Keresés

Részletes keresés

czimbi Creative Commons License 2013.09.23 0 0 1983

Jól láttad, az én vasamat kapták ki a népítéletből. ;-)

Előzmény: Gregor Samsa (1982)
Gregor Samsa Creative Commons License 2013.09.15 0 0 1982

czimbi, mintha a Te ítéleted lenne kinn a TC oldalán:

 

http://belsoseg.blog.hu/2013/09/15/heti_merites_814#comment-form

Előzmény: czimbi (1980)
czimbi Creative Commons License 2012.03.07 0 0 1980

Ellenkezőleg, ha jó állapotú a vasad, reálisan árazott, gyorsan elkél. 

Előzmény: xoyox (1979)
xoyox Creative Commons License 2012.03.06 0 0 1979

ugy gondolom, ha ott hirdetnem sose lenne eladva :)))

 

Előzmény: czimbi (1978)
czimbi Creative Commons License 2012.03.05 0 0 1978

Nohát akkor eggyel bővűl az amúgy elég szerény 480-as felhozatal a használtautón...

xoyox Creative Commons License 2012.03.04 0 0 1977

ma reggel Keszthely elött Vonyarc magassagaban szemben jött egy piros 480-as :))

enyem lassacskan elado lesz 

fargo Creative Commons License 2012.02.07 0 0 1976

Nem hinném hogy más típus szélvédője csereszabatos lenne a 480-éval...

A 440-460 beltérben csak részben azonos. A műszaki tartalom jobbára kompatibilis.

Előzmény: btipus (1975)
btipus Creative Commons License 2012.02.07 0 0 1975

sziasztok

480-ba milyen első szélvédő kompatibilis?

..és úgy egyébként milyen azonosságok vannak a többi tipussal, 440-460-480?..beltér, minden..

Elkezdtem magam is utánajárni, de okosságok kellenének.

cserélnem kellene ezt-azt..

czimbi Creative Commons License 2011.11.10 0 0 1974

Tegnap kora délután még rendben volt, grapee lehet mókol vele valamit, php motor frissítés egyebek....

Előzmény: attis480 (1972)
Gotha2 Creative Commons License 2011.11.10 0 0 1973

Nálam se megy :(

Előzmény: attis480 (1972)
attis480 Creative Commons License 2011.11.09 0 0 1972

most épp újra nem megy a 4xx..legalább is nálam..

Előzmény: czimbi (1971)
czimbi Creative Commons License 2011.11.05 0 0 1971

Rendeződött a dolog, sok hónap után csak beírom ide is....

 

Előzmény: czimbi (1970)
czimbi Creative Commons License 2010.10.18 0 0 1970
No modik, mi a jófranczért nem írhatok a VOLVO topikban??
Előzmény: czimbi (1969)
Summer-W124 Creative Commons License 2010.09.01 0 0 1968
Szép napot az uraknak!

Van egy hibátlan állapotú GYÁRI Volvo 4x20Wattos erősítő
Volvo 4x20W HA-4111 gyári számú
Irányár: 20.000Ft
Érdeklődni:
mercedes.benz@totalcar.hu
06202001801

kép:
http://hardverapro.hu/apro/hibatlan_allapotu_gyari_volvo_4x20wattos_erosito_h/hsz_1-50.html
48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1966
Úgy került szóba a szelep, hogy elvittem egy öreg szakihoz, hogy megmutassam neki, hogyan rángat, amikor jobban odalépek neki. Hozzá lehet szokni, és tényleg csak forszírozott üzemben jön rá a dolog, de azért zavaró, hogy nem áll rendelkezésre a max. teljesítmény. Aki pedig először vezeti, annak hamarább berángathat, ha túlzottan megnyomja a gázt akár 3 ezres fordulat alatt is.

