Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

akkorismindegy Creative Commons License 2010.11.03 0 0 221
surgos,de nem 3500-os klubtagsagival.....
Előzmény: Tomi 2.5td (218)
vwopel Creative Commons License 2010.11.03 0 0 220
Volt előtted 216 hsz ? Mindig pörgős topicot keress:-)

Elég zavaros a diagnózis ,pld. benzinszűrő csere volt?

Szelepes , ennyi erővel a gumi szelepre is gondolhattak
Vidd el 1 normális helyre ahol meg diagolják rendesen
Előzmény: akkorismindegy (217)
vwopel Creative Commons License 2010.11.03 0 0 219
Hova küldted? Ott van ékezet ha kell ha nem:-)
1 idézet :

Érdeklődő


Csoport: Fórumlakó
Hozzászólások: 99
Fórumozik: 2010-05-26
Innen: Győr-Moson-Sopron
Azonosító: 10,311




Helló sziasztok nekem egy olyan bajom lenne hogy ha bejárok a kapúbejáromra mindig látok egy kisebb csikót a kipúfogó után
Előzmény: Tomi 2.5td (218)
Tomi 2.5td Creative Commons License 2010.11.03 0 0 218

Szia!

 

"viszont surgos a dolog."

 

Akkor próbáld itt.

 

Üdv

Előzmény: akkorismindegy (217)
akkorismindegy Creative Commons License 2010.11.03 0 0 217

Sziasztok!

 

Elore is bocs,de nincs ekezetem a ceges gepemen,viszont surgos a dolog.

 

Olyab gondom van:

Van egy '98-as G astra 1.4-es kombim X14x kodu motorral.

Nyaron kezdte,h nem akart menni rendesen,nem irt ki semmit a gepbe. Azt mondtak szelepes,akkor raktam bele spurit-javitott (par honapig hasznaltam rendszeresen,majd abbahagytam) ezek utan most brutalisan nem ment,rangatott.

Megint nem irt semmit,csak ismet SZELEPES. Szetszedettem (Nem a szervizben) megszelepeztek. Es meg mindig rangatott.Lefedtem az EGR szelepet is.

Rajottem az injektorok nem jok,vettem bele 4 ujat. mar jobb lett,de most az EGR miatt vilagitott a sarga motor lampa-kivettem,igy mar nem vilagit.de meg mindig hallom a kipufogo belepofogeset,meg ha nekilepek olyan mintha egy pont utan a gazpedal ugorna a semmibe.... Mi a nyavajat csinaljak?

 

Koszonom

 

Attila

Törölt nick Creative Commons License 2010.11.02 0 0 216

Szia!

sjanálom, nekem ez megoldotta...

üdv.: NH

Előzmény: valeyo (214)
cqp77 Creative Commons License 2010.10.30 0 0 215
Nem sokat bújom a motorteret, de most megnéztem. F13 váltó van a kocsimban.
Ez rövidebb mint az F16?
Mert C16nz motorhoz ha jól tudom mindkettő passzol.
lehet ezért kevés a vége pályán?

ráadásul ha az óra 60-at mutat akkor megyek 50-nel. (W1111)
Előzmény: cqp77 (206)
valeyo Creative Commons License 2010.10.29 0 0 214
Üdv

Na felraktam a másik gyújtáshidat de u.a. a helyzet.
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.28 0 0 213

Szia!

nekem igaz nem ugyanilyen motorom van de nekem is ugyanez volt a bajom vele.

Nekem az segített hogy kicseréltem a gyújtáselosztót. ( Eredetiben nagyon drága, nekem sikerűlt egy Bontóban kapni 15e ért. ) azóta megoldódott.

 

Én úgy csináltam hogy odamentem, mondtam hogy csak akkor veszem meg ha kipróbálhatom ( kell hozzá torx kulcs ) két perc alatt ki volt cserélve.

 

azóta semi bajom nincsen vele.

üdv.

NH

Előzmény: valeyo (212)
valeyo Creative Commons License 2010.10.27 0 0 212
Üdvözlet!

Nagyon spec problémával fordulnék hozzátok:

2004 évj Z14XE motor. A motor nem tud felpörögni: üresben ha nyomok egy padlót jól veszi a fordulatot úgy 4500-ig majd szép lassan ejti vissza olyan 2500-ig és akkor is remeg a motor ezzel egy ütemben kigyullad a "kulcsos" visszajelzés tehát nem a mil. A motor hibakódot kiolvastuk op-commal P0500 b.e. kerék fordulatszám jeladó nincs jelen, kvázi nincs sebességjel de viszont az ABS megy illetve a Km óra is müködik, ha kiolvasom az ABS-t ott nincs hibakód. Ha töröljük a hibakódot akkor az első nagyobb gázadásra újra ismétlődik és tárolódik. Pár szakmabeli kollégám megnézte már de senki nem tudott segíteni a szitun és én is csak küzdök vele mert sajnos az asszonyé. Ha van valakinek valami (használható) ötlete akkor azt szívesen venném mert nem szívesen vinném szakszervizbe.

