Keresés

Részletes keresés

ARIBOY Creative Commons License 2004.02.03 0 0 447
BPO-700!
Köszi az infót!
Előzmény: BPO-700 (444)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.03 0 0 446
A 46-OS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1948-TÓL NAPJAINKIG (1996):

1948.
A 46-os autóbuszok Pusztaszeri körönd és Török utca között közlekedtek.
/Ezen a vonalon korábban 11A jelzésű autóbuszok közlekedtek./

?
A 46-os autóbuszjárat megszűnt.

1950-es évek első felében
46-os jelzéssel Boráros tér és Soroksár között szerveztek volna járatot, de járműhiány miatt nem indult be.

1955.03.07.
A 46-os autóbuszok Felszabadulás tér (Ferenciek tere) és Rákosfalva, HÉV-állomás között közlekedtek.

1955.04.25.
A 46-os autóbuszok Felszabadulás tér (Ferenciek tere) és Mátyásföld, Árpád utca között közlekedtek.

1956.10.24.
A 46-os autóbuszjárat közlekedése – a harci események miatt – szünetel.

1957.01.14.
Ismét közlekedtek a 46-os autóbuszok Madách tér és Mátyásföld, Árpád utca között.

1957.05.23.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 46-os autóbuszok Madách tér és Mátyásföld, XXXI. (Újszász) utca között közlekedtek.
--- A 46A jelzésű autóbuszok Madách tér és Cinkota, Gyógyszertár között közlekedtek.

1957.07.01.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 46-os autóbuszok Felszabadulás tér (Ferenciek tere) és Mátyásföld, XXXI. (Újszász) utca között közlekedtek.
--- A 46A jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzése 44-esre módosult.

1958.10.21.
A 46-os autóbuszok Szabadsajtó út – Rákóczi út – Kerepesi út – Mátyásföld, XXXI. (Újszász) utca útvonalon közlekedtek.

1959.05.11.
A 46-os autóbuszok ismét Madách tér és Mátyásföld, XXXI. (Újszász) utca között közlekedtek.

1962.07.01.
A 46-os autóbuszok Madách tér és Mátyásföld, XVIII. (Farkashalom) utca között közlekedtek.

1963.08.13.
A 46-os autóbuszok Szabadság út – Hősök fasora – Újszász utca útvonalon közlekedtek.

1970.04.03.
A 46-os autóbuszok Örs vezér tere és Mátyásföld, XVIII. (Farkashalom) utca között közlekedtek.

1979.02.01.
A 146-os autóbuszok – békásmegyeri körforgalmi jelleggel – Újmegyeri tér és HÉV-állomás között, a Juhász Gyula utcán át közlekedtek.
/A 146-os autóbusznak az útvonala semmilyen formában nem tartozott az alapban közlekedett 46-os autóbuszjárathoz./

1996.04.30.
A 46-os autóbuszjárat megszűnt.
/Ezen a vonalon a 45-ös autóbuszok közlekedtek tovább./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: Újbuda-busz (443)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.03 0 0 445
A 45-ÖS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1948-TÓL NAPJAINKIG:

1948.12.05.
A 45-ös autóbuszok Sashalmon keresztül Rákosszentmihályig közlekedtek.
/Az autóbuszjárat kiindulási pontja ismeretlen./

1949.06.20.
A 45-ös autóbuszjárat megszűnt.

1952.11.22.
A 45-ös autóbuszok Moszkva tér – Margit híd – Nagykörút – Petőfi híd – Móricz Zsigmond körtér útvonalon közlekedtek.
/A vonal egyik szakaszán korábban 12B jelzéssel közlekedtek az autóbuszok./

1950-es évek második felében
A 45-ös autóbuszok a pesti és a budai körúton körforgalmi járatként közlekedtek. Végállomásuk a Bocskai úton volt.

1960-as évek első felében
A 45-ös autóbuszjárat megszűnt.

1969.12.01.
A 45-ös autóbuszok ? – Mátyásföld – Cinkota útvonalon közlekedtek.
/Az autóbuszjárat kiindulási pontja ismeretlen./

1970.04.03.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 45-ös autóbuszok Örs vezér tere és Cinkota, Kultúrház között közlekedtek.
--- A 45Y jelzésű autóbuszok Örs vezér tere és Cinkota, Gyógyszertár között közlekedtek.

1970-es évek első felében
A 45Y jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

1981.12.19.
A 145-ös autóbuszok – békásmegyeri körforgalmi jelleggel – Újmegyeri tér és HÉV-állomás között, a Madzsar József utcán át közlekedtek.
/A 145-ös autóbusznak az útvonala semmilyen formában nem tartozott az alapban közlekedett 45-ös autóbuszjárathoz./

1986.04.01.
A 45É jelzésű éjszakai autóbuszok Baross tér és Cinkota, HÉV-állomás között, a gödöllői HÉV éjszakai üzemszünet ideje alatt közlekedett.

