mert ha igen, te voltal az egyetlen akihez vittunk autot szervizre es mindig tokeletes lett a vegeredmeny...
es sose volt olyan,hogy keseru szajizzel hoztam volna el autot.
most szivok a 700as motorgeneraljaval nem alapszinten. valakinek az eredmeny,hogy jar a motor megy az auto. de kb 26 helyen basztak ossze a body paneleket...
amikor ráépítik az olajhűtő-hőcserélő egységet. ennyit számít. +a motor injektortérképe is más. ettől és a nagyobb kipuffogó rendszertől, valamint a "tágasabb" helytől ahová betuszkolták jobb a hőháztartása, aminek ez a tartósabb üzemelés a végeredménye.
figyeljenek a 3 vonalasok! Sajnos ezt a hibajelzést tényleg sok minden okozhatja. Alapvetően a váltó, vagy a kuplung rendszer meghibásodására utal. Ezen belül lehet mechanikus, vagy elektromos hiba. Most regisztráltam be a fórumba, ás látom, sokan tanácstalanok, mérgesek. Felesleges. Akárki akármit mond, én szerelő fejjel leemelem a kalapom a tervezők előtt. Viszont azt alá kell írnom, hogy nem egyszerű rendszer, és vannak hibái is. Én a hibakeresést mindenképp műszeres vizsgálattal kezdeném. Ha van hibakód, azt szisztematikusan végig kell vizsgálni. Legtöbbször egyszerű vezeték hiba van. De lehet a kuplung, vagy valamelyik váltóalkatrész hibája is. Ha ilyen hibával küzdesz, legyél türelmes, mert nem minden szerelő "szemét, lehúzós". Viszont sajnos vannak ilyenek is. Néha ég is a pofám a szakmabéliek trehánysága, és jellemtelensége miatt, de szerintem nincs tévedhetetlen szerelő. Tudom, hogy rólam is mondják néha a véleményüket egyesek, de én inkább azt szeretném, ha itthon is elterjedne, hogy ha valakinek nem tetszik a munka, akkor megmondja a "szakembernek" (szakmától függetlenül) Most pl. a Jani hozott egy Brabus-t hasonló hibával, csak ott nem 3 vonal van, hanem eltűnik minden a kijelzőről, és nem vált( mondjuk ez mindig 1-ben van). 3szor volt nálam, de elküldtem, mert ezzel a hibával még nem találkoztam, és ha lesz olyan nap, amikor több időm van, visszahívom. Ezt Ö megérti, de lehet hogy ha valaki "beesik" az utcáról, kiakad, hogy miért nem akarom megcsinálni a kocsiját, pedig csak nem akarom hitegetni. Na mindegy. Ha valakinek tudok segíteni, írjon nyugodtan, de nem biztos, hogy azonnal válaszolok, mert kevés időm van.
Sajnálom, hogy ilyen rossz véleményed van a smartosokról. Pedig nem mindenki ilyen szerelők réme...
Megvan az okom arra amit írtam, de senkit sem akarok a sztori részleteivel untatni. Félreértések elkerülése végett, nem az a gond hogy mennyibe kerül, vagy hogy mennyi idő alatt készül el... csak akkor legyen tényleg megcsinálva. Ezzel azt hiszem mindenki így van...
A smartok állapotával egyébként teljesen egyetértek... maga az típus is rossz, a külföldiek meg...
Amennyire vágytam anno egy smartra most legalább annyira várom h eladjam...
nekem volt 5-6 db makulatlan,amit tudom annyit futott amennyit mutatott. mindegyik 80-100nal motorgeneralos lett. ahoz hogy egy motor tisztessegesen meglegyen csinalva 500 ezer ft kell kb. a tobbi taknyolas.
sot volt zsir uj is,ami uj kora ota van nalam. az a rekorder. 200 ezer km van benne.most fizetek ki ra 800 ezret a generalra... ez 700as., a tobbi 5-6 db 600as volt. 600asok semmit nem birnak 700as egy fokkal jobb.
de en mindig legjobb olajat,gyari gyertyat hasznalom.
Új akkuval próbálva, nem indul. Tippünk van az üzemanyag szivattyúra, stb., szervíz lesz a vége. Ha érdekel titeket majd a tapasztalatokat megosztom, ha kész.
pontosan. a smartot 80-100 ezer km-re terveztek es pont. amit behoznak kintrol az mind 100 ezer felett futott peppe huggya hajtott rommatort fostaliga. aminek az oraja lehet 30 ezret mutat es mesekonyv is van hozza. de ez nem igy van.
a magyar atlag smartra nyugodtan ralehet 3-400at kolteni,hogy napi hasznalatra alkalmas legyen.
nekem volt 5-6 db makulatlan,amit tudom annyit futott amennyit mutatott. mindegyik 80-100nal motorgeneralos lett. ahoz hogy egy motor tisztessegesen meglegyen csinalva 500 ezer ft kell kb. a tobbi taknyolas.
Felettem pedig már jellemezték a magyar smart autópark állapotát. 90% külföldről behozott törött, lehasznált, szervizeletlen időzített bomba.
A "másik oldalról" vizsgálni a legegyszerűbb: Amíg nem jó az autó nem fizetek egy fillért sem. Leírtad helyettem amit eddig ide nem mertem. Nem véletlen kerülik a smartosokat, nehéz úgy autót javítani, ha ott lihegnek az ember nyakán és megmondják mi a baja, mit kell csinálni, mennyibe kerülhet és mikorra legyen kész.
Felettem pedig már jellemezték a magyar smart autópark állapotát. 90% külföldről behozott törött, lehasznált, szervizeletlen időzített bomba.
de a smart egy fostenger. autonak nem nevezheto hibaforras. ez teny. en ennyire beteges autot nem lattam. ezek 80-100 ezer km magassagaban elpusztulnak kivetel nelkul.
Senki sem fogja úgy felkeresni! De nézd a másik oldalról is. Már elég volt hogy többszázezret gombolt le rólam az "ismerős ismerőse szerelő" és még mindig nem megy az autó. Szóval ilyen helyzetben nagyon örül az ember ha talál valakit aki megjavítja, lehetőleg jól és talán még megfizethető áron is! Ha volt már hasonló problémád, Te is tapasztalhattad hogy a smartokat sok helyen el sem vállalják. Azt hiszem egy fórum pont erre való, hogy ilyen tapasztalatok cseréljenek gazdát...
Bocs, nem akarom újra felkavarni a port, de azért ez a "3 vonalas hiba" stb. műszaki általánosítgatás elég sok problémához vezetett már eddig is. Egyik szervizes sem szereti, ha úgy keresik fel, hogy "üdv ,xy ajánlott, az autómnak ez a baja, máshol n összegért javítják és te mennyiért csinálod?" Aztán a végén kiderül nem is az a probléma a kezdődik a cirkusz. Nem bonyolult autók, de a rendszer sajátosságai miatt vannak buktatók.
köszi! Csak ennyi baja lenne? akkor nem kisebb tünetek lennének? -Most nem forog az önindtó, -Villog a műszerfal és csipog ha indítanál -Nem rakja sebességbe a kocsit Ezt egy új akksi megoldja? Nem hinném, de veszek bele, hátha igazad lesz... :-)