Megjegyzem: a DM fórumnak borzasztó rossz híre van. Akivel eddig beszéltem, azok kb azért olvasták a fórumot, vagy a kommenteket, mert jókat szórakoztak a klónokhoz hasonló idiótákon. Sajna, ez van :( . Ettől függetlenül egy éve még én is azért kezdtem ott fórumozni, mert helyi dolgokkal is tisztában akartam lenni.
Üdv...én még ugyan nem ismerlek (vagy de, csak nem tudok róla?), de ÜDV :-)
Szerintem sok olyan, van, aki online olvas újságot, de csak úgy, hogy elolvassa, mit írnak, aztán a fórum már nem érdekli... Viszont tény, hogy van sok (és általában ugyanazok a nevek...vagy ugyanazon emberek más-más néven), aki csak "akurvabicajoshogydögöljönmegmertnemjónekisemmiazénadómbólésmégpofázikisaparaszt!" megjegyzések miatt mennek oda...
Hát, remélhetőleg egyszer csak megunják a klónok és elhúznak a csába. Onnantól lehet, hogy visszalényegülök, de a jelenlegi állapotban tartom magam itten. Papent mondjuk sajnálom, hogy nem lehet importálni :( .
én viszont nem hagytam ott 100%-ban a démont. a kerékpáros cikkek hozzászólásai között addig fogok felvilágosítani, amíg élek. szigorúan csak erre törekszem és az elsö személyeskedö válasznál "feladom" (a legutóbbinál is ezt tettem, mondván boldogok a lelki szegények...). rengetegen olvassák online a délmagyart akik nem feltétlenül fognak neked visszaírni. bízom a józan olvasó többségben, és pár hülye miatt nem fogom őket cserbenhagyni. ha 1 hozzászólásommal lett 1 bicajossal több szegeden, akkor már megérte.
CsImi: Köszi! Frissítettem a levél szellemében. A végét sajna kissé összecsaptam tegnap - kezdődött a House....
Gábor: tök jóóóóóóó :D Mármint az új aszfaltozás, az eljövendő kétirányúsítások, a kerótámaszok, a déli B+R (bár azt az objektumot én még nem láttam), a felfestések javítása pedig igen, az köllene nem kicsit (Dugó térre mindenképpen, mert az a körforgalom nagyon frankó, de kövön ülő fűcsomó legyek, ha sikerülne a jelenlegi táblázás és felfestés mellett szabályosan - nem járdázva - közlekednem. A felfestések felviszik az embert a járdára unos untalan, a kerósok meg követik, mint macska a gombolyagot.).
TZiky: hát igen, a kerón mi termelő munkát végzünk - és mennyivel több kaját megeszek így a kerózás miatt :D
Lilongwe: Azt a keróutat mi is használjuk bevásárlásra - bár a szervízutat jobban preferálom, mert símább és kevésbé szálldos a rakomány.
Atom: Érdekes, én mosndjuk sose értettem, mire jók ezek az sms rovatok. Ezek szerint lehet trollkodni így is :P
Off: Úgy általánosan: Tök jó, hogy nincsenek trollok és nem kell mindig ugyanazt elmondani, hogy utána megint és megint és megint... Illetve: nincs az, hogy az ember hozzászól és utána a válasz tök másról szól - lévén a vitapartner egyszerűen nem fogta fel, mi a francot írok. Vagy egyáltalán nem reagál, mert nem személyeskedtem benne. Amit az előző helyen megfigyeltem, hogy többnyire csak a béna postokra érkeztek válaszok, normális munkákra kevésbé - vagy legfeljebb arra jött egy béna post, amire utána ráugrott mindenki. Life is hard... ON
Ad. Makkoserdő sori meg Kereszttöltés utcai kerékpárút:
Mivel a Kereszttöltés utcában élek, és sokat járok a nagy Tescóba, szinte napi rendszerességgel járok mindkét bicajúton/felfestett járdán... Az égvilágon semmi bajom velük...ne haragudjon, aki kötözködik, de használhatósági szempontból a két "út" teljesen rendben van - szerintem.
A Makkoserdő sori rész - műszaki, "simasági" szempontból - még csak-csak, a Körtöltés utcai a lényegesen rosszabb.
