Az emberek általában azt cikizik aki hajlamos a 'cikiződésre' Ha nincs sértődés, el is hal a piszkálódás. Ez már az óvodában is így működik, ilyen az emberi faj. Én örülök hogy ennek a srácnak az a legnagyobb problémája az életben hogy szerinte tiszteletlenül bántak vele egy fórumon. Ő egy boldog ember, csak nem tud róla.
Ha meg a logikát nézed: itt többnyire mindenkinek van Babettája, sokunknak nem is egy. Ha nem egy különlegesség bukkan fel, akkor nem fog senki rácsapni mint tyúk a takonyra. Ez egy mezei Babetta volt, de semmi kihagyhatatlan. Én is inkább megtartom az ilyesmit mintsem eladogatnám (bár mostanában azért van ilyen is az agyamban) Szóval most törölt nick pont azt teszi, amit javasoltam volna neki. Ha nem kenyérre kell a pénz, akkor tartsa meg. Szerintem tök jó ez a döntés.
Te is tudod hogy az itt jelenlévő emberek zömében személyesen is ismerik egymást, a motorok sporttársi áron vagy -mert több példa is van- akár ingyen cserélnek gazdát. Ugyanez a dolog vonatkozik az alkatrészekre is. Ha valaki egy üzemképtelen készülékkel és egy ilyen árral bemerészkedik az oroszlánbarlangba, anélkül hogy előtte körülnézne akkor így jár. Én azt gondolom lehet hogy már Vatera Jófogás, facebook és egyéb helyeken hirdette, de nem hozott eredményt, így idejött közénk. Anélkül hogy meggyőződött vóna hogy voltaképpen hol is van.
Nekem a reggeli első néhány könnyűpofás váltás szokott csattanós lenni. Ez valószínűleg a hajnali nedvességtől lehet. De hogy nálad ez a jelenség állandósult az igen érdekes. Melengesd meg óvatosan hőlégfúvóval a pofákat hátha megszívta magát nedvességgel. Szerintem ha a porózus ferrodo beissza az olajat meg a féktisztítót akkor lehet a vízzel is tud ugyanilyet csinálni. Ismétlem, ez csak egy feltevés Tuci. Ha emlékszel régebben a keménymagból talán medicin sósavazta meg a nagybordást, és abban a történetben is vadul kapcsolt a váltó. Ahogy MZoli szerint a kocsifék dobját az olaj megvadítja, nálunk is valami hasonló lehet a vízzel.
Érdeklődnék,hogy azzal a könnyű pofás kuplunggal mit lehet csinálni ami indításkor csúszásmentesen viszi át pedál megpendítését a főtengelyre.
Hidegen-melegen csúszásmentesen vált.
Kettes fokozatban (alacsony sebességnél) gázadásra vissza vált.
Egyes fokozatból,lépésben haladásnál gáz vissza engedésre egyből felvált.
De mégis úgy érzem,hogy nem olyan mint mikor nehéz pofás váltó volt benne.
Tehát olyat csinál,hogy váltásnál szinte semmit nem csúszik meg. Olyan érzésem van mint mikor két fogaskerék összekapcsolódik.
Felváltásnál gázadásra "ágaskodik" a gép.
Annyit kell tudni róla,hogy Laco féle ferrodolozás van rajta. A Tisza túrán kényszerből raktam bele. Mert a benne lévő nehéz pofás váltószett valamilyen csoda folytán be olajosodott. Erős a gyanúm,hogy a nagy kavarodásban felborult a gép,és ennek következtében átszivárgott az olaj. viszont ennek a gondolat menetemnek elllent mond az a tény,hogy reggel pöccre indult a gép,úgy ahogyan szokott. 1 km múlva elkezdett csúszni,majd nem váltott fel kettesbe.Akkor kényszer megoldás miatt tettem bele ezt a szettet. Az előző garnitúra (nehéz pofás) kb 8000 km-t ment hiba nélkül,minimális karbantartással. A berakott könnyű pofás szettben kb 2000 km van.
Köszönöm Lacinak a sok segítséget! Örülök, hogy újra pöfög az ördög! Reméljük hamarosan bekopik aminek be kell és rátalálunk a helyes beállításokra is! :)
Helló.
Tök jó, hogy van egy eladó Babettákkal. Hurrrrrrrá
DE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem.indul kopottas stb....... szar az egész (már bocsánat )
Így itt nem adod el az életben, meg ennyiért szerintem sehol.
Hirdesd a Faceebokon inkább köszi.
Jaaaaaaa van helyed el rakni, akkor hajrá.
Na szevasz
Igen. Még kicsit csúszik. Sőt x aktás hogy a hivatalos izzóival milyen jól világít. Vannak beállítanivalók rajta még de Gábor már most menne vele (velünk) túrázni. :)))