Szekszárd után Décsnél vártuk. Olyan volt, mintha hideg lenne a gép, se füst, se gőz, se semmi. Szegény 1-es Nohab majd megszakadt a végén, ahogyan tolta. Gondolom azért az állomási indulásokkor mutatott valamit.
Hétfőn veszek egy lottót, majd a főnyereményből megkaparintom a Vésztő-Körösnagyharsány vonalat és az SC2-vel fogok nosztalgia vegyesvonatot üzemeltetni. Ez van, döntöttem.
Üdv. Köszönöm segitségeteket. Megbeszéltük a többiekkel, hogy felkaroljuk ezután a mozdonykát, s nem hagyjuk magára. Sajnos az utóbbi időben nagyon gazdátlan állapotba került, ami meglátszott a külsején is. Sajnos a festék alatt nagyon elkeseritő állapotban. A korrózió nagyon megtámadta már. De amit tudunk, megteszünk, hogy lassitsuk a folyamatot. Hisz megállitani a lehetőségeinkkel nem tudjuk. A közeljövőben jelenik meg a helyi s környékbeli sajtóban vmi irás a munkáról. ---- Sok segitséget kaptam tőletek a 375-ről. Még egy kérdésem volna.----Mikor felvetődött Pszabolcson egy gőzmozdony kiállitásának lehetősége, először egy 411-es mozdony jött ide. Egy ideig itt volt a fűtőházban, azt eltünt valahova. A pályaszámát sajnos nem tudom. De szeretném megtudni. Valaki tudja esetleg? Utána Nagytétényből hoztak egy 377-est. De az is tovább ment. Utána jött s maradt is az 1011-es. -----A vörös csillag a csiszoláskor jött elő a festék alól. Ugy döntöttünk, hogy a festéskor felkerül ujra rá a csillag. Ugy látom én is, hogy jól döntöttünk annak ellenére, hogy a településünkön egy-két ember a nemtetszését jelezte felénk a jelkép miatt. De nem nagyon atottak meg bennünket a becsmérlő szavak. Jól néz ki, akárki, akármit mond.
Ide messze nem elég egy „Szép volt fiúk, gratulálunk!”.
Egyesületünk nevében fogadjátok köszönetünket és őszinte elismerésünket, tiszteletünket munkátokért!!!
Ha valaki, mi értékén mérjük. Javaslom, publikáljátok szélesebb körben. Ez feltétlenül szükséges! A magam részéről felajánlom, hogy új hírként honlapunkon is közzéteszem. Ehhez azonban kérnék megfelelő információt (rövid összefoglalót, esetleg helyi sajtóban, vagy hírportálon megjelent cikk szövegét, és képeket).
Korábbi hsz-odban régebbi képeket kértél. Nos, szokásomhoz híven Czabalay László tagtársunk képeivel áll módomban ismét „ékeskedni”, aki ezeket éppen publikációs céllal bocsátotta rendelkezésünkre. Az alábbi két képet éppen 10 éve készítette róla. Honlapján további képek is találhatók.
Ami a gép múltját illeti, sajnos a Gőzmegőr és a honlapunkról elérhető TrainPC adatbázis is meglehetősen kevés adatot tartalmaz, de szerző tagtársaink felé ezt jelzem majd, hátha találnak további adatokat.
Köszönöm a kicsit kevés tagu, de lelkes csapatocska bebében. A munkák kb 98% -át mi négyen csináltuk. Az felhasznált anyagot helyiállalkozóktól kaptuk//festék, ecset, stb/. A mozdony zománc pályaszámtábláit a Bonyhádi Zománcgyár készitette. Az erdetit sajnos nem lehetett felujitani, olyan állapotban volt már.
Szia. Egyre jobban belekeveredek. először ugy tudtam, Szegeden volt. Aztán megtudtam mégsem Szegeden, hanem Debrecenben. Bátaszékről tudtam. De aztán elmondták, hogy ott nem volt, hanem Jászapátiban. Erre kiderül Jászapáti nem jó. . Hanem mégis Bátaszék . Ez már sok nekem. de nem adom fel. Feriben még nem csalódtam. Mindig valós válaszokat kaptam tőled. Köszönöm.
A vontatási osztály által kiadott b393 távirat alapján 1981.02 19-től Püspökladányból Debrecenbe állomásítva. A következő hónapban már letétesként szerepel.
Pusztaszabolcs. 2013 10. 03. Szeretném megkérdezni tőletek, hogy nincs-e vkinek fényképe erről a mozdonyról a kiállitása előtti időszakáról? Debrecenből került ide. előtte Jászapátiban volt valószinüleg. Bármilyen fotó vagy állomásitási adat érdekelne. Üdv Józsi--- pias61@freemail.hu
Üdv. Segitséget szeretnék tőletek kérni. Az elmult időszakban kicsit kicsinositottuk a Pusztaszabolcson kiállitott 375 1011-es mozdonykát. Szeretném megkérdezni, hogy nincs-e valamelyikőtöknek a birtokában bármilyen fénykép a mozdony kiállitás előtti időszakából? Pusztaszabolcsra 1987 körül Debrecenből jött. Előtte valószinüleg Jászapátiban szolgált. Sajnos csak ennyit tudok róla. Bármilyen információ érdekelne erről a gépről. Vagy ha vki tudná, hol lehet a mozdonykönyve? Csak betekintésre kellene. Abból kiderülne merre járhatott fénykorában a mozdony. Segitségeteket előre is köszönöm. Üdv Józsi. pias61@freemail.hu
Üdv! Köszönöm szépen a bővebb infót, biztos nagy élmény lehetett menni egy kört ilyen masinával. A működőképes koráról különösen tetszik a kép. tudom, hogy vajmi kevés az esélye, de jó lenne még egyszer működés közben látni. És annak is örülök, hogy ott kKabán viszonylagos rendben vannak ezek a nyugdíjazott matuzsálemek. Lehet megérné kicsit rendberakni őket, tovább bírnák mint a sok közterületen kiállított jármű. Költői kérdés képpen pedig, vajon mi mindent kellene tenni, hogy befűtve mozogjanak? Nem érné meg egyáltalán, akárcsak a t3-as?
Sziasztok! Lehet azt tudni, hogy a holnapi különvonat 424-ese ma délután, vagy holnap hajnalban megy le Fehérvárra? Esetleg azt, hogy onnan mikor indul?