Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ÁdidiGaga Creative Commons License 2007.09.06 0 0 220
sziasztok!

mostanság elfoglalt a munka meg a család,de azért néha olvastam a "projectet" érintő hsz-okat,sőt a válaszok is megfogalmazódtak rájuk.

de előbb,az újdonságokkal,az egész ötlet értelmét-létjogosultságát kétségbevonó hsz-okra reagálnék...
tkp. Hattori-t tudom ismételni, a néhány gyártott paklit már elég szépen kielemeztük ezért (is) gondoltam,hogy jöhetne valami új dolog. Gondolom feltűnt, hogy eddig sem
voltam inaktív a kártyák kitárgyalásában, nem mondhatjátok, hogy csak ezt a "tervezzünk kártyát"nótát fújom, sőt maga az ötlet is csak a folyamatos topikolás során alakult ki...
De amúgy sem mondta senki ,hogy befejeztük a klasszikus paklik elemzését, nemrég vettem szkennert,ha kell holnap kezdem a pirosat,a kéket,vagy az autórevü-t laponként feltenni..
Szintén elhangzott, hogy azért vannak itt többen is olyanok, akiknek bejött-bejön az ötlet, urambocsá' tőlem függetlenül maguk is kitalálták korábban...
Egyébként meg az egész egy fiktív dolog egyenlőre, pont az a lényege,hogy egy képzeletbeli összeállítás semmibe sem kerül, nem úgy a tényleges megvalósítása kézi rajzzal,a mai gyártásúak is valszeg üzleti okokból olyanok, amilyenek!
Szóval, amíg legalább ketten vagyunk a projecten, addig részemről van értelme!
Erről ennyit...

Térjünk is vissza a virtuális paklink összetételére tett javaslatokra:
nem igazán értem, miért is kellene a különböző klasszikus paklik mindegyikének egy-egy leszármazottját megcsinálni,ezek a kvartettek jópár év különbséggel
egymást követve jelentek meg,a múlt idő miatt ma már egymás mellé tehetjük őket,
de megjelenésükkor nem az döntött ,hogy a korábbi pakliból mi maradt ki, csináltak valahogy 10 kategóriában 40 autót és kész...
Ki tudja - jó lenne azért valakit felkutatni emiatt - hogyan alakult ki anno egy kiadvány összetétele.
A fentiek miatt az sem szimpatikus,hogy összegyűjtés és rostálás helyett valaki (vagy mindnyájunk) annyira ragaszkodjon egy négyeshez,hogy 2 paklit csináljunk
kényelemből :-)
Szerintem igenis találhatunk egy olyan összeállítást,ami jó lesz (ki tudja,pl. a kékhátúból miért maradt ki az F1 vagy az USA pl.)
Én személy szerint bármelyiket szívesen kihagyom,ha úgy alakul,hogy van helyette
jobb...
F1-et én is javasoltam anno
pro: népszerű
kontra: mezőnyszinten szinte egyforma, alig egy évig futó típusok ,ráadásul a rengeteg reklám miatt nem egy leányálom rajzolni egy ilyet,a piroshátúban is látható
reklámok nélküli "nyersversenyautó" nem túl autentikus :-)
De ha úgy alakul,legyenek versenyek, max nem lesz SUV vagy egyterű négyes...
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2007.09.05 0 0 219
Bingó !!! :-)
Előzmény: Hammer (218)
Hammer Creative Commons License 2007.09.05 0 0 218
csata: azonos a jel, vagy azonos az adat, amire játszunk. ha csak az egyik, akkor három további lapot teszünk le, ha mindkettő, akkor hatot.

azt viszont többféleképpen bonyolítottuk, ha mondjuk hárman játszottunk, és abból kettő csatázott. volt, hogy a harmadik ilyenkor
a.) ha nagyobb volt a lapja a két csatajelöltnél, akkor vitte őket, és elmaradt a csata, ha kisebb, akkor meg bukta a lapját
b.) szintén résztvett a csatában, neki is le kellett rakni a 3(6) lapot
Előzmény: Hattori Hanzo69 (217)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2007.09.05 0 0 217

Írtam ma egy hosszabb lélegzetű választ erre, de hát a technika ördöge :-(

Husss,... elszállt. Nincs kedvem még1x leírni.

A lényeg, hogy  - tiszteletben tartva  a meglátásotokat - mi többen más véleményen vagyunk. És ez jól van így...