Szóval a szaki azt mondta, hogy látszik a csavaron, hogy állítva volt, lehet hogy ha állítanék rajta, akkor megoldódna a rángatás. Szerintem nem oldaná meg, mivel volt úgy, hogy olyan kedve volt a gépnek, hogy kipörgött egészen a lefúvásig (mondjuk ez 2-esben történt). Szerintetek mi lehet a nyűgje? Nem kap elég kaját valami miatt és elszegényedik a keverék? Mert a turbó tölti rendesen, egészen a piros sávig is, ha ügyesen bánok a gázzal és visszaveszem, még mielőtt berángatna.
Előzmény: czimbi (1965)
czimbi Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1965
Szóval a lefúvószelep, igen.
Előzmény: 48Van (1963)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1964
Köszi a választ, de én arra volnék kiváncsi, hogy mivel én renault 19be rakom bele a motort és tudtommal turbós motornál nincsen vákum ezért a fékrásegitést hogyan tudom megoldani ezzel a motorral?
48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1963
Nem szoktam indexen fórumozni, úgyhogy bocs a szerencsétlenkedésért a képfeltöltésnél...

Nagyobb méretben
48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1962
Remélem, most végre sikerül:

http://imgfrm.index.hu/imgfrm/9/1/4/1/THM_0008019141.jpg
48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1961
Lefúvószelep:
48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1960
Erről a cuccról beszéltem:

48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1959
Majd estefelé tudok fotót betenni, szerintem is a lefúvószelep lesz az.
A Richmodot elméletileg már ismerem, de ez nálam még a jövő zenéje...
Előzmény: czimbi (1958)
czimbi Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1958
Ha fotót betennél sokat segítene. Az a turbó lefúvószelepe lesz.... A 480asok alacsony nyomású feltöltővel rendelkeznek, ne állítgass rajta, szoftveresen lehet hatékonyan beavatkozni, majd a fórumon elolvasod! "Richmod" a szerző neve után a szoftveres belepiszka neve; nagyon látványos +lóerőket ad (veszélye is van, bátrabban nyomják neki és a motor-turbó-váltó-futómű-fékek valamelyike kipurcan, értelemszerűen nem erre a tartósabb gyötrésre lettek gyárilag tervezve).
Előzmény: 48Van (1957)
48Van Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1957
Egy újabb kérdésem volna egy másik témában.
Van a tűzfalnál egy membránszerű valami. Kijön belőle egy hosszú, menetes szár, amin lehet állítani. Ez az alkatrész mire szolgál? Van köze a turbonyomás állításához?
czimbi Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1956
Örülök, hogy használt az infó. A gumifékcsövek biztos cserések. A hajlásoknál erősen megfárad és megtörik a gumi, jobb cserélni, amúgy műszakinál a vizsgáztató első mozdulata az aknában és kizáró ok a repedt gumi.

Igen, a fék nem játék, ha nem is folyik el a fékolaj, mert ugye okos a felhasználó és elszorítja a gumicsövet, de levegősödik a rendszer és azt szaxerűen kell légteleníteni. Jó munkát!

Előzmény: 48Van (1954)
czimbi Creative Commons License 2010.08.26 0 0 1955
Druszám, a fórumra gondoltam, ami végre megérdemelne egy biztonságos szerverhelyet...;-)
Előzmény: R100 (1953)
48Van Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1954
Köszi, Czimbi a segítséget, mondhatni tökéletes!:-)))
Épp a hátsó fékbetéteket akarom cserélni, a tárcsát pedig felszabályoztatni. Majdnem olyan rondák, mint a vetítésben láthatóak.:-S
Köszi a képeket és a jótanácsokat is.:-) Mire gondolsz az életveszélyes következményekkel kapcsolatban? Elfolyik a fékolaj? Idővel a fékcsöveket is érdemes cserélni, mert ha elrepednek, az nagy szívás... Öreg szaki mondta ma, hogy jól meg kell majd hajtogatni őket, hogy meglássam, hogy van-e rajtuk repedés.
Előzmény: czimbi (1949)
R100 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1953
Én személy szerint bármit kibírok (főleg amilyen gyakran hozzászólok), de az olcsó hús/480 hasonlatot kikérem magamnak! Egy Gripen üzemeltetését súrolja a költségvetésem!!!
Előzmény: czimbi (1952)
czimbi Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1952
Gyerekek, olcsóhúsnak híg a leve, de csak kibírjátok azt a pár napot! ;-)) Tanulság, a már többször emlegetett saját tárhely/felület.
Előzmény: R100 (1950)
czimbi Creative Commons License 2010.08.25 0 0 1951
Ha a fékrendszer vákuumrásegítő dobjára gondolsz, az, mint minden autónál, a főfékhenger előtt, a tűzfalra van rögzítve, a fotón csaka szélét látni:

Előzmény: Törölt nick (1947)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!