Mindent meg lehet csinálni, csak kérdés, hogy érdemes-e? Nem biztos , hogy csak a csap kopott, lehet az maga a zsanér anyaga is kopott.
Leszerelve, szétszedve, ha van elég anyagvastagság a javításhoz, akkor gépen felfúrva és új csap eszetergálva.
(Természetesen lehetne akár új zsanért is gyártani.)
Én ha nem akarnék újat venni, vennék egy bontottat ami még jó állapotban van. (Vagy, de ez csak az én esetem, megjavítanám a régit az említett módon, mert minden feltétel rendelkezésemre áll.)
Sziasztok! 2012-es SuperB-vel olyan gondom lenne, hogy a világításnál az Auto funkció esetén nem világít a bal hátsó lámpa, ha tompítottra váltok, akkor meg csak halványan. Van tippetek, hogy merre induljak el? Előre is köszönöm a segítséget ;-)
Ma reggel a klímapanelen a külső hőmérséklet helyén csak "--" volt és a klíma sem kapcsolt be. (A műszerfalon volt kinti hőmérséklet). Pár újraindítás után minden rendben. Volt valakinek hasonló tapasztalata?
Hááát, gyanítom, hogy semmi köze a lendkerék cseréhez. Miután elektromos, a mechanikus visszahatás kizárható. Van benne egy változó ellenállás és kettő kapcsoló. Ezekre elektromosan sem tud semmi úgy visszahatni, hogy ráhatása legyen a pedál mozgására. Ja, 1 rugó is van benne. :-)
Sziasztok! 1.9pd Superb I. nél lendkerék csere után, rendkívül idegesítő módon pattog és erőteljesen vibrál a gázpedál. Csak menet közben és csak az a pedál. Új Sachs lendkerék került bele. A szerelőm is csak a fejét vakarja... Hasonló tapasztalata valakinek?
A segítségeteket szeretném kérni. Van egy 2005-ös Superbem, 1.9 pd tdi 131 lovas. Tavaly októberben jelentkezett egy olyan problémám, hogy a reggeli első indításnál a motor egy kicsit megrázkódott, de utána rögtön szépen járt. Kicseréltettem az izzító gyertyákat és a hőmérséklet jeladót is, de továbbra is csinálta. Nem volt nagyon zavaró, arra gondoltam, ha megjön a jó idő, majd abbahagyja, mert tavaly októberig sem csinálta, de ugyanúgy megmaradt a jelenség, Rögtön beröffen, csak egy-két másodpercig megrázkódik enyhén a motor, majd szépen jár. Utána akár mikor indítom pöcc-röff. Másnap reggeli indítás megint enyhe rázkódás, majd egész nap minden ok.
Ha valaki találkozott ilyen jelenséggel, vagy van ötlete, hogy mi lehet a hiba oka, megköszönöm a segítségét.
Ismét tanácsot kérnék tőletek. Megfigyeltem, hogy csal a sebbességmérő órám. Kb. 5 km/h-val többet mutat, mint a GPS, vagy az útszéli radar. 100 km/h fölött talán még nagyobb a különbség.
Lehetséges, hogy az előző gazdinál nagyobb kerekek voltak fent és hozzá állították a mérést? És most, hogy a gyári kerekek vannak fent ezért csal. Ez csak egy feltételezés, jó volna ha tudnám valahogyan állítani, pl. VCDS-ben.
2005 -ös SuperB fényszórómosó működésének idejét lehet valahol picit növelni.
Működés során mire kiemelkedne teljesen a mosófej és ennek következtében kioldódna a szelep és elkezdődhetne a mosás, addigra megszűnik a szivattyú vezérlése.
Manuálisan kint megfogva a szórófejet (rugó ellenében megtartva) van mosás.