Szerintem nem véletlen világjelenség a retró mánia (ld. VW Beetle, Fiat 500, Superfast Matchboxok 75db-os sorozatának kiadása, stb.)

Tudjuk, hogy ezek nem azok, és "értéktelen" utánérzései az eredetinek, de segítenek nosztalgiázni és fenntartani az érdeklődést az igazi "ántik" retró cuccok iránt.

 

Ugyanakkor, ha csak a régi autó kvartettről értekeznénk, akkor - még ha laponként mutatjuk is be a kártyákat, - bizony nagyon véges lesz a topic, mert véges számú paklit adtak ki M.o-on. (ha csak le nem írja mindenki azt az élményét, amikor Zaporozseccel vitt el "csatában" * egy Ferrarit ;-))

 

Az új, fényképes autóskártyák - röviden: vacakok.

 

*Apropó: Nálatok ismert volt a "csata" kifejezés a kártyában, vagy ez ugyanolyan BAZ-megyei kifejezés, mint a "makuka" ;-) ?

NGA Creative Commons License 2007.09.05 0 0 216
Elég elolvasni, amit a topic leirásában irtam. Eddig nem akartam hozzászólni ehhez, mert olyan lelkes volt mindenki. Igazad van.
Előzmény: waffe (215)
waffe Creative Commons License 2007.09.04 0 0 215
Szerintem ezekre ott vannak a mai mindenhol kapható új kártyák.
Ez már illúzió rombolás, semmi küzük ahhoz amiről ez az oldal szól. (szólt)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 214

Volt képem hozzá ;-)

 

Előzmény: LodoWico GAZ-24 (213)
LodoWico GAZ-24 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 213
Hogy csináltad?
Előzmény: LodoWico GAZ-24 (212)
LodoWico GAZ-24 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 212

A macska rúgja meg, ez milyen (nagyon nagyon hosszú sípszó) jó !!!!!!!

Előzmény: Hattori Hanzo69 (211)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 211

Csak így első blikkre...

 

 

;-)

LodoWico GAZ-24 Creative Commons License 2007.08.30 0 0 210

Jó reggeltet!

Valami új fejlemény?

Hammer, kösz  az infot a Tatráról

Előzmény: Hammer (209)
Hammer Creative Commons License 2007.08.29 0 0 209
csak röviden:
- a Warnyú sose volt, fake, fotosop az Opel Insignia tanulmányon
- a Tatrát már nem gyártják
- "lassan már két pakli is érik" - egyetértek. az én összeállítások a kékhátú modernítása, de kell a piroshátúnak is utód (F1-gyel, USA verdákkal, buszokkal). sőt, a sárgahátúnak is. és utána jöhet még valami teljesen újszerű válogatás is, mondjuk zöld háttal (olyan nem volt, ugye?)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 208
Előzmény: ÁdidiGaga (196)
LodoWico GAZ-24 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 207

Így igaz ! :)

 

Van egy autó, amit én nagyon hiányolok, de félek, hogy már nem lesz helye....

 

 

Tatra 700    tatra 700

Ő pedig a Tatra 700 ! Szeritem formailag nagyon jó, igaz, hogy 11 éves, de még gyártják ( ha jól tudom)

Adatok:

 3.5 i V8 16V

 3495 ccm

 168 LE ( 200-as is van )

  végseb.: 190 km/h

  fogyasztás: ?

Előzmény: Hattori Hanzo69 (206)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 206

Én is így gondoltam ;-)

 

Ezt a hagyományt folytatni kell:

 

Előzmény: LodoWico GAZ-24 (205)
LodoWico GAZ-24 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 205

Hattori, eggyel korábbi ( vagy kettővel) hozzászólásodban mondtad, hogy " lassan már 2 pakli is érik " , abba tolunk F1-et és klasszikusokat :)

Én már kutatok :-DD

Előzmény: Hattori Hanzo69 (203)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 204

Ilyen kimondhatatlan meg hüje-nevű autók mindenképpen kellenek - szerintem. Mert az autóskártyázás erről szól !!! A francia egyterűekhez én sem ragaszkodom.