1996.05.01.
A 45-ös autóbuszok útvonala módosult: …Veress Péter utca – Hősök fasora – Újszász utca – Keresztúri út…
/Az új szakaszon korábban 46-os autóbuszok közlekedtek./

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: Újbuda-busz (443)
BPO-700 Creative Commons License 2004.02.03 0 0 444
A 32-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1948-TÓL NAPJAINKIG:

1948.11.22.
A 32-es autóbuszok Zalka Máté tér és Dagály utca között közlekedtek.

1950-es évek első felében
A 32-es autóbuszok Zalka Máté tér és Frangepán utca között közlekedtek.

1950-es évek második felében
32A jelzéssel Zalka Máté tér és Erzsébet királyné útja között közlekedtek.

1970.11.22.
Az alábbi betétjáratok indultak el:
--- 32A jelzéssel Kacsóh Pongrác út és Zalka Máté tér között.
--- 32B jelzéssel Kacsóh pongrác út és Fogarasi út között.

?
A 32A és a 32B jelzésű autóbuszjárat megszűnt.

1972.02.14.
A 132-es gyors autóbuszok Zalka Máté tér és Frangepán utca között közlekedtek.

1975.03.17.
132Y jelzéssel gyorsjárat közlekedett Zalka Máté tér és Újpalota, felszabadulás útja (Nyírpalota út) között.

1977.01.01.
Az alábbi viszonylatszám-változás történt:
--- 132 -> 32gy.
--- 132Y -> 132gy.

1984.11.06.
Az Észak-Déli (3-as) metró Élmunkás [Lehel] tér - Árpád híd közötti szakaszának átadásával az alábbi forgalmi változás történt:
--- 32 Árpád híd, metróállomás – Kőbánya, Zalka Máté tér;
--- 32gy Árpád híd, metróállomás – Kőbánya, Zalka M. tér.

1990.12.11.
A 32-es és a 32gy autóbuszok Árpád híd, metróállomástól indultak Kőbánya, Városközpont felé.

1995.06.12.
A 132gy autóbuszjárat megszűnt.

2002.05.22.
A 32gy autóbuszok - a Hungária körút és Róbert Károly körút találkozásánál lévő felüljáró felújítása miatt - Kőbánya, Városközpont és Mexikói út között közlekedtek.

2002.07.13.
A 32gy autóbuszok közlekedése szünetel.

2003.06.16.
Az alábbi forgalmi változás történt:
--- A 32-es autóbuszok Árpád híd, metró állomás és Örs vezér tere között közlekedtek.
--- A 32gy autóbuszjárat megszűnt.
--- A 132gy autóbuszok Árpád híd, metróállomás és Kőbánya, Városközpont között.

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (442)
Újbuda-busz Creative Commons License 2004.02.01 0 0 443
Szia BPO-700!!

Engem a 145-ös és a 146-os buszok története érdekelne.

Köszi: Újbuda

ARIBOY Creative Commons License 2004.01.31 0 0 442
BPO-700!A 32-es busz közlekedés történetéről vannak információid?
Üdv:ARIBOY
Előzmény: BPO-700 (441)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.31 0 0 441
Hamster szerint: http://hampage.hu/kozlekedes/margithidbudaihidfo.html
Előzmény: BPO-700 (440)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.31 0 0 440
Előzmény: BPO-700 (322)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.30 0 0 439
1983. július 1-től a 42É jelzésű autóbusz Batthyány tér és Békásmegyer között közlekedett a Szentendrei HÉV üzemszünet ideje alatt.
Előzmény: BPO-700 (379)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.30 0 0 438
"1994.12.01. 173gy jelzéssel új járat közlekedik Újpalota, Szentmihályi út és Bornemissza tér között."

Ekkor szűnt meg a 73E jelzésű expresszjárat.

Előzmény: BPO-700 (9)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.30 0 0 437
Köszi BPO-700!
Elolvastam.A 32-es autóbusz közlekedés története érdekelne!
És úgy láttam,hogy azt még nem irtad le!
Üdv:ARIBOY
Előzmény: BPO-700 (436)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.30 0 0 436
#73
Előzmény: ARIBOY (435)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.29 0 0 435
Kedves BPO-700!

A 130-as autóbusz közlekedés története érdekelne.
Üdv:ARIBOY

Előzmény: BPO-700 (404)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.28 0 0 434
"1935.04.24.
A 54-es autóbuszok Vörösmarty tér – Lánchíd – Krisztina tér – Alkotás utca – Lenke (Kosztolányi Dezső) tér útvonalon közlekedtek."

Természetesen 4-es buszról van szó...

Előzmény: BPO-700 (375)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 433
I/461

1919.12.31.
Még ugyanott közlekedett.

III/154

Nem közlekedett!

