200ezer Ft körül, ha nem voltak javítva és nincs rajta sok padkanyom illetve függ attól is, hogy milyen márkájú gumik vannak rajta és mennyire kopottak!
Ja amit még lehagytam (bár nekem anno amikor vettem és kerestem a kocsikat a törésmentesség mellett az egyik legfontosabb dolog volt a megléte ) az a első-hátsó PDC. Ja és elfelejtettem leírni, hogy a klíma digit, illetve van benne tempomat, meg a rádió az prof. bár ezek elég alap dolgok, bár 1-2 autóból ezek is hiányoznak.
Nem csak rugók hanem, lengéscsillapítók is, egy éve lettek berakva. USB az nem gyárilag szerelt (2006-ban még nem is volt gyárilag), de gyári megoldás, azaz MULF2 be lett rakva, USB a gyári helyre, és hibátlanul funkcionál. Ja a kocsi bellülről is rendben van, nincs agyonkopva mint sok 150-170e-t futott (HA-Ha-Ha....) kocsi, meg kívülről is sérülésmentes. Ami az árban szerintem még jelentős tétel az a felni, mert a gyári 189-es felni nem 2 forint volt. Vagy okosabb lenne csak a 16-osakkal meghirdetni, a felnit meg külön eladni? Mennyit kaphatok most egy szett 189-es felniért gumikkal?
KW ültetőrugó van benne vagy pedig komplett futómű?
USB az gyári benne? mert ahogy nézem elég alap,de viszont az USB meg írtad :)
Én még 2 hónapja nézegettem a 318D-ket(2.autónak),2007-eseket adták ami hasonló felszereltségű volt mint a tied 2.8-3 körül,de viszont az vedd figyelembe ha egy kereskedő számolja be az nagyon áron alul fogja csak...én még anno az e90-est akartam beszámoltatni egy A5-be a kereskedő olyan árat mondott,hogy kiröhögtem :D feltettem a netre és 1 hét alatt eladtam normális piaci árban,a kereskedő a piaci árnál 1,5 millióval kevesebbet mondott....aztán mikor eladtam utána hoztam egy e92-est németből...
Beárazásban tudnátok segíteni, hogy mennyiért lehetne beszámoltatni a kocsimat?
2006.06.-os E91 225ekm (nem leharcolt, szép belső, motorikusan is rendben, hibakód mentessen)
Igazából sima alap kocsi, automata váltóval, fekete színben (fújva volt apró optikai sérülések miatt, de törve garantáltan nem mivel mikor hozzám került körbe lett mérve, én meg nem törtem meg), turbo 208e-nél cserélve, dpf kiiktatva,tényleg rendszeresen karbantartva, navi nincs, bőr nincs, xenon nincs, bluetooth van, aux van, usb van, 1 éves KW sportfutómű, 18-as gyári kerekek jó nyárigumikkal, 16-os gyári kerekek még ca. 1 szezonra jó téli gumikkal.
Vajon mennyiért lehetne reálisan beszámítatni egy másik E90-be ami nagy köbcentis benzines, és kevesebbet futott?
Nekem a jobb első ajtó engedte be a vizet,meg is ijedtem kicsit,hogy már valamiért bontva volt az ajtó,de csak egy egyszerű ragasztási probléma okozta a gondot. A kárpit alatti szürke szivacsos valami dolga,hogy az üveg aljánál befolyó vizet az ajtó belsejébe vezesse le. Na nekem ennek a szivacsos francnak engedett el a ragasztása és így a víz közvetlenül a kárpit alá került,onnan meg a kéderen belül csurgott be az utastérbe. Az előbbi linken,az utolsó képen látszik a ragasztó nyoma az ajtón.Azt kellett megcsinálni és azóta semmi szivárgás.
Mindegyik kéder rendben van? Mármint ugye van magán az ajtón is egy, meg a kasznin is egy. Nincsenek megnyomódva vagy ilyesmi? Ha ezek OK-k akkor nem nagyon szabadna a víznek bemennie. Esetleg gumiápolóval megkenni többször hogy visszanyerje eredeti állapotát?
