Tökre kivagyok idegileg, az éjjel álmomban a régi piros Puntómat vezettem, ilyen nagyon eröteljes, életszerü álom volt, teljesen visszajött a hangjától kezdve az illatán át a mozgásáig meg az ajtó csukódásáig minden, amióta felébredtem, azóta meg nagyon hiányzik és egyfolytában a használt olasz kocsikat nézem a 2dehands-on. Nem szoktam a régi kocsijaimmal álmodni, biztos így kezdödik nálam a klimax vagy mittudomén, mindjárt elszaladok venni valami szakadt, büdös lelakott szart és vigyorogva körözök benne a város körül, amíg ki nem könyököl a motorja.
Tőled messze van, Ibrányban 98-as. Neked a debreceni Auchan jöhet szóba, mert annál van országosan ilyen benzin minden kútjukon. Bár nem tudom hogy Multiplával jársz-e oda.
Könnyen lehet a benzin hibája. 98-as az ideális megoldás, a 100-as adalékait szerintem fölösleges megfizetni ilyen árkülönbséggel. Kérdés kinek mennyire közel lelhető fel ilyen. Most hogy megtudtam, tőlem 20 km-re van 98-as, inkább elmegyek érte. 100-as van 5 km-re is.
Nemrég megtapasztaltam, hogy milyen az, amikor menet közben el kezd világítani a "MIL" lámpa. Felhajtottam a pályára, elkezdtem szépen gyorsítani. 100 felett hirtelen berángatott, kétszer felvillant rövid időre a lámpa, majd mintha mi sem történt volna. Elvittem diagnosztikára, két hiba volt benne, gyújtás illetve üzemanyag probléma. Törölve lettek, majd nézve lett élő adat is. Minden érték közel gyári volt, tűrésen belüli.
Egyenlőre nem jött vissza. Pedig pont előtte való nap tankoltam bele finom 95-ös magyar benzint. Javaslatot kaptam, hogy tegyek bele injektor tisztítót.
Már magam sem tudom. Foglalkoztatni foglalkoztat. Az időm is több már, mert a home office-ból nem kellett a központba visszamennem, helyben kialakítottunk egy irodát a kollégával. Minden rosszban van valami jó.
Nincs mese, ez gyönyörűűű... szurkolok tehát. Gondolom, a vezetőülés a legkisebb tétel egy 320 ezer km-t futott, lejárt műszakis Alfa Romeo-ban, de ha szeretnéd, az öcsém szívesen küld neked egy hibátlan állapotút, jobbkormányos autóból kibontva.
Ja, és ilyenkor sose bírom ki, tehát akkor még egyszer: Panda 100 HP! :)
Haha, 1600 euróért? Nincs már ezekben fantázia 16 euróért sem. Ez van.
Bontás vagy bármi szempontból lassan már lemondtam a típusról. De már a Stilo-Lybra se nagyon fantáziadús. Amit tervezek, előzetesen le is beszéltem egy 2.4-es blokkot, amit majd totál szét akarok szedni és felújítani. Gyűrűzés, csapágyazás, a HGT olajpumpával, olajteknővel összerakva és egy szépen felújított hengefej rá. És becsomagolni, elrakni.
De már ez is egy hülyeség, valószínűleg. :)
Még egy szintet kéne lépnem viszont. A GT-t is valószínűleg simán eladnám egy ilyen projektért.
Sok a km, szét van a vezetőülés, de a többi szép. Roppant ritka darab a fl-es V6, a színe gyönyörű. Még ha a küszöb meg is indult, ezért érdemes lenne megküzdeni.