Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

donlolek Creative Commons License 2005.06.20 0 0 16309
elmeletileg egy autoszerelo ezeket a csoveket ledugozta. ezek utan egesz jol mukodott az alapjarat. de rafogok nezni en is. kosz a tanacsot.
egy 1,6-os IE SPI motor van a gepbe.
es nem talalolk hozza sehol normalis leirast.

-lolek-

Előzmény: player-1 (16307)
Tibsike Creative Commons License 2005.06.20 0 0 16308
Jó napot Kartácsedlikek!

Ez a Guldi féle RPM jeladó kehe nem fér a fejembe bele!
A koszt kizárom, itt a hengerdébe 1000+1 hasonló induktív jeladó dógzik igen mostoha körülmények között és kut-tya bajuk!
A víz már inkább (nagy hiba volt, hogy a csatiját ott a blokk mögött nem néztük mekk!) mert ha nem is csinál közvetlenül rövidzárlatot, de egy bizonyos szintű átvezetést okozhat amitől borulhat a bili ugyi!
De! a hőmérséklet függést viszont már nemtom beilleszteni a képbe!
Mind 1 ezt má sose tudjuk mekkk!
player-1 Creative Commons License 2005.06.19 0 0 16307

Azért csak lassan a tempóval, nehogy kisodródjunk :DDDDDDDl!!


Mielőtt szétbontod az egész elektronikát vagy az ECU-t /jópár dolgot ki lehet forrasztani belőle :DDDD/, jobb lenne a falslevegő után kutatni, mert ez nagyon olyan gyanús!!!!!!

 

Próbáld a meleg, parajelenséget produkáló motornál sorra lekötni a vákuumcsöveket + ledugózni a helyüket, majd beindítva figyelni, hogy nem javult-e meg. Ha valamelyik után elfelejti csinálni akkor győzelem!!!!

 

Tényleg...............milyen motor is van a tiédben?

Előzmény: donlolek (16305)
donlolek Creative Commons License 2005.06.19 0 0 16306
jut eszembe, lancias tali volt?
bar mindegy, mivel elegge megbizhatattlanul ketyeg mostansag a gepem, hosszabb utat nem vallalok [max 20 km ;))] ;) es egyenlore jobb elso teleszkopom sincs, nem jott be a futomu felujitasara szant zse meg a bankszamlamra;( de jo lenne talalkozni.

-lolek-
donlolek Creative Commons License 2005.06.19 0 0 16305
Szevasztok!

megint kezdek ketsegbe esni. ismet haldoklik a prismam alapjarata. szerintem a nagy meleg miatt valami tomites vagy kitagul, vagy osszeszukul vagy nem tom.

ma delelolott kitisztitottam az alapjarati pot. metert. visszatettem a helyere es baban dolgozott a gepsas. alapjarat ~800 -ra ragasztva. adtam gazt elengettem a gazpedalt es megrtartotta egybol 800-on. ekkor nagy oromomben, elkialtottam, hogy: "melyik autoszerelot korepetaljam injektorbol?" az orom nem sokaig tartott, bemelegedett 90 fokra a viz, adom a gazt majd elengedem es sajnos ismet kezdodott a tanc. leesett 500-ig a fordulat, na ott ha elkapta akkor feltornaszta kb 1100-ig, elengedte megin leesett 500-ig, majd megint 1100. es igy hintazott az egesz. ha esetleg 500-nal nem kapta el, akkor leallt a motor. tehat igy a nyar bekoszontevel ismet ott tartok, mint amikor megvettem az autot. es el kell ismerjem, igazatok volt ezt egy szerelo sem fogja nekem megcsinalni. szomorusag, de igy van!
most mar nem erdekel, ha belepusztulok is megcsinalom!

tegnap elott, gondoltam a MAP a rosz, mert fogtam lekotottem [elektromos csatlakozot es csovet is] es az alapjarat szepen beallt, igaz szepen pirosan egett a muszerfalon az SPI lampa. azt nem tudom, hogy mit mer a MAP, es a meret adatok alapjan mit vezerel az ECU?
ha bekotom a MAP-ot es lehuzom rola azt a levego csovet, ami az injektorbol jon egybol leall a motor.

