra döntésnél olyan érzés mintha a kerékcsapágy "rágna" egy kicsit. Téli pihenő (kb 3 héttel később) elött vettem észre, hogy az első kerék bal oldala lépcsősre kopott. A minták között 2-3 mm különbség van. A jobb oldala sima, nincs ilyen forma kopás. Új gumit kell rá venni, mert a minimumra kopott.

Mi lehet a hiba?

Kerékcsapágy, vagy lengéscsillapító? Erre a kettőre tudok gondolni. 

Köszönöm a válaszokat.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!