Valamilyen szinten "kafa" autókat kell beleszerkeszteni, de azért mégsem autó-szépségverseny az Autó kvartett (most magamnak is ellentmondok...), hanem kellenek bele lúzer autók is... :-)

Előzmény: LodoWico GAZ-24 (202)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 203

Rossz hírem van: ez a Warnyú, - nem warnyú ! Valami tréfás kedvű ember szerkesztette rá képileg a Wartburg felíratot :-( Ezt már lejátszottuk a Vectra C fórumon, ui. ez egy Opel tanulmány, semmi köze a Wareszhoz.*

Mindjárt keresem a hivatkozást.

 

Más:

Embörök! Milyen betűtípus (és méret ?) volt az eredeti autóskártyán ?

 

Megint más:

Nekem hiányoznak a Classic/ Oldtimer kategóriájú gk-k. (De a F1 is) Én az OT-nél ma is látható klasszikusokra (Citroen cápa, vagy kacsa, VW bogár, stb. ) gondolnék; Ami egyben megteremthetné a folytonosságot a régi paklikkal.  Ezért érzem úgy, hogy 2 pakli is "érik".

 

 

*Wartburg (Melkus) tanulmány viszont, amit nemrég becsatoltam.

Meg van klassz Lada is (kár, hogy ezek nem nagyon illenek egyik kategóriába sem...)

 

Ja és még valami: alfa 8C Competizione-hoz, de legalább a Brera-hoz ragaszkodom !!! ;-)

Isten bizony tök véletlen, hogy minden PIROS; Pedig nem vagyok egy piro(s)mán...

Előzmény: ÁdidiGaga (197)
LodoWico GAZ-24 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 202

a Toyota típusvita kimaradt nálam, reagálnék:

Kutattam (mint már jó sokszor) és szép dolgokat találtam. Többek között egy jó kis Toyotát

 

 

toyota aurion Toyota Aurion

 

de ha nem tetszik, jöhet az Auris ( az most nagyon megy )

 

Ja, két közlendőm közül a fontosabb: Mindenképpen ragaszkodunk a francia egyterűkhöz ( Citroen/Renault) ?  Szóljatok, ha igen, mert amit találtam, attól leesett az állam

JIANGALING ( az újabb feltörekvő kínai autócsoda )

 

jiangaling egyterű ez, a javából :)

 

jiangaling2

 

Mint azt egy fórumról megtudtam, Európa felé tart és ottani neve Landwind Fashion lesz.  ( ezen a néven több kép is van róla)

 Adatok:

  1,6 L, 4 henger, 95 LE

   2,0 L-es dízel is van hozzá

 

Ha szerintetek van benne fantázia, mondjátok, ha hülyeség, akkor röhögjetek velem együtt :D

Előzmény: LodoWico GAZ-24 (201)
LodoWico GAZ-24 Creative Commons License 2007.08.29 0 0 201

Jó reggelt, munkások!

Haladunk, mint a vihar!

Ismét kutatva, és végigolvasva Ádi írásait, észleltem, hogy Koreából bizonytalanul vagyunk. Tálalnám javaslataimat:

Mit szólnátok....

 

 

ssangyong chairman Ssangyong Chairman ( lényegében egy Merci )

illetve:

 

 

kia proceed  Kia Proceed ( valszeg nagy durranásnak szánják )

 

Ádi, korábban már olvastam/láttam valahol ezt a Wartburg Concept-et, de nem mertem javasolni, mert teljesen az Opel-művek által feltámasztott valami :) de nem nézne ki rosszul

 

Ja, és jövök Nektek műszaki adatokkal:

Lincoln Zephyr

 3.0 L

 Duratec 30 V6 / Flathead V8 / V12

  221 LE ( 165 kw )

  20/28 gallont fogyaszt (mérföldes + gallonos átszámításban nem vagyok otthon)

  180 km/h

 

Előzmény: ÁdidiGaga (200)
ÁdidiGaga Creative Commons License 2007.08.29 0 0 200
2 apróság:

- visszaolvasva félreérthető,a sok "remek ötletek jöttek",nem magamat fényezem, az általatok írt ötletekre gondoltam! ;-)

- Aston Martin Rapide (gondoltam eltérhetnénk attól,hogy a RR és a Bentley is szerepel,bár pont most már külön utakon járnak...
mindegy, egy AM limuzin akkoris dögösebb! :-p

Előzmény: ÁdidiGaga (199)
ÁdidiGaga Creative Commons License 2007.08.29 0 0 199
Összefoglaló áttekintés néhány új ötlettel:

USA:
Chrysler 300C Hemi V8
Lincoln Zephyr (V6 3.0 ? motorváltozatot kérek a kedves korteskedőtől! ;-)
Cadillac ?
Chevrolet ?