Segítség kéne nekem abban, (E90) hogy a vezető oldali ajtónál bejön a víz (a kocsi mosóban vagy nagyobb esőzésnél) a kárpit és a műanyag találkozási részen (küszöb résznél). Döbbentem néztem, hogy mi okozhatja de nem tudtam rájönni. A gumi az ajtó körül rendben van, de valahol utat talál a küszöbnél. Mellékelek egy képet is, hogy hol is folyik be.
Valamilyen megoldás vagy még az ajtó körüli gumicsere?
Ablak kinyit, és az ablaktörlő tengelye WD40-el jó bőben befúj, aztán várni picit, újra WD-zni, és finoman elkezdeni kézzel mozgatni az ablaktörlőt. Ha érzed hogy szépen, akadásmentessen megy akkor már kész is.
Azért ha látsz egy szép e90-et akkor ne vagánykodj , hogy a tied is olyan , mert nem !"
A 'szép' nem objektív kategória. Van akinek a pap, van akinek a papné. Ízlések és pofonok. Korok és divatok. Miért kellene ugyanolyan ízlésének lennie minden embernek?
Egy autó - mint minden műszaki termék - kompromisszum. Amiben a kinézet csak egy az optimalizálandó szempontok közül. Játszik még a használhatóság, a műszaki paraméterek, az ár és még egy csomó szempont. Az ember nem azt veszi, aminek a külalakja legjobban tetszik neki, hanem figyel a használhatóságra is, az árra is, teljesítmény jellemzőkre is, a tartósságra is, karbantartási igényre is. Ebben a sokdimenziós térben keresi a neki optimális járművet. Én elég sokáig törtem a fejem, hogy mit vegyek és mit nem. Mégis egykét dolgot elrontottam. Ma már rendelnék komfortbejutást, radaros tempomatot, mert megtetszettek más autókon. Egyébként két és fél év távlatából is az úgy érzem, jól döntöttem. Figyelem! A 'jól' az nekem és a családomnak 'jól'! Másnak más lehet a 'jól'!
A gyárak nem engednek teljesen szabad választást részben műszaki, részben gazdasági, részben a büdös fene tudja milyen okokból korlátozzák a kombinációs lehetőségeket.
Ha valaki használtan veszi az autóját még jobban meg van kötve a választása, mert hiába szeretne fehér, tolótetős, manuális hathengeres benzinest, töretlenül, kevés kilométerrel, ha ilyen égen-földön nincs, kénytelen megvenni egy bugyirózsaszín, automata váltós, négyhengeres dízelt tetőablak nélkül.
szerintem senki nem mondta,hogy nincs hátránya :D kerülni kell a gödröget,meg ha szar az út lassan kell menni és nem annyira komfortos mint egy 16-os kerék :D de szerintem ha vigyázol a kocsidra és szar az út akkor egy 16-os kerékkel sem szálguldozol,mert ugyan úgy szétmegy a futőműved tőle :)
Amúgy 19-es kerék is lehet "komfortos" egy jó fütőművel és nem RFT gumival :)
Szia! Nem szoktam annyira én sem nézegetni. Szinte csak városban használtam, 16kerből 2be odavisssza munkahely a nagyrésze, néha elugrom ide oda a városban, illetve pár kisebb út, de Pest megyét még nem hagyta el a kocsi sajnos, sőt Budapestet is egy kezemen meg tudom számolni. Szóval ez az adat full budapest, tehát full város. November közepe óta közel 5000km et mentem, az átlagsebességem 35,3km átlagogyasztás 11,6 on áll. A legmagasabb 11.9 volt, és 11,6 alatt sem állt. A régebbi autómmal méregettem kirándulásos utakat, pályázás stb. simán 8-8,5 el elment egy balaton odavissza 140-150 es pályatempóval az m7esen. Az amerikai modell egy fél literrel lehet többet eszik mert abba 3 literes blokk van, míg az európai 2,5-es.
OK, ha valaki azt mondja, hogy neki a nagy kerék tetszik... ezzel nincs bajom. De itt olyanok is elhangzottak, hogy a nagy jó, meg komfortos, meg nem ráz, meg nem sérülékeny... erre mondtam, hogy ugyanolyan autónk van :))
Eddig a nagy felni értelmét még senki sem tudta megindokolni, a kinézeten kívül....
