Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vojnó Creative Commons License 2006.10.10 0 0 840
Vigyázz, ez egy 7-es BMW, szerintem gyári lehet, de megtudjuk tőle remélem! :o)
Viszont ha már itt vagy, akor DWB-hez égökosár, meg izzító kábelecske mindíg van raktáron?
Előzmény: Csacskamacka (839)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.10 0 0 839

Az órád szögletes vagy ovális?

Előzmény: ordog6 (836)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.10 0 0 838
Ez azt jelenti, hogy tudod hogy van benne állófűtés, vagy dizel motoros a 7-esed és a kieg fűtést szeretnéd állófűtésként is használni?
Előzmény: ordog6 (836)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.10 0 0 837
Beindult az állófűtésem!
Most van: ööme bodottá! :o)
ja, DWB-47 és természetesen BMW álatfajtában!
Nagyon qooool! :o)
ordog6 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 836

Tisztelet!bmw e 38-ba szeretnem bekapcsolni, beprogramozni az allofutest?

koszonom a segitseget.Ordog

koszozoli Creative Commons License 2006.10.09 0 0 835
sziasztok.eberspacher 24v-os állófütésemvan lehet e használni 12v ról milyen átalakitás szükséges?
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.09 0 0 834
Ó csak nyelv (billentyűzet)botlás volt... !!! :-)))))))))))))
Előzmény: tuzer (832)
tuzer Creative Commons License 2006.10.09 0 0 833
Előzmény: Csacskamacka (828)
tuzer Creative Commons License 2006.10.09 0 0 832
Hátha nyomi, akkor saaajnos....
Előzmény: Csacskamacka (828)
tuzer Creative Commons License 2006.10.09 0 0 831
Van egy fűtéskapcsolóm, azt max-ra. Van egy ventillátorkapcsolóm, az 4 fokozatú. Ezt a kályha , amikor eléri a víz a 40 fokot, bekapcsolja, hogy a meleg levegő (fűtéskapcsoló!) fűtse az utasteret. Namost, ha kikapcsolva hagyom ezt a kapcsolót, a kályha akkor is bekapcsolja. A WEBASTO-ék ezt a bekapcsolást az 1. fokozatra kapcsolták, ez kevés volt, főleg, amikor már a pollenszűrő koszos. (Kevés a beömlő meleg levegő a fülke felfűtéséhez). Ezt kötötték át kérésemre a 2. fokozatra, így jó.
Előzmény: Varshi (830)
Varshi Creative Commons License 2006.10.09 0 0 830

> nekem is az egyesre kötöttétek direktbe, de kérésemre 2. lett belőle, mert kevés volt!

 

Őő, mi 1, mi 2? :) Én aszittem, ez csak a venti erejét szbályozza, ezek szerint a felfűtés Igen vagy Nem eldöntése miatt is fontos?

Előzmény: tuzer (827)
Varshi Creative Commons License 2006.10.09 0 0 829
Köszi, így már világosabb!
Előzmény: tuzer (826)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.09 0 0 828

Há' mer lehet, hogy a Zastra az nyomi és nem elég jó a vent. teljesítménye.

De ez egy Leon! :-)))

Előzmény: tuzer (827)
tuzer Creative Commons License 2006.10.09 0 0 827
Emlékezz, Macka, nekem is az egyesre kötöttétek direktbe, de kérésemre 2. lett belőle, mert kevés volt!
Előzmény: Csacskamacka (825)
tuzer Creative Commons License 2006.10.09 0 0 826

Hadd segítsek.

Persze hogy visszahűl a vized, mert amikor elindulsz, a kályha a motor vízkörét (és ezzel együtt a belső radiátort) melegíti. Amikor viszont elindulsz, kisvártatva kinyit a termosztát, és bezúdul a hidegvíz a motor hűtőjéből a rendszerbe és visszahűt, míg ezt már majd a motor melegíti fel.

 

Fülke: nekem Atrra Classic II. 1.4 van. Csak akkor fűti fel a fülkét, ha NEM felejtem el este a fűtéscsapot max-ra állítani, valamint a szellőzőventillátort 2 fokozatra. Ennek hiányában hideg marad a fülke, de az is igaz, hogy ha csak igen rövid utakra használom az autót, akkor bizony leszíjja az akkut.

 

Szerintem nem érdemes a légkondit használni. Ha kint -20 van, akkor a legforróbb levegőt kell befújni, hogy eredményt érj el, pl. leolvaszd a havat a szélvédőről.

Előzmény: Varshi (824)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.09 0 0 825

Na utánajártam, újfent.

A ventillátor jó az 1-es fokozaton, de az autó hőfokszabályzóját a max-ra kell állítani.

 

Előzmény: Varshi (824)
Varshi Creative Commons License 2006.10.09 0 0 824

Nézem én, keziccsókolom, legutóbb - szombat du. - jól bedurrantott (éreztem is a meleget), de most meg reggel nagyon nem akart meleg lenni a kocsiban, hiába futott végig a felfűtés.

