A Siemens ezelőtt öt évvel 18000/óráért csinálta a telefonközpontunkat.
A 70000 pedig egy kb ár, ugyanis előfordul, nem kevésszer, hogy plussz alkatrészek is kellenek a beépítéshez. Ez ugye csak akkor derül ki, amikor már szét van szedve az autó. Ebben az is benne van.
Ki építi be 20 ezerért és vajon mennyi emellett a kályha? Csak az arányok miatt.
Megjegyzem - lehet, hogy ezzel rontom a boltot - a telefonos egység kicsit túlzás. Az esetek 95 %-ban a távirányító a megfelelő megoldás.
Az üzletet nem rontod. Én itt nem árulni akarok, hanem információt nyújtani annak, aki igényli. Nem baj, ha a delikvensek nem hülyítik egymást.
Jajj, hát még soká lesz ebből valami. :) Majd még megkereslek szerintem nyáron, lehet, hogy közvetlenül hozzátok viszem. ;) Gondolom, jobban járok, ha még a "szezon" előtt elintézem, valamikor kora legkésőbb ősszel, ugye?
Ez a beépítési költség azért ütős... Nekem 20+fa áron szokták az Eberspächert beépíteni... Jók az óradíjaitok :-))) Távirányítónak pedig egy használt mobil+egy primitív elektromos kapcsolás, max 5-10e ft... De nem akarom az üzletet rontani, csak alternatívátra mutatok rá :-)
Thermo Top E készülék, programozható órával: 163.400 Ft+áfa,
opció: T80 távirányitó 67.300 Ft+áfa, vagy
HTM inteligens távirányitó (ez a T100) 80.000 Ft+áfa vagy
TTC1.1 telefonos táviráyitó 114.000 Ft+áfa,
A beépítési költség kb 75.000 Ft +áfa.
Uff.
Melyik szalonnál rendelted végül?
Na, elvileg meg lett rendelve a Leon, 3 hónap múlva visszatérhetünk az akciókra. :)))
Kértem a Seat Szabónál egy árlistát, a de 100-as nem is volt rajta, csak a 80-as. Azok árai viszont nem voltak sokkal magasabbak a Te régebbi listádnál. Fura...
Üdv. Csacskamacka! Köszönöm, Hogy írtál, jelezted segítö szándékodat. Én a XVI. kerületben lakom. Volt egy fűtés szerviz valahol a kerületben, de elköltözött. Azt mondják nem foglalkozik evvel a tipussal.
Köszönöm a segítséget de a problémám nen oldódott meg. Nem értem ezeket az emil izéket nagyon. Bocs. Erre a helyre is csak segítséggel tudok írni. A kályhám még men javult meg. A másik fórumon sem találtam segséget. Mindenkinek köszönöm a jó szándékot
Szóval a Sharan Alhambra Galaxy közös fejlesztésű autó. A bennük lévő kályha a többnyirea dízelekbe azért kell, mert a kevés lenne az üzemi hőmérséklethez és a nagy utastérhez a motor leadott hője. Nem tudom, hogy egységesen-e, de gondolom, hogy mindben Eberspacher gyártmányú D5WZ vel szerelik őket, ami 5Kw teljesítményű vizes kályha külső üzemanyagszivattyúval és a 2000 utániaknál külön elektromos vízpumpával. A kályha kiegészítő fűtésre szolgál, tehát úgy működik, hogy csak járó motornál jár. Kapható hozzá gyári kiegészítő készlet amivel egy programozható állófűtéssé lehet alakítani, de hozzáértők már készítettek házilag is hasonlót. Ez tulajdonképpen csak elektromos kiegészítés, mivel a többi már benne van az autóban.Hallottam már gyárilag szerelt állófűtéses változatról is amiben a belső tükör fölött van a programóra és elképzelhető esetleg mediterrán változat is amiben egyáltalán nincs kályha. A fűtés kb 5 C külső hőmérséklet alatt működik, és ráfűt a vízkörre 85 C ig.Motorféknél, alapjáraton illetve nagy hideg esetén menet közben is visszahűlhet a víz 75C ra ahol ismét bekapcsol. Alkatrészeit az Eberspecher hazai szervízhálózatában lehet vásárolni, illetve cseréltetni, nem Ford, VW, Seat márkaszervízben!(legalábbis az a tapasztalatom, hogy az egészet akarják cserélni) .Jellemző már a 3 éves autókra, hogy izzítógyertya nem működik megfelelően, illetve kokszolódnak az alkatrészei, gondolom a remek minőségű gázolaj miatt. Biodízelt nem nagyon szereti. Durrogva égésről még senki nem panaszkodott, füstölésről annál inkább. Szervíz könnyen található internetes keresővel eberspacher szó alapján.Remélem nem nagy a baj. Üdv:Hyperix
Érdeklődni szeretnék, hogy a Sharanomban van egy zuchejcer(?) és járó motornál durrogva ég. A autó márkaszervizében azt mondták teljesen ki kell cserélni. Közölték az árát és már magyon kényelmes volt az autóm ülése. Nincs valahol egy szerviz ahol esetleg javítják nem cserélik. Vagy egy olyan hely ahol tanácsot lehet kérni? Egyáltalán milyen fűtés ez? Kérem valaki segítsen!
Legalább is a bímernél! (a többit bocsi, de nem ismerem)
1.) plusz akksi,
2.) az üzemanyag ellátást a visszatérő ágból oldja meg.
Az elsőt ugye nem kell ecsetelnem! (nincs izgi mint a meleg kocsiból bikázó emberért telefonálni!)
Az üzemanyag ellátást meg úgy kell megoldani, hogy ne érjen le a tank aljára teljesen!
Egyszer a kosz miatt sem elhanyagolható, bár erre szűrőt egyszerübb, másrészt nem esik meg az sem könnyen, hogy a kocsi ugyan meleg, de nem jutsz el a benyakútig sem!
Nem csodálkozom. Ám a határértékre tervezett akku a plusz megterhelést nehezen bírja, ha a korából vagy egyéb okból kifolyólag egyébként is meg van terhelve. Ezért mostanság ha ilyenre gyanakszom, akkor beindítom a kocsit s csak utána az állófűtést... Bár így pont a lényegét veszíti el...