Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lacc78 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 6566

Egyszerű diag által.....

 

Simán hozta a hibaforrást,és hozzá,a javítási útmutatót is. 

Előzmény: betg (6561)
betg Creative Commons License 2014.03.30 0 0 6565

Szia

A kijelző nem javítható , a c5 I. kijelzővel működik , de az zöld és faragni kell egy kicsit vittek már egy pár db-ot , ha érdekel van 8e pénzért.

Előzmény: hajnika 29 (6562)
ZoliUA Creative Commons License 2014.03.30 0 0 6564

Ahogy ígértem:

 

2003. évj,

2005. az első forgalomba helyezés

2.2 HDI

6 seb. manuális váltóval, tele extrákkal.

Előzmény: Törölt nick (6559)
Roland0410 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 6563

Sziasztok!

 

Köszönöm az információkat... igazából, hogy milyen állapotban van az autó amit kinéztem sokat lehetne regélni, látni kell élőben és ismerni a történetét úgy jobban hozzá tudnátok szólni... ezért ha megvettem szívesen elvinném olyanhoz akinek már több tapasztalata van, és el tudná mondani, hogy mennyire volt jó választás... Remélem a hetekben sikerül elintézni mindent hozzá és meglesz. Valamiért mégis ragaszkodom hozzá, kipróbáltam többet is, volt sok lelakott is közöttük, most találtam egy jónak mondhatót, ami kifogástalan külsőre belsőre és van egy jó megérzésem. Na de majd kiderül... remélem nem elbaszott széria annyira ez a 2.7 HDI, hogy a gatyám rámenjen 100-200 ezer pénzem marad, ha valami baja lesz, de 3-4 száz ezrek sajna nem, most vagy bukok vagy sem, az autó 2.7 millió és eddig nem tudtam belekötni, számlákkal, szerviz könyv, és 143 ezret futott, elvileg és gyakorlatilag is úgy érzem, hogy nem lett csavargatva, de ez sem lehet szent írás. 2007-es évjárat, én amúgy úgy tudom, hogy 2009-es 2.7HDI már nem volt, vagy csak itthon nem volt kapható? Legalábbis sehol nem találtam az országban 2007-esnél fiatalabbat...

 

hajnika 29 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 6562

szevasztok cartársak.

sajnos nem jött be nekem ez a fajta "javítása" a központi kijelzőnek. továbbra sem látok semmit sem napsütésben. azért köszönöm a tippet. ha valaki tudja a megoldást megköszönném.

roland

Előzmény: karesz358 (6528)
betg Creative Commons License 2014.03.30 0 0 6561

Szia

Hát ez tanulságos , hogy derült ki?

Előzmény: Lacc78 (6560)
Lacc78 Creative Commons License 2014.03.30 0 0 6560

Üdv népek!

 

Végre kiderült,miért volt rossz a kocsi!

 

Ha valakinek netán olyan hibája lenne,hogy hidegen nem akar felpörögni a motor,és gázelvételnél,megtorpan a kocsija,akkor keresse meg a másodlagos légszivattyút,és cserélje.

Nekem ez volt elrohadva,a szó szoros értelmében!

 

Ez okozta az összes problémát,csere óta kifogástalanul működik a kicsike  :)

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.03.30 0 0 6559

Szia!

 

Nincs kizárva semmi de ez nem rajtam, hanem rajtad múlik. Én mindig eszköznek tekintem az autóimat és nem kötődöm különösebben lelkileg hozzá.

Mivel nemrég vettem és elég sokat költöttem rá, ezért csak némi haszon reményében lehet szó a dologról.

 

- cseréltem a két első féktárcsát, összes fékbetétet.

- motorolajat, szűrőt, váltóolajat.

- xenonokat

- vettem hozzá a képen is látható ÚJ könnyűfém felni garnitúrát és ÚJ nyári gumi garnitúrát.

- gyári Peugeot felni Michelin téli garnitúra van.

- ki van fizetve egész évre a súlyadó.