F:(megvan az összes típus-motor pontosan,de majd holnap indoklással! ;-)
Citroen
Peugeot
Renault
Matra M.72

D:
Audi A6 3.0 TDi quattro
BMW 645 CSi / Mercedes Benz CLS 320 CDI
Opel Astra OPC
Volkswagen Jetta PDTDI

I:(megvan az összes típus-motor pontosan,de majd holnap indoklással! ;-)
Alfa Romeo
Fiat
Lancia
Maserati Quattroporte

J:
Mazda RX-8
Mitsubishi Lancer EVO-X
Suzuki Swift 1.3
Toyota (vitára bocsátom a típust!)

ex-KGST:
Dacia Logan 1.4 MPI
Lada C
Skoda Octavia RS
Wartburg Concept

ROC:
Hyunday Sonata V6 3.0
Kia ?
Samsung ?
Ssangjong ?

EGYTERŰ:
Francia (Citroen C4 "pikácsu"/Renault Mégane II Scénic)
Honda FR-V
Ford Focus C-Max
Seat Altea (betonbiztos hely,hiszen ma minden Seat egyterű és az Altea volt az első)

SPORT:
Aston-Martin DB9
Ford GT
Ferrari ?
Mercedes SLR

SUV....
megmondom őszintén elgondolkodtam,mert pont jó lenne ugyan a SUV 10.-nek ,de angolból olyan szép 4-est találtam,hogy meginogtam,no!:

GB????????????????
Aston-Martin Rapide (USA Ford)
Jaguar FX (USA Ford)
Mini Cooper S (D BMW)
Rolls-Royce Phantom (D BMW)

(zárójelben a dilemmám okai...)

ÁdidiGaga Creative Commons License 2007.08.29 0 0 198
Folytassuk a vitás kategóriákkal, jók az ötletek,próbálok mindenkinek kedvezni...

Német:
rossz hír a Merci-gyalázóknak : "sajnos" mégis eszembe jutott egy nagyon idevaló verda tőlük: Mercedes-Benz CLS !!!!
viszont: ugye a 6 gyártóból 3 luxus (audi,BMW,MB) 3 eccerű (Ford,Opel,VW), egyértelmű,hogy max 2 lehet mindkét oldalról.
A Fordot kihagynám,kárpótolnám az egyterűek között Ford Focus C-Max-szal.
Opel Astra OPC OK, tehát a VW jönne mellé,mivel ezt amúgy is zabálják mifelénk.
Polo helyett viszont Jetta vagy Passat PDTDi lenne az "adekvát" szvsz...
(hattorinak kárpótlás: legyen akkor a Ford GT sportkocsiknál,máshol meg akadnak majd
kisautók,erre nekem is gondom volt! ;-)

Viszont a 3 német luxus közül választani kellene 2-t!

AUDI:
minden magyar apuka/kisvállalkozó álma,egy A6 3.0 TDI quattro (ha tudnák,hogy a kocsi álltában többet veszít az árából,mint amit a legszomjasabb-legtakarékosabb moci fogyija különbségéből megspórolnának :-p

BMW: nálam vitán felül a régi 6-os méltó mai utódja jellemzi ma a márkát, igazi grantourismo. nem durvulunk el M-sportba, sokkal stílusosabb egy 645 CSi változat.

MERCEDES-BENZ: CLS 320 CDI- a dízelmerci az dízelmerci, a CLS-t szerintem nem kell magyarázni!

Japán:
OK,legyen a Mazda RX-8 mellé a Mitsu EVO a másik "durva" gépezet, a Suzuki adott.
A Toyota nagyon kell, megkerülhetetlen, népszerű is nálunk,jellemző modellt majd biztos találunk! ;-)
A Mitsubishi így a Hondát "üti",viszont úgyis gondoltam 1 japán egyterűt, lehetne akkor Honda FR-V,"kárpótlási jegyre"! :-)

USA: a 300C-hez ragaszkodom, viszont akkor a Ford Co-tól legyen a Zephyr,rendben van!
meg persze a GM jelöltek (Cadillac,Chevrolet ) is jöhetnek!
ÁdidiGaga Creative Commons License 2007.08.29 0 0 197
Fontos: nem baj,ha nincs a Warezhoz adat,akkor ugye 4 sor blabla = Apal Corsa-szerű mítosz! :-p
Előzmény: ÁdidiGaga (196)
ÁdidiGaga Creative Commons License 2007.08.29 0 0 196
Jó'stét urak!

