Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dave07 Creative Commons License 2008.05.22 0 0 21373

Sziasztok,

 

Mivel megint kiégett hátul egy izzó igy beraktam a LED-eket! :-)))

Az SW-ben ugyi 4 db 5/21W-os van de én most csak a lentieket cseréltem ki 18 LED-esre. bepróbáltam felülre és oda is befér a 18 ledes. ha lesz időm csinálok róla képet! igy pláne látszani fog a kontraszt hogy alul led felül izzó.

-+Seth+- Creative Commons License 2008.05.22 0 0 21372
Azt én sem hiszem, mert az ABS már annyira alap, hogy az nem lenne jó ha azt is kikapcsolná, a TCS-t viszont tuti kikapcsolja.
Előzmény: GregHozta (21366)
aamen Creative Commons License 2008.05.22 0 0 21371
"http://www.autozeitung.de/online/render.php?render=117753"

hja, vannak ugye olyan kategoriak, hogy "karosszeria", "utazasi komfort", "motor/meghajtas", "menetdinamika", "kornyezet/koltsegek".

a cikk elolvasasa nelkul is megtippelheto, hogy a fenti kategoriakbol melyik tartalmaz inkabb szubjektiv, es melyik inkabb objektiv (merheto) elemeket.
a vegeredmeny aztan ennek megfeleloen: a motor/meghajtas es kornyezet/koltsegek kategoriat a ceed nyeri, a menetdinamikaban a 2., a tobbiben 3.
Előzmény: ProgiBee (21368)
drq Creative Commons License 2008.05.22 0 0 21370
Ha reális, akkor sincs mit szégyenkezni, minimális a pontkülönbség a preferáltabb márka javára.
Előzmény: Törölt nick (21369)
Törölt nick Creative Commons License 2008.05.22 0 0 21369
El sem olvastam, csak belenéztem,miután kitaláltam, h a VW a győztes.
Mint mindíg.
Bárcsak a magyar ipar is ennyire védné a saját termékeit, akármi is legyen.
ProgiBee Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21368

Van másik!

 

http://www.autozeitung.de/online/render.php?render=117753

 

A német ipar presztizstermékei fölényesen verik a koreai hulladékokat!

ProgiBee Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21367
GregHozta Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21366
Azt azért nem hiszem, hogy az ABS-t is kikapcsolja az ESP. De valamikor kipróbálom. Mellesleg a "kipörgésgátló" úgy működik a kocsiban, hogy, ha padlóig is nyomod a gázt, folyamatosan csökkenti a motor fordulatszámát.
Előzmény: -+Seth+- (21365)
-+Seth+- Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21365

Na kiprobaltam a TCS-t és tényleg működik és tényleg egy egységet alkot az ESP+TCS+ABS. mikor nyomtam egy nagyobb gázt akkor elkezdett villogni az ESP felirat es működésbe lépett a TCS és nem is pörögtek meg a kerekek. Pozitiv. jégen majd könnyű lesz vele elindulni, jeges, havas emelkedőn meg egyenesen kötelező. Bár nemtom mikor megyek én ilyen helyeken. nagyjából sosem. :)

GregHozta Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21364
Hogy anno megvette a rendszámot, és vitte magával az új autóra. Ismerősömnek, már a 3. autóján van a TIG-001 rendszám. :)
Előzmény: HajduJan (21363)
HajduJan Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21363
kicsit off, de azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet egy kia ceednek gzs-xxx rendszáma? természetesen nem eu-s. a g valamikor 99 környékén volt.
ceeee Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21362

Igen, ez igaz általánosságban,de itt nem eről van szó, többünknél,

 hanem arról, hogy nagyobb sebességnél a balra kilökött víz a szélvédő szélén marad, és "ráragad" a bal lapát baloldalára,és ezt húzza vissza a szélvédőre,általában a sofőr szemmagasságába.

 

Mivel a húzás mögül jön a víz vissza, nem a lapát törlési képességének a hiányossága ez, hanem az a gond, hogy a szélvédő szélére kitörölt vízmennyiség odagyűlik, és nincs ideje "elválni" a lapáttól a következő törlési ütemig.

