Egy gyors kérdés: kulcsnélküli indításos az autó,komfortbejutással ,a kulcsban elem van amit cserélni kell ha lemerül vagy akksi van benne amit tölt az autó?
Mi, a Cobra 11-es rész? Hja az marhaság :) De amit utána írtam az OK. Csak egy belsős kódnév a gyári felszerelés listázására. Ez kíséri az autó készítése alatt a járművet. Pl ha ITALIENISCH / BORDLITERATUR van írva akkor már gyárilag Olasz piacra gyártották volna.. De nem. Érted.
A COP szériát egy német filmstúdiónak szállították amivel a Cobra11-et is forgatták! Die CoP / Gyári komfort fokozat megfelelőségi nyilatkozat. Konformität der Produktion. S855A és S884A-t keresd meg arra mit ír? (SPRACHVERSION, BORDLITERATUR LG)
Van ám jólét! Taxi meg ülésfűtés... :D Mifelénk a egy mezei csajnak még fülig ér a szája egy E90-ben ülésfűtés nélkül is, vagy nem ismeri. Álltalában ez az opcionálisabb) Hát én tavaly cseréltem az E36-ban komplett láncos vezérlést meg még a háromnegyed autót túlzás nélkül, 240ezernél. Az meg azért jó mert olyan 4-5százezernél kell BMW-nél tapasztalatom szerint. Az import még mindig jobb manapság de nagyon kell kint figyelni a törökökre, ukránokra, szerbekre, albánokra stb. A kereskedők többsége a Német egyenlítő alatt azért nagyrészben ilyen kezekben van (sajnos). Volt már olyan hogy az europollal kellett köröztetni a papírokat. Emlékszem azon a héten egy őszinte mosoly nem hagyta el a számat.
én kifejezetten örültem volna, ha találok itthon szép autót, nem szeretem a számomra nem átlátható folyamatokat - az import pedig egyelőre még ilyen nekem.
Csak hát, amikor a sokadik kiruccanás után is át akarnak b.szni, akárhogy is kérdeztem rá többször telefonban, akkor nincs mit tenni, szét kell nézni máshol is.
Azt pl tudom, hogy ha majd egyszer eladom az autómat, én nem leszek k.csög, elmondok mindent róla. Ez így volt az össze korábbi kocsimmal is. Valahogy úgy vettem észre, ha őszintén elmondja az ember a problémákat, sokszor hamarabb eléri a célját, mint kummantással.
MÁS: felhívtam telefonon a lent már említett urat (nem akarom a nevét túl sokszor szóba hozni, így is bánom kicsit, hogy beírtam), és simán megmondta, hogy km alapon minden okénak néz ki a kocsival. Ezt csak azért írom le, hogy lehet, hogy más szervizek is segítenek akár telefonon keresztül is!
Na igen, a KM óra :D Láttam annó én is sok érdekeset amikor a mostanit kerestem, meg azóta is látok olyan kocsikat hogy az óra 110-et mutat de a belseje meg halálán van, sokkkal-sokkal leéltebb mint pl. az enyém 220e-nél, meg hát néha látom miket tekergetnek ha a szerviztörténet engedi, bejön az autó a határon rögtön 100e-t fiatalodik, és a 210 rögtön már csak 105e, de a pálmát eddig egy -450e!!! -es eltérés volt az óra meg a kocsi között, bár gondolom az nem egyben lett elkövetve, hanem kinti kereskedő, itthoni kereskedő, itthoni előző tulaj. Ma is jópofa volt, ülök a taxiban, beszélgetek a taxissal, és mondja hogy a kocsijával (off márka) 250e-ig semmi gond nem volt, én meg nézek hülyén rá mert az óra 230e-at mutatott, aztán kibökte hogy most már 430e van a kocsiban.
A másik meg a törött autók, amikor a vevőt tök hülyének nézik. Én is mikor ezt kerestem volt hogy felhívtam a kereskedőt, hogy törve volt-e a kocsi, mondja ááááááá, dehogy. Leautóztam 200km-t odaérek és még a női kísérőmnek is feltűnt hogy csálé az ajtó, meg rozsdás a kerékív bellülről. Persze ahogy használja az ember a kocsit történhet ez, az, az enyémet is most fényezték, de mivel csak karcok, meg kövek miatt, így mindent fényképeztem. Ha valakit tényleg érdekel majd a kocsi, simán meg lehet mutatni neki hogy mi miért volt fényezve, és nem 2cm kitt tartja össze, meg nem flexes volt :) Mondjuk most hogy nézem a kocsikat hogy hová is árazzam be az enyémet, láttam olyat "sérülésmentesnek" hirdetve, hogy még a képen is látszott hogy az egyész első sárvédőelem, meg a lökös is más színű mint a kocsi, na ilyenkor azért el lehet gondolkozni hogy milyen fényező is csinálhatta ha nem tudta még a színeket ennyire sem összehozni :)
Igen, ebben is igazad van, én is az elmúlt 10 évben (1-2 kívételtől eltekintve) csak külföldön vettem autót.
