Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2006.10.13 0 0 411
 lassan oda jutunk hogy DB mintára Venezia UrlaubsExpress lesz belőle:) Ugyanis azoknak van olyan menetrendje, hogy hivatalosan du. 2-4 felé érnek célt. De persze nem mindegyik.
Előzmény: Nandesz2 (409)
Nandesz2 Creative Commons License 2006.10.13 0 0 410
Hát ne is várja meg! Elég sok IC pótot kellett volna visszatéríteni, mert tuti 15 percnél többet késett volna...
Előzmény: Törölt nick (408)
Nandesz2 Creative Commons License 2006.10.13 0 0 409
Ejha, az +300 körül van... Lassan odáig jutunk, hogy nem tud visszaindulni időben, mert EN létére majd este érkezik meg. Mi a frász van mostanság ezzel a vonattal?
Előzmény: Törölt nick (406)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.13 0 0 408
 nekem azt mondták hogy az EN 371 "ISTER" viszi majd a közvetlen kocsikat!!
Előzmény: Siemens113 (407)
Siemens113 Creative Commons License 2006.10.13 0 0 407
akkor gondolom megvárta a Kőrös az érintett vonatrészt

üdv
Előzmény: Törölt nick (406)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.13 0 0 406
 EN 241 15:15 perckor ért ma a Keletibe!
Előzmény: csabyke (405)
csabyke Creative Commons License 2006.10.13 0 0 405
Kezdek megnyugodni. Nem is olyan rossz az az Avala344. A 241-es EN Venezia, ami azért Olaszból jön a balkán fejlettem részén át, sokkal dúrvább... De gondolom VENEZIA-nak van vámolnivalója SLO-HR valamint HR-HU határokon is. Ez is rádob. Bár azért +200-akat nem kéne neki.

Van 1-2 vonat, ahol ki lehetne küszöbölni a kursw.-k miatti késéseket. Az Avala344 megoldja a WW-el, no de a Kálmán Imre, mint utolsó vonat már bajosan tudja megoldani.:(

Még mindig tartom a véleményemet, hogy a Traianus-t hamarabb kéne RO-ból indítani, a Kálmit meg egy PICIT későbbre kiírni. Mondjuk az oebb.at javára legyen írva, ha valaki Österreichban száll fel rá (és nem Wien térségében ahova 1 óra az út az ÖBB területre lépéstől számítva) legalább tud kalkulálni még a bahnhofra indulás előtt a késési időkkel, tehát lehet nem kell éjjel 50-60 perceket kinn várni.

(Elnézést azoktól, akiket zavar a földrajzi nevek nem magyar neve!)
Előzmény: Siemens113 (404)
Siemens113 Creative Commons License 2006.10.13 0 0 404
egyébként volt pár nap mikor írogattam a Bécsbe való érkezést:

tehát EN 268(Kálmán Imre):

2006.09.10- +30
09.13.+25
09.16.+20 (ezen a napon a 266 +70-et produkált)
09.17.+10
09.18.+20
09.20.nem volt róla info az öbb netes oldalán
09.21.+30
09.22.+85
09.23.+20
09.24.+35
09.25. nem volt róla info az öbb netes oldalán
09.28.+25
09.29.+25
09.30.+20

10.01.+25
10.03.+30
10.06.+40

üdv



Siemens113 Creative Commons License 2006.10.13 0 0 403
mivel nemzetközi vonatot vagyis vonatrészt továbbít a 268, ezért köteles megvárni a 731-et (még csak nem is engedhetik el külön)

valószínűleg meg fog szűnni vagy más formában fog tovább élni mert az Öbb-nek elege van belőle

nem túlzás volt, hogy a 268 idén még nem indult pontosan, sajnos a valóság

üdv
Előzmény: Törölt nick (401)
HLP Creative Commons License 2006.10.13 0 0 402
EN 241 reggel 8-kor még nem lépett be a Horvátországba!
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.13 0 0 401

 a http://www.oebb.at szerint Salzburg-nál kb.+65 van ki irva:((

 

