Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Passionata Creative Commons License 2013.05.09 0 0 13457

kitisztult:-)

Előzmény: CaspEr90 (13456)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 13456

Jah, igazából jobb lett mint volt, messzebbről nyit :) Mosógép sem gyenge történet!

Előzmény: sifi 525i (13454)
Busz-Travel Creative Commons License 2013.05.08 0 0 13455

Szia,

Nekem 15percet volt a mosógépben is mosás közben. Túlélte gond nélkül.

 

 

Előzmény: CaspEr90 (13453)
sifi 525i Creative Commons License 2013.05.08 0 0 13454

Ha komfort kulcsos azért kapd ki belőle az elemet , nézd meg került e bele víz....  :(

Előzmény: CaspEr90 (13453)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 13453

Nah, éjjel amikor hazaértem kiesett a zsebemből a kulcs és átment rajta egy kisebb zápor.. Reggel találták meg, még nem próbáltam.. Kíváncsi leszek megy-e..

G-lader Creative Commons License 2013.05.07 0 0 13452

Olyan kiegyészítő biztosítás ami nem a kocsi maradványértékét téríti, hanem a vételárat, vagy azt az árat amennyiért a kocsit lopás esetén újra be lehetne szerezni. 1-2 biztosítónál vannak ilyen módozatok, érdemes rá figyelni.

Előzmény: _paquito (13446)
G-lader Creative Commons License 2013.05.07 0 0 13451

Téliben esetleg, bár ott van felette is. Nyáriban meg nem minden gyártónál van meg a 8mm. Saját mért tapasztalat.

Előzmény: laller07 (13447)
BMW E90 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 13450

Így van,de az nem érdekes,hogy előtte 200 ezer volt benne :D de örül,hogy az órában 75 ezret lát....aztán mikor betéved egy szervízbe és megkérdi mennyi is az annyi akkor nagyot néz :D

Előzmény: Passionata (13444)
_paquito Creative Commons License 2013.05.07 0 0 13449

utánakérdezek, hogy milyen védelem kell az olcsóbb cascohoz, aztán mad jól megírom ide is...

 

köszi a hozzászólást!

 

P.

CaspEr90 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 13448

Blue16 jó, van rajta szervízállás. Cascohoz talán váltózárat is kérnek egy védelem nem elég nekik. Diamondot ismerem anno náluk dolgoztam. Az E90-nek botrányosan felnyomták a biztosítási árait a lopási statisztikák miatt, amit a szráágó biztosítók természetesen nem hoznak nyílvánosságra..

Előzmény: _paquito (13446)
laller07 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13447

Új gumi gyárilag 8 mm.

Előzmény: G-lader (13435)
_paquito Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13446

Sziasztok,

 

az a helyzet, hogy bár nem a múltkor kinézett, hanem egy másik autó, de még a héten meglesz :-). Szintén E90, 2009-es, stb stb... A paraméterek keveset változtak, a prof navi sajnos nem jött össze, csak a business :-(.

 

a kérdésem az lenne, hogy Ti milyen védelmet raktatok a kocsiba? Egyelőre ott tartok, hogy zárdugó + BLUE 16... viszont szeretnék majd fóliát az ablakokra, és ha jól tévedek, logikusabb lenne azelőtt letenni egy fóliásnál a kocsit fél napra, hogy a védelmi kütyük benne vannak, nem?

 

mit javasoltok?

 

Paquito

G-lader Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13445

Vissza kéne térni a régi órákhoz, amik 99.999-nél fordultak, és rögtön volt egy 0km-es autód :D :D :D

Előzmény: Passionata (13444)
Passionata Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13444
A piac 75e km es autokat igenyel a nepper pedig szallitja .
Mindenki orul.
Előzmény: BMW E90 (13443)
BMW E90 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13443

Pontosan így van ahogy leírtad,a magyar azt akarja,hogy egy 10en x éves autó legyen karc és sérülésmentes és ne legyen benne több 150.000 km-nél :D volt is egy cikk róla a totalcaron,hogy hírdettek egy autót és amikor 200 ezer felett volt benne a km akkor nem kellett senkinek vissza tekerték egy 100-assal egyből ráugrott mindenki :D

