Tudna valaki segíteni, hogy Hyundai Getz 1,5Crdi (D4FA) 2008 -ba a gyárin kívül (Tipus: 934901C240) milyen típusú légzsák átvezetö szalagokat lehet még beépíteni?
Sajna ehhez a típushoz csak gyári létezik, ami 70ezer Ft vagy ebay-en Koreából rendelve kb. 30ezer.
Az utángyártott más Hyundai-okhoz 7-10$ az Aliexpressen, vagy a feherauto-nál 7500Ft.
Esetleg, ha más tipusét (pl. accent, elantra, i20) bele lehetne valahogy faragni, átépíteni? Arra gondoltam hogy a rendelnék egy más tipusú utángyártott hyundai "szalagot" és a palástot a rosszról átépíteném, márha a belsejük, csatlakozók megeggyeznek ...
Sajnos nem így van. Azóta beszéltem a Hyundai Gablini-vel, és azt mondták, hogy ők csak a Magyar szervizmúltat látják, a behozott autók előéletét nem. Annak idején amikor a Mazdát vettem, ott minden gond nélkül kinyomtatták nekem az autó előéletét, pedig az is behozott autó volt. A Hyundai ilyen.
Sziasztok. Van egy Hyundai Santa Fe 2.2 Crdi autómata váltos 2007-es autóm,olyat produkál hogy 100 km/h- ig úgy ahogy pörög 2000-es fordulatig,utána lassan elmegy belőle az erő és csak lassan pörög tovább 160 km/h-ig . A legkissebb emelkedőnél visszalassúl 100-120 km/h-ig. Előzni körülményes igy vele. Lett cserélve az Egr szelep,a részecskeszűrő ki van szedve belőle,a motordiagnosztika nem mutat semmit. Mi lehet a baja? Valaki találkozott már ilyennel? Válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok! Egy Hyundai Ioniq megvásárlásán gondolkodom, és amikor mondtam az eladónak, hogy vigyük el egy Hyundai szervizbe állapotfelmérésre és szerviz előélet kinyomtatás miatt, akkor azt mondta hogy nem tudják majd kinyomtatni a szerviz előéletet, mert a Hyundai ezt nem tudja megtenni, mert hülye. Ez igaz lehet?
Sziasztok! 2007es Hyundai Accent 1,5 CRDI immobilizer hiba. 10-15 indításból 2-3szor nem indul, olyankor az immo ikon se gyullad ki. Pár perc múlva, a kulcsokat cserélgetve gond nélkül elindul. (Mind két kulccsal fenn áll a probléma) Több Autó villamossági szerelő látta már, mindenki csak csóválja a fejét, hogy ezt senki nem fogja megcsinálni... Vmi ötletet várnék, nem akarom elhinni, hogy kuka az autó...félek egyszer végleg ott hagy vhol. Bízom benne, hogy itt vki tud vmi okosat tanácsolni..köszi!
Santa Fe problémám van, nem indul. Egy ideig féktisztító befúvásra indult, (szükséges volt) de már arra sem. Rengeteget olvastam, próbálkoztam; most ott tartok, hogy a folytószelepet nézném meg, nincs-e beragadva; ahol kéne lennie, ott nekem egy fekete cső van - az jó kormos volt.
üdv mindenkinek van egy hyndai santafé városi terepjárm elado friss müszaki vezetett szervizkönyv békéscsabán a hyndai szervizben átvizsgálva friss olajcsere160000km fekete nagyon szép álapotban nem dohányzo és garázsban tartott 2 napos aukumlátorral
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2007-es évjáratú 2.2 CRDI automata váltóval. Mostanában azt csinálja , hogy reggelente megyek az autóval kb. 2-3 km-t és utánna lassítok a lámpánál és aztán elmegy az erő az autómból. Megállok vele , leállítom. Majd ujraindítom és már minden ok. Mi lehet az oka , hogy elmegy az erő az autómból?
üdv mindenkinek szeretnék tanácsot kérni van egy santafé 2.2es diesel autom izzito gyertyát kellene cserélni DE több szervizbe azzal riogatnak hogy 100000ft és két napba telik kérdésem igaz lehet vagy ajanlatok egy jo szerelőt tudom a jó munkának ára van de ennyi azért sok köszönöm
Bocs, off autóm van, de rokon, KIA CEED SW 1,6GDI SILVER (2017). Azért írok ide, mert sorstársat keresek. A fejegységen (navis) keresztül telefonálok, és rendszeresen visszaszólnak a hívottak, hogy szaggat a beszédhangom, én meg kifogástalanul hallom őket.
Több, különböző telefon (samsungok és iphone), 20-as és 30-as szolgáltatónál is, álló és járó motor esetén is előfordult, kivéve persze a szervizben. Ennek ellenére többször frissítették a firmware-t, és kicserélték a mikrofont, de nincs változás, tippjük sincs, és igazuk van, mert ők még nem látták a hibát.
Namost azért zaklatlak benneteket, mert áttételesen tudok egy Santa Féről, ami ugyan ezzel a hibával vergődik, de mivel épp külföldön van, csak sokára kerül elő.
Ha van még vki, aki találkozott ezzel a nyűggel, kérem, szóljon. A ceedes topikban nem volt senki.
Kedves Fórumozók! Ha valakinek van ötlete örömmel venném. Van egy Hyundai Tucson 2.0 CRDI 2008-as 130.000 km-el. Időnként elkezd villogni a motordiagnosztikai lámpa a műszerfalon, majd folyamatosan világít egy ideig, ha kiolvastatom azt írja ki, hogy a regenerálás megszakadt. Cseréltek már benne EGR-szelepet, megnézettem a részecskeszűrőt (60%). Majd ha áll egy napot eltűnik a jelzés és nem jön elő napokig. Mi a fene okozhatja. Nem akarom az autót csavaronként kicserélni, de zavar. Ha szervízbe viszem mindig kicserélnek valamit pár százezerért, de semmi változás. Ez normális? A véleményeket köszönöm!
A kereskedő elmondása alapján három napja jött Belgiumból 2012 . 11. Havi 68 ezer kilométerrel. Szerviz könyvet láttam az autónak, de olyan nagyon elmosott, hogy ha nagyon megerőltettem magam én is rajzolok olyat. :-)
Nekem műszakin 21 ezer helyett 192 ezret írtak be 2 éve
Csak azért nem bukott a kocsi a jelenlegi valós 36 ezer km-el a mostani vizsgán, mert rendesek voltak a vizsgabázison és megnézték az előző vizsga során készült képeket. Szerencsére ott volt az én műszerfal fotóm a rendes km óra állással. No meg mellette egy másik fotón egy BMW műszerfala a 192 ezerrel (nem is hasonlít a két műszerfal egymásra).
Ügyfélkapu regisztrációval a magyar rendszám alapján lekérdezhető a futásteljesítmény, de az a tapasztalatom, hogy vannak ott is félreírások (rögzített km kb 368e, a fényképen 268e ugyanabban az időpontban.)
Sziasztok, most váltok Mazda 5 -ről I 20-ra. Kinéztem egy autót, alváz száma: NLHBB51BADZ168426
Találtam ingyenes ellenörző programot, de mindegyik csak az alapokat hozzá. Amit még nem tudok, az a tényleges km, autó előélet, utolsó szerviz km, származás.