Meddig bírja az ÖBB idegrendszere? Gondolom sógoréknál, tegyük fel Bécsben vagy épp Salzburgban, sem túl kellemes fél ill 1 órákat várni erre a vonatra:((

Előzmény: Siemens113 (397)
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.12 0 0 400
 természetesen anélkül, igy is csak lestem Fc-be 14 h magasságában, hogy MOST ÉRT IDE EN 241??????:(
Előzmény: HLP (399)
HLP Creative Commons License 2006.10.12 0 0 399

Remélem belföldi rész nélkül ment...

Akkor a Maestralnak éppencsak lett gépe visszafele.

Előzmény: Törölt nick (396)
lajosenator Creative Commons License 2006.10.12 0 0 398
Helo Solozzo!
Itt a megoldás:
Lőkösházáig elutazol belföldi (kedvezményes) jeggyel. Ott megveheted a nemzetközi kedvezményes jegyet (Lökösháza - Brassó menettérti!) 11.500 forintért!!! Egy apró bibije van ennek a megoldásnak: Lőkösházáig olyan vonattal érkezz, ami nem megy tovább!... Azaz nem teheted meg azt, hogy egy Budapest - Bukarest nemzetközi vonatról leszálsz, jegyet veszel, majd visszaszállsz ugyanarra. (Ezt nem lehet).
Furcsa dolog, de ÍGY van! Tehát célszerű egy belföldi (személy, gyors) vonattal elmenni Lőkösig, s az ez után érkező nemzetközivel mehetsz tovább Brassóig. Ma kérdeztem meg ezt a TUTIT. Ennyi. Jó utat!
Előzmény: solozzo (381)
Siemens113 Creative Commons License 2006.10.12 0 0 397
731-es Traianusra ma +50volt kiírva a Keletiben

kíváncsi vagyok végül menynivel érkezett meg

így hát az az EN 268 Kálmán Imre ami idén még nem tudott pontosan elindulni ma is hozta a formáját...

üdv
Törölt nick Creative Commons License 2006.10.12 0 0 396

 EN 241 ma du. 2kor haladt át Fc-n!

 

Kis híján +240-el érkezhetett Keletibe.

Előzmény: HLP (388)
paca664 Creative Commons License 2006.10.12 0 0 395
Én miért nem tudom a te sok jv ismerősöd közül legalább az egyiket kifogni? :(
Előzmény: PLACI (391)
paca664 Creative Commons License 2006.10.12 0 0 394
Persze, mivel a Tiszának vannak közvetlen kocsijai Belgrádból, amit az Avala hoz.
Előzmény: Siemens113 (386)
PLACI Creative Commons License 2006.10.12 0 0 393
Tehát ez végülis egy "legális kiskapu". De csak ha nagyon rá vagy kényszerülve, mert a tuskóféléje a jv-knek "nem ismeri", és ugatni fog. Ezzel végülis ki tudod védeni magad, de meg kell harcolnod az igazadat, arra számíts.:)
Előzmény: csabyke (392)
csabyke Creative Commons License 2006.10.12 0 0 392
tanács ezennel megvagyon fogadva
Előzmény: PLACI (391)
PLACI Creative Commons License 2006.10.12 0 0 391

Én mindig azt mondom, amit sok jv ismerősöm is:

 

Ha van érvényes (akármilyen) menetjegyed az adott pontra, ahol éppen utazol, tartózkodol, akkor nem köthet beléd senki, mert nem tud mivel!!!

