Elore is bocs,de nincs ekezetem a ceges gepemen,viszont surgos a dolog.
Olyab gondom van:
Van egy '98-as G astra 1.4-es kombim X14x kodu motorral.
Nyaron kezdte,h nem akart menni rendesen,nem irt ki semmit a gepbe. Azt mondtak szelepes,akkor raktam bele spurit-javitott (par honapig hasznaltam rendszeresen,majd abbahagytam) ezek utan most brutalisan nem ment,rangatott.
Megint nem irt semmit,csak ismet SZELEPES. Szetszedettem (Nem a szervizben) megszelepeztek. Es meg mindig rangatott.Lefedtem az EGR szelepet is.
Rajottem az injektorok nem jok,vettem bele 4 ujat. mar jobb lett,de most az EGR miatt vilagitott a sarga motor lampa-kivettem,igy mar nem vilagit.de meg mindig hallom a kipufogo belepofogeset,meg ha nekilepek olyan mintha egy pont utan a gazpedal ugorna a semmibe.... Mi a nyavajat csinaljak?
Nem sokat bújom a motorteret, de most megnéztem. F13 váltó van a kocsimban. Ez rövidebb mint az F16? Mert C16nz motorhoz ha jól tudom mindkettő passzol. lehet ezért kevés a vége pályán?
ráadásul ha az óra 60-at mutat akkor megyek 50-nel. (W1111)
2004 évj Z14XE motor. A motor nem tud felpörögni: üresben ha nyomok egy padlót jól veszi a fordulatot úgy 4500-ig majd szép lassan ejti vissza olyan 2500-ig és akkor is remeg a motor ezzel egy ütemben kigyullad a "kulcsos" visszajelzés tehát nem a mil. A motor hibakódot kiolvastuk op-commal P0500 b.e. kerék fordulatszám jeladó nincs jelen, kvázi nincs sebességjel de viszont az ABS megy illetve a Km óra is müködik, ha kiolvasom az ABS-t ott nincs hibakód. Ha töröljük a hibakódot akkor az első nagyobb gázadásra újra ismétlődik és tárolódik. Pár szakmabeli kollégám megnézte már de senki nem tudott segíteni a szitun és én is csak küzdök vele mert sajnos az asszonyé. Ha van valakinek valami (használható) ötlete akkor azt szívesen venném mert nem szívesen vinném szakszervizbe.
Most adta vissza nagy nehezen. A másik maszek, meg kicserélte a gyertyákat, mondván az a baj. Visszarakattam a régieket, kijártam az udvaráról, megálltam, amikor el akartam indulni, megint nem indult. Azért kért 4000 -Ft-t, hogy nem tudta mi okozza ezt. Őnála volt először a kocsi, úgy vontattak oda.
Szia Nem tudom mit lehet vissza csinálni, 1 próbát megérne a dolog de ez ember függő. A szivattyú ha jó volt akkor nem kell cserélni . Vissza adta legalább a régit? A másik mivel vágott meg? És mennyibe van eddig?
Köszi. szépen. Már megoldódott. Az Opel Marshal szakszervíznél kiderítették, a hibát. Érdekes módon a motordiagnosztika nem jelezte a hibát. Nagyon rendes volt egy ottani dolgozó. Legtöbbször az ilyen hibát a trafó alatti kis gyujtás elektronika okozza. Amig idáig eljutottam sajnos két maszek autószerelő is jól megvágott. Egyik sem nézte meg, hogy van -e szikra, amikor nem indul, csak pörgeti az indító a motort. A fentiekben említett maszekok nem is nézték. Az egyik kicserélte / ha kicserélte/ a benzín szivattyút és a szűrőt, és amikor elmentem a kocsiért, azt mondta jó. Akkor pont indúlt is. Sajnos kifizettem neki a kért pénzt. Elmentem a kocsival. Amikor megálltam valahol, ismét nem indult. Akkor vittem az Opelhez. Nem tudom visszakérhetem- e ettől a maszektól a pénzt.
Nekem az Opel Astra 2-3 évig játszotta ezt. Indul, majd pár km után leáll. Indul, elmegyek valahova, leállítom, majd negyed- vagy fél óráig nem indul (csak köszörül). Ja és ezt télen, hidegben sosem csinálta, csak tavasztól őszig, melegben, és kiszámíthatatlanul (volt hogy 300 km-t elmentem vele hiba nélkül), de egyre gyakrabban. A szerelő nem tudja... A villamossági szerelő nem tudja. (Érdekes ugye?) Magánnyomozás. Mi lehet? Végül a gyújtásmodulra terelődött a gyanúm. Vettem egy fagyasztószprét, és amikor legközelebb nem akart elindulni nyomtam rá belőle, lehűtöttem. Indult. Ezt még a biztonság kedvéért eljátszottam vagy 5x, és onnantól bizonyossággá vált hogy ki a bűnös. Gyújtásmodul csere (sajnos nem olcsó), és azóta semmi baj. De persze ettől függetlenül nálad más is lehet. Ez csak egy tipp volt.