76.lilongwe 2009.09.23. 10:31
Gábor...esetleg a két említett utcával arra gondotál, hogy összehasonlíthatatlan a kettő? Mert akkor megértem...szerintem a Kereszttöltés utcai bringaút az egyik legjob a városban...
Ja és még kettő: elvileg most már az összes antikolt támasz meg van hegesztve, az a projekt lényegében befejeződött. Oláh Miklós elmondta, hogy valamelyik délikerti B+R helyszín (talán a szentmihályi) nagyon telitalálat, holott ő előzetesen nem bízott benne és bosszankodott, hogy ráadásul egy csomó tereprendezési költség is volt és azt gondolta, hogy az egész kidobott pénz lesz. :-)))
A másik pedig, hogy elvileg nyert (várhatóan nyerni fog :) ) a Szatymaz és Sándorfalva felé vezető kerékpárút szakaszokat tartalmazó pályázat.
A jó hír pedig: a városháza olyan mennyiségű belvárosi egyirányú utca feloldását tervezi még az idén, amiről első körben nem is álmodtam volna. Ez az idei 3×5 milliós keret egyik része. A másik része a makkosházi körúton és a szőregi temetőben (akarom mondani mellette) nyugszik, már beépítve. :-)))) A harmadik része pedig az ilyenolyan burkolatijeles kiegészítések, korrekciók, amire még tavaly nyáron adtunk be anyagot, abból válogatnak majd, és mellétettem az idén tavasszal beadott garanciális anyag néhány részét is.
"[...]A szakember számokkal igyekezett alátámasztani állítását, számos összetevőt figyelembe vevő mutatók szerint – melyek a kerékpáros munkavállalók produktivitását, az útterhelés-csökkenését, a betegszabadságra kikért napok számát és egyéb egészségügyi és környezetvédelmi hatásokat is figyelembe vesznek – egy kilométer bringázás 2400 forintnyi megtakarítást jelent a nemzetgazdaságnak, míg egy kilométernyi autóhasználat 1100 forintnyi veszteséget.[...]"( Forrás: hvg.hu )
Nem...egyáltalán nem mondom, hogy félek...sokszor megyek arra, és sokszor megyek az úttesten is...nem tudom...most így jött össze...tudom, ez így szabálytalan meg bunkóság is...inkább azt mondanám, hogy 50-50%-ban van az út meg a járda... Az az érdekes, hogy másik irányba viszont mindig a Tisza Lajoson megyek...egész a Mérey utcáig...asszem ott kezdődik a Tilos...
Gyakran megválogatom, hol megyek és hol nem... Ahogy említettem a DéMonnál is, a Retek utcai bringautat igyekszem hanyagolni, mert nem tatom méltónak a "kerékpárút" megnevezésre... A másik dolog meg az, hogy a Tescotól visszafelé meg már a SZETÁV-nál (vagy mi a rák az...) kimegyek az úttestre, mert a "kerékpárút" szintén sántít...múltkor pont előttem állt be oda keresztbe egy bácsi...ahol frissen nyomatták rá a szurkot nemrég...
Nos, a csillagtúrás megoldásnak épp az lenne az előnye, hogy míg bizonyos menetorszlopokban feldúsulna, addig másokban lecsökkenne a deviancia aránya. Innentől a világítás hiányát, a piroson áthajtást, valamint a járdázást az arra járó járőr már hatékonyan tudja szankcionálni.
Más kérdés, hogy a bulvársajtó meg fel tudja nagyítani - miszerint a CM csupa kivilágítatlan, járdázó huligánból állt (mondjuk alapból nem a bulvárnak rendezi az ember az ilyesmit, szóval tök nyolc, hogy mit írnak).
Ezek szerint már a Petőfinél is volt rendőrautó?! Jesszus... Minden esetre jó volt, hogy összefutottunk velük a kis feltúrt utcában és a Bertalanon, mert onnantól kezdve nem volt probléma az alakzat fenntartásával.
Én támogatom az ötletet... Viszont ahogy tegnap észrevettem, a deviáns idióták általában egy bandából vannak, és ezért együtt tartanak egy útvonalon...ezzel nő a deviáns idióták koncentrációja egy oszlopon belül...
Tegnap is a Bécsi krt. - Petőfi sarkán a piroson - hát...nem számoltam... - de vagy 50 ember ment át a piroson jobbra...és ment és ment...és még mindig ment... Aztán pedig jött egy Rendőrautó a Cserepes sor felől és fordult a Mars tér irányába...gondolom ennek (is) köszönhető, hogy a sor megállt.
