Nos nekem csak telefon számom van a céghez... A gépeket nem láttam :-(, igen a Dunaújvárosi cégről van szó. Ha érdekel a dolog E-mailben elküldöm a számukat.. Sajnos nekem nem lesz jó, mert csak egybe adják, és motor kellet volna belőle meg seb. váltó, de motorom már van D414-es ... :-) Nos az ingyen Csepel még lóg a levegőben ... (képzavar) :-)
Ha ugyanarról beszélünk (dunaújban egy körforgalomnál), akkor valszeg jó állpotúak.Vannak ott még Ikarus pótkocsik is, (egykori bútorszállító dizájn) tök jó állpaotban-a 6-os útról nézve.
Tartalék motorháztetőm van, ma sikerült réz Csepel emblémát is venni, ami kellene m.tető leszorító 2-3 db.
A kuplugtárcsa komplett 4000 Ft volt, de nem a "rezes" ezért nem vettem.
Kinyomószerkezet, fogaskoszorú nem volt.
Porlasztócsúcs osztrák 1000 Ft/darab.
Vettem még 2 tükröt 500 Ft/darab áron.
Volt még szélesség jelző bajusz barna bakelit golyóval a végén, króm kis sérüléssel, de sajnos csak egy és végül nem adta el a srác, sőt árat sem mondott, mert látva a keresletet, ( Barátommal éppen az árusnál futottam össze, aki másik 3 Csepelest hozott magával ) maga is Csepel vásárláson tanakszik.
Kiderült, hogy debreceni Pannónia árusoknak is van Csepel 346-osa egy éve.
Mi kéne még? adok kuplungtárcsát, szerkezetet, hengerfejet, szelepet, hajtókart, kerékcsavart(jobbos-balost) mindenféle tömítést, fogaskoszorút, lendkereket, stb, stb:-)Sőt, ha még megvan, egy helyen van motorháztető, oldallemez, hűtőrács, ajtó....
Nos őszintén megmondom nem ismerem a seb.váltó típusát , a motor típusa stímmmel , most veszünk egybként Csepel motort. A 344 -st még nem láttam élőben ... :-( Én megbízom a szakértelmedben .. Egyébkét Szombaton nyílt napunk lesz , várlak Budapesti vagy? Kitartás ügyileg kitartó leszek mert nagyon kell nekünk , mint egy marék kenyér.... :-) Melyik a jobb konstrukció?
Az én meglátásom szerint ebben a járműben cserélt (D-414) motor van, amihez vagy S-450 vagy S-344 váltó jár, ez közismertebb nevén a a 344-es Csepel tgk váltója. Szerintem nektek a régebbi S-380 váltó kellene, ami a D-350-es váltója, legalábbis az évjárat és a jellegrajz szerint. Ha tévedek, kérlek javíts ki!