Rendszám: BHK-305 Gyártmány: VOLKSWAGEN Típus: 1200 DE LUXE Szin: KÉKESZÖLD A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Forgalmi adatok: - Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Sziasztok.keresek 1 bogarat.valamikori rendszáma BHK-305.1900 as évek elejéna miénk volt.Szeretném tudni lábon van e ,használják e még?Tudtok nekem ebben segíteni? 1970 es kiadású,1200 as volt.Benetton zöldes színnel.Porsche ülésekkel,peremezett hátsó sárvédővel.
Előre is köszönöm!
Telszámom-7070 855 28.bárki,bármit tud róla ,csörgessen meg és visszahívom!!!
500+átírás+hirtelen ráköltés karbantartás címén=650 inkább, na ennyiért lehet jót venni.
Ha sokat használod biztos jönnek elő kisebb-nagyobb hibák, együtt kell ezzel élni, de jó ha értesz hozzá annyira, hogy bármi van alap dolgokat meg tudj oldani.
Ha nem olcsó roncsot veszel, akkor nem kell alvázcserével foglalkoznod.
Köszönöm a linkeket mindenkinek!
Még azt szeretném kérdezni, hogy nektek mi véleményetek erről az ár ketegóriáról? Ezek használhatóak, vagy inkább felejtősek? Mindennapi használatra mennyire alkalmasak ezek a kocsik, valamint ha kell mennyire drága az alváz cseréje?
Hú, egy kérdésből jó sok lett!
Sziasztok Bogarasok!
Sajnos időhiány miatt nincsen időm végigolvasni a fórumot, így lehet olyanokat fogok kérdezni amikre már korábban válaszoltatok. Ezért elnézést kérek!
A jövőben (kb. Egy év) szeretnék venni egy bogarat és lenne pár kérdésem. Elsősorban, hogy mikre kell odafigyelni? Azt olvastam, hogy a kasznira nagyon, de azon belül mégis mikre, hol rozsdásodik a legjobban? Motorikus szempontból szintén a fő hibák érdekelnének? Mennyi a fogyasztása, valamint mennyire lehet hozzá alkatrészeket kapni még, akár főalkatrészeket is? Ja, kisebb javításoktól nem riadok vissza, valamint a keret kb. 500 ezer lenne.
Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!
Segítségetket szeretném kérni. 1,6-os szimplaszívós hengerfej párra lenne szükségem. (... 373 A) Nincs véletlenül valakinél elfekvőben esetleg eladó példány.
Ezer éve volt, hogy bogaram első, anyós ülését kivettem és egyszerűen nem sikerül most. Kiakasztom alul a rugót, fel a kart és húzom, emelem, de nem sikerül. Mit csinálok rosszul? Segítsetek légy szíves. köszönöm.
Értem, köszi, csak azért kérdztem, mert eztannó kimondottan Bogárhoz vette, persze lehet átverték annó, vagy spontán ugyan az, mint a Bogár elosztója. Végül is mindegy, eladom a Volvosoknak, érték így is úgy is.
Nagyon sok autóban volt kinézetre ilyen gyújtáselosztó.
Ha Volvo-t ad ki a számok alapján, akkor ez bizony Volvo.
Nem tudom lehet-e bogárhoz használni, de aki ezt akarná inkább a gyári helyett használni bogárhoz, az perverz (mivel bogárhoz kapni újat, bontottat, olcsót és drágát is, nagy a választék) :)
A segítségeteket kérném szépen. Nagyapámnak annó volt mindenféle Bogara, és beszerzett Németországból egy gyári új Bosch gyújtáselosztót. Bogarak már nincsennek, ruhásfiókban az elosztó megmaradt.
El szeretném adni, de az elosztó fém ház Bosch száma (0 231 178 007) alapján régi típusú Volvo-hoz hozza a net. Színre, szagra VW Bogár, és ebben kérném a véleményeteket, hogy ez jó-e Bogárhoz és melyik típushoz? Eladásnál senkit sem szeretnék átverni.
Eladó egy garnitúra (4db) ritka 5,5x15 4*130as alufelni Bogárra. Szerkezetileg jó állapotban vannak, festést igényelnek. Küllők éle és a perem polírozva van, csak fel kell frissíteni.