Én utoljára vasárnap utaztam az Avala344-el (18 jun.) de akkor csodával határos módon ugyanaz a szerelvény indult tovább! Sőőőt amit nagy örömmel tapasztaltam, baszogattam a mávzéertét fél éven keresztül azzal a szerencsétlen HANS ALBERS EN. közvetlen küsett vágonnal, és végre az Elvira melett már a keletipuban is javították a hiányt: "...közvetlen kocsival Hamburgba"
Igaz 16 juni. pénteken az Avala345öset vártam, de ott még nem esett szó arrók, hogy "...közvetlen kocsival Hamburgból"
Igen. Az Avala szerelvényében ott vannak a helyfoglalások a 15.50-kor induló 793-ra, a Wiener Bvmz-kocsijaiban meg a 17.50-es 466-ra. Ráadásul az Avalának más csatlakozása van Bécsben, mint a Wienernek.
Ez az Avala-Wiener szerencsétlenkedés az idei menetrend egyik legnagyobb melléfogása. Tarthatatlan, hogy az emberek egy nemzetközi IC vonattal nem tudnak végigutazni, mert lekésik a vonatot, amin ülnek. Továbbá a Wieneren pedig lehet, hogy van egy csomó olyan kocsiba szóló helyfoglalás, ami végül nem is kihasználható, mert nincs elég kocsi az Avalában. Ezek után szerintem nem kellene kiszolgálni helyjegyet a Wiener bécsi részébe, mert a kedves utas ülése másfél órával előbb közlekedik minden másnap. vicc...
Tegnap MEGINT a Wiener Walzernek nevezett Avalával utaztam, és egyel több kocsit sikerült összeszedni 2.-ként: már 2 YUGO termes másod volt rajta, egy ÖBB-21-70 Bmz, meg egy Bpmz Zürichbe. Meg a két kocsma is ott figyelt. (Így viszont nincs a 15.50-kor induló Wiener Walzerben kocsma! Miért nem lehet azt megcsinálni ilyenkor, hogy a WRbumz-t 15.50-kor viszi Bécsig a Wiener, és ott leakasztják, és ONNANTÓL a rendes Wiener viszi tovább?-- mert hülye, tuskó, türhő, paraszt MÁVZRt.!!!)
Ugyanúgy ott figyelt a BDZ WLAB Sofia-Wien viszonylatú hálókocsi a tologató Szöcske elején! És MEGINT nem kapcsolták vissza a továbbmenő Avalára, és MEGINT ottmaradt a büdös Keletiben! Miért nem lehet rajtahagyni az Avalán, és miért nem lehet a szegény utasokat eljuttatni eredeti, kifizetett helyükön uticéljukig??? --mert hülye, tuskó, türhő, paraszt MÁVZRt.!!!
Meg sem lepődnék, ha az új menetrendben (2006dec.) lenne egy Avala InterCity, mely közvetlen kocsikat szállít Zürich HB -ra és lenne egy Wiener Walzer 15:50 -kor amely Budapest és Wien West között közlekedik minden nap! :D:D:D
Megint az Avala volt rajta, de egy osztrákkal és egy yugó másoddal. Így összesen (+Zürich-i) 3, azaz három másodosztállyal ment 2 azaz két (Avala+Wiener) vonat. Persze ilyenkor kell bele a két kocsma, az fontos. Az emberek álltak a folyosón, a termesekben középen, az első osztály fele másodosztályú jeggyel utazott (én is).
Ja, slusszpoén: a svájci, Zürichbe menő MÁV 2. o. --> rozsdás, ótvar Bpm!!! Ekkora türhő parasztokat!!!:(((
A Németország felé közlekedő nemzetközi vonatok mától új menetrend szerint közlekednek.
Ez mindenképpen érinti az EC170,EC171,EC174,EC175-ös voantokat, és feltehetően az Avalával közlekedő hálókocsit is, ami Bp és Hamburg között közlekedik.
Hegyeshalomban 17.15-kor zár a pénztár. Az utána közlekedő nemzetközi vonatokra így jegy nélkül lehet kell felszállni, mert mást úgysem tudsz csinálni. És a Talentek (mint a 18.08-as is) "KN", mint az S-banhok.:-)))
Apropó Győr-Wien 10€-s jegyet az ország bármely nemzetközi pénztárában meg lehet venni?
Amúgy Kanizsán tavaly 17:00-ig volt nyitva a nemzetközi pénztár. Az utolsó nemzetközi vonat meg 19 körül volt ott. Idén meg még később! És ez egy megyei jogú város, egy vasúti csomópont. Felháborító!
De megoldódott a kassai jegy, vettem Hidasnémetibe, majd a Rákóczi Exp-en megkérdeztem a Jegyvizsgálót hogy hogyan tovább, és megnyugtatott hogy hidasnémetibe álla vonat 10 percet (mozdony csere) ott tudnak jegyet adni. Igy is történt szinte kérnem sem kellett a pénztárban mert látta kétségbe esett bucimon hogy mit szeretnék. Sajnálom hogy nem kérdeztem meg a Jegyvizsgáló nevét, mert egy köszönő levelet megérdemelt volna!
Gergő! Hivd a követk.Tel számot : 06-40-49-49-49, vagy írj mailt a informacio@mav.hu-ra. Nagyon korrekt mind két lehetőség! E-mailben részletes információt kapsz.
A MÁV-nak még biztos kell egy jó pár tíz év mire eljut oda ahová a DB. Az egyik igen forgalmas vasútállomáson szerettem volna Kassára egész jegyet váltani, és nem sikerült mert a nemzetközi jegyet 2 órával az indulás előtt kell megváltani. Ugyan is igen körülményes kiszámolni a magyar és szlovák díjtételeket. Érdekes számomra hogy a MÁV honlapján meghirdetett 06-40-49-49-49 számon kb. 2 perc alatt megmondták a jegy árát. Nem hiszem hogy a fent említett forgalmas állomáson én voltam az első ember aki Kassára akart jegyet venni, ráadásul az említett álomás a Keletiből induló Rákóczi EXP. utvonalán van. És akkor a DB, bármelyik falusi felszálló hely automatájából vásárolhatok akár Moszkvába is jegyet egy bankártya segítségével, és ha van még legalább 5percem a vonat indulása előtt akkor utvonal terv nyomtatására is van lehetőség.