Miért ne lehetne mérni? Annyi hogy azt a 100micront (vagy amennyi éppen a fólia) rászámolod az eredeti fényezésre, szóval ha pl. a motorháztatő 230micront mutat, az ajtó meg 350-et akkor az fényezve volt, szevasz.
A kocsi autókereskedő cég nevén van, passzivált törzskönyvvel. Amúgy igen, ez bennem is felmerült hogy itt is lehet trükk, de azért ezekre vannak megoldások.
Igen, kombikat. Ha találnék olyan motorral és felszereltséggel megfelelő áron, akkor nem vennék BMW-t, de BMW-ből több az általam preferált felszereletség-motor kombináció. Nagyobb valószínűséggel előbb találnék.
Tényleg nincs hozzá semmilyen fórum. De még csak képeken sem láttam és nem is hallottam róla, hogy rozsdásodnának.
A Mercivel nekem csak az a bajom, hogy nincs ilyen jó fórumos support, mint a BMW-hez. :))) Láttam te is érdeklődsz a W204 után, szerintem is rohadt jól eltalált forma.
Személyessen még nem, de képeken láttam, és ha már ilyen van, akkor francnak sincs kedve azt várni hogy vajon az enyémen kijön majd, vagy nem??? Kombikat néztél?
Én is néztem azt a kocsit, és nálam nem zárkózott el az eladó a BMW szervizes átvizsgálás elől sem, de tény ami tény bolond az ember, viszont pont a lelkem megnyugtatása miatt meg fogom nézni (ma mentünk volna de nem sikerült, és az időjárás miatt jobb is), csak hogy lássam mi nem kóser vele. Azt a képek ill. az alvázszáma alapján gondolom hogy a kocsi tekerve volt, kérdés hogy mennyit. A többi meg kiderül ha gépre rakjuk, meg körbemérjük, mert fólia ellenére is mérhető hogy mi volt törve :D
Hát én amikor utánnanéztem azt találtam hogy a 2007-2008!!!-as C osztály ismét rozsdásodik, jellegzetes hely ahol jól észrevehető az a T modelleknél a csomagtartóajtót felnyitva, a ksznin a gumikédert picit félrehúzva a hegesztési pontoknál már egyre több helyen megjelennek a kis rozsdabuborékok a fényezés alatt. Szóval ennyit arról hogy a MB mennyire oldotta meg a rozsdásodást.
Szóval a napokban néztem egy fehérre fóliázott e90 325kombit. Elég fullos volt, kicsit gyanúsan olcsó volt, de felhívtam. Utána az élettől is elment a kedvem. Kérdeztem, hogy elvihetném-e szervizbe, mondja, hogy minek bárátom?! Idegyüssz, megnízed nem folyik, nem kopog, oszt viszed... A szervizkönyvet meg az előző tulaj elkeverte, de ígéretet tett rá, hogy amint megtalálja, hozza....mondom akkor szervizbe vihetem vagy nem?
NEkem is egy 2005-ös évjáratú benzines C osztályom van. Nem rozsdásodik, csak a facelift előttiek. A ráncfelvarrásnál 2004.06-tól kiküszöbölték a problémát. Ha eladnám fogalmam sincs mit vennék helyette, jelenleg rendkívül meg vagyok vele elégedve.
Ha csak városban használod, rövid távokon akkor biztos vagyok benne hogy nem jó választás a dízel. Én is azért akarom lecserélni mert megváltozott a vezetési profilom, míg régebben mentem sok hosszút addig jobb volt a dízel.
Kinek mi az alap :) Én pl. csak navi nélkülit keresek, nem szeretnék ott még 1 búbot a KM óra mellett, lehetőleg ne fekete legyen a belseje, szürke, bézs, barna az tetszik, legyen automata, meg ha E90 akkor dönthető legyen a hátsó ülés. Amúgy nézegetve mobile.deautókat néha csak lesek, hogy pl. ott egy viszonylag fullos kocsi, bőr comfort ülések, napfénytető, xenon, automata, 4 kerék, meg minden szar, de manuális klíma van benne. Na az ilyet hogyan sikerült összerakni? Na jahhh, de kinek mi az ami kell.
