Szia, vedd le és vidd el mintának! Van az autódból PSA és Fiat motoros, alsó és felső kuplungbowdenes, plusz még az ugyanolyan TD motoros változaté is megegyezhet a tiéddel, csak más az áttétele.Ha van a környékeden egy ügyes szerelő, érdemes +próbálni a javítást. Ez esetben szinte minden alkatrészt tudok adni bármelyik, beazonosított váltó típushoz, de nem vállalok javítást!
Kedves Fórumtagok! Tapasztalt tagok segítségét kérném abban, hogy a Jumper 1.9D 51Kw. 1995-ös kisteherautóhoz mely szériák sebességváltói passzolnak egy az egyben. Úgy tűnik váltócserése szorulok, felengedett kuplunggal rettenetes hangokat ad. Bontott váltót szeretnék venni hozzá, és szeretném tudni hogy milyet kell keresnem. Köszönöm a segítséget. Szép napot kívánok mindenkinek. Z
A mi hibánk nem oldódott meg, rendesen meg szivat minket! Már kát hónapja áll az autó, és még semmi! nincs főtengely jel, le veszi az áramot 8 voltra inditáskor! uj akksi, öninditó, nem test probléma, nem gyujtás kapcsoló! 3 másik jeladóval se megy! ki lett már szedve az egész vezeték köteg, át nézve! már alig tudjuk be inditani, diagnosztika nem ir semmi hibát!
Nem panaszkodhatom, volt szerencsém életem során néhány autóhoz, de a DUKI megint mutatott újat, amit nem értek, illetve nem erre számítottam. (Igaz utóbbi években a 4WD előnyei játszottak.)
Vizes fű+emelkedő kombót kellett volna leküzdeni, de nem igazán sikerült.
Az autóban van ASR gomb. Műszerfalon sárga kipörgő kerék ikon, gondolom, amikor kipörög, mert néha fel-fel villan, illetve, ha az ASR gomb megnyomva világít, és ott a gombon is van sárga fény.
Namost, az a kérdés, hogy ennek hogyan kéne működnie?
Ugyanis semmit sem ér úgy éreztem. Kerekek ugyanúgy kipörögtek, bármit csináltam az ASR gombbal. Csak a lendület segített...
Sziasztok. Az áldozat egy Boxer 2.0 2016 évj.fő hiba hogy az adblue system hiba. Ami miatt már letiltott,tehát nem indított. 1 éjszaka állt és reggel indult. Gépre téve nagyon sok hibát dob. Nox sensor,kuplung kapcsoló,...szóval sok. Arra gondoltunk ennyi hiba hogy lehet ha csak nem kábel köteg gond van. Ugyanis a check hiba lámpa jelzése is van amikor eltünik .
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy 2006 os 2.2hdi boxernél lehet kapni a váltóbowden váltó felőli részére felujitó stilentet? Kicsit lóg a váltókar, és ahogy nézem fenn minden rendben. Köszönöm.
Nem ir semilyen hibát! viszont valamiért tán nincs főtengely jel! De nem szenzor baja van! Mondjuk azt volt mikor beadta hibának, a fétengely jeladó szenzort! Kapott egy uj szenzort, de nem javult!
Citroen Jumper.III. U9. 2008.3.0 Hdi.116Kw. F1CE0481D. Manuális klima
Hütőventillátorok nem kapcsolnak be.Cseklámpa allandóan világit
HIBAKOD: P0481 : 2- s Ventillátorhiba. Egyik ventillátor sem mükődik , és motorcheklámpa is állandóan világit !!! Motorok direktben meghajtva jók., szabályzóellenállások jók., egyikben rossz volt a "hődióda "., kicseréltük, de semmi változást nem hozott a csere. Motorok a ventillátorházra szerelt két reléröl kivezerelhetők., két nagy biztositék jó.., motorhömérsékletszenzor jó, innét kb 120 C - t szimulàlva sem indulnak el a motorok, paraméterben reális vizhőmérsékletet látni., végrehajtóba sem mükődnek.
Egy kapcsolási rajz nélkül megvagyunk süllyedve keményen.., Hütómotorok-- motortéri biztositéktábla-- motorvezérlő ECU vonatkozásàban kellene egy okos kis rajz.
Legalább a testvezérlésü ventillátorelék ECU Pin poziciószama kellene...
Üdv. Olyan kérdésem lenne, vagyis segítségre lenne szükségem. 2012-es Ducato 3.0 Multijet. Reggel szépen indul, aztán már alig akar beindulni. Inyektorok jók, szivattyú tökéletes. Mi lehet a gondja? Fötengely jeladót kicserélték, nem változott semmi! Most azt mondja a szerelö hogy lehet a vezérmülánc nagyon nyulott!De még keresik tovább a hibát! Amúgy 150 ezer van az aútóba! Esetleg valaki valami ötlet? Vagy valakinek volt már hasonló baja? Válaszaitokat elöre is köszönöm!
A 2.0-t nem ismerem, de a 2,3-asoknak sincs betöltő nyílása. Én is kerestem egy darabig.. Nekem a váltótömb tetején lévő "szuszogó" kupakjának eltávolítását ajánlották, mint egy lehetőség az olaj betöltésére.
Van egy fiat Ducato kisteherautóm 2.0 jtd motorral. Csöpög az olaj a féltengelynél a szimeringnél a váltónál. Nem tudja valaki véletlenül, hogy találom a váltó olaj betöltő nyílást. Sehol nem találom, csak a leeresztő nyílást :( Muszály váltóolajat utántöltenem addig, amíg a szerelő megcsinálja. Köszi a válaszokat előre is
+ a szinkron agy, én semmit se cseréltem egy spec köszörűssel síkoltattam hézagoló alátéttel megszüntettem a tengely irányú lógást, igaz, hogy 75/90 olaj van benne mert melegen alapjáraton csörög a hézagoló a vékonyabb olajjal. Azóta 240000 kilométert ment hibátlanul. Önjelölt váltó javító specialistának mondott emberek fél milláról beszéltek egy ilyen akcióért. :D
Az 5. 6. szinkron agy ( egy darabból van ) és a 6. fogaskerék kopott a találkozásuknál, a 6. kerékkel együtt mozog a kapcsológyűrű, a ferde fogazás miatt nyomja a szinkron agyat. Ezeket kell cserélni.