Keresés

Részletes keresés

ARIBOY Creative Commons License 2004.01.31 0 0 442
BPO-700!A 32-es busz közlekedés történetéről vannak információid?
Üdv:ARIBOY
Előzmény: BPO-700 (441)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.31 0 0 441
Hamster szerint: http://hampage.hu/kozlekedes/margithidbudaihidfo.html
Előzmény: BPO-700 (440)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.31 0 0 440
Előzmény: BPO-700 (322)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.30 0 0 439
1983. július 1-től a 42É jelzésű autóbusz Batthyány tér és Békásmegyer között közlekedett a Szentendrei HÉV üzemszünet ideje alatt.
Előzmény: BPO-700 (379)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.30 0 0 438
"1994.12.01. 173gy jelzéssel új járat közlekedik Újpalota, Szentmihályi út és Bornemissza tér között."

Ekkor szűnt meg a 73E jelzésű expresszjárat.

Előzmény: BPO-700 (9)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.30 0 0 437
Köszi BPO-700!
Elolvastam.A 32-es autóbusz közlekedés története érdekelne!
És úgy láttam,hogy azt még nem irtad le!
Üdv:ARIBOY
Előzmény: BPO-700 (436)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.30 0 0 436
#73
Előzmény: ARIBOY (435)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.29 0 0 435
Kedves BPO-700!

A 130-as autóbusz közlekedés története érdekelne.
Üdv:ARIBOY

Előzmény: BPO-700 (404)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.28 0 0 434
"1935.04.24.
A 54-es autóbuszok Vörösmarty tér – Lánchíd – Krisztina tér – Alkotás utca – Lenke (Kosztolányi Dezső) tér útvonalon közlekedtek."

Természetesen 4-es buszról van szó...

Előzmény: BPO-700 (375)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 433
I/461

1919.12.31.
Még ugyanott közlekedett.

III/154

Nem közlekedett!

Előzmény: BPO-700 (432)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 432
Igaz! A 77-es villamos a 3kötetes szerint:

I/459

1915:
Fogaskerekű vasút Margit híd - Központi Városháza

1915-1918 között:
Nyugati pályaudvar Margit híd - Szépilona

Előzmény: BPO-700 (429)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 431
A 60-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1950-TŐL NAPJAINKIG:

1950.02.
A 60-as autóbuszok Zalka Máté tér (Kőbánya, Városközpont) és Rákoskeresztúr között közlekedtek.
/Megszűntetés időpontja ismeretlen./

1950-es évek második felében
A 60-as autóbuszok Kálvin tér - Lánchíd - Óbuda, Miklós utca között közlekedtek.

1950-es évek végén
A 60-as autóbuszok Dohány utca - Lánchíd - Óbuda, MÁV-állomás között közlekedtek.

1972.12.23.
A 60-as autóbuszok Batthyány tér és Óbuda, MÁV-állomás között közlekedtek.

1976.01.02.
A 60A jelzésű autóbuszok Batthyány tér és Vörösvári út között közlekedtek.
/Megszűntetés időpontja ismeretlen./

1981.01.19.
A 60gy autóbuszok Batthyány tér és Óbuda, Vörösvári út között közlekedtek.

1990.08.31.
A 60gy autóbuszjárat megszűnt.

2000.11.01. (csak ezen a napon!)
Rendkívüli temetői járat közlekedett:
--- 160-as jelzéssel Békásmegyer, Újmegyeri tér - Szentendrei út - Bojtár utca - Gábor Dénes Főiskola útvonalon.
--- VISZONYLATSZÁM NÉLKÜL (160A?) Békásmegyer, HÉV-állomás Pusztakúti út - Aranyhegyi út - Margit Kórház útvonalon. (Később BÉKÁS-BUSZ közlekedett erre.)

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (406)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 430
Természetesen a 77-ES villamos-trolibusz közlekedés története nem 1979-TŐL, hanem 1919-től (vagy 1915-től?) olvasható.

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (391)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 429
Az én információm szerint a 77-ES villamos 1919-től Nyugati pályaudvar – Margit híd – Szépilona útvonalon közlekedett.

Blöky szerint 1915-től Károly körút (Madách tér?) - Margit híd - Fofgaskerekű útvonalon közlekedett.