Előre is köszi
tamás47 Creative Commons License 2010.10.24 0 0 211
Most adta vissza nagy nehezen. A másik maszek, meg kicserélte a gyertyákat, mondván az a baj. Visszarakattam a régieket, kijártam az udvaráról, megálltam, amikor el akartam indulni, megint nem indult. Azért kért 4000 -Ft-t, hogy nem tudta mi okozza ezt. Őnála volt először a kocsi, úgy vontattak oda.
Előzmény: vwopel (210)
vwopel Creative Commons License 2010.10.22 0 0 210
Most adta vissza vagy amikor csinálta?
És a másik eset mi volt?
Előzmény: tamás47 (209)
tamás47 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 209
Nagy nehezen kaptam meg a régi szívattyút és a szűrőt. 17000 Ft-ra nyúlt le.
Előzmény: vwopel (208)
vwopel Creative Commons License 2010.10.20 0 0 208
Szia
Nem tudom mit lehet vissza csinálni, 1 próbát megérne a dolog de ez ember függő.
A szivattyú ha jó volt akkor nem kell cserélni . Vissza adta legalább a régit?
A másik mivel vágott meg?
És mennyibe van eddig?
Előzmény: tamás47 (207)
tamás47 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 207
Köszi. szépen. Már megoldódott. Az Opel Marshal szakszervíznél kiderítették, a hibát. Érdekes módon a motordiagnosztika nem jelezte a hibát. Nagyon rendes volt egy ottani dolgozó. Legtöbbször az ilyen hibát a trafó alatti kis gyujtás elektronika okozza. Amig idáig eljutottam sajnos két maszek autószerelő is jól megvágott. Egyik sem nézte meg, hogy van -e szikra, amikor nem indul, csak pörgeti az indító a motort. A fentiekben említett maszekok nem is nézték. Az egyik kicserélte / ha kicserélte/ a benzín szivattyút és a szűrőt, és amikor elmentem a kocsiért, azt mondta jó. Akkor pont indúlt is. Sajnos kifizettem neki a kért pénzt. Elmentem a kocsival. Amikor megálltam valahol, ismét nem indult. Akkor vittem az Opelhez. Nem tudom visszakérhetem- e ettől a maszektól a pénzt.
Előzmény: vwopel (201)
cqp77 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 206
Nem !csak a 130-at szeretném tartani alacsony motor fordulatnál.
Előzmény: vwopel (204)
gyere a papához Creative Commons License 2010.10.19 0 0 205
Nekem az Opel Astra 2-3 évig játszotta ezt. Indul, majd pár km után leáll. Indul, elmegyek valahova, leállítom, majd negyed- vagy fél óráig nem indul (csak köszörül). Ja és ezt télen, hidegben sosem csinálta, csak tavasztól őszig, melegben, és kiszámíthatatlanul (volt hogy 300 km-t elmentem vele hiba nélkül), de egyre gyakrabban.
A szerelő nem tudja... A villamossági szerelő nem tudja. (Érdekes ugye?) Magánnyomozás. Mi lehet? Végül a gyújtásmodulra terelődött a gyanúm. Vettem egy fagyasztószprét, és amikor legközelebb nem akart elindulni nyomtam rá belőle, lehűtöttem. Indult. Ezt még a biztonság kedvéért eljátszottam vagy 5x, és onnantól bizonyossággá vált hogy ki a bűnös. Gyújtásmodul csere (sajnos nem olcsó), és azóta semmi baj.
De persze ettől függetlenül nálad más is lehet. Ez csak egy tipp volt.
Előzmény: tamás47 (200)
vwopel Creative Commons License 2010.10.19 0 0 204
Mi kevés ? a 180 ?:-)
Előzmény: cqp77 (203)
cqp77 Creative Commons License 2010.10.19 -1 0 203
Hali !
Segítsetek nekem légyszi.

C16NZ motorra milyen váltó megy fel ami hosszabb áttételű?
Autópályán kevésnek érzem a végét.
Köszi.

cqp77
lacc77 Creative Commons License 2010.10.17 0 0 202
Sziasztok!!!!



Én is nagy G Astra tulaj lettem!!!!Kb fél éve vettem egy 2.0 disel astrát(101LE).Eddig minden király volt vele,de az utobbi időben ha nyomom ötödikben kb 2800-as fordulatnál kikapcsolja a turbót és kirakja a hibajelet!!Ha megállok kiveszem a kulcsot és utána indítom ismét van turbó!!Most kicseréltem a nyomásszabályzót vagy mi a szösz a neve de nem jó!!!Ez a csere ma történt és azóta egyszer már jelentkezett a hiba!!A gép azt írta diagnosztikán hogy kritikus levegő nyomás!!!

Valaki nem találkozott hasonló problémával????

SEGÍTSETEK!!!!!

