Keresés

Részletes keresés

GA0425 Creative Commons License 2009.10.11 0 0 19
Akkor a mátészalkai tartalék merre jár ki a környéken?
Előzmény: M44 409 (18)
M44 409 Creative Commons License 2009.10.11 0 0 18

Ohat-Tiszalök, Mátészalka-Zajta között tehervonat nincs, Mátészalka-Vásárosnamény között kedden ha szerencséd van, akkor fotózhatsz terhest, persze, ha a Cargo nem mondja le.

A 117-esen nyíri IP-k járnak, a 109-esen Bz+mellék.

Előzmény: benbe (16)
GA0425 Creative Commons License 2009.10.11 0 0 17
Vásárosnamény és Nyíregyháza között Nyíregyháza felől éjszaka történik a kiszolgálás remot M44-el, míg Namény felől kedden és pénteken visznek kormot Nyírmadára, szintén remot M44-el.
Előzmény: benbe (16)
benbe Creative Commons License 2009.10.11 0 0 16
Máris szeretnék a topicba vágóan érdeklődni, hogy az Ohat-Pusztakócs - Tiszalök, a Nyíregyháza - Vásárosnamény, illetve a Vásárosnamény - Mátészalka - Zajta útvonalon várható-e tehervonat kedden és szerdán? A tiszalöki vonalon még IP-k járnak? A Debrecen-Tiszalök vonalon milyen összeállítású Bézék fordulnak elő?
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.10 0 0 15
Köszi az adalékokat.
Előzmény: M44 409 (14)
M44 409 Creative Commons License 2009.10.10 0 0 14

"101: Az 1940-es évek elejei 48-as hevederes vágány helyett 48-as talpfás (!) hézagnélküli vágány épült az 1960-as években, az idő múlásával sok LM betonalj bekerült. Nagy meleg idején a vonalon garantált a lassújel: a talpfás hézagnélküli vágány hangsúlyozottan kivetődésveszélyes. Püspökladány-Báránd között 1990 körül átépült betonaljas 54 kg-osra. Első állomásköze 100 km/óra, a továbbiak 60 km/ó sebességgel járhatók (eredetileg végig 100-as volt)."

 

A vonal 80-as, bár valóban van egy 100-as szakasza. Mivel több betonalj van, mint talpfa, ezért már nem annyira kivetődésveszélyes, ellenben Mezőpeterdnél igencsak sz@r az alépítmény állapota.

 

"103: 1970-es évek közepén épült át 23-ról 48 kg-osra, hevederesre. A vonalon fekvő talpfák romló állapota gondot okoz, cseréjüket folyamatosan végzik betonaljakra. 60 km/ó sebesség, a rosszabb részeken 40-es lassújellel."

 

A gyenge lácszem a kiskörei Tisza-híd, ezért kell terelni a kővonatokat a 102-re.

Előzmény: Törölt nick (13)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.10 0 0 13
Kedves nebulók, akkor most ismételjük át, hogy a topikterület vonalain milyen vágányok fexenek:)

101: Az 1940-es évek elejei 48-as hevederes vágány helyett 48-as talpfás (!) hézagnélküli vágány épült az 1960-as években, az idő múlásával sok LM betonalj bekerült. Nagy meleg idején a vonalon garantált a lassújel: a talpfás hézagnélküli vágány hangsúlyozottan kivetődésveszélyes. Püspökladány-Báránd között 1990 körül átépült betonaljas 54 kg-osra. Első állomásköze 100 km/óra, a továbbiak 60 km/ó sebességgel járhatók (eredetileg végig 100-as volt).

102: Nem tudom pontosan mikor, de érzésem szerint 1965-70 körül épült át 23-asról talpfás és betonaljas szakaszokkal tarkított hevederes 48-asra. Stabil 60 km/órás pálya.

103: 1970-es évek közepén épült át 23-ról 48 kg-osra, hevederesre. A vonalon fekvő talpfák romló állapota gondot okoz, cseréjüket folyamatosan végzik betonaljakra. 60 km/ó sebesség, a rosszabb részeken 40-es lassújellel.

105: 1960-as években 48 kg-os lett, hevederes. Utóbbi időben elkezdték összehegeszteni, még nincs végig készen. Sebesség 80 km/ó.

Folytatás várható!
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.10 0 0 12
A Dél-Alföldi vasútbarátok is megvoltak 1999-től 2007-ig önálló topik nélkül, majd utána két év alatt begépeltek több mint tizenhétezer hozzászólást:)
Előzmény: M44 409 (11)
M44 409 Creative Commons License 2009.10.10 0 0 11

"Egyébként a Szabolcs megyei vicikről alig hallható valami a fórumon, kell nekik is egy hely."

 

 

Véletlenül ez a topic azokat a vonalakat is tartalmazza.

Ahogy elnézem nem lesz túl népszerű topic, a környékbeliek eddig is megvoltak "saját" topic nélül és ezután is meglesznek/megleszünk...

Előzmény: VT22 (10)
VT22 Creative Commons License 2009.10.10 0 0 10
Csak fokozatosan! Először Nyírségi dízel, aztán majd 2 év elteltével átnevezhető Észak-alföldi dízel (Nyírségi dízel)-re :)

Egyébként a Szabolcs megyei vicikről alig hallható valami a fórumon, kell nekik is egy hely.
Előzmény: Rbatka (8)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.10 0 0 9
Tiszteletem!
Én már beleraktam a kedvencekbe ezt a topikot. Remélem hasonló színvonalat képvisel majd, mint déli társa.
Rbatka Creative Commons License 2009.10.10 0 0 8
Marad is. Jobban, mint valaha.
Csak:
Érdeklődnék a 100-as vonaltól É és K iránban lévő vicinálisok iránt. Létre kívánok hozni egy egyházi diktatúrát itt is, majd meglátjuk, hogyan alakul.
Továbbra is a Kunsági dízel az első számomra.
Ennyit OFF témában :-)
Előzmény: Tősgyökeres szentesi (7)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2009.10.10 0 0 7
Rbatak? Nem jött álom a szemedre? Pont Te akartad a Kunsági dízel köztársaságot egybe fogni nem?
Rbatka Creative Commons License 2009.10.10 0 0 2

Rbatka Creative Commons License 2009.10.09 0 0 1
Már vártalak :-)
Menjen ám akedvencekbe :))
Előzmény: _nyunyuka (0)
_nyunyuka Creative Commons License 2009.10.09 0 0 0
Ha már új t0pik, le0ázlak :-).
Előzmény: Rbatka (-)
Rbatka Creative Commons License 2009.10.09 0 0 topiknyitó
Észak-alföldi dízel, köszöntjük kedves utasainkat/olvasóinkat :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!