e39-ben már nincs +akksi! (jóltudom, de ott meg figyelni kéne valaminek!)
e34-ben ha másért nem erre jó volt (a +akksi), hogy meg tudta (legalább addig míg a +akksi bírja) az állófűtés elemeit táplálni és kész, viszont az indításba nem szól bele, ha elindult úgy is feltölti a +aksit a rendszer!
Nem kell hozzá feltétlenül új akku, de nekem pl a másfél éves akku nem bírta... (Pug Boxer, 74 Ah) Ha bekapcsoltam az állófűtést, akkor félóra után nem tudta megforgatni a motort... Azt nem szerettem reggelente. Új akku segített. Ám lehet, hogy az akku volt vacak. G Astrában 1x volt ilyen gond, de akkor hidegben állt 1 hétig előtte és be volt kapcsolva a riasztó...
Egy frászt kell hozzá új aksi. Második kocsimban van WEBASTO kályha. Mindkettő ASTRA 1,4 , az előző F, most G. -16 fokon is az eredeti akkuval pazarul működik, az indítás pedig kifejezetten könnyebb, mint másoknál, a meleg motor miatt. Minkettőben a gyári akku volt, ill. van. Ráadásul az autót rövid utakra használom.
Leszöl szíves máshol rőfölni, de ott se hülyítés módszerével.
Arra lennék kíváncsi hogy egy igazi Webasto állófűtés az valójában csak azér van hogy az utasteret felmelegítse nekem? Szóval a motor felmelegítésére valójában nem hivatott, úgy mint pl a kamionokban? CSak mert a Bmw-k ben asszem 40 w-os kájha van , az meg szerintem elég lassan fűtené fel a motort.
Vagy rosszul látom?
CSak azért kérdem mert egy 1kw os elektromos , 20 perc alatt melegíti fel a motort.
Nem tudja valaki (nem célzás :-), hogy a téli-nyári átkapcsoló több-e, mint egy hótt egyszerű váltókapcsoló, aminek az egyik oldalán bemegy a delej, és az egyik állásában azt az egyik kimenet kapja, a másik állásban meg a másik?
> De azt is lehet, hogy megveszed az autót és utána jössz hozzánk.
Valszeg ez lesz.
> Esetleg kérj tőlük egy árat előtte, mert van egy sejtésem, hogy velünk jobban járnánk.
Valszeg. :))
> Nekünk mindegy, mert így is úgy is innen kerül ki a kályha, de lehet, hogy neked jobb lenne.
> Melyik Seat-tól veszed az autót?
Még nem dőlt el, az utolsó körben vannak a tárgyalások.
80%: Szigetszentmiklósról
20%: Pest, Seat Szabó
Valszeg nem lesz a fűtésre kp-m, mikor kifizetem a kocsit, így szerintem várok őszig (a hideg időkig), mire befut pár kintlévőségem. Meg hát az akciók, amikről meséltél... :)))
Suzukival kapcsolatban az a szitu, hogy nincs olyan Suzuki-szerviz, aki Webasto-ügyileg ki volna képezve. Ez azt jelenti, hogy a Webasto kályhára is neki kell állnia a garanciát.
Varshi:
Seat garanciaügyileg le vagyon zsírozva.
A technikai részletekről:
Alapból ugye a Parts Center intézi a kályhát. De, ha Te aszondod a seatosnak, hogy Webasto kályhával szeretnéd az autót, fel fogják hívni a Parts Centert (muszáj nekik) és ők megadják a kollégám számát. Garancia pedig ok.
De azt is lehet, hogy megveszed az autót és utána jössz hozzánk. Esetleg kérj tőlük egy árat előtte, mert van egy sejtésem, hogy velünk jobban járnánk. Nekünk mindegy, mert így is úgy is innen kerül ki a kályha, de lehet, hogy neked jobb lenne.
Van esetleg Seatokkal nagyobb tapasztalatotok? Úgy értem, kimondottan gari terén. (Úgy olvastam valahol, hogy a VAG COM műszer elég jól kommunikáll az állófűtésekkel.)
Beszéltem a Suzuki szalonnal, az állófűtés beépítessel kapcsolatban. Azt a választ adták, hogy csak akkor nem sérül az autó garanciája, ha SUZUKI szakszervíz építi be. Gondolom akkor meg nálatok sérül a gari, ha nem ti építitek be.....