- átírás egyebek.............

 

Vételára 1,9 milló volt. Most van összesen 2.420.000 Ft-ban.

Végignézve a használtautót, szerénytelenség nélkül állíthatom, hogy nincs ilyen gyönyörű színű + vaj-bőr kárpitos autó a piacon, pedig árulnak 3 milla felett is. (ezzel nem azt karom mondani, hogy én ennyit kérnék )  Műszakilag és esztétikailag kifogástalan az autó.

Ha tudsz számomra vonzó ajánlatot tenni akkor megbeszélhetjük.

 

 

 

 

Előzmény: Tóth W115 Zoltán (6556)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2014.03.29 0 0 6558

Nem tudom.

Csak ennyit írtak róla:

 

Motor adatok 

Üzemanyag:Dízel 

Hengerűrtartalom:1997 cm³ 

Teljesítmény:100 kW, 136 LE 

Henger-elrendezés:Soros 

Hajtás:Első kerék 

Sebességváltó fajtája:Manuális (6 fokozatú) sebességváltó

Előzmény: betg (6554)
ZoliUA Creative Commons License 2014.03.29 0 0 6557

Sajnos munkám miatt nem sok szabad időm van, főleg hogy jönnek a választások is, így el vagyunk havazva munkával. Holnap délelőtt megígérem hogy teszek fel/küldök, csak most elég hosszú úton voltunk, és az egész eleje tele van bogárral :)

Neked hogy tetszik az autó? Enyém nagyon jó, most csak prémium dieselt tankolok, mint ha kicserélték volna :) Fogyasztás is el van nagyobb távon 5,5-6,5 között 110-120-nál és teljesítményre is mint ha jobb lenne :)

 

Előzmény: Törölt nick (6548)
Tóth W115 Zoltán Creative Commons License 2014.03.29 0 0 6556

Szia !

Érdeklődnék ,hogy esetleg eladó e az oroszlán ???

Üdv Tóth Zoltán

Tel 70/338-7775

Előzmény: Törölt nick (6538)
Tóth W115 Zoltán Creative Commons License 2014.03.29 0 0 6555

Szia ! érdeködnék ,hogy esetleg eladó e az oroszlán ??????

Üdv tóth Zoltán

Tel :70/338-7775

Előzmény: Törölt nick (4462)
betg Creative Commons License 2014.03.29 0 0 6554

Szia

Melyik ? 2.0 16v hdi rhr ?

Az nem túl bonyolult, van hozzá alkatrész , de nem hibamentes az sem, olyan már nincs .

Normál autózáshóz bőven elég.

Előzmény: Hobbi-Fotós (6551)
smucus Creative Commons License 2014.03.29 0 0 6553

Sziasztok

 

607 es hez keresnék motorháztető hangszigetelést ( ami a motorháztetőre van műanyag szegecsekkel rögzítve)

Elsősorban olyan lenne jó, amit postáztok, vagy Veszprém megye környéke lenne jó.

 

Üdv:

Hobbi-Fotós Creative Commons License 2014.03.29 0 0 6552

mér = már

Előzmény: Hobbi-Fotós (6551)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2014.03.29 0 0 6551

Találtam egy ilyen motorral egy eladó 607-est:

 2.0 HDi Supreme Titane

 

Ez már nem 2.2-es.

Ezzel mér több a gond? 

Hobbi-Fotós Creative Commons License 2014.03.29 0 0 6550

Tudom, hogy nagyon megbízható ez a xud11bte, 8c 2,1 liter. (Pug. 406) De 2 év múlva már 20 éve fogom hajtani.

Nem tudom, a PEUGEOT 607 2.0 HDi Supreme Titane lesz e ilyen megbízható?  Mennyit fogok rá költeni? Tudom, sok mindentől függ, az előző tulajdonostól is.

Mostanában kevesebbet autózom. Évi 10 000 km körül.

Lehet, hogy jobban járok egy benzinessel? 