Nem tudom, mért kell védeni a védhetetlent, hisz józan paraszti ésszel belátható, hogy a nagy felninek a (vitatható) külcsínyen kívül SEMMI előnye, viszont hátránya annál több. Ha valaki ezt fel meri említeni, mindjárt azt kapja, hogy ő igénytelen, vagy csóró.
énis úgy tudtam,h a manuál kevesebbet eszik,de mint említettem annyira nem lényeg.mennyit fogyaszt a géped vegyesen? de tól-ig-re is kiváncsi vok.A jelenlegi autóm -amit jhéten visznek elvileg el- 12 litert eszik,ha a fölött nem eszik nincs gond:)
Igen tényleg jó árban volt, de sajnos csodák nincsennek. Külföldön az az autó olcsó amiba sok a km ezeket hozzák be és adják el jó áron itthon. Én tavaj hoztam egyet 140e Km-el abban tényleg annyi volt és nem volt olcsóbb mint a haiak sőt... Ettől eltekintve lehet ki lehet fogni egy jó vételt :-)
Igen most nézem én is,tényleg olyan mintha fehérre lenne kopva a gomb,de lehet csak a fény süt rá,viszont ha tényleg szét van kopva akkor abba nem 140 ezer km van :)
Szia! nekem manuális volt, most automata van e90 325i n52b25ös motorral. Én nagyon sokat használom városban, így sokkal kényelmesebb az autómata, arról nem beszélve, hogy van sportfokozat ahol kézzel is beletudsz nyúlni (steptronic). Sokkal jobb az autómata szerintem, semmit nem vesz el az élényből. Papíron gyengébb a gyorsulás, de én ebből mit sem érzek, sőt szerintem nagyobb tempónál - csapatva- sport fokozatban jobb is 2 kézzel a kormányt fogni a fos magyar utakon. Fogyasztás viszont több, +1-1,5L el számolhatsz. Problémákról nem tudok beszámolni, nekem a manuális néha nem akarta az egyest és picit karcos volt, de mivel ezt több e90 ben is tapasztaltam, illetve a szerviz is mondta hogy ez ilyen nem foglalkoztam vele. De egyikkel sem volt semmi gond soha. Amerikai modell: elvileg ugyanaz mint az itthoni még is az amerikából (fórumok) ill amerikai modellekről hallom legtöbb szarozást. Én magyart vagy németet vennék leinformálhatót gondos tulajtól vagy bmw képviselettől garral.
Kollégák, egy kis help kellene. E91 autóm van, a hátsó ablak (csomagtérablak) nyitása után azt nem tudtam lezárni. egyszerűen visszarúgott és nem lehetett lecsukni. A zárral minden oké volt, működött is. Ahogy játszottam vele csukogatás közben lámpával bevilágítottam oda, és azt vettem észre, hogy a hátsó ablaktörlő motorjának tárcsáján a furat nem találkozik az ablaktörlő csapjával (ezért nem lehetett lecsukni). Csavarhúzóval nyotott ablak mellett bekattintottam az ablak zárját és az ablaktörlőmotor szépen elindult és beállt pozícióba - az ablakcsukható volt. Ismételt - már csukott ablak melletti - bekapcsolásnál viszont az ablaktörlő csak egy kicsit mozdult, aztán sehova. Amikor kinyitottam az ablakot a tárcsal elugrott a pozícióból és ismét nem lehetett zárni az ablakot.
A tapasztalatok szerint a hátsó abléaktörlő mintha szorulna (kézzel is nagyon nehez mozgatható) és emiatt leold az ablaktörlőmotor. A kérdés: mit lehet tenni? Esetleg van olyan emberke szombaton Pesten, aki rá tud nézni? Kösz9i a helpeket előre is...
A 2. külföldi ami nem is lenne baj, de a kormány plusz mínusz gombja eléggé fehérlik ami 250e km feletti kopást sejtet (bár az M-es kormány elég kopós ahogy látom sok autóban)
egyérteleműen a 2. érné meg :) faciftes,xenonos,M-es belső van benne(ülések,kormány,váltó) csak nem sok közte az ár,nem szoktam nézegetni az e91-eket,hogy milyen árban vannak,de ha a 2007-esek 3,5 körül vannak akkor szerintem a 2.al valami nem stimmel,el kell menni meg kell nézni bevinni valahova átnézetni aztán ha nincs baja akkor megvenni :)