Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.05.17 0 0 13523

Ismerem őket, az egyiket közelről :) Azon a képen, amelyikenk kettő van, a távolabbi a miénk. A közelebbi még eladó, az már új blokkos.

Előzmény: G-lader (13521)
30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13522

írtam

Előzmény: G-lader (13505)
G-lader Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13521

Kicsi a Világ :)

Ismered a képen szereplő kocsikat?

Előzmény: Törölt nick (13519)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13520

Igen, csak nem mindegy, milyen blokk került vissza ;)

Előzmény: G-lader (13518)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13519

Mivel 2010-től van az új blokkos, azt megelőzen értelemszerűen a régi blokkos van.

 

A képen meg a 2600db-ból 2 egymás mellett.  :D Nem egy gyakori kép.

G-lader Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13518

most ránéztem mobile.de-n és az első 20 találatból 5-nél le is írták hogy már motorcserés volt, azaz min. 25%!!!

Előzmény: Törölt nick (13514)
G-lader Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13517

Az Si-t 2006-tól mutatta be a BMW E90 kaszniban azaz a 2006-os blokkok biztos hogy érintettek a problémában.

Előzmény: Törölt nick (13514)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13516

Ha jól tudom 2010-től van az új blokkos, de ezt holnapra le tudom pontosítani. Vagy megnézed a feketét a hahu-n, ami 4.2-ért megy, az is új blokkos. Ugyanaz a csapat csinálta meg a miénket is.

Előzmény: Atex001 (13515)
Atex001 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13515

Szia István!

 

Azt miből lehet tudni hogy a régi blokk van benne vagy az új?

 

Köszönöm

Előzmény: Törölt nick (13514)
Törölt nick Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13514

Hello!

 

Igen, amit leírtál az SI-kről, így van. Viszont az újabbak már javított blokkal jöttek ki. A páromé is 2006-os és abba is az újabbik motor blokkja került, ami már nem szenved ilyen gondokkal. Egyébként jó kis autó.

Előzmény: G-lader (13504)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13513

Megyek Szlovákba, útbaesik) 

Előzmény: BMW E90 (13512)
BMW E90 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13512

Az nem szokott túl nagy durranás lenni,inkább 2013.06.21-23.-án nézz le Soltvadkerte,na ott kezdődik  a BMW találkozó :) nagyon sok BMW van,tavaly reggel fél 9-kor értünk ki már annyian voltak,hogy alig volt hely(egy kempingen van a találkozó ami nem kicsi)

Előzmény: CaspEr90 (13511)
CaspEr90 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13511

Lesz Bogácson taalálkozó, úgy is arra megyek M3-tól 10perc kb benézek. Jön valaki? Holnap meg fentalszok pesten ha van valakinek kedve összedobni pár jó képet a vasakról ne fogja vissza magát szóljon)

G-lader Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13510

Lett volna eladó turbó elektronikám külön, olcsóbb lett volna mint 1 komplett turbócsere :)

 

Amúgy igazad van, amikor azt a "búgó" hangot hallod akkor a turbóállító elektronika nem tud az egyik végpontból átállni a másikba (asszem ez vmi indítási teszt) és azért búg.

Előzmény: Rlangdon (13507)
laller07 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13509

Igen itt csak te értesz a BMW-hez. ;)

 

Miért is lennék elfogult? Van egy BMW-m és általában az OEM alkatrészeket veszem hozzá, ha kell valami. Előfordult már hogy ment bele utángyártott is, de nem ez a jellemző. Egyébként azzal sem volt baj. Én nem árulok BMW OEM termékeket, nem érdekem hogy fogyjon, miért is vagyok tehát elfogult?

 

Olvass figyelmesebben, én az általad árult termékről (kettőnk közül akkor melyikünk lehet inkább elfogult?) egy szó véleményt nem írtam. Te voltál az aki a gyárit a kritizáltad...erre írtam meg a véleményem.

Előzmény: 30 9 04 0000 BMWtunig.hu (13501)
borgasz Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13508

Atex001

 

Ha gondolod nekem van egy eladó 20i-m. Nem hírdetem, ha érdekel keress meg, publikus az emailem.

 

Borgasz

Előzmény: Atex001 (13506)
Rlangdon Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13507

Sziasztok!

 

Nekem tegnap cseréltük ki a turbót a kocsin, úgy néz ki szépen muzsikál, majd látjuk.. :) Az elektronikája volt rossz. Esetleg ha ez segít valakinek, leírom, hogy nekem amióta megvettem az autót(8 ezer km-rel ezelőtt, akkor 169ezer km), valami búgó hang jött a motortérből. Például amikor kinyitottam az ajtót, elkezdett valami búgni, elég hangosan. fél per után abbahagyta. Aztán amikor megint kinyitottam egy másik autót, megint elkezdődött. Pontosan akkor csinálta, amikor világított a start/stop gomb. Fogalmam sem volt, hogy honnan jött a hang. Rá 3 ezer kmre elkezdett az erő kihagyni néha, így a vége turbócsere lett, amivel megszűnt ez  a búgó hang is. Szóval ha ilyesmit vesztek észre, nézzetek rá a turbó elektronikájára. 

 

Másik: Tudjátok hogy kell elindítani a DPF regenerálását a DIS-ben? Ott valahol, ahol az akkumulátort kell regisztrálni? Köszi előre is.