Előzmény: SzaboCsabaBence (383)
orangutan Creative Commons License 2006.10.12 0 0 390

a nagy Szovjetunióban van több ugyanolyan számú vonat, de el vannak annyira szegmentálva, hogy ebből ne legyen porbléma... :-)

 

Sőt, a biztonság kedvéért még egy -vonatonként különböző- betűt is írnak a szám után:)

Előzmény: BahnScorper (384)
BahnScorper Creative Commons License 2006.10.12 0 0 389
Nem, én azt mondtam, hogy mind a két országban van még két-három ilyen nevű vonat a Moszkva-Kijev összeköttetésen kívül, van pl. Kijev-Harkov, Kijev-Dnyepropetrovszk, és Moszkvából is vannak még más Sztolicsnij Expressz-ek is...
Előzmény: SzaboCsabaBence (385)
HLP Creative Commons License 2006.10.12 0 0 388

Más is volt,van!

 

EN 241 ma +126!

EN 240 tegnap +185-tel lépett be Kapronávácnál, és +208-cal lépett ki Horvátországból.

Mi történt? Magyarországon kellett valami történjen.

Előzmény: Siemens113 (386)
csabyke Creative Commons License 2006.10.11 0 0 387
Hát - én már ezt lereakcióztam a fő topicban, de itt sem hagyom ki, mint Avaka Tőrzsutas.

Kár , hogy nem ma jöttem az Avala 344el, mert akkor ma is elkönyvelhettem volna egy kis élményt!

Éljen az AVALA
Előzmény: Siemens113 (386)
Siemens113 Creative Commons License 2006.10.11 0 0 386
egy kis érdekesség ma estéről:

A 15:23-kor belgrádból érkező Avala villantott egy elég érdekeset

gyanús volt a főtáblán a késés kiírás:

120percen túl....

végül 18:55-re sikerült neki beérkezni (ez 3 óra 30 perc körüli idő)

a Tiszára előbb 20 majd 40 perces késést mondtak be (induláshoz)

volt azért itt egy kis keveredés ma este....


sziasztok
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2006.10.11 0 0 385

Oké, oké.

 

Bár a Sztolicsnij nem jó példa talán, mivel Kijevből Moszkvába jár, ezért nem csoda, hogy mindkét országban van ilyen vonat :)

Előzmény: BahnScorper (384)
BahnScorper Creative Commons License 2006.10.11 0 0 384
Pedig van sok olyan eset, hogy több vonat kapja ugyanazt a nevet. Főleg Ukrajna és Oroszország jár ebben az élen (legalább három Sztolicsnij Express van mind a két helyen) de pl. Osztrákiában is van több Oberösterreichische Nachrichten nevezetű - alacsonyabb kategóriájú - vonat. Szintén a nagy Szovjetunióban van több ugyanolyan számú vonat, de el vannak annyira szegmentálva, hogy ebből ne legyen porbléma... :-)
Előzmény: SzaboCsabaBence (382)
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2006.10.11 0 0 383

Amennyire tudom, ez az örök vita, de szabályzat ide vagy oda, szerintem ezzel senki nem foglalkozik. Másrészt, ha minden reggel több száz utassal útrakelő Dacián a kalauz (aki mint lentebb olvashatjuk általában Budapesttől Győrig nem is jön, sőt néha Hegyeshalomtól egészen a Keletiig nem jön!) rádbizonyítja, hogy Te Budapesttől utazol, akkor minden elismerésem. Valaki azt is írta ebben a topickban vagy máshol, hogy le kell szállni Győrben és átszállni egy másik kocsiba :))) Bár ennek szerintem gyakorlati értelme nincsen.

 

Gyanítom egyébként, hogy a nemzetközi utasok legalább fele minden irányba ezzel a módszerrel utazik, különösen ha van valamilyen jelentős mértékű belföldi kedvezménye.

Előzmény: csabyke (375)
SzaboCsabaBence Creative Commons License 2006.10.11 0 0 382
Én is arra gondoltam, ha több vonatnak ugyanaz a száma. Szerintem az édesmindegy, hogy egy Moszkva-Szentpétervár vonat ugyanazt a számot viseli, mint egy Barcelona-Madrid. Viszont egy országon belül ugyanaz a név kétszer elég érdekes, ilyet eddig nem láttam. Mi lenne pl., ha Budapestről menne egy Bartók Béla Münchenbe, meg egy mondjukSzófiába :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!