Amúgy meg felesegeles vissza tekerni az órát,ha szervízbe valaki lekéri és mondok most egy példát,utoljára 2008-ban volt szervízben 90.000 km-el,te vissza tekerteteted 130.000 akkor nem lesz furcsa,hogy 5 év alatt csak 40.000 kmet mentek vele,vagy pedig a másik amibe én is belefutottam a múltkorában,hogy óra szerint volt a kocsiban 90 ezer km,lekértem és tavaly nyáron volt benne 170.000 km :D na ez a nem semmi és oda volt írva,hogy leinformálható :D

Előzmény: G-lader (13442)
G-lader Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13442

Óóóóó, nem győzködöm magamat, tisztában vagyok vele hogy az autó vétel, csere, eladás, használat mind bukó, mindig van valami ami bekavar, viszont az amit én is irtam az E39 kapcsán, meg te is az E36 apropóján, azért az gáz, mert tényleg kb. az kell az embereknek hogy csilli villi legyen, JA ÉS AZ ÓRA MAX. 150.000-ET MUTASSON aztán hogy mi van a csicsa alatt (motor, váltó, stb... állapota, mennyiről tekerték vissza 150-re, kis túlzással hány darabból flexelték össze) az már nem számít. Nekem is ajánlották hogy tekertessem vissza 200 alá, és sokkal gyorsabban és jobb áron el lehetne akkor adni, de valahogy nem szeretném aprópénzre váltani a becsületem :)

Előzmény: CaspEr90 (13439)
G-lader Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13441

Ok, köszi a számszerűsített hozzáállást, amúgy én is pont azon gondolkoztam hogy lehet (a leírtak szerint biztos) jobban járnék azzal ha a célautót megvenném KP-ért, az enyémet meg privátban hirdetném, aztán majd elviszik árában, vagy kicsit ára alatt, de mégis többért mint 2,3m.

Előzmény: BMW E 90 (13440)
BMW E 90 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13440

Ha be akarod számíttatni, akkor 2.3M Ft-nál többe ne reménykedj(18-as felni nélkül, azt egy kereskedő nem fogja megfizetni)! Nézegettem 3M Ft környékén adják a 2007-es 18d-k többségét és a tiéd 2006-os, nem is túl extrás és a kereskedő azt nézi melyik a legolcsóbb 2006-os és ahhoz viszonyít és még akkor is a legolcsóbb 18d ára alá mond egy összeget! Ami nem túl reális, de ha gyorsan akarsz cserélni, akkor csak ez az egy megoldás van, mert rettentő nehéz autót eladni! Ha nem sürgős a csere inkább hirdesd meg, én 2.8-2.9M Ft-ért hirdetném meg, ez egy reális piaci ár, igaz ennyiért már 2007-es évjáratút kapni, de lehet azok nem valami szép példányok és akkor meg már úgy van vele az ember, hogy inkább vesz egy évvel öregebbet, de jó állapotút! Viszont nehéz lesz eladni, mert eléggé áll az autópiac, ha vesznek autót, akkor is inkább csak az áron aluliakat, ha sürgős az eladás, akkor áron alul hirdesd meg és ha szerencséd van hamar elviszik!

Előzmény: G-lader (13436)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13439

Most ez kicsit úgy hangzott mintha magadat akarnád győzködni. Mi is sokat buktunk az autókon nem csak te. Nekem sem lenne könnyebb dolgom eladni. Az eladás az inkább marketing és parasztvakítás keveréke ha épp nem ugyanaz a kettő. Szerintem technikailag nekem van az országban az egyik legjobb E36-om mégsem tudom eladni. Tavaly költöttem rá 470E-t (adagoló, vezérlés, fékek, diffi, szíjak, görgők stb..) Erre lejön a paraszt és nem tetszik neki, kérdem mégis mi nem tetszett? Hát a tetőkárpit kicsit meg van ereszkedve és a bal első sárvédőn az a lakkfelverősés sem szép. A Magyar ilyen, szalonautót vár 16 év felett is. Gondolhatod mit vár egy 6 évestől)

Előzmény: G-lader (13438)
G-lader Creative Commons License 2013.05.05 0 0 13438

Írtam egy jó hosszú hozzászólást, de elszállt. A lényeg a következő volt:

1, Mentem jópár km-t a vegyes gumikon, (mert dieselt-az vesz aki évi 30-40e-t megy vele) de soha semmi negativum nem jött át.