Hattori: üdv a fedélzeten,már azt hittem ide se nézel a sok meló felől,aztán a téli szünetben kezdhettük volna az elejéről magyarázni neked hogy mi és miért... :-D

Amúgy érdekes,megfogadtam hogy az irodában csak elolvasom a véleményeket és nem töltöm az időt szövegeléssel.Meg is tartom,viszont amint nem a munkával foglalkozom (pl.ma reggel miközben bicajjal mentem dolgozni vagy meló után Marcival a játszótéren) egyből "futni kezd a kvartett-program",így estére megvannak a gondolatok, "csak" le kell írni őket! ;-)

ma is nagyon jó ötletek jöttek, szépen kristályosodnak a "biztosan lesz ilyen benne" kategóriák! majd ezek is lesznek,de előtte egy olyan "második hullámban támadó" négyes,amire jobbnál jobb ötletek jöttek én meg le se sz..rtam! :-)

az ex-Kgst ez a kvartett,
amit Hammer javasolt ,én korábban csak a Logan-ig jutottam,de aztán szépen kialakult a koncepció,amibe tökéletesen beleillenek a javaslataitok.
Vagyis 4 olyan ex-kgst gyártó kell, akik 4 féle utat járnak azóta.
a Dacia Logan ugye fix (ha lehet metálkék 1.4 MPi legyen!),ő az, akit a megtartott nevén az egykori szoci licensz eredeti tulaja fejlesztett ki és gyárt.
A Skoda lehet a nagy cégbirodalom egyenrangú márkájává válásra a példa, tökéletesen 1-re gondoltunk LodoWico-val,a legjobban ezt az Octavia RS szemlélteti.
A Lada C,-ami nekem nem jutott volna eszembe- megint újabb jellegzetes történet, ez tipikus orosz új autó,amit szigorúan önerőből évek alatt kifejlesztenek,még bemutatáskor úgy-ahogy korszerű is lenne,de mivel nincs pénz gyártani,így 5 év múlva kezdődik minden elölről....
És a 4.? A jugó és a lengyel vonal nekem kiesik,mindkettő előző generációs Fiat-okat gyárt, szerintem ezek nem valók ide.
Amit jelölnék: az ex- keletnémet gyártók,akiknek ugye az egységes országbeli ígéretes fejlődésük a háború után keletiként megrekedt az ismert színvonalon,a név
lejáratódott és ezért feledésre lett ítélve.
manapság viszont vannak próbálkozások, pl.a Wartburg nevet feltámasztani hivatott modell nagyon jó lenne 4. féle koncepciónak!




ÁdidiGaga Creative Commons License 2007.08.28 0 0 195
na várjatok csak,este majd megkapjátok a magatokét!!! :-DDDDD
Előzmény: LodoWico GAZ-24 (194)
LodoWico GAZ-24 Creative Commons License 2007.08.28 0 0 194

Hoppá, lemaradtak a képek :D

 

 

lincoln zephyr Lincoln Zephyr

 

volga 3111 Volga 3111

 

lada c Lada C

 

 slr mclaren Mercedes SLR McLaren
Előzmény: LodoWico GAZ-24 (193)
LodoWico GAZ-24 Creative Commons License 2007.08.28 0 0 193

Üdv!

A rajzolókhoz nem tudok hozzászolni, akkor még javában nem éltem, tervben se voltam még.

Hattoriban egy újabb EVO X rajongót találtam ( Pacsi! ) :)

mellékelnék képeket:

 Lincoln Zephyr

 

 

SLR MCLaren

 

Lada C

 

Volga 3111

Előzmény: Hattori Hanzo69 (192)
Hattori Hanzo69 Creative Commons License 2007.08.28 0 0 192

Szuper !!!

 

Közben lett egy jelöltem arra, hogy a régi kártyákat pl. ki rajzolhatta:

 

Antal Eduárd ??? (30-40 %-os val.ség)

Előzmény: Hammer (191)
Hammer Creative Commons License 2007.08.28 0 0 191
Előzmény: Hattori Hanzo69 (190)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!