Viszont...egy exempláris példány (ismét a téma megtémázása...hasonlóan, mint pl. a "fílinges érzés" :-) ) fogta magát, kiugrott a pirosnál a tömegből a fűre, átgázolt bokron - betonon és vissza felnyomult a kereszteződés után a Petőfire, hogy liheghessen a haverok után... Olyanok ez, mint a legdinamikusabb natalitással rendelkező magyarországi kisebbség...pont akkor és ott van belőlük sok meg ott és akkor tartanak össze, amikor és ahol nem kellene...
CM.szegedre is írtam, de az többnyire kihal rendezvény után, szóval ide is:
A pesti több útvonalas haladást legközelebb mondjuk mi is kipróbálhatnánk (CsImi javasolta is egyszer): http://kerekagy.blog.hu/2009/09/22/rendorok_birsagoltak_a_critical_massen
Készíteni mondjuk háromféle térképet és az eleje-vége lenne egyeztetve. Persze ez esetben is este (lévén a tömeg az tömeg). Problémát ez esetben az jelentene, hogy itt nem tudnánk, hogy mi történik az egyes menetoszlopokkal. Ellenben a deviáns idióták ez esetben talán jobban szancionálhatóak lennének.
No, ezért nem viszi el a Közlekedési Felügylelet a Feketesason kerékpárossávon parkoló tapírt (és ezért kell a kerósoknak forgalommal szemben tekerniük ottan). http://index.hu/belfold/2009/09/23/szunetel_a_kerekbilincseles_az_egesz_orszagban/
Aszongya: "Szeptember 1-jén lépett életbe az a törvénymódosítás, ami az önkormányzatoktól az Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium (IRM) hatáskörébe helyzete a kerékbilincselés és a tilosban parkoló autók elszállításáról szóló rendelkezések kidolgozásának jogát. A minisztérium azonban csak a hónap végére készül el az új szabályozással, így az addig hátralévő időben szabályozatlan a kerékbilincsek kihelyezésének jogi háttere"
Szépjóreggelt Mindenkinek! Látom, sehol sem vagyunk címlapon :D Mondjuk egyik főnököm első reggeli kérdése az volt, hogy emeltem-e tegnap kerót. Imádom :D Ma reggel 10:00-kor a város mély kómában volt, Csongrádin idős házaspár mélázott át a zebrán, miközben a sugárúton ment a zöldhullám, utána az egyik buszmegállóban kuka füstölt/égett. Nagykörút után autósbácsinak is már csak fordulás közben jutott eszébe kicsapni az indexet - jutalmul kapott némi látványosnak se nagyon mondható fékezgetést. Annakútnál láttam, hogy a szélvédőmosó az egyik kocsin mindenfelé spriccel, csak nem a szélvédőre (szürreális látvány - kocsi megy a Tisza Lajoson és fölfelé lődöz a vízzel). Feketesason átengedtem pár gyalogost a zebrán.
Bréking newz: Hívtak a Szegedi Egyetemtől (=újság), hogy nyilatkozni kéne a Bringázz az egyetemre kampány kapcsán. CsImit, Gábort, Dovát, Atomot már megkérdeztem, de esetleg, ha van valakinek ötlete, hogy mi hangozzon el, megköszönöm. :)
Tényleg...Utolsó Péntek is lesz! Micsoda aktív egy hét! :-) Igyekszem addigra befejezni, amit kell, hogy én is ott lehessek... Van már útvonal vagy terv vagy célpont vagy stratégia?
Hmmm...nekem talán a két híd, ill. a József Attila + az Új híd előtti kisutcás szakasz...talán azért mert új volt...
A Széchényi téri körözéssel nem lehetne valamit kitalálni? Már az utolsó előttinél is átvágtak páran keresztül a bicajúton, hát még az emelés utáni kör... :) Na...ott a 3. és 4. kört uncsinak és (talán) fölöslegesnek éreztem...
Az aljadék tavasszal is ott lábatlankodott, viszont most sokkal többen voltunk mögöttük/előttük.
Szerintem az egyik legjobb közös tekerés volt. Képek, videók lesznek, de leghamarabb holnap este. Nevet nem találtunk még ki, de pénteken ötletelhetünk, ugyanis Utolsó Péntek.