Keresés

Részletes keresés

tau280 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 24278
És az IC 934-el jön vissza délután!
Előzmény: Szili_V43 330 (24272)
M62-194 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 24277
Tegnap Békéscsabán az Isterrel még a szolnoki megfekvése előtt:
szv Creative Commons License 2009.09.05 0 0 24276
Mirel
Előzmény: czzf50 (24275)
czzf50 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 24275
Ha már nyitva hagytad az ajtót, :-) MIREL vagy EVM van az 1116 041-ben?
Előzmény: szv (24259)
m41 2214 |T.T. Creative Commons License 2009.09.05 0 0 24274
Szárnál adta fel végleg az Osztrák. A 010-es MÁV-os ment érte, Keleti + '70... Csarnokból már a 005-össel próbáltak kimenni, de csak a csarnok "kapujáig" jutottak, onnan inkább a MÁV-os tolta be a fűtőbe.
Előzmény: tompysoft (24239)
Edericsi Creative Commons License 2009.09.05 0 0 24273
Szerintem szard le őket....ennyi eszük van.......mindig beszólnak mindenért.....
Előzmény: vonatles (24264)
Szili_V43 330 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 24272

Hali!

 

A Haydn az IC937-el ment Budapestre, közel fél óra késéssel indult.

sörösgigant Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24271
Mint a gyerekek.....
Final Destination Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24266
Biztos nagyon fárasztó lehetett..:)


> Railjet <
Előzmény: vonatles (24264)
Final Destination Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24265
Kelenföldön biztos, hogy nem ;)))


Előzmény: vonatles (24263)
vonatles Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24264
Sajnálom pech-ed van, nem lett izomlázam:-)
Előzmény: Final Destination (24154)
vonatles Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24263
Ő, biztos hogy nem állt volna Kelenföldön 11 órát azért, hogy Taukat fényképezzen. Ha nem tetszenek neki a képek, akkor nem nézi meg, ennyi. És addig fogok felrakni képeket ebbe a topicba, meg a Szilisbe ameddig lehet. És ha ez nem tetszik neki akkor sajnálom, én is szeretném megosztani a képeket másokkal. És egyszerűen nem tudom hogy miért szekál állandóan!
Előzmény: M62-151 (24246)
Szakácspeti Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24262
Hali!

Csak úgy. :-))))

rutthin Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24261
Még ma is ott volt!
Előzmény: Szili_V43 330 (24258)
rutthin Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24260

OFF: nem magával az ETCS-sel van a baj, hanem a MÁV spórolásával, mert az 1. szint nem elsőrangú fővonalra lett kitalálva, hanem a rendszer költséghatékony, ideiglenes bevezetésére. A 2. szint folyamatos rádiós kapcsolata nem okozna ennyi problémát. (Az építők és a karbantartók munkáját nem ismerem, így azt nem minősítem.)ON

 

OFF: nem vitatom, de egy a lényeg:ez így nem jó! Késnek a vonatok miatta, tehát meg kellene szüntetni a problémát! Vagy szétszedni az egészet, vagy kiszedni a mozdonyokból az ETCS-t. Nekem mindegy, melyikat válasszuk, csak tudjanak menni a vonatok.ON

Előzmény: Zsivany (24247)
szv Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24259
De! :-)
Előzmény: Szili_V43 330 (24258)
Szili_V43 330 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24258

Hali!

 

A napokban a Holland Hegyesben volt próbázni egy Railjet Taurussal.

Valaki nem látta?

kopaszsop Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24257
a haydn csótány menetrendjéről a cikk, illetve maga a menetrend.
nj021 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24256
KÖSZ SZÉPEN
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24255
Miután feltöltötted a képet klikkelj oda, hogy beszúrás! Egyébként soha nem fog megjelenni a fórumon, bármennyire is szeretnéd...
Előzmény: nj021 (24253)
nj021 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24254
nj021 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24253
ORIENT
nj021 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 24252
Orient a nyugatiba
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.03 0 0 24251
Pedig sajnos a nálunk megépített ETCS-sel gond van... Mindenhol működik csak nálunk nem... Azt nem részletezem, hogy miért nem.
Előzmény: Zsivany (24247)
GaGe Creative Commons License 2009.09.03 0 0 24250
"nem magával az ETCS-sel van a baj, hanem a MÁV spórolásával, mert az 1. szint nem elsőrangú fővonalra lett kitalálva, hanem a rendszer költséghatékony, ideiglenes bevezetésére"

Nem az ETCS L1 -el van a gond, hanem mint ahogy írtad a MÁV pénztelenségével, ezért lett olyan az ETCS - EVM illesztés amilyen, és ez okozza a problémák kb 90%-át.
Előzmény: Zsivany (24247)
Zsivany Creative Commons License 2009.09.03 0 0 24249
A 1014-es féle dizájn jobban mutatna.
Előzmény: Nydqist (24248)
Nydqist Creative Commons License 2009.09.03 0 0 24248
Ez elég gyatrára sikerült.
Előzmény: T.N. (24245)
Zsivany Creative Commons License 2009.09.03 0 0 24247
OFF: nem magával az ETCS-sel van a baj, hanem a MÁV spórolásával, mert az 1. szint nem elsőrangú fővonalra lett kitalálva, hanem a rendszer költséghatékony, ideiglenes bevezetésére. A 2. szint folyamatos rádiós kapcsolata nem okozna ennyi problémát. (Az építők és a karbantartók munkáját nem ismerem, így azt nem minősítem.)ON
Előzmény: rutthin (24241)
M62-151 Creative Commons License 2009.09.03 0 0 24246
Miért neked fáj az ha megy fozózni?Vagy valami más van a háttérben?
Előzmény: Final Destination (24154)
T.N. Creative Commons License 2009.09.03 0 0 24245
http://www.bahnforum.info/

És az első kép róla.

Üdv: T.N.
Előzmény: GeryM41 (24244)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!