Szia csacskamacska!Nekem is álófűtés problémám van! A minap vettem egy Citroen Jumpert és abba kellene álófűtéslhetőleg használt!Köszi szépen!(msnpiku@freemail.hu)
bmw-hez hozzafuzve : meg nem eleg a hibat a kalyhabol kitorolni, a futesvezerloben is bennemarad.
csak mint gondolat irom be, hogy az akkucsereig nem igazan akarom folytatni a kalyha javitasomat, mert egy rossz tap is megbolondithatja az egeszet alapvetoen, nem ?
Azért köszi a segítséget,most igértek 2 héten belül tranzisztort és akkor lehet sikerül megjavítani az eredeti panelt,ha nem akkor marad a BMW márkaszervíz.
Aszongya. Először is kell PAK-cső (meleglevegőcső), 60-as és elosztó.
Elosztóból van 90-es, "T", "Y" vagy állítható "Y".
Meg sokféle kifúvórács is van.
Szal el kéne jönnöd és akkor a kollégák megmutogatják, hogy mi van és akkor inkább tudnál választani. Javaslatot is tesznek, hogy a te igényeidnek mi lenne a legmegfelelőbb.
Érdeklődnék hogy lehet-e kapni a régi (Szögletes szívó és fújó nyílású) AT 2000 -es állófűtéshez olyan átalakítót és csövet, amivel be tudnánk vezetni a két nyílást a fűtendő térbe. (A rakteret szeretnénk fűteni, és a kályha csak a raktéren kívül helyezhető el.) Illetve milyen más megoldás van? Pl. kályha burkolat csere?
Ez kafa, köszi! Hogy én miért nem találom a listámban ezt a cikszámot? :o) Na mind1. Én is erre gondoltam, hogy elszorítom a gumicsövet és akkor már ki is lehet faragni a kályhát! Azt viszont nem tudtam, hogy egyben van ennyi mindennel (égőkosár, párologtató), de ez egyfajta karbantartással is felér, ha ezeket cserélik nem? :o)))) Azt viszont mrgérdeznéd a kollégáidtól, hogy lehetséges az, hogy ha sokáig (4év) nem hasznáták a benzines kályhát ez a fránya lángőr meg beszart, de elindul, műxik és kb 10 perc után leáll? Utána hibát tárol és tilt. Hibatörlést követően megint elindul, megy kicsit és megint tilt idegenfénnyel! Ha ez egyben van az izzítóval akkor lehet hogy csak a lángőr éget szét és nem a vezérlő szaraxik?
Ami neked kellene, az valószínűleg az izzítóstift/lángőr. TT-nél egyben van. Viszont az az égőkosárral és a párologtatóval is együtt vagyon, cseréje csak a kályha kiszerelése után végezhető el.
Tehát a hűtővizet tulképpen nem kell leereszteni, ha van kafa csőszorítód. :-)
Csacskamacka Tudnál nekem képet (fényképet) egy termo topp kályháról? Esetleg bontva is? Az elektronika része érdekelne, ill. hogy az a lángfigyelő micsoda (optikai?gondolom), rendelhető-e külön, mert a doksikból nem derül ki. Illetve külön csatin van, de nincs hozzá pld. cikkszám. Meg hogy ki leket-e szerelni úgy, hogy ne keljen leereszteni a hűtővizet? Gondolok arra, ha van elegendő hely, akkor szét lehet szedni úgy, hogy a vizes részét nem bántom? Köszi