gondoltam az alapjarat parat az egyik hofokjelado ugralasa, vagy halala is okozhatja. hetfon veszek egyett csak azt nem tudom melyknek van koze az injektor mukodesehez. ketto hopatronom van a hengerfejen. ha szembe allok az autoval, akkor a jobb oldali patron kicsit feljebb van es sorba van kotve talan a ventilatorral (?). a masik balolldalon es kovetve a kabelet egyenesen az ECU hoz megy (?).
az a bajom, hogy egyik sem kek, vagy piros. nem tudom melyiket kellene cserelni.

a furcsa az, hogy ha hagyom kihulni a motort rendesen es utanna beinditotom egesz jo az alapjaratom. ha viszont melegen ujrainditom, megint indul a tanc. ha eppen csak, hogy hagyom kihulni es ujra inditok megint csak indul az alapjarat ingadozasa.

meg intrudertol kaptam egy tartalek MAP-ot, gondoltam szetkapom, hogy talan elkoszolodott benne valami [es kivancsi is voltam, hogy hogy nez ki]. nagy nehezen szetkaptam es igazabol szerintem nincs mi elkoszolodjon benne, mert egy ilyen kocsonyas trutyiba van egy nyomtatott aramkor. szepen lakkbenzinnel azert kitisztitottam a csovet, amire az injektorbol jovo levego cso megy ra. de nem segitett.

szoval ez a nagy harci helyzet ;)
szerintetek?


-lolek-


bonyolult Creative Commons License 2005.06.18 0 0 16304
Te Gróf!! Nem a zokosember mondta hogy koszos meg vizes vót? Legalább rávilágított arra hogy a tisztaság fél egészség. TibsiFőSzúnyogÉsBékaTenyésztő motorját is mostukmá meg az enyémet is osztán semmi ba lyuk. Itten nem a mosás vót a főbűnös hanem az évszázados retek ami a gépedbe vala...ssszerintem:))))
player-1 Creative Commons License 2005.06.17 0 0 16303

Dedraelektromosbibitkutató2törp:
A főtengely-jeladót nem is vizsgáltátok meg (kosz/hézag...)???????!!!???? :-ooooo
Ez valahogy elkerülte a figyelmemet!!! Pedig ez is olyan alap jeladó mint a gombák vagy a MAP nem? Azt hittem, hogy mindenen végigmentetek és még igy is fennállt a geb.sz! Tudtam volna adni egy TDC szenyórt próbára, mert van belőle +1 a pócon!
/+van 1 MAP-om is eladó, az nem kell senkinek? :))))))))))/

Javítási költségként 6400 ft + bk. nem vészes...............ezért a fenti mulasztás miatti személyi felelőségrevonás most elmaradhat!! :DDDDDDD


LEmber:
Köki, hogy megnézted a spagettit. A cd szerint az a Delta 1600 és 1600 turbo-khó van. Alapvetően nem sok különbség lehet a 4WD-hez képest, mert a hátsó féknyergek egyformák. Valszeg a nyomtáv különbség miatt rövidebb lehet az 1600-os? passz.

Sajna elmarad a bidzniszünk................:(((( Tovább botorkálhacc benne a pincében.....

 

LanciasEmber Creative Commons License 2005.06.17 0 0 16302
Reggelet!

Player1
Lezavartál tennap a pincébe. A kódszám 82416096 vagyis nem egyezik. (82410629)



Tibsi
Igen, jó hogy benézöl. ...De a kupé wörksopp leírásnak, ne monnyá má ellent.

Ugyanis ezt írja a gyú.elosztón lévő időzítő szenzorrol:
Despite its physical shape, this sensor works in the same way, as the TDC-RPM sensor. (ez a főtengelyi)
És igen, a gyu.elosztó mögöttit, azé nem szabad házilag piszterőni, mert úgy kell visszatenni, hogy a 4. henger (és vele a kipuf vezértengyely) combustion azaz ippeg begyulladás fázisban álljon, ...ezután még a hézaga is, ugyi.
Guldi letolásával egyetértek. Annyira nem ír, hogy az már botrányos.


Guldi
...És ezt komolyan mondom.

...Igen én írtam. (16180 stb.) ...Te még tán hitted is, (16198) ...de hagytad magad lebeszélni.
Von Ghuldenburg Creative Commons License 2005.06.17 0 0 16301

Tibsi

 

De bizony ! Az az alul lévő jeladó vóót ami behányt. Illetve nem is hányt be, csak öszzekoszolódott +vizes vóót. És a magasabb frd.számon összemosódott a jel.....talán LEmber írta, hogy oda is lefolyhatott a trutty. Val.sz. már jócskán koszos vóót, a mosás meg feltette az I-re a pontot, s végleg betett nekijje. Mindegy, amig még nálam lesz a gípsárkány, ez a motortér így marad az trutti.