De pl a mostanit megint itthon vettem BMW képviselettől (elfogadható motorméret, jó felszereltség, szép-nekem tetsző-szín és kárpit, követhető előélet-magyarországi eladás, egy tulaj, vezetett szervízkönyv-, két elem kivételével-bal hátsó sárvédő meghúzás miatt, géptető szerintem csak kavicsok miatt, mert azon is alig van +vastagság-gyári fényezés) . Ennek akkor láttam óriási előnyét amikor a vásárlás után nem sokkal kiderült a motor problémája és a képviselet garanciában cserélt mindent (korábban a teljesség igénye nélkül leírtam miket) .
Ez egy külföldről történő beszerzés esetén erősen bonyolult folyamat lett volna és biztos, hogy költségesebb is.
nem annyira a funkció érdekel, lehet én sem használnám gyakran. Csak működjön minden az autóban jól. Ha könnyen hozzáférhető, nekiállok magam, gondolom valamelyik csőcsatlakozásnál megy el a levegő.
Fekete szívás, főleg a schwarz 2, ami persze nekem is van, mert 1, ismerős dolgozott kinti BMW szalon kozmetikájában, ahol az új autókat is készítették elő eladás elött, és Ő is mondta hogy a kocsit ha microszálas kendővel törlöd végig, már az is megkarcolja, 2, most volt fényezve a lökhárító + 1-2 apróság, és a fényező is mondta hogy még nem látott ilyen színt amit nem lehetett hologrammentesre polírozni akármilyen spéci 3M pasztát használt is.
Navi-s műszerfal nekem nem tetszik, naviban csak azok jönnek be ahol eltüntethető (pl. MB C-Klasse, vagy az egyesnél meg a volvoknál ahol kiemelkedik) illetve csak automata jöhet nálam szóba, Octavia DSG-je után megfogadtam hogy csak automata lehet, lesz@rom a designt, csak és kizárólag automata. (Kocsiban cigizésnél megfizethetetlen :D :D :D ) Key-less-t nagyon nem szeretnék, hülyeségnek tarom, és néha hátránynak, mint ahogy a kicht-packet is egy felesleges storry számomra, illetve a memóriás ülés sem lényeg, mert csak én vezetem az autót, szóval nincs más akit megjegyezzen. Ami viszont jó cucc, de asszem E90-ban ritka mint a fehér ... az az elekrtomos üvegtető, amit nem is hittem volna hogy ekkora jóság, de qashqai-ban, meg a cls-ben bebizonyította számomra hogy nagyon sokat tud hozzáadni a komfortérzethez.
Amúgy írod hogy a tempomat, dig. klíma alap, de most ahogy kocsikat nézek hihetetlen hogy emberek képesek ezek nélkül kocsikat venni, nem is olcsóakat új korukban, pl. csomó 5-ös van dig. klíma nélkül, meg 3-as kormányról vezérelhető tel. rádió nélkül. Nem is értem ha vki új áron 8-10-13m-ért berendel egy ilyen autót miért spórol ki 30-50e-t egy ilyenen. Bár mondjuk az is durva hogy a BMW meg a többi nagy német márka még ma is 100-200e-s felárat kér egy bluetooth-os telefonért, miközben a Renault Fuance-nál az alapárban benne van a BT :(
Engem személyszerint nem érdekel hogy te mit gondolsz a nagy felni értelmetlenségéről . :) akármit írsz, engem sem másokat nem tudsz róla lebeszélni... a gyári méret a nagyfékesre 17"-18"-19"... mindahárom méretre 635mm az átmérő.
Az enyém nem sportfutóműves,, nem írtam ilyet , megint nem figyelsz .