De melyik motorral? 

Kérdés van még bőven bennem, mert nem vagyok eleresztve sok lével.

Előzmény: betg (6549)
betg Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6549

Szia

Az még egy régi nem kihegyezett technika , sokkal egyszerűbb megbizhatóbb mint a mai modern agyonbonyolított autók , na persze a gyárak nem jószántukból csinálják , hanem a szigorú környezetvédelmi normák miatt, az eszement hosszú olajcserék is ilyen megfontolásból vannak , meg még sok egyébb.

Előzmény: Hobbi-Fotós (6546)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6548

Jól eltűntél mióta megkérdezted én vagyok-e aki vagyok? :)))))

Várom a képeket, kicsit nosztalgiázom majd. :)

Előzmény: ZoliUA (6547)
ZoliUA Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6547

Szia! Csak megerősíteni tudom azt amit mondtál, véleményem szerint a 2.2 HDI-t nagyon eltalálták.

 

2012.12.-ban vettem meg SOCI-tól az autóját 127.000 km-el, most jelen álláspont szerint 151.000 km van benne.

 

Mikor megvettem némi problémám volt vele, minden szerelő mást mondott, volt aki egyenesen a turbót akarta kicseréltetni velem 360.000 Ft + munkadíjért. Ekkor tért haza síelésből a szerelőmhöz, aki közel 4 óra megfeszített gondolkodás és diagolás, valamint számtalan megtett próbakör után rájött, hogy fel van cserélve a turbó valamint az EGR mágnesszelep vákum csöve. /megjegyezném, hogy 1.000 Ft + 10 cm cső volt a szerviz ára/, azóta csak olajat és szűrőket cserélek minden megtett 15.000 km után.

 

Mielőtt megvettem azelőtt volt kicserélve a teljes vezérlés, görgők és a vízpumpa is, elképzelhető, hogy valamelyik ügyes szerelő rosszul dugta össze a csöveket.

 

Az autóval nagyon jó tapasztalataim vannak mind szerkezetileg, mind pedig elektronikailag. A nála eltöltött 2 év valamint a közel 25.000 km alatt

1 db hátsó kerékcsapágyat

1  pár első fékbetétet

1 db bal első stab. rudat cseréltem.

 

Az összes többi költség amit az autóra költöttem már csak a saját butaságom. Lehet rossz szokás, de én nem szeretem a téli-nyári gumit cserélgetni, azt szeretem ha van egy garnitúra téli és egy garnitúra nyári gumi felnire szerelve. Mikor megvettem a kocsit téli gumik voltak rajta, majd a nyár közeledtével vettem rá egy garnitúra (5 db) gyári 17" alufelnit + nyári gumit. Szintén a saját butaságom, de így legalább nyugodtan alszom, hogy a megvételt követően átkerült rá a már korábban 406-on használt lézerblokkoló is, illetve mivel munkámból kifolyólag az autó van amikor 12 órát is áll a napon, ezért körbe lett sötétítve teljesen... fiatalság, bolondság :)

 

SOCI, majd teszek fel képet, csak már kicsit sötét van, de ma megvolt a nagy tavaszi takarítás, waxolás, jövő héten pedig olaj+szűrőcsere.

Előzmény: Törölt nick (6536)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6546

Nekem 406 2,1 liter, TD, 1996-os van 316 000 km-rel.

Első kuplung, első kipufogó, EGR kikötve, szigorúan 10 000 km-enként Total Quartz olajcsere.

Semmi gondom vele. Imádom. 6.7 liter átlag.

Egy nagyobbra, szebbre vágyok. Sajnos eladták az előbb belinkelt 

http://m.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/607/peugeot_607_2.2_hdi_executive_titane_87000kmnavi.bor.xenon.pdc.digi-77276

 

autót. :-(

 

 

 

Előzmény: karesz358 (6535)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6545
Előzmény: karesz358 (6535)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6544

Amiért Te is ezt választottad mint egy 5-6 évest. :) Én ezt nem tartom olyan rossz választásnak, meg van ennek a típusnak a maga szépsége más típussal szemben.

