Pffuuu, de fel basztal agyilag!!! Ekkora baromsagot!!!
A vezermu tengely, az stimmel. De kulso, meg belso holtpont?????????????
Kerdezd mar meg azt a tanart aki ezt mondta, latott-e mar auto, hajo, repulo, stb , motort???!!!
Eleg ha fel ut barmilyen javitasi kezi konyvet. A felso holtpont, MINDENHOL (!!!!), felso holtpont!!! Meg lefele is!!!!
Mit szamit a motornak, a TE vizszintessed, fuggolegesed???!!!
(mondjuk, mit csodalkozok?!, leirtad a 2 utemet is............:((((., azt is a tanar mondta????) Faszom a nyelvujjitokba!!! Kerdezd mar meg tole eszperantoul is, legyszi!!
na mostmár szerdán tényleg elkérem az mpv könyvet a tanártól! De a füzetemet bescannelem holnap azon megnézhetitek. azt mondta a tanár így kell megtanulni..De a bütykös tengelyre is azt mondja hogy nem létezik, mert vezérműtengelynek kell hívni
Mivel a globális felmelegedés hatására elolvadnak a jéghegyek, állandóan esik az eső, meg kicsiny hazánk hajója zátonyra futott és süllyedőben van, az a nagy helyzet, hogy a benzinár növekedése akkor áll majd meg, mikor én felvásárolom a MOL-részvények 51%-át, tehát soha. A motorom 4-5 litert eszik 98asból plusz locsolom bele a szintetikus olajat, és aztán elkezdek számolni, akkor 4,5 literes fogyasztással számolva 1575 Ft-ba kerül 100km, míg egy dizel autóval 200 Ft-os üzemanyaggal 6 literes városi fogyasztással 1200 Ft. Ez van. Mert ha azt szeretném, hogy eljussak A-ból B-be, akkor ezeket a száraz tényeket kell figyelembe venni, meg azt, hogy nem kell bőrig ázva megérkezni mindenhova.
Később ujra szeretnék motort, de azt csak hobbi motorozásra, de nem robogó lesz, hanem valami kis enduro, mert 6sebesség mégiscsak jobban élvezhető, mint egy se..
Reménykedem, hogy legalább a búcsúkört nem szakadó esőben kell megtennem...
Érdekes én a fáy-ba járok ott MPV tanár meg mindenki azt mondta hogy autószerelésnél tilos felső holtpontot mondani, mivel egy fekvő motornál máris más féle fekvésről beszélünk, ezért egyezményes egység alapján külső meg belső holtpontot különböztetünk meg:-)
Hello! Ha alacsony kormány kell akkor írhacc 207-est is mert annak is volt alacsony kormánya is meg magas is....ami van Ricsi gépén az sztem nem a gyári Babetta hosszú ülés, hanem inkább egy Komar ülésre emlékeztet...de lehet h tévedek...
Lenne egy kérdésem..a következő alkatrészekre lenne szükségem olcsón, használtan, akinek van jelentkezzen: -karburátor -karburátor,légszűrőcső csatlakozás, az a műanyag zárókupak az elején -kipuffogó rendszer, vagy kipuffogó könyökcső, vagy kipuffogó alkatrészek -eredeti 28-as korány (kicsi alacsony) -hosszú ülés (mint ami rcsi gépén van)
Cserét is tudnék ajánlani, meg pénzt is,akinek bármelyik alkatrész rendelkezésére áll az írjon nekem!!!
egyszóval rosszul sültek el a dolgok..ricsike kicsit jobb hangulatot akart (ami azért érthető, mert olyan nyomás uralkodik itt mint a dugattyú külső holtpontján:-)
Motorban a felömlőket szakszerűen meg lehet reszelni, a retrotuning oldalán bővebben le van írva, továbbá a letöltések között is találtok erről oldalas cikket. Ennek a műveletnek működő motornál nem ajánlatos hozzállátni, mert addig örüljetek míg megy. Arra vigyázzatok ha szétszeditek, mindenképpen kell új tömítést szereznetek.
RICSIKE apád lökhetett volna még kettőt rajtad.HÁTHA NORMÁLISABB LENNÉL.IDEJE LESZ MÁR FELFOGNI,HOGY A BABETTA NEM EGY SUZUKI HAYABUSA(1300CCM).TÉNYLEG ABBA HAGYHATNÁD MÁR EZT A TURBÓS NITRÓS BAROMSÁGOD.CSAK ELBASZOD AZ EGÉSZ FÓRUMOT.MEGJEGYZEM AZT IS,HOGY NEM KÉNE ADNI ALÁ(mármint RICSI alá) A LOVAT.
ENNYI.
Jó lenne már valami igazi érdekességet is olvasni a babiról pl.:szerelési tanácsok,vagy egyébb érdekességek.
No ezzel egyetértek! 3 évig pályarallyztam (szlalomrally). Az öreg tuningosok mosolyogtak, amikor egy-egy 18 éves suhanc az R5 turbóval, kotkodával, trabival, meg sufnituning ladával nyomultak. Azt mondták, hogy mit ér az erő, ha nem uralod. Tehát ahány %-al nő a teljesítmény, a féket is illik annyi %-al növelni. És mennyire igazuk van!
off: Alekómat én is akartam tuningolni, így vén fejjel. Aztán rájöttem, hogy inkább optimálisra állítsam és értek is kellemes meglepik. Ki gondolta volna, hogy fővárosunk zsúfolt útjain be tudja érni 8 literrel. Nekem ez nagyobb dicsőség, mintsem elérjem a 180 km/órát vele. on. Szerintem ha valaki tuningmotorral akar járni, olcsóbb, ha vesz egy 5 lovas 50 köbcentis Jamahát.
Nincs tárcsafék a babimon,mert nem találtam megfelelő tárcsát és féknyerget.
Meg már vettem egy robogót.. Szal a babi csak a feeling meg a rajongás miatt van.
Ha a tárcsát cinkelésből kérdezted erre annyit tudok mondani,hogy a srácok inkább ilyen tuningokba gondolkodjanak mint azokba motorölő faszságokba mint amiken most jár az a csepp kis agyuk. Szerintem fontosabb a jó fék mint a nitro. Mit ér a nitro ha nem tudsz megállni?:)