nem hagyott a kiváncsiság, utána néztem a dolognak. Megszabaditva a generátort a plusz kábeltől és a szabályzo steckertől, a helyzet változatlan. A szívási érték ugyanannyi, 3,2 A. - től indulva az idő arányában nővekszit 3,9 Amperig.
Kérdéa: a duda (lehet ez a gyengém) hol található, mivel még nem találkoztam vele. Gondolom a bal futómű közelében mivel máshol nem láttam. Lehetséges, hogy a sárvédő műanyag-doblemeze takarja?
sokkal inkább a generátort gyanúsítanám. a töltőszála (B+) állandó kapcsolatban van az akksival és ha valamelyik diódája elhalt, visszaereszt és "elfűti" az akksiban tárolt energiát
Elektrovadászok segitségét keresem. 2005-ös Smart Forfour 1.1-es mindez ideig hibátlanul működött pedig majd 200 ezer kilométer van benne. 1 hete motor leállitás után, kihúzott inditó kulcs esetén, 3,2 Amperes áramszívással kezdődöen, majd emelkedő tendenciával növekszik ez az érték, mig az aksi le nem ürül. Megannyi áramkört (amelyikek még ilyenkor is fenn állnak) megprobáltam a hozzájuk tartozó biztitékok kihúzásával kontrollálni. (példúl duda, és egyebek) semmi kézzelfogható eredmény. Kérdés: van valakinek valami elképzelése mi lehet az oka?
Ami gyanus számomra, a duda, mivel az nem ad semmi hangot, pedig a bizti rendben van. Lehetséges, hogy van valami kezdődő átszívás ami ezt okozza, de mivel még nem közvetlen rövidzárlat áll fent, a bizti még nem olvad ki.
Egy furcsa dolog tapasztalható pár napja a Smart Forfour autómon.
Megyek vele normálisan az úton és egyszer csak megránt az autó, mintha bele lepnék a fékbe, majd kigyullad a sárga motor lámpa, majd a piros víz jelző.
Ezutan elalszik a sárga motor lámpa, de a piros víz marad.
Tudtok egy mestert aki Budapest és vonzáskörzetében a kedvenc Smartomnak a tartalék kulcsát párosítani tudná a komputerrel, hogy újra tartalék kulcs lehessen?!
Teljesen tisztában vagyok vele hogy nem a gumihoz mérik, de máshova esik annak a felninek a középpontja amelyik 3,5 " meg más ami 5,5 amin a 175 -ös van, a gumi méreteket csak emiatt irtam.
hát kevés lesz, szerintem mert 28 mm -kellene ha azt akarod hogy az első kerék széle a hátsóval együtt fusson, igy még mindig beljebb lesz a hátsó. ( 155 - 175 gumihoz számoltam) ha viszont elől - hátul 175 195 lesz akkor 34 mm kell.