Előzmény: Törölt nick (6541)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6543

Monnyuk így érthető, bár úgy tudom mostmár nem éri meg. Egyébként én inkább ügyes könyvelőt tartok, az nem kerül annyiba mint egy új autó. :)))

Előzmény: nebancsa_605_sri (6542)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6542

Akkor másképp fogalmazok, van egy céged, és választhatsz 2-3 évente veszel új autót vagy nem , és azt a pénzt befizeted az állambácsinak, te hogy döntenél?

Előzmény: Törölt nick (6540)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6541

Engem tényleg CSAK az érdekel, hogy miért vesz valaki abból a tipusból újat, amelynek minden autósteszter és a sok év tapasztalat, Európában színte a legnagybb értékvesztést prognosztizálják?

Előzmény: Törölt nick (6540)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6540

Persze, hogy tudom,  mindenben van értékvesztés, bár nem annyira durva mint írod. És értem azt az érzést is, hogy egy új autóban én fingok először. :))

De akkor is.

Én általában 5-6 éves autókat szoktam venni 2,5-3 millió között. Ezek színte újak. Ez most kivétel, mert annyira szép, hogy nem bírtam kihagyni. 10 évesen 1 millió vesztességgel szoktam eladni. Ha felszorzom 10 évre az még m,indig csak 2-2,5 millió veszteség. A kettő közel nincs egymáshoz.

Azt is tudom, más az, ha valakinek nincs több pénze és más az, ha pár évente tud venni új autót. Csakhogy én meg tudnám venni az újat is, de pár év múlva tutira nekiszaladnék fejjel a falnak ekkora veszteség láttán. Mi úgy vagyunk ezekkel a dolgokkal, hogy inkább magunkra költjük de azért legyen egy rendes autó is. Nekem ekkora veszteség egyenlő azzal, mintha a kukába dobnám a pénzt. csupán ezért nem értem...........

Előzmény: nebancsa_605_sri (6539)
nebancsa_605_sri Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6539

Ha mindenki így gondolkodna, nem tudnál venni 8 évesen 2 misiért ilyen autót. :D Azért nálad is lesz értékvesztés ne feledd, 10-12 évesen jó ha 1 misiért el tudod adni.

Előzmény: Törölt nick (6538)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6538

Ez az autó most lesz 8 éves. A fényezés és a belső kárpitozás kifogástalan. A vaj-bőr kárpittól olyan mint egy miniszteri limuzin. 2 milláért vettem. Mit tudhat egy új Pözsi, amiért érdemes 8 év alatt 10 millát bukni? Nem cikizés képpen kérdem, csupán el nem tudom képzelni, hogy ennyit veszítsek egy autón pár év alkatt.

Előzmény: VargaCo 2.7 hdi V6 (6534)
Törölt nick Creative Commons License 2014.03.28 0 0 6537

Mi vitt rá, hogy ennyiért vegyél egy 607-est?

Új autót venni mindig is a legnagyobb pézügyi bukták közé tartozott. De a 607-es a lehető legrosszabb választás pénzügyileg ha új autóról van szó.

Mikor olvastalak és az 1,6 millás javításnál tartottam, az jutott eszembe, hogy valszeg ezt az összeget lehetett előre kalkulálni. Ebben az esetben én egészen biztos, hogy vagy egy olcsó donort hoztam volna akárhonnan, vagy mert írod, hogy nincs hozzá alkatrész, szétbontom és eladom.

Mikor az új vételhez értem, már értettem miért költöttél ennyit, de totál leesett az állam. Nem mondom, hogy nem jó a 607-es, mert én is a másodikat hajtom és nagyon szeretem. De 12 milláért  ezeknél kalsszisokkal jobbakat lehet venni, főleg ha az amerikai piacot veszem alapul.

Előzmény: VargaCo 2.7 hdi V6 (6534)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!