Tetszik nekem is az a kocsi nagyon, de majd meglátjuk hogy miként alakulnak a pénzügyeim. Nekem a legnagyobb bajom hogy elég sok az alap példány a piacon. Egy szép bőr-félbőr-alcantra belső az nekem alap. na meg hát igen, benzines alig van a kiínálatban. az e91-et sem zártam még ki teljesen. nézegettem a 18d-ket, de napi szinten 30-40 km-eket használnám inkább városban. /nem araszolgatva dugóban/ Lehet nem lenne jó választás a diesel.
Én ismerem István hdgy-ék kocsiját is, ültem is benne még amikor kész lett, illetve a mostani eladó gépet is ismerem, és az is rendben van. KM annyi amit az óra mutat, és tényleg megkímélt, szép az autó, csak ajánlani tudom. Ha automata lenne már rá is vetődtem volna, hiszen én is le akarom cserélni a 20d-t mivel mostanság ca. 70%-ban csak városozok, és arra még mindig jobb a benzines. Én is körbejártam hogy mire kéne lecserélni és mivel automatát szeretnék így igazából csak az E90-91 meg a MB C osztály maradt a látókörben értelmes benzinmotorral (nem szeretnék 1.2-TSI csodákat) viszont a MB-nél úgy néz ki mégsem tudták megoldani a rozsdásodási problémákat, így most én is benzines E90-et keresgélek a 320d E90 helyett, bár én 325i-t vagy 330i-t szeretnék, de siralmas a felhozatal. Ma megyek is egyet megnézni, de a tulajjal való beszélgetés után úgy érzem bukta lesz, így csak a lelkem megnyugtatása végett akarom megnézni.
Köszönöm a segítséget. Az lesz majd szerintem hogy felhívom és ha úgy alakul meg is nézem, bár messze van Kecskeméttől egy kicsit, de nem számít :) Egyébként szívesen fogadom a tanácsokat hozzáértőktől hogy mit érdemes venni. Évi 15 ezer km-ert megyek kb, ezért gondolkodok elsősorban benzinesben és inkább 3-as sorozat. 3,5-4m Ft-ig max és 2006-os évjáratnál nem öregebbet. Meg persze nem olyat amivel körbekerülték már a földet :) Ha netán tudtok ajánlani amit érdemes lehet megvenni/megnézni azt szívesen fogadom.
Én tudom :D Beragasztották technokol rapiddal a hüvelyeket hogy ne forduljanak el :D
Na jó, ez csak ponén volt, de én is csak azt tudom tanácsolni hogy hívd fel, és megmondják mi volt az eladó kocsi blokkjával, mit csináltak, mivel lett összerakva, stb...
Nem tudom pontosan, hogy miket csináltak vele. Az összes hibája eddig egy hátsó lamdaszonda. Egy telefont megér és részletesen elmondanak róla mindent. Az országban a kevesek közül, akik értenek hozzá.
A képen látható kocsit nyugodtan merem ajánlani, mert rendben van (és lesz is) a motorja is. Ha felhívod az eladót hahu-ról tuti elmond neked mindent, korrekt, rendes srác. Szerintem ezt István hdgy is megerősíti hisz a jelek szerint Ők is tőle vették az Si-jüket, aminek tényleg az egyetlen hibája annyi hogy nem automata :D :D :D
És az alatt hogy csinálták, mit értesz pontosan? Komplett motorcsere volt? A tiétekkel volt valami nagyobb gond a kötelező szervízen kívül? Fogyasztásban mik a tapasztalatok? Az előző kocsim is 2.0 benzin volt, hasonló teljesítménnyel, kíváncsi vagyok egy ilyennel mennyivel lehet járkálni.
Ugyanaz az a csapat csinálta azt is, aki a miénket. Személyesen nem ismerem az autót, de biztos, hogy jó állapotú. Az áruk a ritkaságuk miatt magasabb. A miénk valami individual carbon editionmittudomén. Gyárilag karbon-fehér az embléma, meg a hátsó szárny is karbon. Jah meg az SI-knek gyárilag karbon a szelepfedél is. Elég jól mutat. Mondom egy kiváló autó, csak sajnos kézi váltós. Nem sajnos, csak én szeretem az automatákat, az enyém is az.
Néztem a hahun őket. Nem nagy a választék. Netán ismered is azt az autót? Mondjuk elég régóta árulják az összeset ami fentvan. Ennyi pénzést nem nagyon kapkodnak érte. Tervezem hogy megnézem majd élőben is az autót, de előtte mondjuk tisztán akarok látni itt ezzel a motor problémával kapcsolatosan.