2, Ha megnézed hogy egy ilyen gumi ára 60-80e/db, akkor lehet igény a 4db ugyanoilyanra, csak azt meg is kéne a kocsi árában fizetni (amit soha senki nem fog), amúgy meg ha valaki olyan autót akar ami tényleg hibátlan, tényleg sérülés (kő, apró karcok, enyhe kormánykopás, stb...) mentes, jahhh, és nem is futott... akkor tudom neki ajánlani bármelyik BMW kereskedést. (Csak bírja megfizetni) Lássuk be hogy ezeknek az autóknak az ára ca. 10m felett volt gyárilag, amikor én vettem akkor sem voltak olcsók, de most 6-7 évessen az eredeti ár 1/4-éért ne akarjon már senki gyári állapotú autót venni!

 

Sorry ha keményen fogalmaztam, de egyik ismerősöm 16 éves tényleg jó állapotú kocsiját multkor egy érdeklődő úgy járta körül mintha új autót akarna venni, vagy legalábbis 1-2 éveset. Nem fogta fül hogy egy 16 éves autónál örülhetne hogy talál egy korához képest megkímélt állapotút, hogy örülhetne hogy leövethető a kocsi előélete (16 év alatt 3 tulaj), csodálkozott hogy egy 16 éves kocsi 10eKM-en eszik 0,5L olajat, stb...

 

Na mind 1, ezzel csak arra akartam rámutatni hogy lehet elvárni 4 ugyanolyan gumit, stb... de akkor azt meg is kell fizetni. Igen nálam nincs 4 ugyanolyan gumi, de talán azt is meg kéne nézni hogy a kocsi ténylegessen hibakódmentes, tényleg rendben volt tartva (nem 30e-ként cserélve az olaj, nem úgy álltam hozzá hogy a váltóolaj élettartamra szól, a legkisebb gyanús hang miatt ia ment a szerelőhöz, stb...) 

 

Előzmény: Nick_X14XE (13437)
Nick_X14XE Creative Commons License 2013.05.05 0 0 13437

Lehet hogy menet közben nem érezni negatívumot,

de nekem is illúzióromboló lenne a kétféle mintázat, kétféle felirat...

Amíg nem veszem észre nincs gond, de utána mindig odatévedne a szemem.. :-)

Előzmény: G-lader (13435)
G-lader Creative Commons License 2013.05.05 0 0 13436

Na de lényeg a lényeg mindezek ellenére, vagy miatt, mi lenne a reális eladási, beszámítási ár szerintetek?

G-lader Creative Commons License 2013.05.05 0 0 13435

A 4-5mm-t a nyárira írtam, amik egyébként ha jól emléxem új korukban 6mm-esek voltak. A téli nem tudom mennyi, mert szezon elején néztem, levételkor nem mértem. Amúgy az hogy 2 féle nekem sosem volt gond a nyárinál, főleg hogy 2 méretűek a felnik is, meg hát a BMW hátul hajt, és a hátsókat 1-2 szezononként cserélni kell, az elsők meg többet is kibírnak jóval. Sztem jobb hogy normális gyártók normális gumijai vannak fent (még ha más-más gyártóké is) mintha noname kínai gumi lenne minden keréken. Én az elmúlt években nyáron "vegyes" gumikkal használtam a kocsit, és SEMMI negatívumot nem jelentett pl. a 4 azonos télihez, vagy a 4 azonos 17-es nyárihoz képest, nem tudom miért is lehetne ez gond, a jó gumi az jó gumi, a szar gumi az szar gumi. Ennyi. Teszem hozzá nem egy ilyet láttam ahol a 18-19-es felnin kínai gumi van, és az ember esküszik rá.