 

Bonyi

 

Jóhogy kiprószáltam...,megyen a gép. Amúgy 6400 pénz vót...és persze a benya kőccség. 

Előzmény: Tibsike (16299)
Tibsike Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16300
Bonyka!

Hü!
Hát ottand alúl kéne lennie egy bazi nagy müanyag takarólemeznek kérem!
Előzmény: bonyolult (16261)
Tibsike Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16299
Jó este!

Bejöttem egy pöt-tyet pótolni az ellátmánytot! Jó hogy bekukkantok ide mi! Hö?

Guldi!

Na ez tényleg jó hír!

Bár pontosan nem írtad le hogy melyik jeladóról van szó, de ha az ember HALL jeladóról beszélt akkor az nem az alsó (szerintem az egy közönséges induktív (érzékelő) jeladó!) hanem a gyújtáselosztóban lévő jeladóról van szó! Merugyi nagyon nem mindegy!!!!
Merhogy annak a piszterölését nem nagyon javasolta ittend senkisenem!

Persze ha a "jel feldolgozása" a probléma akkor az én értelmezésem szerint nem a jeladó a hunyó hanem a jel feldolgozója az pedig az ECU.

Tessék pontosabban tájékoztatni a Kartácsokat!
LanciasEmber Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16298
+, ...az ebben piFkóta! (de B kategóriás filmhez képest, nézhetőre sikeredett)

....Nagymenők, vagy a Csak 1 kis pánik.
Előbbi :( utóbbi :)))

u.i.:
"4. szabály": ...a bimmer feltűnő. ....Újítottunk.
Előzmény: AFUTO (16297)
AFUTO Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16297

A szállító c. film megvolt?

 

Az ilyesmi, csak 7-es bimerrel.

Előzmény: LanciasEmber (16296)
LanciasEmber Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16296
A pincébe nem jártál még?

Kekkk-hümmm! .....Aszontad "nemsürgős", vaze'. :o)

próbáljanak meg utolérni a Csajkával!

Tájékozatlan az elvtárs, ....szeminárium:
Továbbfeljlesztett (US) munkamódszereink vannak ma már. = Microstáb: 1 fő.
Mobilt felveszi, csak címet kérdez, ír. Vezet, (térképet)olvas, számol, (pénzt, valamint visszafelé jobban, mint másodfokú egyenletet), "rábeszél", ha kell lő,... és takarít is. ....Ehhez a teljes felszerelés az ellátmány része. Különleges "csomagolás"-i képesség: fekete nylon terítése a csomagtartóba.
....Ja, HáziFeladattal érkeznék. ...Szal megprobálnám. :)

....Ígyhát vár6ó, ...de "netuddmeg" mikó' arramegyek! :-) ....Addig remeghecc, mit családi fotó a traktorablakban.

Na, kikomolykodtam magam.


u.i: Tán maeste megnézem a számot. Ha szerencséd van, nem egyezik. :))))
Előzmény: player-1 (16295)
player-1 Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16295

Jöhet a limuzin ha hozza a B.O.V.-dent!!!

A körforgónál átveszem az elvtársaktól, majd beugrok a Házi Feladatba /HF-be :DDD/ és próbáljanak meg utolérni a Csajkával!!!!

 


Komolyra fordítva a szószt: várható, hogy személyesen jársz majd erre valamikor?

Bár ha a csomagolással könnyen meg tudsz bírkózni, akkor szumma 3500-ért utánvétellel is jó lesz!

 

A pincébe nem jártál még? :))))

Előzmény: LanciasEmber (16294)
LanciasEmber Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16294
Plaaaajer-agyin

Nem sürgős jeligére megoldható. ....Merelőbb-utóbb (tán július fele?) a pártközpontból csak indul arra 1 fekete limuzin.
....Kiállsz a 6oson a körforgóba, letartóztatunk és viszünk. :) ....Oda ahol, lesz elég vaslemez. 8-)
Előzmény: player-1 (16292)
bonyolult Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16293
Na, Gróf Úr, elhoztad a gépet? Milyen!?!? Rendben van?? Mennyi vót?
player-1 Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16292

Guldi:
:)))))))))))))))))))))))))))) Happy End............:))))))))))))))))...át tudom érezni az elektronok felett aratott győzelem ízét!!!!!