Köszi
vwopel Creative Commons License 2010.10.15 0 0 201
Szia!
Elősször is jó egészséget kívánok!
Azt kellene megnézni ,h amikor nem indul akkor van-e szikra.
A gyujtás kábelt lehúzni a gyertyáról , bele tenni 1 másik gyertyát és testre tartva valaki indítózna
Ha van szikra és nem indul akkor 1 korty benzint önteni a torokba és úgy indítani
az a baj ,h ez az a gond amit ,,látni,,kellene :-(
Előzmény: tamás47 (200)
tamás47 Creative Commons License 2010.10.15 0 0 200
Helló! Valaki segítsen.

Vettem,kb fél éve egy nagyon jó állapotu 17 éves 1.4 /C14 NZ/ Astra G-t . Eddig semmi problémám nem volt vele. Egy hete viszont azt csinálja, ha el akarok indulni vele, vagy indul, vagy nem. Ha elindul, teszi a dolgát. Egy H. maszek kicserélte az üzemanyag szűrőt, a pumpát. Azt mondta az volt a baj. Amikor elmentem a kocsiért indult. Megálltam egy üzletnél, nem indult. Visszavittem, kitalált mindent, hogy miket kell ben kicserélni. Otthagytam, elindult Utána megint nem. Behúztak az Opel szervízbe. Mindent megpróbáltak. A motordiagnosztika nem jelzett hibát. Feltettek még kölcsönbe egy új compjutert is trafót Stb. Azt mondák elmehetek érte. Odamentem. Egymás után 15 ször indult. Elhoztam Ahogy egy helyen megálltam már nem indul. Utána egyszer csak megy. Felhívtam a kocsi régi gazdáját. Azt mondta vele is megesett, kb. 4 éve. Akkor szintén ki akartak vele mindet cseréltetni, talált egy szerelőt végül, aki kicserélte a trafó alatti elektronikát. És jó lett. Mondtam az Opel műhely vezetőnek, azt mondta nem az a hiba. Nem volt valakinek köztetek ilyen problémája a kocsival. Az orvosi kezelésekre (pl. kemo) csak kölcsön autóval merek elmenni. Volt fiatalabb kocsim is, de el kellett adni a mani miatt. (tömeg közlekedésin nem utazhatok)
Korna Creative Commons License 2010.08.04 0 0 199
Hello Opel 79!

Az autószerelő kimérte és azt mondta jó. A lambdaszondár kicseréltem de még mindig világít.Valaki adjon tanácsot mit csináljak. kössz!
Korna Creative Commons License 2010.08.04 0 0 198
Hello!

Az autószerelő kimérte és azt mondta jó. A lambdaszondár kicseréltem de még mindig világít.Valaki adjon tanácsot mit csináljak. kössz!
Előzmény: Opel 79' (162)
vwopel Creative Commons License 2010.08.02 0 0 197

szintén :-)

 

valami letilt , klímás +mondja

Előzmény: Harcsa_R. (195)
vwopel Creative Commons License 2010.08.02 0 0 196

olyan fórumon várod a választ ami nem nagyon mozog:-O

van 1-2 hibakódod amit ki kell olvasni

Előzmény: kispál18 (194)
Harcsa_R. Creative Commons License 2010.08.02 0 0 195
Sziasztok!

Bátyámnak sikerült kifogni egy jó állapotban lévő G-s astrát kombiba. Egy probléma lenne vele csak. A klíma most lett feltöltve és szépen is működik csak menet közben állandó sebességnél hallani a kesztyűtartó felől egy kattanást mint egy relé és ilyenkor a klíma is kikapcsol, érezni a motor teljesítményén is, majd kicsit később visszakapcsol és megy tovább. Manuális klímás, úgyhogy nem hiszem hogy kéne magát kapcsolgatni. Vagy mégis? Valaki esetleg tud erről valamit?
Előre is köszi szépen.
Üdv.: Roli
kispál18 Creative Commons License 2010.07.30 0 0 194
Sziasztok

2003as g astra 1.4 ecotec
Hibajelenség: kigyulladt a hibajelző lámpa és az autó nem forog többet 1000rpm-nél!
van valakinek valami ötlete vagy hogy mi lehet a hiba??
vwopel Creative Commons License 2010.07.10 0 0 193

"" Aztán meg visszasodródik ""

 

láttár már tankot belűlről?

Előzmény: ferk0 (192)
ferk0 Creative Commons License 2010.07.10 0 0 192
Akadozó benzinellátási gondok egyik forrása lehet, hogy a tank béli üledék eltömíti a benzinszivattyú szűrőjét. Ez főleg alacsony benzinszintnél jelentkezik, mert akkor az üledékes benzin könnyeben jut a szivattyú közelébe. Ilyenkor produkálhat olyan jelenséget, hogy amikor éppen megmozdul a kocsi valamilyen irányba az üledék elsodródik a benzinnel együtti és a szivattyúszűrő szabadon szívhat. Aztán meg visszasodródik és az üledék a szűrőhöz jutva és eltömíti azt.
A külső benzinszűrő cseréje ilyenkor hiábavaló, hiszen még előtte- a tankban van a probléma. Egyetlen megoldás a tankbéli benzinszivattyú szűrőjének megtisztítása, illetve a tank leeresztése és kimosása.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!