Előzmény: ARIBOY (428)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.27 0 0 428
BPO-700:A 77-es villamos merre közlekedett?
A 60-as busz közlekedés történetére lennék kiváncsi!
Üdv:ARIBOY
Előzmény: BPO-700 (421)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 427
3kötetes: I/421
Előzmény: BPO-700 (424)
Blöky Creative Commons License 2004.01.26 0 0 426
"Természetesen" a Háromkötetesből.
Valamint az 5, 73 akkori útvonalát is.
Előzmény: BPO-700 (421)
Blöky Creative Commons License 2004.01.26 0 0 425
"?
A 10A jelzésű villamosjárat megszűnt."

Vmikor 1966 előtt:
-- a 10A villamosjárat Újpest, Víztorony - Fóti út között közlekedett
-- az "R" járat Rákospalota - Fóti út között közlekedett

1966.07.01
Az R járat 7i jelzéssel közlekedik

1971-ben, az Árpád út és a rákospalotai Dózsa Gy. út (= Fő út) közötti felüljáró elbontásakor a 7i és a 10A megszűnt.

1974 ősze (vagy 1975?):
-- hosszabb a 10-es: Rákospalota, Kossuth u. - Megyeri csárda
-- újraindul a 10A: Rp., Kossuth u. - Fóti út

Érdekesség, hogy a 10A-n közlekedtek utoljára egyirányú Bengálik és szóló Tatrák.

Előzmény: BPO-700 (399)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 424
Valamelyik kiadványban olvastam...

Esküszöm, hogy utánanézem!

Előzmény: Blöky (417)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 423
Valamelyik kiadványban olvastam, hogy a 73-as villamos Rákóczi úton is közlekedett.
Előzmény: Blöky (416)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 422
1999. július 6.: 56/56E -> 56gy
Előzmény: Blöky (415)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 421
Köszönöm!

Honnan tudod a 77-es villamos eme útvonalát?

Előzmény: Blöky (414)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 420
Természetesen az adott időszakban az 5A jelzésű villamos szűnt meg.
Előzmény: Blöky (413)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 419
Erről nem tudok...
Előzmény: Blöky (412)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 418
Hát, igen!

A 42-es nem járt Csepelen!

:)

Előzmény: Blöky (411)
Blöky Creative Commons License 2004.01.26 0 0 417
"Az 56-os villamosok Baross utca és Repülőversenytér útvonalon közlekedtek."

Hol volt az a Repülőversenytér?

Előzmény: BPO-700 (395)
Blöky Creative Commons License 2004.01.26 0 0 416
"1914.
A 73-as villamosok Rákóczi úton közlekedtek.
/Sajnos a két végpont ismeretlen./"

A 3-kötetes szerint:
Közvágóhíd - Soroksári út - Lónyay u. - Kiskörút - Erzsébet tér - Bálvány (= Október 6.) u. - Hold u. - Szemere u. - Lipót (= Szt.István) krt. - Vilmos cs.út és vissza

1918-ban Erzsébetfalváig hosszabbították.

"?
A 73-as villamosjárat megszűnt"

Valszeg 1934-ben, amikor a nagykörúti viszonylatokat elvágták a Nyugatinál.

Előzmény: BPO-700 (394)
Blöky Creative Commons License 2004.01.26 0 0 415
Az 56A - legalább is utoljára - 1972.12.23-án szűnt meg. Bár lehet, hogy korábban is, de aztán újra indították.

1977.01.02.
A 156E ezentúl piros 56E jelzéssel közlekedett.

2000 (a hűvösvölgyi intermodális végállomás átadása):
-- az 56-os és az 56E megszűnt
-- pótlásukra megindult az 56gy

Előzmény: BPO-700 (392)
Blöky Creative Commons License 2004.01.26 0 0 414
1915-ben:

5-ös villamos: Állatkert - István út (= Ajtósi Dürer sor) - Aréna út - Thököly út - Fiumei út - Üllői út - ... - Zsigmond u. (= Frankel L.út) - Óbuda, körforgalom
(de meg nem tudnám most mondani, melyik irányban haladt)

77-es: Károly krt. - Vilmos császár (= Bajcsy-Zsilinszky) út - Margit híd - Fogaskerekű vasút

Előzmény: BPO-700 (391)
Blöky Creative Commons License 2004.01.26 0 0 413
"1946.08.20.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- Az 5-ös villamosok ismét Batthyány tér – Széll Kálmán (Moszkva) tér útvonalon közlekedtek.
--- Az 5-ös villamosjárat megszűnt."

???

Előzmény: BPO-700 (385)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!