Sziasztok!
Megnéztem ezt az autót: http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-6908261
Az normális hogy hideg motor indítása után, alapjáraton, a váltókar az autó mellett állva nyitott ajtónál szemmel láthatóan eléggé vibrál? Indításnál, leállításnál, nem észlelni semmi különöset.
Másik. Jobb első ajtó, az elektromos ablakemelő gombok körül jelentősebb használati nyomok kopás látható. Ennél a km állásnál ez normális, hajlamos megkopni?
Amit még sikerült kideríteni, hogy francia leaseplanes volt az autó.
A 20i limomat is kerestem egy darabig, az sem tul gyakori.
Mindenki dizelt akar venni, igy az elado benzinesek szama igen kicsi...:)
De a dizel maniasoknak egy apro info, a 18d-ben most cserelek motort...
Vajon ennek a koltsege karpotol az alacsonyabb fogyasztasert, a traktor hangert es a zakatolo jarasert cserebe?:)
:D Igazad van! A D-betűket le kell gondolni és csak egy olyan van itthon :D De nagyjából ott is fedi. Bár ott a 2000-es sem egy rakéta. 20as benzines kombi az jó ritka)
318D-320D ég és föld még ha ugyanaz a blokk akkor is) Nekem van itthon mindkettőből. Mióta megvan a 20-as nem mentem a 18-al csak ha nagyon muszáj. Sajnos szeretik a tolvajok is a típust, ráadásul most érik majd el a 2005-ös szériák a 8-9-10 évet és szerintem a statisztika innentől csak mégrosszabb lesz. Ezért magasabb a casco is rá.
Olajat tervezek cserélni, mit javasoltok, ki mit használ? Jelenleg BMW LL04 5w30 van benne, de csipegette a gép. Szeretnék valami mást kipróbálni. Vélemény?
Sziasztok! Én is segítséget szeretnék kérni az árazásban, úgy néz ki lesz egy céges e92, így reális áron eladnám majd júniusban. E90 325i Eredeti 79000km, Maszinál bevizsgálva, ő szerelte, nála kapott új BT-t és a legújabb szoftvert. 2005.07, magyar, szervízkönyv, számlák, leinformálható, nagyon szép autó, gazdagon felszerelve. Tudtommal nem karambolos, kisebb javítások parkolás és koccanás miatt vannak javítások, Budapesten használom:( Gyári szám alapján a teljes lista: WBAVB11010KT61825 röviden: szürke metál, xenon, bőr, elektromos ülések, automata, pdc elöl hátul, tempomat, stb.. 8db újszerű gumi, 16os 156os gyári felnin contienantal téi szett, 17es 158 as gyári felnin a good year nyári szett. Nem defektűrőek! de a kocsiban van gyári defektjavító szett. Elnézve a hahu-t nagy a szórás, de egy 3,5öt szerintem ér, mi a véleményetek?
nem rossz,de nem gyári M-es csak a külseje az,belül semmi M-es felszereltésgre utaló jel,de azon kívül szerintem eléggé egybe lehet főleg ha valós a km.
Szeva, ha visszaolvasol pár oldalt akkor oda le van írva pár soron) De röviden: Nem. Nem melegszik fel úgy a rendszer pláne télen, ki be ugrálsz rugod az önindítót, kuplungon állsz, stb.. A dízelnek mindig drágább a javítása és városi használat mellett jobban amortizálódik. 6 sebesség-->hosszú váltó, traktormotor a Jóisten is a hosszabb utakra teremtette gyárilag és a fogyasztását sem tudod nagyon lenyomni bent. Benzinesnek szép a hangja, egyszerűbb egy fokkal annyival többet nem eszik hogy nejönne be az ára egy kettőstömegű lendkerékcserénél, porlasztócserénél, stb. Szerintem, de nekem pont van most egy eladó, legújabb legjobb az városba is jó! :D
3-4 között szeretnék venni e90-t. 70%ban városban használom, ellenben ott is hosszabb távon. Érdemes dieselt venni? Mire kell odafigyelni a 320d esetében?
Üdv Mindenkinek!Ha valakinek esetleg van elfekvőben egy garantáltan jó légtömegmérője küldjön egy mailt nekem. (320d, e90, 2005.06., 120kW)Email: nicknevem kukuc vipmail.hu
Nekem többen mondták, hogy többet kell használni, de hát aki nálam többet használja, az verőfényes napsütésben is járatja. Engem kifejezetten zavar, ha nem látok hátra a belső tükörrel, úgyhogy sűrűn járatom, pályán esőben konkrétan folyamatosan be van kapcsolva és az ablakmosót is sokat használom (5 l/ hó volt a fogyasztás november-március között). Szóval én nem látok egyértelmű összefüggést.
Holnap Termosztát csere, + hiba olvasás, aztán megprobáljuk elindítani a regenerálást.
A kocsiba 252000km van 197000-nél volt DPF cserélve, szervizkönyv alapján, és a kocsi is azt írja ki, hogy még 150000km mulva kéne cserélni. valoszinű, hogy tényleg kicserélték, Németországban.
A kocsiban az olajszint max fölött van, és ugy tudom, hogy van egy olyan hiba a hibatároloba, amit nem engedett kitörölni, ami a folytoszelep hibára utal. Azt szeretném még tudni, hogy a folytoszelep lezár regenerálás alatt??
G-lader- neked külön köszönöm, hogy e-mailban is segítettél..
DPF az után adja meg magát és hajlamos kiégni miután a regenerálják és átmossák a savas lugos szarokkal nem csak BMW-nél, VW még macerásabb rá. Amúgy sok olyan van hogy rögtön turbót cserélnek amikor kicsit megtorpan mert biztos az a baja.. Meg még a fél autót aztán a végén a légtömegmérő a hibás. Az gyengébb a maga kis membránjával a többinél.
Sajnos csak a válaszom megírása után jutott eszembe, hogy ha emlékeim nem csalnak a DPF-es olaj alacsonyabb kéntartalmú, mert a kén a kipufogókázokban távozva le tud rakódni a DPF-ben, eltömve annak a pórusait. Ezt kiküszöbölendő más a DPF olaj. Ez nem 100%, de vhogy erre emléxem.
Jah, és nem hiszem hogy utasítottalak volna bármire is, csak leírtam hogy mire várnék választ részedről. Azaz vártam, nem követeltem, nem utasítottalak. Ha mégis utasításnak érezted fogadd elnézéstkérő szavaimat!