Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.24 0 0 871

Szia!

Itt egy Thermo Top C:

 

Ami neked kellene, az valószínűleg az izzítóstift/lángőr.  TT-nél egyben van. Viszont az az égőkosárral és a párologtatóval is együtt vagyon, cseréje csak a kályha kiszerelése után végezhető el.

Tehát a hűtővizet tulképpen nem kell leereszteni, ha van kafa csőszorítód. :-)

 

A cucc cikkszáma: 929.95A

Ára: 30.000,- + Áfa.

Van is belőle.

Előzmény: Vojnó (870)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.24 0 0 870
Csacskamacka
Tudnál nekem képet (fényképet) egy termo topp kályháról?
Esetleg bontva is?
Az elektronika része érdekelne, ill. hogy az a lángfigyelő micsoda (optikai?gondolom), rendelhető-e külön, mert a doksikból nem derül ki.
Illetve külön csatin van, de nincs hozzá pld. cikkszám. Meg hogy ki leket-e szerelni úgy, hogy ne keljen leereszteni a hűtővizet?
Gondolok arra, ha van elegendő hely, akkor szét lehet szedni úgy, hogy a vizes részét nem bántom?
Köszi
semgza Creative Commons License 2006.10.13 0 0 869

ma reggel is nyomogattam vagy egy orat... tegnap kinyitottam es napkozben is be tudtam inditani menubol. de bekattant ugyanaz a 3 hiba.

ma miutan kinullaztam a hibakat, bekapcsoltam modicrol, futott, es 10 perc utan beugrott a hiba, hogy fremdlicht... :(

szoval valami baja valoszinuleg van a kalyhanak, ki kell szedni biztosan.

Előzmény: Vojnó (868)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.13 0 0 868
Pontosan!
Nem lehetséges, hanem valszeg ez is áll fenn.
Gondold el, ha nem tudja mit csinál, ki is gyulladhat a kocsi!
Te beszélni germán nyelvet ezexerint? :o))))
Várom a továbbiakat.
Előzmény: semgza (867)
semgza Creative Commons License 2006.10.12 0 0 867

de lehetseges az, hogy ha valamilyen hibat eszlel (kommunikacios zavar) akkor letiltja az egesz allofutest, hogy ne csinaljon bonyodalmat? "heizgerateverriegelung"?

Előzmény: Vojnó (865)
semgza Creative Commons License 2006.10.12 0 0 866

elvinnem nem kell modichoz mert van nekem.

tegnap kitoroltem a hibat, meglatom ma pontosan mi maradt benne, aztan bontas.

tudositok.

Előzmény: Vojnó (865)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.11 0 0 865
Szóval így "távolról" és ha szabad hinni a diagnostzikádnak nekem az az érzésem, hogy vagy kontakthiba a kályha vezérlője és a CAN bus között, bár akkor inkább ezt írná, de úgy tűnik volt valami zavar, aztán megszünt, késöbb jött ez a lángészlelő, ami szintén csak tárolt hibának veszi nem jelenlévő, de letiltott, viszont az utolsó az cikis, mert jelenlévő hibának veszi és kommunikációs hibát jelent, viszont ezt már a klimaautómatikád jelzi.
Azt akartam mondani, hogy vidd el valahová ahol modikolni tudnak, de nekem valami azt súgja ezt megtedted.
Viszont az én 5letem elbizonytalanodik, mert tapasztalatom ezekben az új csodákban igen kevés, csak a régiekre korlátozódik, az is eberspächer volt és most a webasto "öskövület" az e34-emben! :o)
Tanácsom viszont az, hogy szedd szét, de legalább is kösd le a vezérlőt, vagy húzd le az akkusarut 10 percre és teszteld utána...
Várom az eredményt!
Előzmény: semgza (862)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.11 0 0 864
Heating Time Management:-)) Jól kitalálták a németek mi? :-)))
Előzmény: MEB (861)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.11 0 0 863

HTM-mel 60-70 fokra fűti fel a hűtővizet (70-80-ra csak akkor, ha nem fűtöm az utasteret

 

Mindig 78 fokra fűti fel a vizet! Emlékezz arra, amit a hőmérséklet méréséről írtam!

 

a beálított időhöz képest (a felfűtésből hátralévő időből nézve) 5 perccel tovább fűt, mint amit te belőttél neki induláshoz (gondolom ez részben pszichológia, hogy amikor beszállsz, még éppen fűccsön ezerrel :o), meg az elinduláskori visszahűlést is kompenzálja részben - szóval gondolom ez szándékos

 

Ezt utánfutásnak hívják. Minden kályha szellőztet egy sort a fűtési szakasz után.

