Nekem volt FK,csak arra figyelj,hogy legyen rajta tehermentesítő,mert én úgy vettem,hogy a képeken tehermentesítős volt mikor ide ért nyitom ki és nincs rajta teherementesítő,gyorsan el is adtam,mert van olyan BMW amire pont olyan kell amin nincs,azt hiszem a régebbi fajták ilyenek,mert E34-re vették meg ha jól emlékszem.
Én is ezzel tettem fel a rendszámot, tényleg szép.
Arra figyelj, hogy a rendszám megfúrásakor elég helyet hagyjál a rendszám peremétől. Ha túl közel fúrod a széléhez akkor nem fog szépen rápattanni a kupak a csavarfejre.
Nem tudjátok véletlen, hogy hol tudnék olyan rendszámtartó csavart és hozzávaló kupakot venni (kék-fehér) amivel a külfölni BMW autók táblája van felrakva keret nélkül? Köszönöm!
Nem M függő a nyomtávszélesítő,hanem igény :D ha neked az tetszik hogy kint van a kerék kicsit akkor nyilván raksz,ha nem akkor meg nem :D amúgy egy 2 cm hátra,előre meg egy 12mm-es vagy lehet elől is elfér a 2 cm-es,de ez ET függő hogy mekkora kell.
úgy tudom,hogy aminek lefelé álló vége van az nem DPF-es,meg csak 150 lóerős motor van benne,de amúgy volt már erről szó itt,elvileg azok belga piacra gyártotott autók.
Tényleg nem b@szakodásként, mert jó döntés a BMW, és jó döntés a benzines is, csak azt nem értem hogy miért szeretnél 318i-t? Vezettél már olyant? Én 320d után úgy vagyok vele hogy a 320i is kevés lenne, ezért szeretnék 325i-t inkább. Szerintem mielött megvennéd, azért próbáld végig mit megy egy 18i egy 20i egy 20d meg egy 25i, mert ha már megvetted és akkor jössz rá hogy nem vagy vele boldog akkor már nehezebb ügy.
Az meg hogy ellopják az benne van, de a mai világban én azt ajánlanám mindenkinek hogy CASCO-t kössön, mert a mai világban az emberek nem vigyáznak a más tulajdonára, a más autójára, nekem is most lett felrakva a frissen fényezett lökös, de ma láttam hogy már megint van egy vonóhorog nyoma a rendszámomban, meg jópár ilyen storryt-tudnék mesélni, pl. amikor ember belémtolat, elhajt, utánamegyek, kiszedem a kocsijából, és annak ellenére hogy még 2-en ültek mellettem és végigélték velem ahogy a vonatóhorog beakad a lökhárítómba tagadja hogy belémjött, stb...
Amúgy a CASCO akkor is jól jön ha kapsz egy szép követ a szélvédődbe, és a BMW-ben azt mondják hogy 220e, na ilyenkor nem kezd el lefelé kámpicsorodni a szád, mert ingyen vagy max. 10%-ban van :D
Kérdezz rájuk alapjáratingadozáásal kapcsolatban éppen tegnap beszélgettünk mivel hibát nem ír ki, diag sem mutatja viszont bizonyos tartományban menet közben is betorpan, lehet a gázpedál potméter van kikopva mert nekem is csinálja. Következő lépés meg majd a légtömegmérő lesz..
Nem volt a vibrálás, kuplung, alapjárat ingadozás ügyben vmi szoftverfrissítéses dolog is? Steef vagy Maszi biztos okosabbat tudna mondani, esetleg érdemes lenne rájukkérdezni!!!
Szokták fogni a motortartó bakra is de azok gond nélkül elfutnak 4-500E-t ott már a zselés háznak annyira elkéne kopnia hogy fém érintkezzen a fémmel és akkor viszi át a hajtáslánc rezonanciáját a kasztnira. Nyitott ajtónál kicsit lenyomva a kuplungot ha hallasz ilyen "szar a kinyomócsapágy" hangot az általában ez.
Ha vibrál a váltókar az ugye már az okozat, az ok lehet a lendkerék kiegyensúlyozatlansága is vagy a duplagumi sérült a váltófelfogatásnál ami nem jellemző ennyik km-nél de alapesetben nem természetes. Sőt hosszútávon nagyon zavaró tud lenni, átterjed a múszerfalra később, meg a km óra illesztésénél is vibrálhat, nyüszöröghet vagy ha rosszul teszel le egy kólásdobozt már az is átveszi a középkonzolon Pl. érdemes megnézni mi okozza
És a vibrációra tudtok mondani valamit? Emékeim szerint az eddig megnézett autóknak nem vibrált a váltókarja, legalábbis olyan szinten nem ami feltűnt volna, vagy ennyire szemmel látható lett volna, de az is lehet hogy csak rosszul emlékszem.
140e-nél a kopás már normális dolog sajnos, általában 80-120e között már jól láthatóan kezd az ablakemelőnél kopni a műanyag. Persze vannak kivételek is, ez is használat függő dolog.
A kopás normális sajnos hajlamos a kopásra az ablakemelő környéke. A km lehet valós mert nem nagyon tartják a bérelt autókat tovább mint 140K km. Meg a minek is tekergetnék (persze ha a szervízkönyv is megvan) Arra figyelj, hogy a vezérműláncnak ne legyen hangja (csörgés hidegen vagy melegen) mert a javítás 300 ezer Ft alaphangon.