Előzmény: BPO-700 (432)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 432
Igaz! A 77-es villamos a 3kötetes szerint:

I/459

1915:
Fogaskerekű vasút Margit híd - Központi Városháza

1915-1918 között:
Nyugati pályaudvar Margit híd - Szépilona

Előzmény: BPO-700 (429)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 431
A 60-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1950-TŐL NAPJAINKIG:

1950.02.
A 60-as autóbuszok Zalka Máté tér (Kőbánya, Városközpont) és Rákoskeresztúr között közlekedtek.
/Megszűntetés időpontja ismeretlen./

1950-es évek második felében
A 60-as autóbuszok Kálvin tér - Lánchíd - Óbuda, Miklós utca között közlekedtek.

1950-es évek végén
A 60-as autóbuszok Dohány utca - Lánchíd - Óbuda, MÁV-állomás között közlekedtek.

1972.12.23.
A 60-as autóbuszok Batthyány tér és Óbuda, MÁV-állomás között közlekedtek.

1976.01.02.
A 60A jelzésű autóbuszok Batthyány tér és Vörösvári út között közlekedtek.
/Megszűntetés időpontja ismeretlen./

1981.01.19.
A 60gy autóbuszok Batthyány tér és Óbuda, Vörösvári út között közlekedtek.

1990.08.31.
A 60gy autóbuszjárat megszűnt.

2000.11.01. (csak ezen a napon!)
Rendkívüli temetői járat közlekedett:
--- 160-as jelzéssel Békásmegyer, Újmegyeri tér - Szentendrei út - Bojtár utca - Gábor Dénes Főiskola útvonalon.
--- VISZONYLATSZÁM NÉLKÜL (160A?) Békásmegyer, HÉV-állomás Pusztakúti út - Aranyhegyi út - Margit Kórház útvonalon. (Később BÉKÁS-BUSZ közlekedett erre.)

---

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

Köszönöm!

BPO-700

Előzmény: ARIBOY (406)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 430
Természetesen a 77-ES villamos-trolibusz közlekedés története nem 1979-TŐL, hanem 1919-től (vagy 1915-től?) olvasható.

BPO-700

Előzmény: BPO-700 (391)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.27 0 0 429
Az én információm szerint a 77-ES villamos 1919-től Nyugati pályaudvar – Margit híd – Szépilona útvonalon közlekedett.

Blöky szerint 1915-től Károly körút (Madách tér?) - Margit híd - Fofgaskerekű útvonalon közlekedett.

Előzmény: ARIBOY (428)
ARIBOY Creative Commons License 2004.01.27 0 0 428
BPO-700:A 77-es villamos merre közlekedett?
A 60-as busz közlekedés történetére lennék kiváncsi!
Üdv:ARIBOY
Előzmény: BPO-700 (421)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 427
3kötetes: I/421
Előzmény: BPO-700 (424)
Blöky Creative Commons License 2004.01.26 0 0 426
"Természetesen" a Háromkötetesből.
Valamint az 5, 73 akkori útvonalát is.
Előzmény: BPO-700 (421)
Blöky Creative Commons License 2004.01.26 0 0 425
"?
A 10A jelzésű villamosjárat megszűnt."

Vmikor 1966 előtt:
-- a 10A villamosjárat Újpest, Víztorony - Fóti út között közlekedett
-- az "R" járat Rákospalota - Fóti út között közlekedett

1966.07.01
Az R járat 7i jelzéssel közlekedik

1971-ben, az Árpád út és a rákospalotai Dózsa Gy. út (= Fő út) közötti felüljáró elbontásakor a 7i és a 10A megszűnt.

1974 ősze (vagy 1975?):
-- hosszabb a 10-es: Rákospalota, Kossuth u. - Megyeri csárda
-- újraindul a 10A: Rp., Kossuth u. - Fóti út

Érdekesség, hogy a 10A-n közlekedtek utoljára egyirányú Bengálik és szóló Tatrák.

Előzmény: BPO-700 (399)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 424
Valamelyik kiadványban olvastam...

Esküszöm, hogy utánanézem!

Előzmény: Blöky (417)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 423
Valamelyik kiadványban olvastam, hogy a 73-as villamos Rákóczi úton is közlekedett.
Előzmény: Blöky (416)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 422
1999. július 6.: 56/56E -> 56gy
Előzmény: Blöky (415)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 421
Köszönöm!

Honnan tudod a 77-es villamos eme útvonalát?

Előzmény: Blöky (414)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 420
Természetesen az adott időszakban az 5A jelzésű villamos szűnt meg.
Előzmény: Blöky (413)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 419
Erről nem tudok...
Előzmény: Blöky (412)
BPO-700 Creative Commons License 2004.01.26 0 0 418
Hát, igen!

A 42-es nem járt Csepelen!

:)

Előzmény: Blöky (411)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!