Én is nagy G Astra tulaj lettem!!!!Kb fél éve vettem egy 2.0 disel astrát(101LE).Eddig minden király volt vele,de az utobbi időben ha nyomom ötödikben kb 2800-as fordulatnál kikapcsolja a turbót és kirakja a hibajelet!!Ha megállok kiveszem a kulcsot és utána indítom ismét van turbó!!Most kicseréltem a nyomásszabályzót vagy mi a szösz a neve de nem jó!!!Ez a csere ma történt és azóta egyszer már jelentkezett a hiba!!A gép azt írta diagnosztikán hogy kritikus levegő nyomás!!!
Szia! Elősször is jó egészséget kívánok! Azt kellene megnézni ,h amikor nem indul akkor van-e szikra. A gyujtás kábelt lehúzni a gyertyáról , bele tenni 1 másik gyertyát és testre tartva valaki indítózna Ha van szikra és nem indul akkor 1 korty benzint önteni a torokba és úgy indítani az a baj ,h ez az a gond amit ,,látni,,kellene :-(
Vettem,kb fél éve egy nagyon jó állapotu 17 éves 1.4 /C14 NZ/ Astra G-t . Eddig semmi problémám nem volt vele. Egy hete viszont azt csinálja, ha el akarok indulni vele, vagy indul, vagy nem. Ha elindul, teszi a dolgát. Egy H. maszek kicserélte az üzemanyag szűrőt, a pumpát. Azt mondta az volt a baj. Amikor elmentem a kocsiért indult. Megálltam egy üzletnél, nem indult. Visszavittem, kitalált mindent, hogy miket kell ben kicserélni. Otthagytam, elindult Utána megint nem. Behúztak az Opel szervízbe. Mindent megpróbáltak. A motordiagnosztika nem jelzett hibát. Feltettek még kölcsönbe egy új compjutert is trafót Stb. Azt mondák elmehetek érte. Odamentem. Egymás után 15 ször indult. Elhoztam Ahogy egy helyen megálltam már nem indul. Utána egyszer csak megy. Felhívtam a kocsi régi gazdáját. Azt mondta vele is megesett, kb. 4 éve. Akkor szintén ki akartak vele mindet cseréltetni, talált egy szerelőt végül, aki kicserélte a trafó alatti elektronikát. És jó lett. Mondtam az Opel műhely vezetőnek, azt mondta nem az a hiba. Nem volt valakinek köztetek ilyen problémája a kocsival. Az orvosi kezelésekre (pl. kemo) csak kölcsön autóval merek elmenni. Volt fiatalabb kocsim is, de el kellett adni a mani miatt. (tömeg közlekedésin nem utazhatok)
Bátyámnak sikerült kifogni egy jó állapotban lévő G-s astrát kombiba. Egy probléma lenne vele csak. A klíma most lett feltöltve és szépen is működik csak menet közben állandó sebességnél hallani a kesztyűtartó felől egy kattanást mint egy relé és ilyenkor a klíma is kikapcsol, érezni a motor teljesítményén is, majd kicsit később visszakapcsol és megy tovább. Manuális klímás, úgyhogy nem hiszem hogy kéne magát kapcsolgatni. Vagy mégis? Valaki esetleg tud erről valamit? Előre is köszi szépen. Üdv.: Roli
2003as g astra 1.4 ecotec Hibajelenség: kigyulladt a hibajelző lámpa és az autó nem forog többet 1000rpm-nél! van valakinek valami ötlete vagy hogy mi lehet a hiba??
Akadozó benzinellátási gondok egyik forrása lehet, hogy a tank béli üledék eltömíti a benzinszivattyú szűrőjét. Ez főleg alacsony benzinszintnél jelentkezik, mert akkor az üledékes benzin könnyeben jut a szivattyú közelébe. Ilyenkor produkálhat olyan jelenséget, hogy amikor éppen megmozdul a kocsi valamilyen irányba az üledék elsodródik a benzinnel együtti és a szivattyúszűrő szabadon szívhat. Aztán meg visszasodródik és az üledék a szűrőhöz jutva és eltömíti azt. A külső benzinszűrő cseréje ilyenkor hiábavaló, hiszen még előtte- a tankban van a probléma. Egyetlen megoldás a tankbéli benzinszivattyú szűrőjének megtisztítása, illetve a tank leeresztése és kimosása.