Ha jól tudom 2010-től van az új blokkos, de ezt holnapra le tudom pontosítani. Vagy megnézed a feketét a hahu-n, ami 4.2-ért megy, az is új blokkos. Ugyanaz a csapat csinálta meg a miénket is.
Igen, amit leírtál az SI-kről, így van. Viszont az újabbak már javított blokkal jöttek ki. A páromé is 2006-os és abba is az újabbik motor blokkja került, ami már nem szenved ilyen gondokkal. Egyébként jó kis autó.
Az nem szokott túl nagy durranás lenni,inkább 2013.06.21-23.-án nézz le Soltvadkerte,na ott kezdődik a BMW találkozó :) nagyon sok BMW van,tavaly reggel fél 9-kor értünk ki már annyian voltak,hogy alig volt hely(egy kempingen van a találkozó ami nem kicsi)
Lesz Bogácson taalálkozó, úgy is arra megyek M3-tól 10perc kb benézek. Jön valaki? Holnap meg fentalszok pesten ha van valakinek kedve összedobni pár jó képet a vasakról ne fogja vissza magát szóljon)
Lett volna eladó turbó elektronikám külön, olcsóbb lett volna mint 1 komplett turbócsere :)
Amúgy igazad van, amikor azt a "búgó" hangot hallod akkor a turbóállító elektronika nem tud az egyik végpontból átállni a másikba (asszem ez vmi indítási teszt) és azért búg.
Miért is lennék elfogult? Van egy BMW-m és általában az OEM alkatrészeket veszem hozzá, ha kell valami. Előfordult már hogy ment bele utángyártott is, de nem ez a jellemző. Egyébként azzal sem volt baj. Én nem árulok BMW OEM termékeket, nem érdekem hogy fogyjon, miért is vagyok tehát elfogult?
Olvass figyelmesebben, én az általad árult termékről (kettőnk közül akkor melyikünk lehet inkább elfogult?) egy szó véleményt nem írtam. Te voltál az aki a gyárit a kritizáltad...erre írtam meg a véleményem.
Nekem tegnap cseréltük ki a turbót a kocsin, úgy néz ki szépen muzsikál, majd látjuk.. :) Az elektronikája volt rossz. Esetleg ha ez segít valakinek, leírom, hogy nekem amióta megvettem az autót(8 ezer km-rel ezelőtt, akkor 169ezer km), valami búgó hang jött a motortérből. Például amikor kinyitottam az ajtót, elkezdett valami búgni, elég hangosan. fél per után abbahagyta. Aztán amikor megint kinyitottam egy másik autót, megint elkezdődött. Pontosan akkor csinálta, amikor világított a start/stop gomb. Fogalmam sem volt, hogy honnan jött a hang. Rá 3 ezer kmre elkezdett az erő kihagyni néha, így a vége turbócsere lett, amivel megszűnt ez a búgó hang is. Szóval ha ilyesmit vesztek észre, nézzetek rá a turbó elektronikájára.
Másik: Tudjátok hogy kell elindítani a DPF regenerálását a DIS-ben? Ott valahol, ahol az akkumulátort kell regisztrálni? Köszi előre is.
Köszönöm szépen az infókat. Azt hiszem ezt az opciót akkor kihagyom. Más fórumon is sajnos ilyen infót kaptam hogy az si motorokkal tervezési gondok vannak/voltak.
A 25i az meg már azt hiszem sok lenne. Kicsit jobban belevetem magam az olvasásba hogy a 18d és 20d ről milyen véleményeket olvasok.
Egy ismerősöm SI-kkel foglalkozik, röviden amit tőle megtudtam az az hogy az összes motornak gyári hibás a hüvelyezése. Múltkor mutatott is egy ilyen blokkot, ahol látható volt hogy a hüvely és a blokk között hézag keletkezik, ami kézi nyomásra is jól láthatóan mozog, illetve a másik hengerben el is fordult a hüvely. Tőle úgy tudom hogy az összes E90 SI motor így jár, csak az egyik elöbb, a másik később.
piros vonal :száraz mosható / csak egyszer kell megvenni /
kék vonal :OEM papír
de ebben nem csak ez a lényeg ,de ha valaiki nem akarja érteni mert elfogult bizonyos dolgokkal szemben akkor azt kell használni amit adnak hozzá,nincs azzal semmi baj,
amin most "lovagolsz" azt a rész idézőjelbe tettem egyébként is.
Nem baj az ha valaki nem ért valamihez vagy esetleg nem ismer más jó termékeket ,én sem értek mindenhez , az hogy a BMW vagy más autógyár mennyit költ vagy nem költ annak semmi köze ahhoz hogy van a gyári papirszűrőnél sokkal jobb termék is ,mitől lenne a gyári papírszűrő a legjobb ?
Mindenkinek magának kell eldöntenie hogy mit használ, te pedig véleményt egy termékről az asztal mellől nem hiszem hogy tudnál mondani, persze irogatni azt lehet, de sok értelme nincs az ilyen írásnak.
Új vagyok még a fórumon, jelenleg autóvásárlás előtt állok és nagyon kacsintgatok a bmw felé. Nagyjából már szűkítettem a kört magamban és a 2.0 benzineseket nézegetem.
Ezekből a 173 lovas si motorost használ-e valaki vagy van-e bárkinek bármilyen tapasztalata ezzel a motorral?
100 % ban egyetértek , mivel a program jelzi mikor volt utoljára regeneralas.
A legnagyobb érték nekem ezidáig 17km volt , amikor gépre került s megnéztük az utolso regeneracio időpontját.
Amugy azért van a DPF olaj ,ami arra van kitalálva , hogy közömbösítse a motorolajba jutó gázolajat.
Nagyon fontos szerintem mindíg ellenőrizni , max fölött ne legyen az olajszint mivel ez az egyik tünete , a regeneráció hibának.
Egy rossz termosztát , pl. nem megfelelő üzemi hőmérséklet is okozhat , a regeneracio hibát. ( legalábbis nekem a hideg motor miatt nem akart elindulni )
A BMW-k majdnem mindig regenerálnak, csak nem veszed észre. 200km távon legalább 150km-en. Olyankor elnyújtott oxidációs folyamattal tisztítja a szűrőt, többletüzemanyag hozzáadása nélkül. Ha a városi használat miatt állandóan csak a "vész"regeneráció fut le, akkor nem sokáig bírja a rendszer.
Mondom mivel nem gyári a szűrő így gyakrabban cserélem, 4E-ig benzines de szerintem a dízelt is simán elrugdaljuk néha 3-ig városban. De akkor leegyszerűsítem: Ha BP-ről indulunk valakivel mondjuk az Osztrák határra és ő két órát klímázik egy dugóban közben megy 5km-et én meg ugyanannyi idő alatt haladok 150-et akkor papíron az enyém kopik és megy a km az olajcserébe az ővé meg nem. Pedig de. Érted.
Hjajj de szeretem azokat, amikor valaki, Józsi bácsi a sarki chip tuning műhelyből, egy külső budapesti alkatrészárus, vagy akár egy (általam abszolút nem ismert) alkatrészgyártó - AFE - megmondja a frankót, hogy a több milliárd EUR-t fejlesztésre, mérnökökre költő Bayerische Motoren Werke bizony nem jól tudja, ők sokkal jobbat tudnak, el kell felejteni a gyárit, mert az még talán ciki is...