Keresés

Részletes keresés

M62,306 Creative Commons License 2014.05.31 0 0 95

Ha már annyira profi vagy a fővárosi közlekedésből, igazán számolhattál, tervezhettél volna eggyel korábbi gyáli indulással, hogy a város másik végén biztosan elérd a buszod...

 

Előzmény: Közlekedésguru (94)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.05.31 0 0 94
Most vesztettem el 60 percet a Volán miatt, mert gyáli expresszen +6-tal érkezett meg a Határ útra. Ezzel elment a metró amivel elértem volna a buszom, ami óránként megy. Szívből szeretem most azt, aki kitalálta ezt! :-(
.BPO-346. Creative Commons License 2014.05.31 0 0 93

Holnap indul a mandula a 13- okon és a 287/287A- n :) Rendszámok jöhetnek :)

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.31 0 0 92
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.05.31 0 0 91
Ennek nem lehet köze hozzá, az MT és a KSZ meghatározza mit lehet, ettől nem térhetnek el. (Szüneteket ugyanúgy ki kell adja, mint ahogy a menetrendet se tervezheti 60km/h-s átlagsebességre...

A Volán KSZ-e és a teljesen más munkarend miatt már lehet. Tachográfot az OFF VT se használ, így kétlem, hogy a Volánnak kötelező lenne. A másik OFF-nál a reptérin használnak csak. Ezt a szolgáltató dönti el.
Előzmény: Törölt nick (86)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.31 0 0 90

Meddig szól az az alvállalkozói szerződés a BKV-val? Érden sokkal nagyobb szükség lenne azokra a Citarokra...

Előzmény: IAtilla (87)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.31 0 0 89

Az vilagos, de megse ugyanannyira hasznaljak.

Előzmény: padorjan (88)
padorjan Creative Commons License 2014.05.31 0 0 88

Helyi forgalomban ugyanannyira kötelező használniuk, mint a BKV, VT-Arriva, egyéb helyi szolgáltatóknak.

Előzmény: Törölt nick (86)
IAtilla Creative Commons License 2014.05.31 0 0 87

A JVP-ket most éppen a 87/187-esen látom hétfőtől, de szinte percről percre változnak a dolgok. :)

Előzmény: FJX-220 (73)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.30 0 0 86

bocs, ha hülyeség a kérdés, de a vb-nek nem a tachográf-használat miatt kellett "más szerkezetű" menetrendet csinálnia?

Előzmény: Közlekedésguru (75)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.05.30 0 0 85

Igen, csak az nem volt beszámolva a kocsikiadásba. Most sikerült beleszámolni. No komment...

Előzmény: KápCity (82)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.05.30 0 0 84

Na jó, megint jól oldották ám meg, a +2 az éjszakából (956) szerel át. De beleszámolja ide is, azért lett 17. No meg 13 járművezető vezeti a 17 buszt. Van némi hiba a rendszerben...

Előzmény: Közlekedésguru (81)
JakiHUN Creative Commons License 2014.05.30 0 0 83
KápCity Creative Commons License 2014.05.30 0 0 82

Gyálin előtte is 17 volt, volt két reggeli start ami 30-as és 31-es forgalmi számon ment.

Előzmény: Közlekedésguru (81)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.05.30 0 0 81

A pécelin 14 helyett 15 van.

A solymáriakon 7 helyett 8 van (igaz a 63-ason 7 helyett 6).

A gyáli expresszeken 15 helyett 17 (igaz átszerelget 66-osba is, bár ezt inkább a csúcsidőn kívül teszi, szerintem nem mérvadó maga az átszerelés).

 

A teljes képet majd csak a legvégén látjuk meg.

Előzmény: JakiHUN (80)
JakiHUN Creative Commons License 2014.05.30 0 0 80

Most én is megnéztem a GTFS-t, és lehet, hogy én nézek félre valamit, de nem látok többletkocsit.

Bontottan: 11 kocsi (+F91 Boráros térről egy fél körre)

Bontva: 55: 6 kocsi, 54: 5 kocsi.

Meg tudná valaki erősíteni?

Előzmény: Közlekedésguru (79)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.05.30 0 0 79

Mindjárt megnézem, egy-e az a egy. Bocs, még reggel van, azt hittem valaki már írta "tényként" a plusz egyet, de megnézem mi a valós adat.

Előzmény: RIKA424 (77)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.05.30 0 0 78

Mellékesen jegyzem meg, hogy még nem vették át a teljes agglomerációt, s jelenleg egy plusz kocsit igényel. A teljes átvételnél is marad a plusz egy?