Előzmény: M.Jocó (21354)
vlevi Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21361
"ex.lim-be belehet varázsoltatni valahogy az esp-t?"
Szerintem az ex.lim egyik nagy hibája, hogy nincs benne ESP. Én inkább kihagytam volna belőle az automata klímát, és mondjuk a ködlámpát, de az ESP-t beleraktam volna!
Sőt, inkább lett volna drágább egy százassal az LX, de ESP-vel!
Sajnos nekem az EX ára már húzós volt, nem mertem bevállalni.
Előzmény: Törölt nick (21333)
drq Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21360
Szerintem sem sok, a benyomások alapján a kétharmadát mutatod.
Igen, a szerencse nagyon fontos szerintem is.
Előzmény: Doki50 (21359)
Doki50 Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21359
A minimum az jó, lehet találgatni.

Az 50 különben nem öreg még (szerintem), majd megtapasztalod, ha szerencséd lesz, reméljük igen, mert az élethez nagy szerencse kell, néha még a túléléshez is!

Ebben sajnos, bőven van tapasztalatom, még egyszer nem kívánom.
Előzmény: drq (21358)
drq Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21358
Doki50= min 50 :)
Előzmény: Doki50 (21344)
Notes Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21357
Igen, bár mivel én lassabban mentem nem ennyire terítette be a szélvédőt. Csak pont szemmagasságban, ahogy kell. :)
Előzmény: GregHozta (21352)
M.Jocó Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21356
M.Jocó Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21355
Kb. így látszik.
Előzmény: M.Jocó (21354)
M.Jocó Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21354
Ha levesszük a lapátot és figyelmesen nézzük látszik, hogy a lapát közepe jobban odanyomódik és feketébb. Ha a lapát íveltsége nagyobb, illetve a kar által kifejtett erő nem bírja a közepét annyira lenyomni, akkor nincs baj. Ezért van az, hogy egyes lapátok jól, a mások meg rosszul törölnek.
Jocó
Előzmény: Notes (21351)
GregHozta Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21353
Mondjuk ez egy bővizes ablakmosás után készül ~120as tempónál... de látszik, hogy egy csíkban húz vissza...
Előzmény: GregHozta (21352)
GregHozta Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21352
Neked is ilyen?
Előzmény: Notes (21351)
Notes Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21351
Nekem két hetes az autóm, szóval nem a lapátokkal van baj. Nem is csíkozásról van szó, egyszerűen a menetszél a karról/lapátról visszanyomja a vizet a szélvédőre.
GregHozta Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21350
Nekem Bosch lapátok voltak a OFF Citroenemen, és tökéletesen működtek. 2év után kezdtek el csíkozni, de csak akkor, ha csak pár víz volt az ablakon. Ha nyomtam rá egy kis vizet, akkor jól töröltek. A Champion lapátok meg kiba* sz*-ok voltak, kb. 1/2 év alatt tönkrementek.
Előzmény: tgera (21349)
tgera Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21349
Nem hazabeszélve, de még 2000-ben a KIA Shumámra is Valeot vettem :)

Ablaktörlő lapátokban eddig beváltak. Másban nincs tapasztalatom a márkával (illetve van, de akkor még Sagemnek hívták a beszaró trafókat. Most már Valeo néven mennek, de nem szabad megvenni) :))
Előzmény: -+Seth+- (21348)
-+Seth+- Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21348
Valeo sztem jó, ugy tudom francia, de nekem eddig bevalt a korábbi gépek esetén. Egy idő után csak Valeo-t használtam.
Előzmény: tgera (21346)
Doki50 Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21347
Amiket én láttam a Corában, 2000 Ft körül voltak, akkor még nem gondoltam cserére.
Előzmény: tgera (21346)
tgera Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21346
Egy Lanceres kollégám szokott Metro-ban talán venni valami teflon betétes lapátokat. Olcsó, onnan lehet megismerni, hogy egy vajszínű csík van az éle alatt. Ő dícséri.

Nekem a Megane-on még gyári Valeo lapátok vannak (Aeroblade), most volt 1 éves, de még semmi romlást nem látok, elég jól bírják.

Anno volt valamikor a Bosch-nak valami sokélű lapátja. Az is kurva jó volt, csak hamar elkopott.
Előzmény: Doki50 (21345)
Doki50 Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21345
Egy év, és 16 ezer km után az én kocsom lapátjai sem törölnek valami jól.

Azt nem tudom, hol lehet ilyeneket venni.

Valamikor Cora áruházban láttam.
Előzmény: Notes (21335)
Doki50 Creative Commons License 2008.05.21 0 0 21344
"Na de öreg, a te korodban!
Nem ám rosszul leszel! :))"


Az attól függ, milyen korra gondolsz!
Előzmény: drq (21331)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!