 

Üdv

Atex001 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13506

Köszönöm szépen az infókat. Azt hiszem ezt az opciót akkor kihagyom. Más fórumon is sajnos ilyen infót kaptam hogy az si motorokkal tervezési gondok vannak/voltak.

A 25i az meg már azt hiszem sok lenne. Kicsit jobban belevetem magam az olvasásba hogy a 18d és 20d ről milyen véleményeket olvasok.

Előzmény: G-lader (13504)
G-lader Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13505

nicknév ku-kac freemail pont hu

Előzmény: 30 9 04 0000 BMWtunig.hu (13502)
G-lader Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13504

Egy ismerősöm SI-kkel foglalkozik, röviden amit tőle megtudtam az az hogy az összes motornak gyári hibás a hüvelyezése. Múltkor mutatott is egy ilyen blokkot, ahol látható volt hogy a hüvely és a blokk között hézag keletkezik, ami kézi nyomásra is jól láthatóan mozog, illetve a másik hengerben el is fordult a hüvely. Tőle úgy tudom hogy az összes E90 SI motor így jár, csak az egyik elöbb, a másik később.

Előzmény: Atex001 (13500)
30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13503

na itt a tv reklámos szűrő :

 

e90M3

 

 

piros vonal :száraz mosható / csak egyszer kell megvenni /

 

kék vonal :OEM papír

 

de ebben nem csak ez a lényeg ,de ha valaiki nem akarja érteni mert elfogult bizonyos dolgokkal szemben akkor azt kell használni amit adnak hozzá,nincs azzal semmi baj,

 

amin most "lovagolsz" azt a rész idézőjelbe tettem egyébként is.

Előzmény: laller07 (13489)
30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13502

légyszi írj egy mailt és megírom a részleteket ha érdekel

Előzmény: G-lader (13484)
30 9 04 0000 BMWtunig.hu Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13501

Nem baj az ha valaki nem ért valamihez vagy esetleg nem ismer más jó termékeket ,én sem értek mindenhez , az hogy a BMW vagy más autógyár mennyit költ vagy nem költ annak semmi köze ahhoz hogy van a gyári papirszűrőnél sokkal jobb termék is ,mitől lenne a gyári papírszűrő a legjobb ?

Mindenkinek magának kell eldöntenie hogy mit használ, te pedig véleményt egy termékről az asztal mellől nem hiszem hogy tudnál mondani, persze irogatni azt lehet, de sok értelme nincs az ilyen írásnak.

Előzmény: laller07 (13489)
Atex001 Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13500

Sziasztok!

 

Új vagyok még a fórumon, jelenleg autóvásárlás előtt állok és nagyon kacsintgatok a bmw felé. Nagyjából már szűkítettem a kört magamban és a 2.0 benzineseket nézegetem.

 

Ezekből a 173 lovas si motorost használ-e valaki vagy van-e bárkinek bármilyen tapasztalata ezzel a motorral?

 

Köszönöm

Passionata Creative Commons License 2013.05.16 0 0 13499
Ez engem is erdekelne ,egy mintat tudnal kuldeni,erdekelne az is ,hogy mennyire reszletes.
Előzmény: G-lader (13484)
G-lader Creative Commons License 2013.05.15 0 0 13498

Ez az elnyújtott oxidációs folyamat ez pontosan mi? Máshogy képzi a keveréket, és más a kipufogógáz összetétele, vagy a hőfokkal variál?

Tudnál erről egy picit bővebb infókat adni, hogy hogyan is működik, mi az elve, hogy valósítják meg?

 

Köszi

Előzmény: diagnet (13494)
G-lader Creative Commons License 2013.05.15 0 0 13497

"Amugy azért van a DPF olaj ,ami arra van kitalálva , hogy közömbösítse a motorolajba jutó gázolajat"

 

Ezt az állításodat mivel tudod alátámasztani?

Előzmény: BMWE90320d (13495)
Nick_X14XE Creative Commons License 2013.05.15 0 0 13496

Köszi mindenkinek a DFPs infókat!

BMWE90320d Creative Commons License 2013.05.15 0 0 13495

100 % ban egyetértek , mivel a program jelzi mikor volt utoljára regeneralas.

A legnagyobb érték nekem ezidáig  17km volt , amikor gépre került s megnéztük az utolso regeneracio időpontját.

 

Amugy azért van a DPF olaj ,ami arra van kitalálva , hogy közömbösítse a motorolajba jutó gázolajat.

 

Nagyon fontos szerintem mindíg ellenőrizni ,  max fölött ne legyen az olajszint mivel ez az egyik tünete , a regeneráció hibának.

 

Egy rossz termosztát , pl. nem megfelelő üzemi hőmérséklet is okozhat , a regeneracio hibát. ( legalábbis nekem a hideg motor miatt nem akart elindulni )

 

 

Előzmény: diagnet (13494)
diagnet Creative Commons License 2013.05.15 0 0 13494

Jó sokat égne az a LED.

A BMW-k majdnem mindig regenerálnak, csak nem veszed észre. 200km távon legalább 150km-en. Olyankor elnyújtott oxidációs folyamattal tisztítja a szűrőt, többletüzemanyag hozzáadása nélkül. Ha a városi használat miatt állandóan csak a "vész"regeneráció fut le, akkor nem sokáig bírja a rendszer.

Előzmény: Nick_X14XE (13477)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!