Nekem is volt hasonló gondom bár igaz nem a 307-nél a hűtő volt belülről eltömődve eléggé. Mivel kicsit eresztett is ki lett cserélve, így mindkét gond megoldódott.
Köszi mindenkinek a segítséget! Újabb meg nem válaszolt kérdés; melegszik a hűtővizem, 1.6 benzin. Nem is most kezdte, évek óta ez van, nem megy pirosba soha, de mikor sokat megyek vele, és meleg a motor, aztán araszolok, melegszik. Ha hűt a menetszél, visszahűl. Volt már vízpumpa csere, termosztát csere, hűtőközeg is, ki lett takarítva minden. Valakinek tapasztalat?
13. éve vannak fent a kerékőrök az SW-n és eddig minden nyári-téli gumi-, pontosabban kerékcserét túléltek sértetlenül. A varázsige: nyomatékkulcs. Ha megfelől módon használjuk, azaz húzzuk meg őket, akkor nem sérülnek meg. Defektjeim is voltak pedig párszor, így nemcsak profi gumis csavargatta őket, hanem amatőr jómagam is.
A műanyag kupak pedig messze jobban néz ki (és bagóért van), mint a nikkelezett csavarfej - ami ráadásul minden csavaráskor meg is sérül rendesen (mármint a nikkelezés.)
Bocsi, hogy átmerészkedem hozzátok egy másik fórumból, de SW tulajként ezt a fórumot is rendszeresen olvasom s itt elég nagy a "forgalom" is ahhoz, hogy a több szem többet lát alapon már találkozhattatok az én "nagy" :-) problémámmal.
Ez olyan apróságról van szó, ami kicsit azért bosszantó is, főleg, hogy eléggé hihetetlennek tűnik, hogy erre nincsen gyári megoldás, hogy erre nem gondoltak PSA-ék.
Szóval: Picasso-m gyári 17-s alufelnieihez nemrég kerékőröket vettem (PSA cikkszám 16 126 164 80). A kerékcsavarokon eddig műanyag díszkupakok voltak, pontosabban vannak most is, kivéve a kerékőrcsavarokat, mivel azokra csak félig sikerül rányomni a kupakokat, ugyanis a kerékőrcsavar pereme megakadályozza, hogy bentebb lehessen nyomni a kupakot.
Így viszont a kupak kiáll a többi által alkotott síkból úgy kb. 6 mm-rel, s nemcsak, hogy idétlenül néz ki, de könnyen lepöckölhető róla, sőt, szerintem magától is leesne előbb vagy utóbb egy zötykölődősebb útszakaszon.
Képek a problémáról.
A kerék a kupakokkal - egy kivételével:
A kupak láthatóan magasabban van, mint a többi:
A fejek eltérő magassága azon a részen, amire a kupak ráhúzható:
És a kerékőr csavaron lévő perem, ami a probléma okozója:
Szerintetek mi lehetne a megoldás?
Nekem eddig csak az jutott eszembe, hogy lefűrészelem valahogy a kupak felét, majd a "maradékot" valami ragasztásos módszerrel a kerékőr csavar fejéhez "tapasztom".
A gyürüt készletként meg tudod venni/rendelni a márkaképviseletpől. Ha végig olvasod a leírást akkor az alternatív olcsobb változatot is olvasod. PLD: 1 csavar helyett három, stb
Elkezdett csöpögni a fűtőradiátornál a víz. Néztem az oldalon a cikkszámokat, és az lenne a kérdésem, hogy csak az O-gyűrűk létezik még? Esetleg valami alternatív megoldás? Kerestem méretezést, ami alapján tudnék venni.
Kérdésem lenne hozzátok, számunkra megoldhatatlan rejtélynek tűnik dolog. A hátsó futóművem az útegyenlőtlenségekre tompa puffanó hangot ad. Már kicseréltettem a szilenteket illetve a teleszkópokat is porvédővel a rugó nincs megrepedve. Az autószerelőmnek sincs már ötlete.
Valaki tapasztalt már ilyet? Vagy valakinek valami ötlete hogy mit kéne még kicserélni?
sziasztok:szeretném megkérdezni hogyan tudom beállítani a szerviz intervallum számlálót mondjuk 10 000km-re.Az oké hogy lenullázom, az megy.Azért 10 000 re mert én ennyi után cserélem az olajat.Vagy ezt nem lehet?
Ami furcsa hogy még 3200 km van az oil cseréjig de már megjelent a szervizkulcs.Az előző ilyet még nem csinált?!