A szűrőházban erre a középső hengerre gondoltam, ez mozog, rugózik.
A csavarok (5-s ) ez egy Pierburg szivattyú lehet ezért más kialakítás
Logikusan nem a gumicsöves ágban lévő csavar a mérőpont ....
Kibontottam szűrőházat , a betétet tépni kellett hogy kijöjjön (Febi -Mann-ezeket használom )
..... a levettem a bejövő csövet és nagyon erősen jön a trutyi . azért írom így mert pár napja öntöttem a tankba " üzemanyag rendszer" tisztítót
és nem tudom mit csinálhatott !!!! A "gázolaj" mintha emulgeált volna vízzel, zavaros, és kissé fehéres a színe. Ha ez agyonverte a PD elemet (eket /, háááát akkor ráb....tam.
Bár ez a nemindulós hibajelenség előtte is megvolt......
Na a dög nem indult most sem, a mérést meg még nem tudtam előkészíteni . VIszont a felső gumicsövet leszedtem mérgemben és egy deka gázolajat sem találtam. Hogyan tud visszaürülni a tank felé ?
A holnapi atrakcióm a szűrőház fedél leszedése és a 4 db cső, pontosabban a tank felől jövő-menő cső kontrollja . Ha ott is csak hébe-hóban van gázolaj , akkor a tankban lévő szivattyú vacakol(hat) érzésem szerint.
A szűrőházban lehet-e visszacsapó szelep. A középső henger, amin az a verekedős boxer formájú tömítés van az rugózik, ebből gondolok ilyesmire ..
Köszi! Az első alkalommal , amikor ez előjött , tandempumpa csere lett. Utánna kb 3-4 hónapig teljes boldogság, és újra kezdődött. Most vagy másfél hónapig a szerelő cimboránál volt . Napi , 2-3 naponkénti indítás , mondanom sem kell, indult rendesen. A tankban lévő szivattyú hallásra működik. Ott van esetleg egy visszacsapószelep?????
Szóval teljes a zűrzavar. Az üzemanyag csövek porszárazak , a szűrő kb. 5-800 km-rel ezelőtt csere, háthaaa... és márkás kútnál tankolok......
Még egy gondom van ! A műszerfal közepén a kijelző ( km állás, megtett km, fogyasztási adatok , óra stb ) eg yidő után elsötétül. Nyáron nagyon hamar , ilyenkor kb. fél óra után. Egy szaki azt mondta , ez típus betegség. Van-e erre valami gyógymód , varázsige, hozzáértő szakember aki esetleg javítani tudná ? Vagy csak a csere az orvosság?
VW Caddy 1,9 PDTDI 2012-s járgány BLS motorkód, (tuti) 250 000 km Az EGR szelepet lehet-e külső energiával próbálni valahogy ? Nincs számítógépem, programom, tehát szofverrel nekem nem megy.
Sajnos semmiféle hibaüzenetet nem generál, és más hibaüzenet sincs a szerelő véleménye szerint mechanikus ba-----a meg van vele. Volt már kiszerelve kb 1 éve, akkor a látható trutyit kitakarítottam, a csőből is ........és ez az egész nyűglődés kb. akkortól van. Valamit el ba....rkácsoltam ??????
Mindenféle feszültség rendelkezésemre áll, ha szükséges a külső energia a mozgatáshoz .
A jelenség : teljesen random módon hidegindításkor 1-2 pöffenés után leáll , és csak hosszas "köszörülés " után indul el újra a motor. Tegnap egy hosszabb, kb. 30 km-s úton 3000 felett tartottam a fordulatot , hátha kiég a korom vagy lerakódás. Az eredmény , reggel elindult , délután nem, csak lejtőn gurulással tudtam életre kelteni. Amit megfigyeltem, bár ez lehet hogy fals infó , ha a kocsi balra dől, akkor többször előjön ez a jelenség.
Van ötletetek arra a hibára, hogy miért van ,hogy kisteher CAddynél a két első ajtó kinyitásakor az mfa nem jelzi az ajtó nyitást és a beltéri lámpa sem kapcsol fel. Csak akkor, amikor leállítom a motort és kiveszem a kulcsot. viszont amikor a tolóajtót nyitom ki akkor felkapcsolja.
Annyit tudni kell róla, hogy manuális zárról és ablakemelőről át lett alakítva elektromosra, tehát nem megy már a központi elektronikába az ajtóktól két kontakt szál, hanem can-en kezeli le. A dolog érdekessége, hogy a toló ajtó nyitást kijelzi, annak a kontakt szála a komfort modulba megy... Egyenlőre nem értem az összefüggést.
vcds-ben turkáltam picit, de nem találtam meg az erre vonatkozó beállítást.
Az ajtóban levő modulokat látja a vcds, inkább valami átállítás hiányozna.
Na itt van! Egy okos ember a sok közül 4 motion! ne felejtsétek el a nevét mert ő tudta látatlanból is a választ! Egy teljes napom ment rá mire magamtól rájöttem,este 9óra tájt vissza mentem a garázsba lefekvés előtt, mert így aludni nem bírtam volna és mentem végig mindenen mire felvillant a fény a beltérben. a kunama tátá! vagy mint a lányom szokta mondani a kúna anyád mindenit. (regeltem német,horvát,angol,szerb fórumokra meg egy rakás magyarra ,de itt mindeni alszik :D ) A végeredmény leszűrve amatőröknek nem ajánlatos a vcds ,iszonyat fejfájással jár mire a nulláról megtanulod az alapokat is. Valakinek segítenie kell mert máskülönben cumi.