 

 

Amúgy köszi a tapasztalatokat, mindig szívesen vesszük őket! :-)

 

 

Előzmény: Varshi (858)
semgza Creative Commons License 2006.10.11 0 0 862

lekerdeztem a tipust, remelem jo valamire az adat:

 

 

meg a hibákat is :

 

 

 

es igy elkezdett zugni, de a kocsi nem kezelte tovabbra sem.

 

 

koszi ha valakinek van tippje.

Előzmény: Vojnó (856)
MEB Creative Commons License 2006.10.11 0 0 861
Köszi!

Ez a HTM hangzott számomra kínaiul,de így magyarázattal kiegészítve jó dolognak tűnik!
Előzmény: Varshi (860)
Varshi Creative Commons License 2006.10.11 0 0 860

T100-as távirányítója van. A funkcióit megtalálod itt visszakeresve.

 

A HTM az az, mikor beállítod időre, hogy mikor szeretnél indulni (tehát fordított logika; nem azt mondod neki, hogy mikortól kezdjen fűteni, hanem hogy mikorra legyen kész), és ő akkorra felfűti a kocsit (a környezeti hőm. alapján).

 

Tud persze simán olyat is, hogy most akkor kezdjen meg egy fix 30 perces felfűtési folyamatot is, de az időre beállítást tudom így távirányítól is intézni a lakásból. Cserébe nincs is / nem kell az óra a kocsiba (felesleges).

Előzmény: MEB (859)
MEB Creative Commons License 2006.10.11 0 0 859
Felhomályosítanál,hogy a Te autódba beszerelt fűtés milyen extrákkal bír? Olvasom itt,hogy HTM,meg időbeállítás... Az enyimé mindössze annyit tud,hogy beállíthatom az időt,akkor bekapcsol,majd 30 perc múlva ki...vagy manuálisan bekapcsolom. De a Tiéd mintha okosabb lenne.
Előzmény: Varshi (858)
Varshi Creative Commons License 2006.10.11 0 0 858

Szió!

 

Na úgy néz ki, stabilan működik, bár volt pár fura dolga, amitől először frászt kaptam...  :) (pl. bekapcsolt már? mé nem? már csak 10 perc...)

 

A megállapításaim:

- HTM-mel 60-70 fokra fűti fel a hűtővizet (70-80-ra csak akkor, ha nem fűtöm az utasteret, vagy fix. felfűtési időt választok, nem HTM-et -- persze lehet, hogy nem pontos az összefüggés), indulás után meg hajlamos 10 fokot rögtön visszaesni...

( de ha fél km-en belül megállok pár percre , mondjuk reggelire egy kifliért, ez alatt visszaborul a mutató a min. 50°C-ra (ez lehet az, amit lentebb írt valaki, hogy elkeveredik a hideg vízben a meleg), persze onnan hamarabb magához tér azért )

 

- néha erősen eltérő időt állapít meg szükséges felfűtésnek (ha jobban süt reggel a nap, tuti jelent annyi °C eltérést az érzékelőnél, hogy 10+ perccel később kezdjen fűteni, mint tegnap)

 

- a beálított időhöz képest (a felfűtésből hátralévő időből nézve) 5 perccel tovább fűt, mint amit te belőttél neki induláshoz (gondolom ez részben pszichológia, hogy amikor beszállsz, még éppen fűccsön ezerrel :o), meg az elinduláskori visszahűlést is kompenzálja részben - szóval gondolom ez szándékos

 

- nekem a Climatronicon (digit klímán) kicsit nehéz belőni a 2-es befúvási fokozatot, mert ha az AUTO fokozat szerint is 2-es kéne éppen (mikor előző nap este beállítom), akkor ő magától átvált AUTO üzemmódra, és az meg nem biztos, hogy jó lesz reggel, ha magas fordulaton járatja fél órát a ventit (az akksi kérdés még mindig egy para nekem) az automatikus üzemmód miatt...

 

 

Hát most ennyi így hirtelen. :)

Előzmény: Csacskamacka (825)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.11 0 0 857

Erre gondoltam én is, mert ilyen optikai figyelő izé leginkább nagykályháknál leledzik.