Az enyém jobb mint a tied mert erősebb és komfortosabb :) mert nem ugyanazok a futómű alkatrészek vannak mint a tiedébe
értem, a nagyobb motorú E9x rosszabbak,, kár hogy nem 316i -t vettem.... ha rád halgatok.. :))
Tavaly én is bejártam a Magyar piacot aztán a sírás kerülgetett a végén, mobiléről hoztunk és nem bántam meg. Bár az idén mennie kell a háztól mert szlovák rendszámos kell a cég miatt de már most sajnálom.. Én Munchenből hívtam fel anno az egyik itthoni BMW-t vásárlási helyszínről hogy itt állok a kocsi mellett bemondom az alvázszámot és addig el nem megyek amíg nem nem mondjátok el amit tudtok. Ja meg mondtam nekik hogy viszem nagyszervízre így kézségesek voltak :) 220.000 km-el hoztam el úgy hogy az utolsó szervízbejegyzés 80.000-nél volt. Az azért érdekes hogy amit itthon néztem mind 150-ezer km alatt volt és az én mostanimhoz képest 2x jobban le voltak lakva. Nem bántam meg és azóta is minden nap élvezem.
elsősorban inkább arra gondolok, hogy rommá törte-e Jürgen, eddig eszembe se jutott, hogy kiszednék belőle a cuccokat :D
Naszóval:
320D, 2008.10 havi, faceliftes, 177 LE, kézi váltós
-prof navi
-napfénytető
-xenon
-nekem az ülésfűtés is fontos, előző OFF autóban megszoktam, nehogymán életem első bömöse alulmaradjon bármiben
-elektromosan állítható ülések (azt nem tudom, hogy ez sportülést jelent? mert annak örülnék, tekintettel a sima ülést ért kritikákra)
persze én is megfutottam már a szokásos köröket, először itthon néztem körül, még vidéki városokba is lementem kocsikat nézni. Eger, Győr, Kecskemét... összekötöttem egy kis kirándulással, oszt jónapot... De mindegyikben csalódtam. Akkor jött a nagy ötlet, hogy uccu a mobile.de-re...
közben egyébként eszembe jutott, hogy ha itt nem kapok segítséget, akkor lehet, hogy felhívom holnap az NT autótól Palotai Józsit, elég normális volt, amikor az egyik magyar kocsit vittem hozzá átvizsgálásra...
Ja a felszerél listára gondolsz nem-e hiányzik a fele cucc mire eladásra került? Ha három ülés van csak benne az már eleve gyanús! Lődd már körbe milyen felszereltségűt néztél ki, mindig jönnek hogy ezt nézzük meg azt hozzuk be jövőhéten aztán mindenki eltűnik mint szürke szamár in the köd. Volt az az angol kék M-es azzal se tudni mi lett meg előtte még jópár. (Bár gondolom automata lesz ha átmenetileg Jhon Wayne stílusban nyomod.) Viccen kívűl, mielőbbi gyógyulást!
Valóban , mindenkinek más az igénye , nekem a navis műszerfal kifejezetten tetszik kötelező tartozék ,pedig a navit nem is használom..
Automata váltó kizárt , csak manual , meg nem is tetszik az automat váltókarja , csak az újaké...
Komfort sport elektromos memoriás bőrűlések , persze fűthetőek , multifunkciós M-s kormány , Key-les-go is okos komfortos ötlet, dynamic xenon, light packet, meg a többi alap: digit klima , tempomat ... A fekete nálam sem jön be... :)
találkozott már valaki olyannal, hogy kb. egy óra alatt leereszt a deréktámasz a sportülésben? Az oldaltámaszok jók. Könnyen szerelhető a dolog, vagy inkább pumpáljam rendületlenül? :-)
Szerintem itt ezt nem sokan fogják tudni megmondani :) mármint,hogy valaki utána néz neked,jobban jársz ha felépültél és személyesen bemész,vagy hátha akad itt olyan aki BMW-be dolgozik és megnézi neked,de arra nem látok nagy esélyt :) nekem volt ismerős a BMW-nél én úgy kértem le alvázszám alapján,de már nem dolgozik ott :)
nem igazán, a kávézaccot meghagyom a török vendégmunkásoknak, köszi :D
olyasmire gondolok, amiket korábban maszibmw, ill Steeef hozzáadott az itteni élethez... Kultúrált és ésszerű segítség, semmi több.
A menjél be egy BMW-hez több szempontból sem ideális, pl momentán k.rvára sánta vagyok egy térdsérülésből kifolyólag! és mert egy igazi hikomatnak ez bagatell, a fájó térd miatt kialakult hülye sántikálás közben még a combom is meghúzódott. Ha most látna John Cleese, lájftájm belépőt kapnék a hülye járások minisztériumába... :D
szóval maradjunk az online helpnél, ha megoldható. Minden segítséget előre is köszönök!