 


LEmber:
A kézifékspaghetti ügyben mit tudsz mondani?
Megoldható a 6-os út melletti átvétel OR utánvétellel kell küldeni?
(Nem sürgős csak eszembe jutott!)

 

 

20 milliós kérdés:
Hol lehetne lakatosmunkához utángyártott lemezeket venni?
Gondolok itt ezekre: taposó, külső-belső küszöb stb.....
Az alkatrész CD-t nézve a Delta Integrale-ban és a sima Deltákban azonosak az
általam megjelölt "formázott lemezdarabok".
A Hegyalját holnap hívom fel, de a Webáruházukban bóklászva nem találtam semmilyen karosszériaelemet!

vikiviki Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16291
pénteken megyek Pestre. A telefonszámod elveszett, mikor elkobozta a határőrság a telefonomat. Úgyhogy esetleg dobhatnál egy sms-t a 06 70 211 39 64 számra, hogy a további részleteket megbeszéljük:)
Előzmény: numerakirály (16290)
numerakirály Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16290

...értettem a célzást.....:)

ha ráérnék, akkor tutkóra össze tudunk futni....csak hát......:).....mi legyen?

 

Előzmény: vikiviki (16289)
vikiviki Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16289
én már ajánlgattam a kocsidat, csak mérsékelt lelkesedést váltott ki:) Biztos azért, mert a "milyen élmény vezetni?" kérdésre nem tudtam válaszolni:)
Előzmény: numerakirály (16287)
numerakirály Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16288
numerakirály Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16287

nohh akkor kéremszépen.....várom szíves érdeklődéseteket.....ill. konkrét vevő küldése esetén kitalálunk vmi jutalékot is....mondjuk a vételár 1 %-a???

 

Hitel van a kocsin, de a hitelátvállalás megoldható....

 

üdv, numera

LanciasEmber Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16286
Tixta ez, mint a papok gyatyája.

A rendszer működéséhez alapjelet adó 2db jeladó van. Az egyik a gyújtáselosztó "mögött" található időzítő szenyór, a másik a főtengely szíjtárcsáján lévő fordulatszám szenzor. A fizikai (külalak) különbségük ellenére, működési elvük azonos. (Hall)

Ezen jelekből (fázis és szinkron) határozza meg az ECU a gyújtás ritmusát, szögét, sorrendjét, befecsi tempót... and meni adersz. (Coupes doku 30-35 oldalak ól ismerteti)
A kettőből bármelyik agonizál, akkor az egész motor is.
Előzmény: AFUTO (16285)
AFUTO Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16285

Most valamit tisztázzunk.

 

A Hall jeladó a gyújtáselosztóban lakik.

Ami lent van a keréknél, az mi? Guldinál az volt a rossz...

Előzmény: LanciasEmber (16280)
LanciasEmber Creative Commons License 2005.06.16 0 0 16284
Jóóóreggelt twisztelt Krampácsolók!

A grófi vas megjavulása és a függetlenségünk napja feletti topic örömünkben, egy régóta várt közérdekű kérésnek teszek eleget.
....nevezetesen:

Letölthető (angol nyelvű) Dedra owner handbook (.pdf formátumban, 3 file-ban ~24MB)

Innen: http://l0d.spb.ru/content/lancia/dedra_handbook.zip

Szal' mosmá dokument jeszty!
bonyolult Creative Commons License 2005.06.15 0 0 16283
Bár...ha így....akkor változatlanul nemért hogy mé csak melegen csinálta. Mind1, a lényeg hogy jó lesz.
bonyolult Creative Commons License 2005.06.15 0 0 16282
Nnna, örvend, szerfelett hogy nincs nagyobb baj!! De, házilag is meg lehetett volna oldani ha a Törpök nem fosnak tőle annyira.:)) Ez valóban lehetett a mosás következménye, gondolom a motortérben lerakódott vastag trutymó lefolyt és bevette magát a jeladó és a főtengelyen levő kerék közé.
AFUTO Creative Commons License 2005.06.15 0 0 16281

Hmmm...

 

Az zsír! Reméljük a legjobbakat!

 

Mibe fog fájni? Házilag nem lehetett volna mekkoldani?

Előzmény: Von Ghuldenburg (16279)
LanciasEmber Creative Commons License 2005.06.15 0 0 16280
Én +montam. ....Te nem hittél.
Előzmény: Von Ghuldenburg (16279)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!