Lehet, hogy az 1-es fokozatra rakott venti és a beállított 23 fok volt neki kevés. A külföldi fórumokon arra esküdtek, hogy hagyjam AUTO-n, de a kézikönyv szerint akkor magasan forgatja a ventit, és azzal lezabálja az akumulátort, az meg az álmoskönyvek szerint nem jó ötlet. :)

Előzmény: Csacskamacka (823)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.09 0 0 823

"...mire 80 °C-on áll a víz (egy rublikával az üzemi alatt), majd indulás után leeesik 1 km-en belül 60-ra...)

 

Ez normális.

 

 

Ne a hőmérőket figyeld, hanem nézd meg, hgoy amikor megy a kályha, akkor a szélvédőnél kellemes, enyhe meleget fúj-é a kályha.

 

Előzmény: Varshi (820)
Varshi Creative Commons License 2006.10.09 0 0 822

Értem, köszi.

 

Holnap akkor az utastér felfűtését gyakoroljuk, mer' ma nem igen ment neki. :(

Asszem télleg muszáj lesz jó magasra állítani a hőmérsékletet, mer az láthatóan nem elég, hogy 23-on hagyom az aut. klímát.

Előzmény: Csacskamacka (821)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.09 0 0 821

Na utánajártam.

Szóval az autó hőmérője valahol van a rendszerben. A kályháé viszont a kályha vízkilépőjénél van, ott mér.

Tehát a kettő sosem fogja ugyanazt mutatni.

Sajnos a buszoknál is fennáll ez a "probléma". Szóval ne aggódj, a kályha tudja, mit csinál! :-)

Előzmény: Varshi (817)
Varshi Creative Commons License 2006.10.09 0 0 820

Ma reggel megint figyeltem.

Időre felfűtés beállít, THM világít, időre lemegyek (mivel mondja, meddig tart még, ezért még csaknem is korábban), mire 80 °C-on áll a víz (egy rublikával az üzemi alatt), majd indulás után leeesik 1 km-en belül 60-ra.

 

Ja, és egy fokot se emelkedett 9°C-ról az utastér hőmérséklete.

Előzmény: bunker (819)
bunker Creative Commons License 2006.10.08 0 0 819

Nem úgy van, hogy csak addig fűti, hogy a termosztát ne nyisson ki? Legalábbis nekem az a8-nál így volt.

Előzmény: Varshi (817)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.08 0 0 818
Holnap megmondom jó? :-)
Előzmény: Varshi (817)
Varshi Creative Commons License 2006.10.07 0 0 817

Szióka!

 

Te mondd csak, egy 20 fokos reggelen 30 perc felfűtés után hány fokosnak kéne lennie a motorvíznek? Nekem 70 (max. 80), az üzemi hőmérsékletet (középállás) semmiképp se érte még el eddig. Ez így szándékolt?

Előzmény: Csacskamacka (813)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.05 0 0 816

Ó.

És 2 év garanciával!

Előzmény: Csacskamacka (815)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.05 0 0 815

Nálunk Webasto Air Top 2000 van. Ez 2 kW-os, levegős. Fokozatmentes szabályzással. Pici, kis helyen elfér, egész gyorsan be lehet építeni.

Kifejezetten ilyesmire fejlesztették ki, mint amire neked kell.

 

Ára: 255.800,- +Áfa

Beszerelés plussz kb. 35e+Áfa.

 

Csak számlával.

Előzmény: szekelyt (814)
szekelyt Creative Commons License 2006.10.04 0 0 814

Sziasztok!

 

Renault Masterba kellene nekem állófűtés. 2 db dobozos a harmadik ponyvás. Nem kell, hogy motorfűtős is legyen, elég csak a fülkét fűteni (fáznak a pilóták éjszaka...).

Ajánljon valaki valami olcsó és jó megoldást, lehetőleg beszereléssel, számla nem feltétlen kell, ha úgy olcsóbb. Azt hiszem 12 V 2 KW-os kell ezekbe a járgányokba.

Előre is köszi a segítséget

Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.04 0 0 813
A kályhának saját vezértlése van, meg hőérzékelője, meg ilyesmik. Szóval, ha ő úgy érzi, hogy elég, akkor elintézi a dolgot! :-)
Előzmény: Varshi (812)
Varshi Creative Commons License 2006.10.04 0 0 812

Jelentem, fűt! :D

 

Az kicsit fura volt, hogy (mivel kiváncsi voltam, hogy milyen, ha nem várom meg a 30 perces felfűtést, hanem 20 percnél beszállok), elindulva a vízhőfok kb. 200 méteren belül 75-80 fokról visszaesett ~60 fokra, majd onnan "kapaszkodott vissza".

 

Amúgy jól értem, hogy ekkor (=induláskor) se kéne kikapcsolnom, mert majd ő kilövi magát, ha már (szerinte) kész van?

Előzmény: Csacskamacka (811)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.03 0 0 811

A gumiautókat egészségetekre! :-)) Gondoltam előrehozom a Mikulást:-)))

 

Ha ne adj isten bármi gond van vagy kérdésed van, megtalálsz. :-)

Előzmény: Varshi (810)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!