Előzmény: Vojnó (856)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.11 0 0 856
Ja, bocsi, valami Termo Top lesz! :o)
De a tulaj elárulhatja...
Előzmény: Csacskamacka (852)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.11 0 0 855
Köszönöm, de akkor gyüjtögetek még, max az égőkosár szett esedékes! :o)
Előzmény: Csacskamacka (853)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.11 0 0 854
Ez nem lehet, ez az! :o)
Ill. vagy a szenzor (lángszenzor ami optoelektronikai fényérzékelő) vagy a szenzor kábele, vagy ami a legrosszab maga a vezérlő lángfigyelő áramköre.
Előzmény: Csacskamacka (852)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.11 0 0 853
472 492 dizel tömités + égőkosár            van, 7000,- +Áfa
113 843 izzitó kábele                               van, 7600,- +Áfa
441 481 légbeszívó                          nem van, 4200,- +Áfa de rendelhető
Előzmény: Vojnó (844)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.11 0 0 852

Milyen kályháról is beszélünk?

Mert ez lehet lángőrhiba ist teszem azt.

Előzmény: Vojnó (848)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.10 0 0 851
Késővan, kihagy a tasztatúrám....
bocsi :o)
Előzmény: Vojnó (850)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.10 0 0 850
Ha dizel akkor lehet hogy érdeklődnél, de
ha benziner a kocsid akkor lehet hogy a hozzád tartozók kérdeznék hogy melyik balesetire vittek?

Bocsi, de te kezdted! :oD

Igen szét kell szedned. Ha segitség kell szólj és írd meg milyen tipusú, mert van doksi és meg tudod nézni mot jol kell mérned!
Előzmény: semgza (849)
semgza Creative Commons License 2006.10.10 0 0 849

ja, lehet, hogy azt kerdeznem, hogy merre van a legkozelebbi baleseti sebeszet :)

 

koszi!

 

lenyeg, hogy szet kell bontani, megnezni mi a helyzet.

 

Előzmény: Vojnó (848)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.10 0 0 848
Te sem írod le mihez pontosan, de megpróbálom!
A "Fremdlicht" az idegen fényt jelent, szó szerint.
Ez lefordítva állófűtésesre:
Ilyet olyan állófűtés tárol el hibának, amelyik optikai úton figyeli a lángot és állandóan fényt érzékel.
Lehet azért mert tényleg beszűrődik (csak mechanikai rongálódással, bagy széthullással elképzelhető) valahonnan fény, de a hihetőbb, hogy a szenzor, vagy annak a kábelezése sérült és ezért kapja a vezérlő állandó fény jelét már akkor is amior még nem is lenne szabad! Ezért tilt mert lehetne állandó láng is miatt, ami azt fltételezné hogy folyamatosan égne az égéstérbe valami!
De ekkor nem valószínű, hogy ilyesmit kérdeznél! :o)
Bocsi :o)))
Előzmény: semgza (847)
semgza Creative Commons License 2006.10.10 0 0 847

jo volna megfejteni, mire is kellene reagalni... :)

 

ha minden rendben van akkor a navinál menu->standheizung/standlüftung-> es ranyomsz hogy induljon be, vagy beprogramozod az idot.

ha nincs rendben, akkor mi nincs rendben?

 

kerdesem szakikhoz :

olyan hibat tarol az allofutesem, hogy "Fremdlicht"... na az mi lehet pontosabban?

nem is megy, teljesen matt.

 

 

Előzmény: ordog6 (846)
ordog6 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 846

Bocsanat nem irtam mihez kellene.2000-es BMW 730 d full.

Oram pedig nagyon sok van :)szogletes, kerek stb.Megegyszer elnezest.Elore is kos zonom a gyors reaglast: ordog

Előzmény: Csacskamacka (839)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.10 0 0 845
Szerintem nagyon macerás ügyfél vagyok! :o)))))
Erről a párom sokat tudna mesélni, de ő már nem menekül...

:oD
Előzmény: Csacskamacka (843)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.10 0 0 844
472 492 dizel tömités + égőkosár
113 843 izzitó kábele
441 481 légbeszívó

Köszi
Előzmény: Csacskamacka (841)
Csacskamacka Creative Commons License 2006.10.10 0 0 843

Ó az ideális ügyfél! :-))))))

Nem gondoltál esetleg még arra, hogy vegyél egy buszklímát?

Buszgyártót tudok ajánlani alá.:-))))

Előzmény: Vojnó (842)
Vojnó Creative Commons License 2006.10.10 0 0 842
"pénz, iugyan már, az a leg kevesebb!"
de szó szerint! :o))

Köszi
Előzmény: Csacskamacka (841)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!