Mindenféle “állam felé fizetésnél" (BKK bérlet, ingatlan - és gépjárműadó, menetjegy stb.) a papírban jobban bízom. Nem fagy le, nem homokórázik amikor kéne meg a kezemben a fizetést igazoló dokumentum.
Nem fogják, ez pót- és helyjegy mellé opció, Bicskén nem áll meg menetrend szerint ilyen vonat. (1-essel kezdődő sorszámú, saját jogú utazási igazolvány, gyorspótjegy se kell hozzá)
Van automata is, épp működnek is. Végre egy értelmes dolgot frissítettek a szoftveren, a fölső sorban kiválasztható a Díjmentes opció. Meg kiadja (végre) a "lehetetlen viszonylatokra" is az IC pótjegyet 🙂.
(Sok utasnál se ártana szoftverfrissítés, végtelenül bonyolult feladat egy Nagykátáig szóló TÁ jegyet megvenni.)
Mi a különbség az állomások jelölésénél a O és az X szimbólumok között, mikor melyiket használják?
Az 1-es vonal menetrendábráján pl. az állomások X-el, a térközjelzők O-el vannak jelölve; a 4-esén az állomások mind O-el, a 8-asén minden állomás X-el; a Körvasútén meg még félig ilyen félig olyan szimbólumok is vannak.
Rövid meghatározás: A MÁV - START Zrt. Budapest területén egy új műszaki előkészítő és karbantartó bázis megvalósítását tervezi, amelyhez kapcsolódóan jelen közbeszerzési eljárás eredményeként megvalósíthatósági tanulmányt kíván készíttetni.
A közbeszerzés ismertetése: Új budapesti műszaki előkészítő és karbantartó bázis, mint a vasúti közlekedésről szóló 2015. évi CLXXXIII. törvény 2.§ 2.24. pontja szerinti vasúti létesítmény megvalósíthatósági tanulmány (1 darab) elkészítésére vonatkozó szolgáltatás megrendelése a tárgyalások eredményeként kialakított szerződéses feltételek és műszaki leírás, valamint a CBA sablon szerint. Az új bázis létesítésével megvalósulna egy korszerű előkészítő és karbantartó központ, amely kiváltaná a Bp-Keleti pályaudvar területén található személykocsi műhely teljes tevékenységét, illetve a Bp-Nyugati pályaudvar területén található szolgálati helyet, továbbá ahol a vonatok és szerelvények műszaki előkészítése teljes körűen elvégezhető. Elvégezhető lesz a nagykapacitású KISS emeletes motorvonatok, a nagy sebességű szerelvények, valamint a jövőben beszerzendő nagyteljesítményű mozdonyok karbantartása is. Megvalósítható továbbá az Utasellátó teljes kiszolgálása, előkészítése a szükséges raktározási kapacitás kiépítése mellett.
A nyertes ajánlattevő neve és címe Hivatalos név: Ex Ante Tanácsadó Iroda Korlátolt Felelősségű Társaság
A szerződés/rész értékére vonatkozó információk (áfa nélkül) (Közzétehető? igen) A szerződés/rész végleges összértéke: 189 764 000.00 HUF