Nekem trafósor csere oldotta meg. Bár egyből vészüzemre állt - 130-nál a pályán -, reset oldotta meg, hogy rendesen működjön. Trafósor csere után jó lett, de az meg nem olcsó, így mindenképp nézesd meg előtte.
Amúgy hiba előtt eléggé össze-vissza járt nálam is az alapjárat, feleségem mindig panaszkodott, hogy remeg a feneke :)
A 2 literes benzinesemmel szinte állandó hiba volt - dízelben csak egyszer, amikor volt szerencsém benzint nyomni bele. Aztán 2Y kiirtotta a hibát, előtte sem és utána sem jött elő, immár 8 éve. Hát ennyit arról, hogy melyikre jellemző.) Mint ahogy 2Y is írta.
A kocsim menet közben kiírta hogy, Antipollution fault olvasgattam utána a club oldalon, de azt láttam, hogy elég sokrétű lehet a hiba és inkább disel-eknél fordul elő.
Teljesítményvesztés nem tapasztalható, sőt semmi furát nem vettem észre. Van valakinek ötlete hogy benzinnél mi lehet?
Katalizátor esetleg?
Reggelente, amíg nem melegszik be a motor, addig ingadozik az alapjárat, de az már mióta megvettem azóta megvan ez a hiba.
Sziasztok. A hétvégén lecseréltem a papucsokat a verdán, és észrevettem, hogy hiányzik néhány patent a dobbetétekből. Mivel a bennelevők sem egyformák, kérném a segítségeteket, hogy milyen és mekkora kell bele. Köszi.
Igen,a belső èrzèkelő logikus, de ez hogyan zavarhat be?
Elvileg a kijelzőhöz semmi köze.Mondjuk azt mèg megpróbálhatom,ha nem lesz ilyen ocsmány idő,hogy a hajszárîtót a belsőre irányitom, meglátjuk mi lesz.
Belül is van hőmérséklet érzékelő a magnó bal oldalán a 2-3 vágás a felületen.
Nem tudom mennyiben szólhat bele a rendszerbe, de a klima ez alapján kapcsol ki-be, illetve indításnál a külső és belső hőmérséklet közötti 5 fok eltérés esetén indítja alapból a klímát.