 

USB-ben igazad van, nekem sem volt igényem rá, ugyanúgy ahogy a bluetooth kihangosítóra sem, addig amíg el nem kezdtem használni :D A legjobb az egészben hogy anno amikor megvettem a kocsit a bluetooth-ról nem is tudtam, utólag jöttem rá hogy van benne. Aztán amikor lehalt akkor meg minden bajom volt  :D :D :D

 

Előzmény: CaspEr90 (13434)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.05.05 0 0 13434

Szebb kerékkel gyorsabban elviszik, ha beszámoltatod akkor gyári 16-al aztán még megemlíteni hogy van egy szép gari plusz ennyiért. 4mm az már nem gumi a téliből, 2 féle a kocsin meg pláne illúzióromboló. Az meg hogy USB van-e benne a vevők 70 százalékát nem érdekli. Szerintem.

Előzmény: G-lader (13433)
G-lader Creative Commons License 2013.05.05 0 0 13433

Javítva egyik sem volt, elöl hankook, hátul asszem conti ca. 4mm-el.

USB-t nem tudom neked megmondani, mert már elég rég csináltam, akkor mikor lehalt a MULF-om, és helyette MULF2 High-ot sikerült venni, de ugye egyszer van a mulf2 high költsége, aztán a kábelek is arany árban vannak, mivel spéci csatlakozójuk van, nekem csak a BMW-től sikrült beszerezni, meg ugye még programoztatni, kódoltatni is kell, de az eredmény tutijó, megéri szerintem a fáradságot, pénzt.

Előzmény: BMW E 90 (13431)
BMW E90 Creative Commons License 2013.05.05 0 0 13432

mennyi volt az USB kiépítése?

Előzmény: G-lader (13429)
BMW E 90 Creative Commons License 2013.05.05 0 0 13431

200ezer Ft körül, ha nem voltak javítva és nincs rajta sok padkanyom illetve függ attól is, hogy milyen márkájú gumik vannak rajta és mennyire kopottak!

Előzmény: G-lader (13429)
G-lader Creative Commons License 2013.05.04 0 0 13430

Ja amit még lehagytam (bár nekem anno amikor vettem és kerestem a kocsikat a törésmentesség mellett az egyik legfontosabb dolog volt a megléte ) az a első-hátsó PDC. Ja és elfelejtettem leírni, hogy a klíma digit, illetve van benne tempomat, meg a rádió az prof. bár ezek elég alap dolgok, bár 1-2 autóból ezek is hiányoznak.

Előzmény: G-lader (13429)
G-lader Creative Commons License 2013.05.04 0 0 13429

Nem csak rugók hanem, lengéscsillapítók is, egy éve lettek berakva. USB az nem gyárilag szerelt (2006-ban még nem is volt gyárilag), de gyári megoldás, azaz MULF2 be lett rakva, USB a gyári helyre, és hibátlanul funkcionál. Ja a kocsi bellülről is rendben van, nincs agyonkopva mint sok 150-170e-t futott (HA-Ha-Ha....) kocsi, meg kívülről is sérülésmentes. Ami az árban szerintem még jelentős tétel az a felni, mert a gyári 189-es felni nem 2 forint volt. Vagy okosabb lenne csak a 16-osakkal meghirdetni, a felnit meg külön eladni? Mennyit kaphatok most egy szett 189-es felniért gumikkal?

Előzmény: BMW E90 (13428)
BMW E90 Creative Commons License 2013.05.04 0 0 13428

KW ültetőrugó van benne vagy pedig komplett futómű?

USB az gyári benne? mert ahogy nézem elég alap,de viszont az USB meg írtad :)

Én még 2 hónapja nézegettem a 318D-ket(2.autónak),2007-eseket adták ami hasonló felszereltségű volt mint a tied 2.8-3 körül,de viszont az vedd figyelembe ha egy kereskedő számolja be az nagyon áron alul fogja csak...én még anno az e90-est akartam beszámoltatni egy A5-be a kereskedő olyan árat mondott,hogy kiröhögtem :D feltettem a netre és 1 hét alatt eladtam normális piaci árban,a kereskedő a piaci árnál 1,5 millióval kevesebbet mondott....aztán mikor eladtam utána hoztam egy e92-est németből...

Előzmény: G-lader (13427)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!