 

Még egyszer: nem az a baj, hogy végre plusz került be valahol "a rendszerbe", hanem az, hogy ez nem egy magánvállalkozás, ahol eldöntik, hogy számára mi a jobb, ha kevesebb kocsival megoldja (spórol), vagy több kocsival, de azok kevesebbet futnak, megbízhatóbbak, kevesebb menet marad ki, stb. Ezt nyilván eldöntené gazdasági alapon (megéri-e megvenni, üzemeltetni a plusz kocsit, esetleg milyen kötbéreket kell fizessen, ha a kevesebb kocsi pörgetése miatt menetkimaradás van). Na ez nem az a helyzet, az optimális elosztást a megrendelőnek kellene megoldani, de jelenleg egyes helyeken hawaii dizsi napfény, más helyeken meg folyamatos szívás van. Ennél azért lényegesen lehetne jobb.

Előzmény: RIKA424 (76)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.30 0 0 77

Lehet, hogy meglep, de sűrűn azért kérdezek, mert valamit nem tudok.

Nem másért.

 

 

Előzmény: Közlekedésguru (76)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.05.30 0 0 76

Nem mindegy, hogy egy, vagy kettő? Ahol én vezetek többnyire onnan meg minimum hiányzik 3. Ha itt lehet plusz, akkor az évek óta túlzsúfolt viszonylatokon miért forognak eszement módon, kevesebb busszal?

Előzmény: RIKA424 (76)
RIKA424 Creative Commons License 2014.05.30 0 0 76

Ez a pazarlás, amiről már több hozzászólás szólt, ez 1=egy db autóbusz ?

 

 

Előzmény: Közlekedésguru (75)
Közlekedésguru Creative Commons License 2014.05.30 0 0 75
Miért? Az 54-55 esetében nem így történt? Viszont ha nem a szolgáltatókat nézem, nekem egyáltalán nem jön be a pazarlás. Sok helyről hiányzik kocsi, mert "ellopkodták*", erre megy a pazarlás ezerrel... (most nem a rezsimenetek növekedésre gondolok, hanem a csoportos menetrendek szétszedése miatti többletekre)

*A legzsúfoltabb viszonylatokról folyamatosan vették el a kocsikat, mert ezekről volt a legegyszerűbb. A többletkocsi pedig utasként nem érzékelhető, mivel sűrűbb követés nem lesz/lett tőle. Nem baj, ha a megbízhatóság felé haladunk (több tartalékidő a kocsiknak/jv-knek) de nem így kéne szervezni, hogy a város egyik fele kivételeze.tt, a másik pedig nagy ívben le van sz.....
Előzmény: BPO-537 (72)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.29 0 0 74

"Mas: hova mennek a 13-asrol es a 287-esrol a JVP-k a hatalomatvetel utan?"

 

Elvileg teljesen visszavedlenek offtopik Volánbuszos gépekké, vélhetően 260-asokat és talán GBS-394-et váltják ki velük.

Előzmény: FJX-220 (73)
FJX-220 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 73

De legalabb talan meglepheto lesz a 138-as teljes kelenfoldesitese.

 

Ez az a topik, amit kertel, csak hogy biztos legyel :)

 

Mas: hova mennek a 13-asrol es a 287-esrol a JVP-k a hatalomatvetel utan?

Előzmény: BPO-537 (72)
BPO-537 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 72

38-138 bontásával max a VB-sek szívhatnak. 

Előzmény: Közlekedésguru (66)
Fenyőfatalp Creative Commons License 2014.05.29 0 0 71

Megkérdeztem: itt nincs próbaidő. A járművezetőknél legalábbis.

 

Így az van, amint a múltkor írtam.

Előzmény: SmallG (67)
BPO-105 Creative Commons License 2014.05.29 0 0 70

Na, csak külön lett itt is valami, mint a VT-seknél (ellentétben azzal, hogy azoknál nincs saját topik a csíkosoknak).

staubach Creative Commons License 2014.05.29 0 0 69

Itt nem ez a gond, csak erről előzetesen tájékoztatnak e? Az órabért meg nem te határozod meg....

Előzmény: SmallG (67)
.BPO-346. Creative Commons License 2014.05.29 0 0 68

Ez kb. mindenhol igy van..... nem a tomegkozlekedesben dolgozom, de a 3 honapos probaidoben nekem sem jart semmi sem a fizun kivul...

Előzmény: SmallG (67)
SmallG Creative Commons License 2014.05.29 0 0 67

"Három hónapig nincs benzinpénz és kafeteria."

 

Próbaidőnek hívják, ez sok helyen teljesen természetes. Meg kell választani azt az órabért ami kiegyensúlyozza a kafeteriát és benzinpénzt.

Előzmény: staubach (41)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!